|
Caviezel
|
|
Nogen der ved hvorfor mine billeder bliver så store?   [img ]http://i636.photobucket.com/albums/uu89/RonenDK/SpursHome.png[/img]
|
|
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
|
ronen
|
|
[img ]http://i636.photobucket.com/albums/uu89/RonenDK/SpursHome.png[/img] Tak! Det hjalp åbenbart at lave mellemrum efter img  hehe.. Her er de så i rigtige størrelser  Hjemme  Ude  3.trøje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SkjoldManden
|
|
Så fik jeg selv om lige prøvet. Dog med en del inspiration fra nogle ældre trøjer fra da jeg selv spillede i klubben   Jeg blev dog ikke helt tilfreds. Så en anden må meget gerne forsøg sig. Kritik modtages gerne. ( Jeg bruger Smart Shirt Designer )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donfrankie
|
|
Så fik jeg selv om lige prøvet. Dog med en del inspiration fra nogle ældre trøjer fra da jeg selv spillede i klubben   Jeg blev dog ikke helt tilfreds. Så en anden må meget gerne forsøg sig. Kritik modtages gerne. ( Jeg bruger Smart Shirt Designer ) Nybolig reklamen skal lidt højre op, og måske ville en border omkring den heller ikke være en dårlig ide, den ser ikke ud til at passe ind som den er nu. En lidt anden ide var at gøre den lidt mindre og få de grønne og blå dele til at passe med de røde og hvide halvdele og så skrive navnet på den lokale nybolig butik vertikal til venstre for logo for at skabe balance i det. Eventuel gøre den sorte farve lidt mere grå, tror aldrig jeg har brugt en 100% sort farve, da det ser forkert ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Det er godt nok længe siden at jeg har lavet kits, men jeg fik lige lyst til at prøve igen, da jeg så den nylige aktivitet her i tråden. Resultatet er en alternativ Celtic trøje: 
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Hedder det ikke 2011/2012 trøjer  ? Du ved vel ikke hvilke trøjer de bruger næste sæson  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Kunak
|
|
Det er godt nok længe siden at jeg har lavet kits, men jeg fik lige lyst til at prøve igen, da jeg så den nylige aktivitet her i tråden. Resultatet er en alternativ Celtic trøje: Godt arbejde! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Jan 2012, 00:09 af Blackfladfisk »
|
|
|
|
|
|
|
Sir Kunak
|
|
Hedder det ikke 2011/2012 trøjer  ? Du ved vel ikke hvilke trøjer de bruger næste sæson  ? Det var mere som et "gæt" til næste sæson. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quagmire
|
|
Det er godt nok længe siden at jeg har lavet kits, men jeg fik lige lyst til at prøve igen, da jeg så den nylige aktivitet her i tråden. Resultatet er en alternativ Celtic trøje:
Den er meget fed Celtic trøjen, men omvendt Celtic er nærmest ikke Celtic uden de vandret grønne streger, fremfor dine diagonale 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Det var mere som et "gæt" til næste sæson.  aha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelJensen10
|
|
Mit første forsøg på at lave en trøje  Forside:  Bagside:  Nu skal jeg bare lære at ligge dem herind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|