|
L.Wee
|
|
First Vienna FC 1894 (Østrig) Home Original  Away Fantasy 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Hvilket program bruger I  Prøver lige igen. 
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Prøver lige igen.  Smart Shirt DesignerHavde ikke lige set dit spørgsmål  Edit: Det er det eneste sted jeg fandt programmet. Håber ikke adminerne bliver sure?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Smart Shirt DesignerHavde ikke lige set dit spørgsmål  Edit: Det er det eneste sted jeg fandt programmet. Håber ikke adminerne bliver sure? Mange tak begge to så vil jeg prøve det.  Edit: Hvor skal jeg gemme den henne 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 22 Aug 2010, 14:51 af TroelsJ »
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Mange tak begge to så vil jeg prøve det.  Edit: Hvor skal jeg gemme den henne  Det er lige meget hvor den er blevet installeret eller gemt.  Min er bare installeret i en mappe jeg har i mappen Overførelset
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Sad lige og roddede lidt med nogle West Ham trøjer: Plus en enkelt Freiburg trøje:
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Det er sgu nogle fede trøje FC Barcelona...!
Nogen der kan forklare mig hvorfor min away trøje ikke virker i spillet? Har jeg altid problemer med.
Har installeret et kit til den Østrigske liga og der er et hold som også ingen away trøje har.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
Og så har jeg endelig fået sponsoren ind på Brøndbytrøjen, og fået en lidt mere rigtig farve til den... 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Lige et par Celtic kits. Faktisk meget sjovt at komme i gang igen! 
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
Krile
Gæst
|
|
Sad lige og legede med en Marseille og en Real fantasy trøje. Som du siger FCB, så er det faktisk meget sjovt  Marseille Fantasy - Real Fantasy 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NikolajH
|
|
Nogle der har en mac version til smart shirt designer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lazze-J
|
|
min fantasy Cameroun kit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Har prøvet lidt  .  OB Fantasy  .  EFB Fantasy  Retro PSV.
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|