home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 979 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks
| | | | |-+  Vis dit grafik! (Kits)
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 236 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik! (Kits)  (Læst 584456 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #3075: 02 Aug 2009, 22:40 »

Men det undrer mig stadig at AaBs trøje har hvid som hovedfarven. Jeg ved godt det er bolsjestriberne der er stil nummer 1, men den enkelte farve man forbinder med AaB er da rød? Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #3076: 02 Aug 2009, 22:45 »

De ville nok prøve noget nyt, ligesom jeg savner lidt forandring hos andre klubber Smiley

Tavares
Manager

« Svar #3077: 02 Aug 2009, 22:47 »

Tror jeg egentlig ikke. tror bare ikk', de havde det template i AaB rød. Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3078: 02 Aug 2009, 23:19 »

Tror jeg egentlig ikke. tror bare ikk', de havde det template i AaB rød. Smiley

Jamen det er jo ikke en forklaring. De kunne bare tage det template de har brugt til trøjen, og så gøre hovedfarven rød, og så de dersens små detaljer bl.a. i sidepnaelet i hvid. Smiley
De ville nok prøve noget nyt, ligesom jeg savner lidt forandring hos andre klubber Smiley

Det er allerede nyt nok ved at droppe striberne. Desuden er det ikke smart at eksperimentere så meget med hjemmebanetrøjer. Wink

Tavares
Manager

« Svar #3079: 02 Aug 2009, 23:20 »

Det kan du have ret i. Men det er jo sikkert ikke så nemt som at skifte farver i Photoshop. Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3080: 02 Aug 2009, 23:21 »

Det kan du have ret i. Men det er jo sikkert ikke så nemt som at skifte farver i Photoshop. Smiley

Arh, så er der noget i vejen med deres produktion. Der er jo mange forskellige hold verden rundt der har samme templates, men vidt forskellige farver, så jeg tror nu ikke det er det der har spændt ben for dem. Smiley

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3081: 02 Aug 2009, 23:48 »

Desuden er det ikke smart at eksperimentere så meget med hjemmebanetrøjer. Wink

Nej, det er rigtigt, det er der mange hold der har fattet - blandt andet Ajax, ikke Mikkel? Grin

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #3082: 03 Aug 2009, 17:21 »

Første CK kit.
« Seneste Redigering: 03 Aug 2009, 17:24 af Roxer » Logged

Bave
Gæst

« Svar #3083: 03 Aug 2009, 20:34 »

Har du rykket Logo & Sponsor under Texturen?
For det ser ikke så'n ud Peace

Ellers så ser det et flot første CK kit Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3084: 03 Aug 2009, 20:38 »

Nej, det er rigtigt, det er der mange hold der har fattet - blandt andet Ajax, ikke Mikkel? Grin

Jo Grin Desværre har Nike jokket i spinaten og droppet PSGs klassiske rød/hvide stribe på deres hjemmetrøje, og det skal de nok høre fra. Som jeg mindes at have skrevet før, så har de allerede lavet en protestside, og mon ikke der kommer noget tifo-værk og lidt sang? Hvis ikke, så er der sket noget med den ellers velkendte franske fanatisme. Grin

@ Roxer
Fin første kit. Sponsoren skal lidt op, og så det som Bave siger. Og så er det bare med smagsøjet nu, men jeg er ikke vilde med designet, og så synes jeg ikke farverne på sponsoren og adidas-logoet spiller så godt sammen med farverne på resten af trøjen. Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #3085: 03 Aug 2009, 20:44 »

Har du rykket Logo & Sponsor under Texturen?
For det ser ikke så'n ud Peace

Ellers så ser det et flot første CK kit Smiley
Dette er ikke gjort Wink
Det har jeg dog fundet ud af og lavet om Wink

Jo Grin Desværre har Nike jokket i spinaten og droppet PSGs klassiske rød/hvide stribe på deres hjemmetrøje, og det skal de nok høre fra. Som jeg mindes at have skrevet før, så har de allerede lavet en protestside, og mon ikke der kommer noget tifo-værk og lidt sang? Hvis ikke, så er der sket noget med den ellers velkendte franske fanatisme. Grin

@ Roxer
Fin første kit. Sponsoren skal lidt op, og så det som Bave siger. Og så er det bare med smagsøjet nu, men jeg er ikke vilde med designet, og så synes jeg ikke farverne på sponsoren og adidas-logoet spiller så godt sammen med farverne på resten af trøjen. Smiley
Ved godt farven på sponsoren sucks big time! Det andet er jo bare en smagssag Wink

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3086: 03 Aug 2009, 21:19 »

Haha, det var ellers mega fedt med den stribe - synd for fansene crazy

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3087: 03 Aug 2009, 21:20 »

Haha, det var ellers mega fedt med den stribe - synd for fansene crazy

Hader faktisk at sige det, men jeg synes den nye trøje er røvfed. Men jeg vil stadig hellere have den normale med striben, da det bare er et klassisk varemærke for Paris Saint-Germain. Wink

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3088: 03 Aug 2009, 21:24 »

Hader faktisk at sige det, men jeg synes den nye trøje er røvfed. Men jeg vil stadig hellere have den normale med striben, da det bare er et klassisk varemærke for Paris Saint-Germain. Wink

Ja, det må man sige det er. Det har de brugt i lang tid nu Peace

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #3089: 03 Aug 2009, 21:34 »

Så er jeg ligesom Ghert gået igang med nogle lidt ældre trøjer op til nutidens, holdet er Arsenal og sæsonen er 05/06
05/06

Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 236 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010