|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
What den er fed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
det ligner lidt en milan eller bayern trøje med real logo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ranieri
Gæst
|
|
Nogen der friske på 2 nye trøjer til min Reading blog? Sponser : Toyota Mærke : Kappa Håber det kan komme snart ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Nogen der friske på 2 nye trøjer til min Reading blog? Sponser : Toyota Mærke : Kappa Håber det kan komme snart ? Hvis du kommer med farve osv. så vil jeg gerne igne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Nogen der friske på 2 nye trøjer til min Reading blog? Sponser : Toyota Mærke : Kappa Håber det kan komme snart ? Jeg tror da godt jeg kan lave nogle, jeg skal alligevel lave nogle nye til min blog  Men, for fremtiden, så læg ønskerne i emnet "Kitsønsker" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ranieri
Gæst
|
|
Jeg tror da godt jeg kan lave nogle, jeg skal alligevel lave nogle nye til min blog  Men, for fremtiden, så læg ønskerne i emnet "Kitsønsker"  Jaja  Tak , men husk og send dem på en PB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Her er der lige nogle fantasy kits jeg lavede for noget tid siden og et logo jeg fandt og pillede lidt ved..   klik på billedet for at få det i den originale størrelse Orv de kunne være nice at få på med hensyn til eftermiddagens kamp Fedt mærke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kwn2k
|
|
Orv de kunne være nice at få på med hensyn til eftermiddagens kamp Fedt mærke  det kan jeg da kun være enig i 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kwn2k
|
|
lige en lille fantasy OB trøje til, denne gang i SS08 stilen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|