|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Min første trøje  Hjemme: Original Size:  In Game Size:  Ude: Original Size:  In Game Size:  Tredje: In Game Size:  Rigtig flot debut  Sponsoren skal dog sidde på brystet og ikke maven  Men klø på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Flot lavet, når man kan sige du er "jomfru" på kitsområdet. Men ingame size er forkert. Måske er det mening, du har gjort sådan. Holder dog mere selv på 110x100 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Lavede lige hurtigt en Hjemme trøje til Fck til min LilleBror. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Lavede lige hurtigt en Hjemme trøje til Fck til min LilleBror.  Sponsoren højere op  Men ellers meget flot kit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Sponsoren skal højere op... næsten lige under klublogoet. Så er den i vinkel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La Camiseta
|
|
Brøndbys nye farve trøje... Trøjen er dog anderledes end den jeg har lavet..  home  game size
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La Camiseta
|
|
B. München: Logoet er for stort, ellers en udemærket trøje.. Brøndby: Grineren med anders and på trøjen he he
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
hvor store skal logoerne være 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La Camiseta
|
|
det kommer jo an på logoet.. Du må bare prøve dig frem.. Men det logo du har brugt skal ned i str. som du brugte til dine brøndby trøjer.. Men alt efter hvordan logoet ser ud, må du prøve at ramme den str. der ik er for stor el. for lille..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Brøndbys nye farve trøje... Trøjen er dog anderledes end den jeg har lavet..  home  game size  Den er sku nice!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
hvad bruger i til at skære sponsoren ud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
 Den er sku nice! Enig. En rigtig flot Brøndby-trøje! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Med Codan er det letteste at bruge "magic wand" hvad bruger i til at skære sponsoren ud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|