|
ronen
|
|
Det har du sq klaret meget flot  Syntes bedst om 3.trøjen! Virkelig fede farver du har brugt dér!! Jeg syntes at klublogoet er en smulle lille i forhold til resten af trøjen på dem alle tre.. Hjemme trøjen er ved at være dér, men lidt større, men det er selvfølgelig en smagssag. Det ligner også at der mangler noget at logoet i din 3. trøje. Kan det passe? Men som sagt fede trøjer, specielt når det er første gang!! Hehe.. Den er meget griner. Ser meget spøjst ud med de forskellige farver til bogstaverne Hvordan har du egentlig gjort det? Hvad syntes i om den HER  Det ser meget griner ud  Specielt med de tre farver i AIG. Hvordan har du egentlig gjort det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Jeg har brugt: Paint Bucket Tool. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Ahh.. Smart.. Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Ahh.. Smart.. Tak  Selv tak du... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
nogle der har nogle ønsker?  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
nogle der har nogle ønsker?  ? Jeg gav et ønske i "Kits ønsker" tråden, men siger det gerne igen. En FCK trøje med eneste must at farverne skal forblive de samme. Ellers riv din fantasi løs med mærke osv. ...Hvis du har lyst til den udfordring.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Jeg gav et ønske i "Kits ønsker" tråden, men siger det gerne igen.
En FCK trøje med eneste must at farverne skal forblive de samme. Ellers riv din fantasi løs med mærke osv.
...Hvis du har lyst til den udfordring.
kigger på det.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Jeg gav et ønske i "Kits ønsker" tråden, men siger det gerne igen.
En FCK trøje med eneste must at farverne skal forblive de samme. Ellers riv din fantasi løs med mærke osv.
...Hvis du har lyst til den udfordring.
hvad siger du til den her?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
hvad siger du til den her? Den er old style :-) Den er sqi fed nok, men tvivler bare på at Lalandia kan købe sig til hovedsponsor i FCK. Men tak for det :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
hvad siger du til den her?Hvor ligger den snørre krave henne ? Kan bare ike finde den nogen steder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
mener snøre-trøjen er under hummel (men er ikke helt sikker)
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
 Den er old style :-) Den er sqi fed nok, men tvivler bare på at Lalandia kan købe sig til hovedsponsor i FCK.Men tak for det :-) er det ikke Fck der ejer Lalandia
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
er det ikke Fck der ejer Lalandia
Tror ikke de ejer dem, de er bare er partnere. Det jeg påstår er bare at jeg ikke tror Lalandia kan hamle op med eksempelvis Carlsberg som front sponsornavn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
Tror ikke de ejer dem, de er bare er partnere. Det jeg påstår er bare at jeg ikke tror Lalandia kan hamle op med eksempelvis Carlsberg som front sponsornavn.
fck ejer 75%
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Havde lige lyst til at lave en retrotrøje så her er den taget fra Unisport, og her er så den jeg har lavet. kometatrer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|