home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks
| | | | |-+  Vis dit grafik! (Kits)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 236 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik! (Kits)  (Læst 560183 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #990: 10 Feb 2007, 18:07 »

Hvorfor er den så kantet, og noget sort bag? Huh
Logged


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #991: 11 Feb 2007, 10:49 »

Mexico's nye hjemmebanetrøje

Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #992: 11 Feb 2007, 21:13 »

Hej. Har fået lavet nogle trøjer, og har så lagt dem ind i mit spil. Problemet er så, at der er kommet det der hvide rundt om. (Se på SS) Har lagt et par trøjer ind i går, og de virkede perfekt, altså havde ikke det der hvide.

Nogen som ved hvad jeg kan have gjort forkert denne gang, eller bare hvordan jeg får det der hvide væk.??

Her lige et SS af hvordan det ser ud:


Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #993: 14 Feb 2007, 20:40 »

Hey Guys! Jeg tænkte på, om der var nogle gutre med lidt kit-talent, som ville lave nogle trøjer til mig?

Holdet er det franske Nîmes, og hvis det ikke umiddelbart siger jer noget, overrasker det mig ikke, for holdet er ganske ukendt, og befinder sig i den tredjebedste franske række. Netop fordi det er så ukendt, har jeg heller ikke lige kunnet finde nogle kits til holdet, og det er derfor jeg spørger jer freaks.

Her er lidt hjælp, hvis nogle skulle være så rare, at lave det til mig:
Farver hjemme: Rødt/hvidt
Farver ude: Blå/lyseblå
Farver 3. trøje: Hvid/lilla

Den farve der er skrevet først (fx rød) er den klart mest dominerende i alle de 3 trøjer. Hvis du mangler hjælp eller inspiration, kan du kigge på holdet i FM, under information. Ellers kan du også kigge på de røde spillere på dette billede
.
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #994: 14 Feb 2007, 20:50 »

Hey Guys! Jeg tænkte på, om der var nogle gutre med lidt kit-talent, som ville lave nogle trøjer til mig?

Holdet er det franske Nîmes, og hvis det ikke umiddelbart siger jer noget, overrasker det mig ikke, for holdet er ganske ukendt, og befinder sig i den tredjebedste franske række. Netop fordi det er så ukendt, har jeg heller ikke lige kunnet finde nogle kits til holdet, og det er derfor jeg spørger jer freaks.

Her er lidt hjælp, hvis nogle skulle være så rare, at lave det til mig:
Farver hjemme: Rødt/hvidt
Farver ude: Blå/lyseblå
Farver 3. trøje: Hvid/lilla

Den farve der er skrevet først (fx rød) er den klart mest dominerende i alle de 3 trøjer. Hvis du mangler hjælp eller inspiration, kan du kigge på holdet i FM, under information. Ellers kan du også kigge på de røde spillere på dette billede
.
Hej champ der faktisk en tråd HER hvor du kan ligge ønsker omkring kits ind Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #995: 14 Feb 2007, 20:53 »

Hehe, det er nu faktisk bevidst, at jeg har lagt det her ind. For her er opmærksomheden som regel større Smiley
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #996: 14 Feb 2007, 20:54 »

nåå Huh
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #997: 15 Feb 2007, 11:37 »

Hej, hvad syntes i om den HER FC Nordsjællandtrøje(hjemmebane) ?  Smiley
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #998: 15 Feb 2007, 11:53 »

Hej, hvad syntes i om den HER FC Nordsjællandtrøje(hjemmebane) ?  Smiley
ingen kommentarer?
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #999: 15 Feb 2007, 12:10 »

Hej, hvad syntes i om den HER FC Nordsjællandtrøje(hjemmebane) ?  Smiley
Og HER udebanetrøjen.

Kommentarer tak.  Smiley
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #1000: 15 Feb 2007, 12:30 »

Og HER udebanetrøjen.

Kommentarer tak.  Smiley
Og HER 3. trøjen.

Er der der ikke nogle der vil være søde at kommenterer min kits?  Peace
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #1001: 15 Feb 2007, 12:38 »

Umiddelbart vil jeg sige det er et godt udgangspunkt, men farvemæssigt rammer du ret meget ved siden af, både på ude og hjemmebanetrøjen. Både den røde og den gule er alt for skarpe, i hvert fald hvis du sammenligner med deres nuværende trøjer. Dette er jeg ikke specielt vild med.

Selve idéen bag er dog rigtig god, det eneste råd jeg egentlig vil give er at fokusér mere på farvevalget, og sørg for at trøjerne får en lidt højere kvalitet, når du gemmer dem. Det ødelægger i hvert fald lidt for mig, at se de er noget "smattede", hvilket de næsten med sikkerhed bliver, når du gemmer dem i .JPG.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #1002: 15 Feb 2007, 12:41 »

Umiddelbart vil jeg sige det er et godt udgangspunkt, men farvemæssigt rammer du ret meget ved siden af, både på ude og hjemmebanetrøjen. Både den røde og den gule er alt for skarpe, i hvert fald hvis du sammenligner med deres nuværende trøjer. Dette er jeg ikke specielt vild med.

Selve idéen bag er dog rigtig god, det eneste råd jeg egentlig vil give er at fokusér mere på farvevalget, og sørg for at trøjerne får en lidt højere kvalitet, når du gemmer dem. Det ødelægger i hvert fald lidt for mig, at se de er noget "smattede", hvilket de næsten med sikkerhed bliver, når du gemmer dem i .JPG.
OK det med farverne var fordi jeg ville prøve noget nyt men det at jeg gemmer dem i jpeg-fil kan jeg selvfølig godt lave om, men til hvilken fil?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #1003: 15 Feb 2007, 12:42 »

OK det med farverne var fordi jeg ville prøve noget nyt men det at jeg gemmer dem i jpeg-fil kan jeg selvfølig godt lave om, men til hvilken fil?

.png vil jeg mene.  Smiley Rigtigt?
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik! (Kits)
« Svar #1004: 15 Feb 2007, 13:00 »

.png vil jeg mene.  Smiley Rigtigt?

100% korrekt. Wink
OK det med farverne var fordi jeg ville prøve noget nyt men det at jeg gemmer dem i jpeg-fil kan jeg selvfølig godt lave om, men til hvilken fil?
Umiddelbart vil jeg ikke mene der er noget nyt i at tage de absolutte standardfarver indenfor gul og rød, men det er jo min smag Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 236 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010