home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La Viola
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: La Viola  (Læst 16347 gange)
Hallas
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #15: 11 Mar 2008, 16:39 »

Jo jo, men ville bare lige have noget baggrund op Wink Kommer med noget snart om et indkøb. Efter alle indkøb kommer en gennemgang af trup og venskabskampe.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #16: 11 Mar 2008, 16:39 »

'Historien' starter d. 17.07.07, men trupgennemgang er d. 14.07.07. Mon vi kommer tilbage til den tid, hvor Maradona scorede med hånden? Wink

Spøg til side. Ganske fin update, men synes dog at du godt kunne gøre dine facts lidt mere tydelige, så de skiller sig ud fra teksten.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #17: 11 Mar 2008, 16:41 »

Hvad mener du med tydeligere facts? Laver lige datoerne om funny
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #18: 11 Mar 2008, 16:41 »

Florence? Jeg vil nu kalde det Firenze Wink
Logged


Hallas
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #19: 11 Mar 2008, 16:43 »

Florence? Jeg vil nu kalde det Firenze Wink

Ja, laver det lige om Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #20: 11 Mar 2008, 16:53 »

Hvad mener du med tydeligere facts? Laver lige datoerne om funny

Ja ser du, hvis du kigger din update grundigt igennem, så kan du se at der er placeret nogle facts i venstre side. De var helt neutrale. Ingen faver, samme skrift som det andet etc.

Men du har rettet op på det nu kan jeg se, så du forstod vel godt hvad jeg mente.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #21: 11 Mar 2008, 16:54 »

Okay Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #22: 11 Mar 2008, 22:06 »


Transferne

Efter et opsigtsvækkende indkøb og et par unge spilleres tilgang virker Fiorentina klar til at udfordre de tre topkandidater til mesterskabet. Transferpolitiken bør dog også sikre Fiorentina på længere sigt.

15.07.07
Første indkøb, som den nye manager Christian Hallas lavede, var indkøbet af stortalentet Mamadou Sakho. En venstrebenet midterforsvarer som er 17 år gammel og fra Paris Saint-Germain. Prisen menes at være under lidt under én million euro, hvilket virkeligt er billigt sluppet, hvis man ser på, at Sakho kan blive en af verdens bedste midtforsvarer i fodboldens historie. Selv udtalte det franske stortalent sig således: ”Fiorentina er, selvom den måske ikke bliver set sådan på, en af verdens absolut største klubber. At komme til denne klub kan forhåbentligt også sætte endnu mere skub på min udvikling. Barnedrømmen om at spille sammen med spillere som Sebastian Frey og Adrian Mutu ser også ud til at gå i opfyldelse”. Sakho må dog vente på sin debut for han er blevet udlejet til FC Zürich for hele sæsonen.

    17.07.07
Den nye managers anden offentlige tilstedeværelse efter ansættelsen resulterede i et salg. Nemlig af spilleren Manuel Pasqual, som fremover skal sprede sine vinger i Lyon. Et salg, som menes at indbringe klubben lidt over 50 millioner kr.
Managerens forklaring på salget af den ellers faste starter var, at han har udkig på et emne til højrebacken. Emnet menes, at være Anthony Vanden Borre, som Fiorentina faktisk har halvpart i, men som til daglig spiller i Genoa.

    20.07.07
Da Christian Hallas for anden gang gik på pressemøde med et indkøb fik han for alvor vist, at han står for at købe fremtidssikrende. Til pressemødet kunne han nemlig præsentere Georginio Wijnaldum, som kommer fra hollandske Feyernoord. En pris på omkring 400.000 beskedne euro menes at være blevet betalt for hollænderen. Med sine blot 16 år kan han ikke lejes ud, og derfor vil han tilbringe sin første sæson på Fiorentinas U20-mandskab. Til skiftet siger spilleren: ”Fiorentina er en klub, hvor jeg kan se mig spille hos i fremtiden. I de næste år håber jeg, at kunne bringe noget nyt til klubben og vinde mesterskaber for den. Kort sagt, jeg vil blive her så lang tid så muligt”.


    24.07.07
Tredje indkøb var af en noget anden karakter end de foregående. En stjerne i spansk
fodbold skulle vise sit ansigt på pressemødet. Prandellis afløser har nemlig spenderet omkring 25 millioner euro på argentinske Maxi Rodriguez. Hans største forcer er fysik, arbejdskraft og afslutning. All-round-wing er dog det, som betegner Rodriguez bedst. Til skiftet havde den 27-årige verdensstjerne dette at sige: ”Efter to sæsoner i Atletico Madrid følte jeg, at jeg måtte videre. Udfordringer er nøgleordet i min verden, og da jeg ikke følte, at klubben og jeg kunne byde hinanden mere, valgte jeg at skifte til Fiorentina. Et hold, som jeg mener, er et af verdens bedste.” Personen, som hentede højrefløjen til klubben, manageren, havde selv denne kommentar at tilknytte: ”I Rodriguez har vi fået en af verdens allerstærkeste fløje. I min fodboldverden skal fløje også kunne gå ind at udfordre, og også selv putte kasser ind. Maxi Rodriguez er en spiller, som jeg mener, kan netop dette."

På trods af, at indkøbene skaber lavvande i pengepungen, har fansene allerede udtrykt deres glæde over, at den nye manager har kunnet skaffe så prominente navne til klubben. Om de får succes i Fiorentina må vi dog lade tiden bestemme.


« Seneste Redigering: 12 Mar 2008, 22:17 af Hallas » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #23: 11 Mar 2008, 22:08 »

Synes du nævner Christian Hallas alt alt for mange gange... Ellers en fin update med gode indkøb
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hallas
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #24: 11 Mar 2008, 22:11 »

Bedre?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #25: 11 Mar 2008, 22:12 »

Bedre?

Synes jeg, men altså du styrer det selvfølgelig selv Smiley

Lyder bare lidt underligt med

Christian Hallas bla bla bla Christian Hallas' forklaring var bla bla bla... Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hallas
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #26: 11 Mar 2008, 22:13 »

Kunne godt selv se, men da jeg læste det igennem gik det åbenbart forbi mine øjne crazy
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #27: 11 Mar 2008, 22:14 »

Bør billederne forresten være større?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #28: 11 Mar 2008, 22:14 »

Behøver de ikke efter min mening... Men det vil da hellere ikke betyde noget, om de fik en halv gang mere hver vej!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hallas
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #29: 11 Mar 2008, 22:19 »

Er ikke helt tilfreds med størrelsen, så tror jeg lige jeg gør Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010