|
Zagger
Gæst
|
|
I tidligere versioner af FM har jeg set, at det tyske landshold ikke bliver udtaget, men udelukkende består af fantomspillere.
Det ser ud til at fortsætte i 8.0.2 - er der nogen der ved, hvad der er "galt"? Handler det om rettigheder, eller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zagger
Gæst
|
|
Løser det også problemet i et igangværende spil - eller skal jeg starte for fra? Og tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
Løser det også problemet i et igangværende spil - eller skal jeg starte for fra? Og tak for hjælpen  Den løser flere ting og nogle af tingene virker med det samme, men ikke det med det tyske landshold der skal du starte et nyt spil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zagger
Gæst
|
|
Danm!
Jeg var ellers kommet godt igang med St. Pauli.. der iøvrigt i dette øjeblik bliver vist på TV2sport mod 1860
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zagger
Gæst
|
|
det ser sgu ikke ud til at fungere!
Kahn hedder stadig Jens... jeg udpakker i den mappe der står i "readme" - og den spørger også om jeg vil erstatte - jeg kører 8.0.2 - har andre haft problemer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
Det er meget vigtigt at du ligger den i programmer og ikke dokumenter..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
Altså C:\Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2008\data\updates\update-802\db\802\lnc\all
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zagger
Gæst
|
|
her kunne være en fejlkilde - for jeg har ikke en "update-mappe" den hedder bare C:\...\footballemanager 2008\data\db\800
Har jeg ikke fået installeret updaten ordentligt? Men selv om det ike skulle være tilfældet, skulle den vel opdatere alligevel..
Jeg giver den lige et skud mere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zagger
Gæst
|
|
Sorry - jeg har fundet fejlen - jeg havde valgt den forkerte database! Go spiller, folkens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
Hvis du har installeret patch 8.0.2 så skal du have en update mappe og der skal den ligge i for at virke..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
Sorry - jeg har fundet fejlen - jeg havde valgt den forkerte database! Go spiller, folkens  Virker det nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmi.Pop
Gæst
|
|
Du skal herind:
C:\Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2008\data\updates\update-802\db\802\lnc
Kopier stien og sæt den ind i Explorer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zagger
Gæst
|
|
Zagger is pleased playing alongside Daniel-123 Zagger thinks Jimmi.Pop is organising the defense wellDet virker  Lige ET spørgsmål mere - denne her "fix" roder den også med spillernes evner, eller er det kun navne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmi.Pop
Gæst
|
|
Zagger is pleased playing alongside Daniel-123 Zagger thinks Jimmi.Pop is organising the defense wellDet virker  Lige ET spørgsmål mere - denne her "fix" roder den også med spillernes evner, eller er det kun navne? Kun navne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|