home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Metal - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad for noget metal hører du?
Heavy Metal
- 12 (13,3%)
Death Metal
- 7 (7,8%)
Thrash Metal
- 4 (4,4%)
Folk Metal
- 2 (2,2%)
Industrial Metal
- 1 (1,1%)
Power Metal
- 0 (0%)
Nu Metal
- 9 (10%)
Speed Metal
- 1 (1,1%)
Symphonic Metal
- 3 (3,3%)
Heavy Rock
- 9 (10%)
Andet
- 10 (11,1%)
Hører ikke metal!
- 32 (35,6%)
Antal Stemmer: 90

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Metal - Tråden  (Læst 45667 gange)
gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #165: 06 Apr 2009, 22:44 »

Til gumle:
Ja det må man nok sige.
Ja selvfølgelig må du spørge hvilke cder.
Den 1. Splipknot, den 3.Slipknot vol.3:Subliminal Verses og Papa Roach:The Parmour Sessions.
Jeg har også den 1. Papa Roach, den synes jeg er udemærket.

Vh.Blackstone

Gode albums fra Slipknot. Dog kan jeg allerbedst lide Iowa pga. den mere hårde tilgang. Men de to andre er stadig klasse albums. Det undrer mig dog lidt med The Paramour Sessions i forhold til de andre navne, du har nævnt. En smulle poppet i forhold til Smiley

Ikke fordi det gør noget, da jeg selv hører rimelig meget Papa Roach. Det er bare en rimelig blød skive i forhold til de andre. Wink
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #166: 06 Apr 2009, 22:54 »

Ja det er udemærket.
Jeg har ikke hørt slipknot i lang tid, det er flere år siden jeg sidst var til koncert med dem.
Ok anede ikke det om den Papa Roach cd, der var bare 2 cder på tilbud til 10 pund og så havde jeg den 1. Papa Roach cd og så tænkte jeg at det kunne være at den anden(den jeg købte) var lige så god.
Synes nu også ar den 1. Papa Roach er lidt poppet, men de har fede sangtitler og fede tekster(deprimerende og lidt selvmordagtige)

Vh.Blackstone
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #167: 08 Apr 2009, 18:04 »

Jeg ligger og hører den ene af  de boxsæt, som jeg har købt, det hedder Extreme Metal Essentials og der er 6 cder i boxsættet, fuck der er smadder på.
Fed tråd og dejligt igen at høre noget ordentligt tråd.

Vh. Blackstone
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #168: 08 Apr 2009, 18:12 »

Hører aldrig det hårde metal, men det gode gamle af slagsens. Lige pt. hører jeg Iron Maiden og Black Sabbath samt gode gamle Ozzy. Det fandme godt. Hører tiltider også Metallica.

http://www.youtube.com/v/CBWcRMonvWA

Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #169: 08 Apr 2009, 18:20 »

Jeg er løbet lidt tør for inspiration til noget godt metal-musik. Bands jeg foretrækker er Volbeat, Stone Sour, System of a Down, Audioslave, Metallica.

Jeg mangler noget i den genre. Post gerne lidt navne, så vil jeg tjekke dem ud på Youtube.

Som jeg har nævnt - Iron Maiden, Black Sabbath, Guns N' Roses - som vel ikke kan betragtes som metal, men hård rock. Appetite for Destruction er jeg SIKKER på du vil elske med den smag - så er der også gode gamle Nirvana samt Linkin Park. Lige det der falte mig ind. Også Mötley Crüe er fede.
Logged

Jinx
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #170: 08 Apr 2009, 18:49 »

Hvis man ikke ved hvad man skal lave på lørdag og er i nærheden eller har penge nok til toget.

http://www.maidenjam.dk/
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #171: 10 Apr 2009, 00:46 »

Har liget fået et par nye cd'er:
Horse the Band - A Natural Death og Atreyu - Lead Sails Paper Anchor
Begge cd'er er super fede, og kan klart anbefales. Hvis man ikke kender de to bands, er de værd at tjekke ud. Jeg så begge to live her i efteråret, og det er to kanon live bands, i sær Atreyu fyrer den af, de leverede nok den højeste koncert jeg endnu har været til.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jinx
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #172: 10 Apr 2009, 08:39 »

Må erkende, at jeg ikke kender de ovenstående bands, men må da lige prøve at kigge lidt på dem.

Har selv netop anskaffet en stak nye cd'er/downloads bl.a.

Mastodon - Crack the Skye. Det album må skal man bare eje. Muligvis det fedeste "rock"- album i dette årti.

Turisas - The varangian way. Ganske habilt finsk folk metal.

Oliver Weers - Get ready. Temmelig middelmådige sange, men uhyre velproduceret. Og så synger Oliver rigtig fedt. Helt klart den sejeste
sanger, der aldrig kom med i X-factor.

Derudover går jeg og lytter til gamle albums fra Iron Maiden, Manowar, Rob Zombie. Type O Negative og Dee Snider's Sick Muthafuckers
« Seneste Redigering: 10 Apr 2009, 11:31 af Jinx » Logged

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #173: 10 Apr 2009, 10:12 »

Jeg må nok indrømme, at Atreyu ikke er min store favorit, fordi det nok er mere post-hardcore end det i virkeligheden er metalcore.
Det andet der, var sgu alligevel FOR untrue til mig. Jeg har ikke noget imod bands som DragonForce og lignende, men det der var for langt ude. Opstemt

Yo! Crack The Sky? Jeg skal så meget have fat i det album, når pengene rækker. Jeg har det fra TDC Play, men den skal sgu købes på skive. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Apr 2009, 10:14 af gumle » Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #174: 22 Apr 2009, 10:58 »

Fuck jeg elsker dødsmetal/grindcore!!!.
Jeg elsker den dybe vokal og det hurtige tempo og især Napalm Death, Carcass, Entombed og Morbid Angel og selvfølgelig danske Dawn of Demise(hvor en af mine bedste venner spiller guitar i) og Exmortem(hvor jeg kender forsangeren) og ikke at forglemme Panzerchrist!!! er for fee, ordentlig smadder og som sagt dyb vokal og det hurtige tempo, fuck de bands kan finde ud at spille tråd og de/der er sgu også teknisk dygtige musikere i bandsne og måske også lidt underligt nok får det mig nogengange i godt humør og andre gange når at jeg er sur/vred så hjælper det også at hører det!!! og det er jo nok mere naturligt, men jeg er sgu mest til det rigtigt hårde , som dødsmetal/grincore og engang imellem lidt black, som f.eks. danske Horned Almighty og norske Satyricon og Darktrone og så engang imellem det lidt blødere, som Papa Roach f.eks,  men også f.eks. Hardcore og punk og Oi/ska musik/bands, hvor jeg også synes at der fee tråd i og følelser og attitude, fuck hvor jeg elsker det!!!

Vh.Blackstone
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #175: 30 Apr 2016, 19:59 »

Hey, overvejer meget at tage til Copenhell i år, hvad syntes i om de bands der skal spille?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #176: 30 Apr 2016, 21:06 »

Metal har aldrig sagt mig noget som helst, da det for mig mest lyder som en eller anden der står og skriger ind i en mikrofon, og "bare" begyndte at lave metal fordi de ikke havde talentet til at synge "almindelige" sange. Dermed ikke sagt at det ikke kan være udemærket.
Jeg er fan af Breaking Benjamin, der måske ikke er helt metal, men mere hård rock eller alternativ rock. Dog har folk kaldt deres musik for alternativ metal. Anyways, jeg er ikke den store metal tilhænger, men er skam venner med mange der er.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #177: 30 Apr 2016, 21:51 »

Hey, overvejer meget at tage til Copenhell i år, hvad syntes i om de bands der skal spille?

Er det første gang du skal afsted?
Uanset, så er det jo en super fed festival med en lækker stemning.

Jeg synes personligt ikke at lineuppen spiller max - der er ikke mange af de bands som jeg lytter personligt til. Når det så er sagt, så har flere af bandsene et rigtig godt ry mht livekoncerter - fx Scorpions og Alice Cooper. Har ikke set de to endnu, men ser frem til at se "elefanten". Men af andre, så ser jeg frem til et gensyn med Black Sabbath, Megadeth og Dropkick Murphys. De er rigtig gode live også.
Selvom at jeg mangler must-sees (lige udover Black Sabbath), så har det også en fordel: man får set en masse bands som man måske ikke ville høre ellers.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #178: 30 Apr 2016, 22:55 »

Er det første gang du skal afsted?
Uanset, så er det jo en super fed festival med en lækker stemning.

Jeg synes personligt ikke at lineuppen spiller max - der er ikke mange af de bands som jeg lytter personligt til. Når det så er sagt, så har flere af bandsene et rigtig godt ry mht livekoncerter - fx Scorpions og Alice Cooper. Har ikke set de to endnu, men ser frem til at se "elefanten". Men af andre, så ser jeg frem til et gensyn med Black Sabbath, Megadeth og Dropkick Murphys. De er rigtig gode live også.
Selvom at jeg mangler must-sees (lige udover Black Sabbath), så har det også en fordel: man får set en masse bands som man måske ikke ville høre ellers.
Ja det er første gang, har aldrig været til Copenhell før Smiley jeg er helt enig i at lineuppen kunne være stærkere, hvis jeg skulle give dig et tip til et must-see må det være Trivium Wink
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #179: 01 Maj 2016, 09:31 »

Nogen der kan anbefale noget der kunne minde om In Flames' eller System of a Down's lidt blødere numre? Smiley

Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010