home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Metal - Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad for noget metal hører du?
Heavy Metal
- 12 (13,3%)
Death Metal
- 7 (7,8%)
Thrash Metal
- 4 (4,4%)
Folk Metal
- 2 (2,2%)
Industrial Metal
- 1 (1,1%)
Power Metal
- 0 (0%)
Nu Metal
- 9 (10%)
Speed Metal
- 1 (1,1%)
Symphonic Metal
- 3 (3,3%)
Heavy Rock
- 9 (10%)
Andet
- 10 (11,1%)
Hører ikke metal!
- 32 (35,6%)
Antal Stemmer: 90

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Metal - Tråden  (Læst 45796 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #150: 15 Mar 2009, 03:52 »

Til Gumle:
Ja elsker Napalm Death, Cannibal Corpse og lignende.
Jeg har hørt begge bands live flere gange.
Et band der hedder Carcass (som også er Grindcore) er også gode.
Blev positivt overrasket over Dawn Of Demise, som jeg mest var der for på grund af at jeg kender deres nye guitarist, men synes også at deres forsanger var fee at høre growle og så synes jeg at det var sjovt at de var fra Jyllands hovedstad "Silkeborg", som de blev ved med at sige. ha ha.
Ellers hørte og hører jeg meget Rap Metal, som Downset, Hardcore/street Oi, som Agnostic Front og Punk, dansk men også udenlandsk, som Misfits og Ramones.
Sidst men ikke mindst black metal, som Århus stolthed Horned Almighty.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 15 Mar 2009, 03:54 af Blackstone » Logged

Jinx
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #151: 15 Mar 2009, 08:12 »

Er der slet ingen, der lytter bare lidt de klassikere som Manowar, Saxon, Motley Crue osv? De semi-hårde fra 80'erne og 90'erne.
Derudover lytter jeg meget til Arch Enemy, Mercenary, Acid Bath, Type O Negative og mange andre.
Logged

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #152: 15 Mar 2009, 11:51 »

Gode gamle The Crue. Dejligt old-school hair-metal. Men selvfølgelig lytter man til det gamle klassiske metal. Også Iron Maiden, Motorhead og andre klassiske-ikke-så-hårde-igen bands Smiley

Men Mercenary er fede "Rocking"
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #153: 15 Mar 2009, 13:21 »

Er der slet ingen, der lytter bare lidt de klassikere som Manowar, Saxon, Motley Crue osv? De semi-hårde fra 80'erne og 90'erne.
Derudover lytter jeg meget til Arch Enemy, Mercenary, Acid Bath, Type O Negative og mange andre.

Jo da, de gamle heavy bands fra 70'erne og 80'erne holder stadig!
pt. hører jeg meget Blue Öyster Cult, de er godt nok ikke super heavy, men de er satme fede! Don't Fear The Reaper, er jo en af verdens bedste sange


Men Mercenary er fede "Rocking"

De er nemlig rigtig nice!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #154: 15 Mar 2009, 13:48 »

er der ingen herinde der hører KoЯn?
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #155: 15 Mar 2009, 23:43 »

Uh, der var noget jeg kunne bruge. Machine Head lød rigtig godt. Marylin Manson har jeg hørt før, og der er kun 4-5 sange som fanger mig der. The Haunted var ikke lige mig. Soilwork var rigtig spændende, så dem ser jeg nærmere på. Rise Against kendte jeg kun nummeret Prayer For Refugue (som er vildt fed), men ellers falder deres musik ikke helt i min smag. Slipknot er jeg begyndt at høre, for at se om det ikke kan fange mig, selvom jeg er lidt skeptisk over for dem (men efter at have hørt Stone Sour, og Apocalyptica med Corey Taylor, så måtte jeg altså se om jeg kunne lide det alligevel Wink ). Og uh! Godsmack - dem har jeg sgu ikke hørt i mange år, men et genhør værdigt!
Glemte også helt at anbefale dig Fear Factory!! Ellers er der vel også Deftones, Velvet Revolver, Static X, Soulfy, Saliva, Pantera, Queens of the Stone Age og HIM.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #156: 16 Mar 2009, 08:48 »

Glemte også helt at anbefale dig Fear Factory!! Ellers er der vel også Deftones, Velvet Revolver, Static X, Soulfy, Saliva, Pantera, Queens of the Stone Age og HIM.

Fear Factory var jeg ikke helt vild med. Slet ikke min smag Smiley Deftones, Queens of the Stone Age og Velvet Revolver kendtre jeg, men føler ikke helt det er nok gang i den, til at skulle indgå i min metalsamling (Velvet Revolver har jeg dog, men synes ikke de laver sådan rigtig metal). HIM kendte jeg også - et ganske okay band, med en del fede numre.

Resten må jeg nok indrømme ikke faldt i min smag. Smiley
Logged


Jinx
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #157: 16 Mar 2009, 19:43 »

er der ingen herinde der hører KoЯn?

Jo da. Har en komplet samling. Bortset fra den noget fesne Unplugged.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #158: 06 Apr 2009, 22:10 »

Jeg har lige købt nyt metal bla:
2 Slipknot cder
1 Papa Roach cd
Og 3 cder med bla. Napalm Death, Carcass, Entombed, Morbid Angel, At  the Gates, Deicide, The Haunted, Vader, Extreme Noise Terror, Severe Torture, Anal cunt,  munipal Waste, Exmortem, Nocturnos, Antrax, Kreator, Sodom,
Raunchy, Darkane, Hatesphere, chimaira, Annihilater, biohazrd(glemte jeg at skrive i mit indlæg) og andet metal på dem.
Alt det til en pris på 50 pund=412,5 Kr.
Lidt under 70 Kr. pr. Cd er sgu godt klaret.
Så skal der høres tråd!!!

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 22:57 af Blackstone » Logged

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #159: 06 Apr 2009, 22:25 »

Shit! Så er der metal til den helt store guldmedalje. Opstemt

Må man spørge hvilke cd'er med Slipknot og Papa Roach? Smiley
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #160: 06 Apr 2009, 22:34 »

Har lige hørt det nye Slipknot-album via Youtube, og det er egentlig positivt. Efter at have fået øjnene (eller hedder det ørene) op for Stone Sour er jeg faktisk blevet ret vild med Corey Taylors stemme. Og hans optråden med Apocalyptica har ikke gjort det værre.

Så jeg valgte at give Slipknot en ny chance (jeg har været hurtig til at dømme dem langt væk), og selvom jeg ikke er skide vild med dem, er der et par gamle sange der virkelig har fanget mig. Duality, Before I Forget og Vermilion er de fedeste af det lidt ældre.

På det nye er Dead Memories, Sulfur og specielt Psychosocial der trækker.

Psychosocial kan ses her http://www.youtube.com/v/PES9jYZj3XQ
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #161: 06 Apr 2009, 22:37 »

Sådan Spezialized.  Wink Der er nemlig lige de to bedste numre på deres nye plade!!!. Det er sjovt, du skriver PRÆCIST det samme, som jeg ville have skrevet om Slipknot. Lige præcis i øjet. Jeg syntes også det første var noget støj, men så hørte jeg Psychosocial, og det fik mig til at ombestemme mig, og derefter begyndte jeg også at høre Sulfur.   Peace
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #162: 06 Apr 2009, 22:38 »

Uhaaaa. Imorgen skal min far ned og hente Broken, Beat and Scarred single i alle fire versioner  Grin. Jeg glæder mig....  Grin
Logged


Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #163: 06 Apr 2009, 22:39 »

Til gumle:
Ja det må man nok sige.
Ja selvfølgelig må du spørge hvilke cder.
Den 1. Splipknot, den 3.Slipknot vol.3:Subliminal Verses og Papa Roach:The Parmour Sessions.
Jeg har også den 1. Papa Roach, den synes jeg er udemærket.

Vh.Blackstone
Logged

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #164: 06 Apr 2009, 22:39 »

Har lige hørt det nye Slipknot-album via Youtube, og det er egentlig positivt. Efter at have fået øjnene (eller hedder det ørene) op for Stone Sour er jeg faktisk blevet ret vild med Corey Taylors stemme. Og hans optråden med Apocalyptica har ikke gjort det værre.

Så jeg valgte at give Slipknot en ny chance (jeg har været hurtig til at dømme dem langt væk), og selvom jeg ikke er skide vild med dem, er der et par gamle sange der virkelig har fanget mig. Duality, Before I Forget og Vermilion er de fedeste af det lidt ældre.

På det nye er Dead Memories, Sulfur og specielt Psychosocial der trækker.

Psychosocial kan ses her http://www.youtube.com/v/PES9jYZj3XQ

Det er egenligt sjovt. Det var præcist de samme numre, jeg bed mig fast i, da jeg begyndte at høre Slipknot. Og så var der lige Everything Ends. Men det er da dejligt, at du er begyndt at høre dem. Smiley

Men Det overraskede mig ikke, at du bedst kan lide Dead Memories, Sulfur og Psychosocial, da de minder mest om Stone Sour. Det er jo trods alt ikke så metal igen. Smiley
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 22:41 af gumle » Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010