JohnPM
Lilleputspiller
|
|
FM2007 Ohøj! Er der nogle der har erfaring med League One i England? Jeg spiller med Millwall(på papiret et hold det skal rykke op) men syntes jeg gentagne gange taber kampe mod hold der skal vindes. - Både hjemme og ude. Modstanderne stiller typisk op i en 4-4-2 , med pile frem på fløjene. De prøver typisk med kontra og spiller for det meste blandet afleveringer. Til tider er direkte afleveringer og hurtigt tempo også brugt. De fleste hold har en farlig angriber, som jeg iflg. scouten skal passe ekstra på, hvilket jeg gør via mandsopdækning.
Nå, men min opstilling er en 4-4-2 diamant: X X X X X X X X X X
Fløjene er med pile, et hak op. Jeg bruger store dele af totrinssystemet, til mentalitet, afl. skærme af osv.
-Forsvarne er defensive, skærmer af, direkte afl. -Back er normal, crossing på, lukker sjældent af -Fløje er offensive og laver en del indlæg, -Defensiv og offensiv midt holder på bolden. Den defensive midt hjælper til i forsvar og den offensive i angrebet(dog med pil ned mod den centrale midt) De har begge lidt kreativt frihed og aflevere i dybden. -Angribere er offensive og har en del frihed. Pt. har jeg ingen dygtig dødboldskytte.
På hjemmebane spiller jeg bredt, typisk aflevering af ned af fløje, offensivt, holder den defensiv linie tilbage, Udebane, spiller jeg snævert, normal i mentalitet. Backs defensive. Skubber tiltider den bagerste linie fremad. Angriberne løber mod kanterne.
Jeg ved godt man ikke ligger én taktik til alle kampe, og jeg laver massere af småjusteringer til hver enkelt kamp. Både før og under. Dog uden held. Men ovenstående er udgangspunktet til hjemme og udekampe. Kan I se nogle grundlæggende fejl? Griber jeg opstillingen helt forkert an eller har i bare et par tilføjelser der gør at jeg kan vinde flere kampe i løbet af sæsonen. Der må være nogle der har succes-oplevelser i de lavere divisioner i England(med en forholdsvis simpel taktik)
Håber på lidt hjælp! og på forhånd tak.
Regards, JohnPM
Ps. Jeg har faktisk ikke rigtigt har succes efter jeg har opdateret patch 7.0 til 7.2. Er det bare et tilfælde eller har updaten gjort spillet mere udfordrene?
|