home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Valuta
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Valuta  (Læst 763 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Valuta
« : 09 Mar 2008, 14:38 »

Er jeg den eneste, der nogle gange oplever, at valutaen i spillet nogle gange pludselig ændrer sig fra Danske kroner til Engelske pund?

Det er pænt irriterende, for der står stadig DKK i spillet, men går man ind i preferences (aner ikke hvad den heder på Dansk, indstillinger vel sagtens?), så står den til Pund. Ind til videre har det kostet mig én kontrakt, der blev lidt dyrere end jeg lige havde kalkuleret med. En spiller der lignede lidt af et scoop hvad lønnen angik, endte desværre med at blive en temmeligt overbetalt backup...

Ved ikke om det kan være en fejl i mit skin (bruger Zzizz), eller om det er en generel fejl i spillet. Andre der har oplevet det samme, og eventuelt fundet en løsning?

whitE_
Reserveholdsspiller

Sv: Valuta
« Svar #1: 09 Mar 2008, 14:48 »

Ja, min skifter også til alle mulige interessant valutaer. Jeg bruger steklo. Jeg har ikke fundet ud af andet, end at skifte tilbage.

Rossonero
Gæst

« Svar #2: 09 Mar 2008, 14:52 »

Jeg bruger selv ZzizZ, og jeg oplever ikke selv dette problem. Men ja, det lyder til at være et irriterende problem.

Har du prøvet at skifte skin, og se om det hjælper?

EDIT: Prøv eventuelt at reloade dit skin.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2008, 14:59 af Rossonero » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3: 09 Mar 2008, 15:06 »

Jeg bruger selv ZzizZ, og jeg oplever ikke selv dette problem. Men ja, det lyder til at være et irriterende problem.

Har du prøvet at skifte skin, og se om det hjælper?

EDIT: Prøv eventuelt at reloade dit skin.

Har ikke prøvet at skifte skin, synes Zzizz er det bedste skin jeg har kunnet finde endnu, og vil nødig undvære det. Man kan selvfølgelig bare skifte tilbage til Danske kroner, når man opdager at valutaen er skiftet, men som sagt, så er det ikke altid man når at opdage det i tide...

Grunden til at jeg lige umiddelbart fik mistanke til Zzizz, var at jeg ikke har lagt mærke til problemet, før jeg skiftede til det skin. Men når jeg lige tænker tilbage, så skete det, nogenlunde samtidig med den seneste patch kom, så det kunne måske også være en fejl, der har sneget sig med i den.

Rossonero
Gæst

« Svar #4: 09 Mar 2008, 15:15 »

Jeg redigerede lige mit indlæg, men her kommer den igen:

Har du prøvet at reloade dit skin?

Og ja, kan ikke være mere enig - ZzizZ er et fantastisk skin.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #5: 09 Mar 2008, 15:40 »

Jeg redigerede lige mit indlæg, men her kommer den igen:

Har du prøvet at reloade dit skin?

Og ja, kan ikke være mere enig - ZzizZ er et fantastisk skin.

Ja, jeg har også prøvet at reloade mit skin (det gør den vel i øvrigt også, hver gang jeg man starter spillet op?). Det sker sådan cirka én gang om dagen.

Men eftersom whitE_ også oplever problemet med et andet skin, kan det vel næppe være skinnet, der gør et eller andet, så nu er min mistanke rettet mod den nyeste patch (den fixede version).

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010