home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1089 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rossoneri [#3]
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Efter den super gode sæsonstart, hvor ender AC Milan så henne i Serie A?
1.
2.
3-5.
6-10.
Dårligere end 10.

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rossoneri [#3]  (Læst 2767 gange)
Robuni
Gæst

Rossoneri [#3]
« : 08 Mar 2008, 16:47 »

Rossoneri

Ny manager
07/07 - 07

Det kom som lyn fra en klar himmel. AC Milan træner, Carlo Ancelotti, har sagt sit job op. Han sagde op pga. af familie problemer.

Allerede senere samme dag havde Milan præsenteret deres nye manager. Det bliver den ukendte danske manager David Fuglsang, som overtager storholdet AC Milan. Den 34 årige manager har ikke rigtigt nogen erfaring, og det er en stor overraskelse at det bliver ham.

”Da Carlo kom til os og fortalte at han var nød til stoppe, gik vi straks i gang med at finde en ny mand til posten, og i David tror jeg vi har en rigtigt god manager. Han er naturligt nok ikke ligeså erfaren som Carlo, men jeg tror han kan bidrage med noget nyt til denne klub” sagde Silvio Berlusconi ved pressemødet.

David Fuglsang var selvfølgelig glad for valget af ham til manager.
”Jeg er meget glad for at jeg får chancen til at føre Milan frem til en ny storhedstid. Jeg håber at alle vil tage godt imod mig, og det er jeg også sikker på de gør. Jeg vil forsøge at komme til at spille flot og målsøgende fodbold, men jeg vil samtidig også se resultater” sagde David Fuglsang til journalisterne.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2008, 18:28 af Robuni » Logged

vondracek
Gæst

Sv: Rossoneri [#1]
« Svar #1: 08 Mar 2008, 16:53 »

Det ser godt ud. Har du nogle mål du skal nå, inden du trækker dig tilbage?

Robuni
Gæst

« Svar #2: 08 Mar 2008, 16:54 »

Kommer i næste update.

vondracek
Gæst

« Svar #3: 08 Mar 2008, 16:56 »

Okey helt sikkert.
- Held og lykke Wink

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 08 Mar 2008, 16:58 »

Held og lykke.

Robuni
Gæst

« Svar #5: 08 Mar 2008, 17:57 »

Update om 15 min.

Robuni
Gæst

« Svar #6: 08 Mar 2008, 18:29 »

Rossoneri

Juli
01/08 - 07

Så er vi i gang, vi  er ovre træningskampene, og det har været en nogenlunde sæsonstart. Vi har spillet 6 kampe og 3 er endt med sejr og 3 med uafgjort.

Lugano - AC Milan 0-1
Celtic - AC Milan 1-1
AC Milan - Juventus 1-1
Hertha BSC - AC Milan 0-0
Salernitana - AC Milan 0-2
Lecco - AC Milan 0-2

Vi er heldigvis sluppet helt uden skader. Vi har kun Ronaldo skadet, som er skadet i endnu 2 måneder.

Jeg har besluttet mig for ikke at hente nogle spillere i dette transfervindue, og jeg vil formentlig heller ikke sælge nogle, med mindre der kommer et bud der er for godt til at afslå.

Målene for denne sæson er at komme i top 3 i ligaen og komme i kvartfinalen i Champions League.                                                                     
Pokaltuneringen, bliver resevernes opgave at komme så langt i som muligt.

whitE_
Reserveholdsspiller

Sv: Rossoneri [#2]
« Svar #7: 09 Mar 2008, 11:13 »

Spændende, at du ikke har handlet endnu Smiley

Robuni
Gæst

« Svar #8: 09 Mar 2008, 11:16 »

Wink Jeg når nok ikke lige en update inden middag, og der har jeg lige en fodboldkamp der skal overståes, så ved 4 tiden i eftermiddag er det nok realistisk med en update.

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 09 Mar 2008, 11:17 »

Lyder godt, keep it up!

Robuni
Gæst

« Svar #10: 09 Mar 2008, 11:17 »

I will Wink

andersfa123
Gæst

« Svar #11: 09 Mar 2008, 13:48 »

God blod . Jeg vil helt sikkert følge Thumbs Up

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 09 Mar 2008, 14:01 »

fin start,
dog synes jeg du har været lidt 'uheldig'
mod Herta BSC.
det kan os væren du/dine spillere ikke var særlig gode,
men jeg mener dog stadig at milan har klassen til at vinde x)

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Robuni
Gæst

« Svar #13: 09 Mar 2008, 15:01 »

Kampen mod hertha var med halvdelen af reserver.

Robuni
Gæst

« Svar #14: 09 Mar 2008, 17:04 »

Rossoneri

August – September
01/10 - 07

|Cagliari 3-0|Sevilla 2-0|Fiorentina 0-0|Torino 2-0|Sevilla 3-0|Sampdoria 1-0|Lazio 2-1|Reggina 2-1|

Vi har fået en fantastisk start på sæsonen, 7 sejre og en enkelt uafgjort er det blevet til i de første 8 kampe.

Vi lagde ud med en liga kamp med Cagliari, som vi dominerede fra start til slut, og vi vandt en sikker 3-0 sejr, bla. med mål af Kaká og Alberto Gilardino. Så spillede vi Super Cup finale mod Sevilla, og igen var vi suveræne og vandt en sikker sejr på 2-0, på mål af Andrea Pirlo og Alberto Gilardino. Vi havde så en udekamp mod Fiorentina, vi spillede rigtigt godt fodbold, men bolden ville bare ikke ind, så vi fik kun 0-0.

Torino var på besøg på San Siro og de blev sent hjem med en nederlag på 2-0, igen på mål af Andrea Pirlo og Alberto Gilardino. Så var det tid til Champions League hvor vi havnede i gruppe med Sevilla, Rangers og Sparta Moskva. Vi spillede mod Sevilla for anden gang i sæsonen, og igen vandt vi en sikker sejr, denne gang med 3-0, med mål af Massimo Oddo, Kaká og Alberto Gilardino.

1-0, blev resultatet af vores kamp mod Sampdoria, denne gang på mål Clarence Seedorf. Lazio blev næste hold der fik bank af Milan, denne gang med 2-1. Clarence Seedorf og Filippo Inzaghi scoreede målene.   

Den sidste kamp i disse 2 måneder var mod Reggina som vi besejrede med 2-1, målene blev scoret af Clarence Seedorf og Kaká.

Topscoren er indtil videre Alberto Gilardino som har lavet 4 mål. Kaká og Clarence Seedorf har hver lagt op til 3 mål. Dida har stået fantastisk indtil videre og der er kun scoret 2 mål på i 8 kampe.

Her er stillingen i Serie A ;

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010