home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Økonomi? What?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Økonomi? What?  (Læst 4481 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: Økonomi? What?
« Svar #15: 08 Mar 2008, 17:20 »

Mener at det er en fejl. Har hørt om en der spillede med Real, hvor de også lige pludselig tabte en aller helvedes masse penge! Smiley

Batigol
Manager

« Svar #16: 08 Mar 2008, 17:29 »

Ved det ikke har meget med dit problem at gøre, men kunne godt tænke mig at se, hvem der ligger i Premier League og din bedste spiller  Rullende Øjne  Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 08 Mar 2008, 18:25 »

Mener at det er en fejl. Har hørt om en der spillede med Real, hvor de også lige pludselig tabte en aller helvedes masse penge! Smiley

Mener også at have læst om det. Og sjovt nok også da han kom op på det 18 mia. i værdi eller var det budget at købe ind for.. Det er bare pænt surt..

Ingen som kender det der program som man kan pille ved savet?

Kan godt lige poste de der SS senere i aften.. er på vej i byen, så det bliver ikke lige nu Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Don Abramovich
Manager

« Svar #18: 08 Mar 2008, 18:27 »

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 08 Mar 2008, 18:40 »

Hehe.. Ja, det er blevet ret langt efterhånden Smiley

Ja, og det er bare skide træls. For den har jo gjort det før og så var mit mål her at nå til 2062 og blive gældfri.. Men så tager de er lån bare for at tage et lån.. Fandeme nogle fede svin, det er de seriøst.. Peace Og nu må jeg jo så spille til 2092.. haha øv øv.. (: men bare plat når min værdi er super, tjener nok hver måned og kan købe ind for 15 MIA.. :S

I 2007 versionen, kunne jeg købe for 20 mia. i 2030 med Milan Opstemt Brugte så 7 Mia på et transfer vindue, det kan ikke anbefales, derefter kunne mit hold absolut intet Smiley

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 09 Mar 2008, 22:54 »

Super, super mange tak ;o)

Men det virker desværre ikke. Når jeg har åbnet spillet som normalt, køre det der program, så kan den ikke loade mit spil? Trykker på load, men den gider ikke?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #21: 09 Mar 2008, 23:22 »

Hvor gammel er du lige selv ved at vaere? 100 og stadig manager eller saadan noget? Kan du ikke naevne lidt om interessante ting der er sket i spillet, den sygeste regen, overtagelser, vilde handler osv?

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 10 Mar 2008, 08:58 »

Hvor gammel er du lige selv ved at vaere? 100 og stadig manager eller saadan noget? Kan du ikke naevne lidt om interessante ting der er sket i spillet, den sygeste regen, overtagelser, vilde handler osv?

Tror jeg er omkring de 80, er dog ikke helt sikker. Sidder ikke lige ved min egen computer lige nu. Er ved at lave en blog, så der kommer sikkert en masse information i den. ;o)

R.I.P.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #23: 10 Mar 2008, 11:37 »

Fedt spil du har gang i Opstemt

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010