home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23412
  0 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: strikemoney
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Los Che - Nuevo Mestalla
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Los Che - Nuevo Mestalla  (Læst 9870 gange)
LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #30: 13 Mar 2008, 22:30 »

Smuk update!

Dejligt at se høje forventninger, så må vi bare håbe at du kan indfrie dem..

Bliver spændende at se hvem du får til Valencia Thumbs Up

Det at du har gjort skriften mindre gør umiddelbart ikke noget, jeg vil dog stadig sige at jeg bedre kan lide den store. Men som du også sagde i et indlæg før så er det en smagssag, og i sidste ende er det dig der bestemmer hvilken størrelse du vil have Wink

Men blev endelig ved med at skrive, jeg vil fuldt og fast følge med ! Smiley
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #31: 13 Mar 2008, 22:33 »

Smuk update!

Dejligt at se høje forventninger, så må vi bare håbe at du kan indfrie dem..

Bliver spændende at se hvem du får til Valencia Thumbs Up

Det at du har gjort skriften mindre gør umiddelbart ikke noget, jeg vil dog stadig sige at jeg bedre kan lide den store. Men som du også sagde i et indlæg før så er det en smagssag, og i sidste ende er det dig der bestemmer hvilken størrelse du vil have Wink

Men blev endelig ved med at skrive, jeg vil fuldt og fast følge med ! Smiley

Tak for de pæne ord!  Thumbs Up

Det første nyindkøb er allerede sikret, så det kommer i den næste update  Forseglede Læber

Jeg tænkte jeg ville prøve en mindre skrift men synes ikke det gør den store forskel, men jeg tror alligevel jeg vil holde fast i den, da jeg formentlig vil lave månedlige updates i den nye sæson og så tror jeg det er bedst med en lille skrift...
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #32: 15 Mar 2008, 13:11 »

Udrensning i Valencia

Valencia flytter efter denne sæson til den nye hjemmebane Nou Mestalla







Valencia har ryddet op i truppen op til denne sæson. Hele 12 spillere spillere er solgt, og tilsammen har det indbragt klubben 400 millioner. Samtidig har de hvide kun foretaget få, men gode indkøb. Inden Valencia i aften åbner sæsonen mod FC København i CL-kvalen, kommer her en præsentation af holdet.
Med sæsonpræmieren for døren er Valencias fans meget spændte på hvordan klubbens sidste sæson på Mestalla vil forløbe. Da Morten B satte sig i trænersædet var hans mål at han vil vinde mesterskabet i denne sæson. Præsident Juan Soler var så tilfreds med holdets spil i sidste sæson, at man valgte at forlænge trænerens aftale, så den nu løber frem til 2010. Valencias har i preseason rejst meget i Asien for at promovere holdet, og resultaterne blev:

Shenhua - Valencia 0-2 (Zigic, Moretti)                       Beijing - Valencia 0-1 (Mata)   
Tianjin - Valencia 0-2 (Zigic, Arizmendi)                      Seoul - Valencia 0-5 (Villa, Zigic x 2, selvmål x 2)   
Tokyo -Valencia 1-4 (Morientes, Garay, Sunny, Villa)    Osaka - Valencia 1-2 (Garay, Villa)   
Fiorentina - Valencia 1-2 (Alexis, Morientes)

"Holdet har med de resultater vi har fået i opstarten, fået en masse selvtillid. Nu mangler vi bare at få den sidste skarphed på plads, men det skal nok komme", siger Morten B. Med afgangen af rutinerede kræfter som Angulo, Baraja og Marchena, sætter Valencia nu sin lid til at alle deres unge spille kan skaffe dem trofæer. Truppen har således en gennemsnitsalder på bare 23 år. Valencia har op til den nye sæson blot købt 3 nye spillere:


Gareth Bale - købt i Tottenham for 150 mil.
Sergio Agüero - købt i Atletico for 370 mil.
Sergio "Kún" Agüero, Gareth Bale og Alberto Zapater er foreløbig de tre eneste nye ansigter i Valencia. Sidstnævnte blev hentet i Zaragoza for kun 75 mil., hvilket ifølge Mario Kempes er et røverkøb: "Vi har ikke blot fået en afløser for Baraja, vi har også fået en spiller der kan udvikle sig. Zapater er en såkaldt felt-til-felt spiller der både kan forsvare, men også score mål, og tilmed er han en ledertype på den centrale midtbane. De Kún og Bale, ved alle hvad stor for, de er begge unge spillere med potentiale til at blive verdens bedste på deres position, og nu har vi klasse spillere på alle positioner, samtidig med vi har en meget bred trup. Vi tror på at vi kan hente mesterskabet hjem hvor det hører til."
I aften møder de spanske bronzevindere de danske mestre fra FC København, i første kamp i 3. kvalifikationsrunde til Champions League. Ståle Solbakken er glad for at hans mandskab kan spille frit: "Vi er skal op mod et verdensklasse hold, som er ekstremt giftige, men vi vil spille vores chance selvom det ikke bliver nemt. Valencia er bedre end hos mand for mand, men jeg tror på vi kan skabe et godt resultat til returkampen dernede", siger FCK-træneren. Valencias idealopstilling i denne sæson forventes at komme til at se sådan ud:


Målmænd:
Valencia råder over en af verdens bedste målmandsduoer. Timo Hildebrand, som AC Milan har vist interesse for, stod fremragende i sidste sæson og det klare første valg, mens rutinerede Cañizares er en pålidelige reservekeeper.

Forsvar:
Med indkøbet af Gareth Bale har Valencia et meget stærkt forsvar. To offensive backs i verdensklasse, og to midterforsvarer med en stor fremtid foran sig. Real Madrid har i sommers været ude efter båd Raul Albiol og Garay, men var ikke villige til at betale den pris Valencia forlangte.

Midtbane:
På den defensive midtbane ligger Banega og Zapater, mens man har flere super reserver i anfører Albelda, Maduro og stortalentet Sunny. På kanterne ligger verdens bedste, David Silva, og nyindkøbet Agüero, som man vil omskole til højre kant. På bænken er Quaresma, Capel og Piatti klar til erstatte Silva og Agüero, hvis de ikke præstere.

Angreb:
I angrebet har Valencia beholdt de spillere man havde i sidste sæson. Villa og Zigic er førstevalg, mens vi nok også kommer til at se Agüero på toppen. De øvrige reserver er Javier Arizmendi, Juan Manuel Mata og sidst men ikke mindst Fernando Morientes.




Derudover har Valencia lejet en masse unge spillere ud, for at give dem kamptræning på et højere niveau. Men Valencia er ikke det eneste hold i Spanien der har handlet stort. Real Madrid købte Cristiano Ronaldo for 610 mil. kroner. Ronaldo bedte selv om at blive solgt pga. Uniteds skuffende 11. plads i sidste sæson. Atletico Madrid har også været på indkøb i England, hvor man har hentet Liverpools unge brasilianer Lucas for 137 millioner. FC Barcelona har styrket forsvaret ved at hente Tomas Ujfalusi i Fiorentina og Cristian Zapata i Udinese. Sevilla har hentet det spanske stortalent Javi Martinez for 240 mil. i Athletic Bilbao. Villarreal har også været på indkøb og sikret sig Fernando Belluchi, Javier Saviola og Francisco Guillermo Ochoa, for en samlet pris på 370 millioner. Det sidste hold der har været på storindkøb er Zaragoza, som har hentet 7 spændende spillere: Andres D'Alessando, Julio Baptista, Wagner, Luizao, Ezequiel Gonzales, Marco Amelia og Salomon Kalou. I alt har Zaragoza brugt 560 millioner kroner på transfers.
Logged


LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #33: 15 Mar 2008, 13:33 »

Endnu en rigtig flot update!

Dejlige indkøb af Bale og Agüero, men også et godt "røverkøb" som du kalder det af Zapater  Wink

Updatemæssigt er dit lay-out i top, men også din skrivemåde er ganske god.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #34: 15 Mar 2008, 13:57 »

Endnu en rigtig flot update!

Dejlige indkøb af Bale og Agüero, men også et godt "røverkøb" som du kalder det af Zapater  Wink

Updatemæssigt er dit lay-out i top, men også din skrivemåde er ganske god.

Tak skal du ha'  Smiley

Ja de rigtig gode, men det vigtigste var at de var unge, så de kan udvikle sig i stedet for alle de gamle der var på holdet i den første sæson.

Er glad for du kan li bloggen Thumbs Up
Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #35: 21 Mar 2008, 00:38 »

Håber ikke bloggen er stoppet? Skuffet
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #36: 21 Mar 2008, 14:13 »

Håber ikke bloggen er stoppet? Skuffet

Håber jeg da bestemt heller ikke..  Ubeslutsom
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #37: 21 Mar 2008, 14:17 »

hold da op hvor jeg syntes du har solgt nogle af dine spillere billigt!! men også gode køb du har gjort
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #38: 24 Mar 2008, 00:55 »

hold da op hvor jeg syntes du har solgt nogle af dine spillere billigt!! men også gode køb du har gjort

bloggen er ikke stoppet Smiley har bare ikke haft så meget tid den seneste uge, men der kommer en update 2. påskedag!

undskyld pausen  Forlegen
Logged


LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #39: 24 Mar 2008, 01:15 »

bloggen er ikke stoppet Smiley har bare ikke haft så meget tid den seneste uge, men der kommer en update 2. påskedag!

undskyld pausen  Forlegen

Helt fint! :O.. Glæder mig til update ! Smiley..
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #40: 24 Mar 2008, 14:27 »

Valencia i front af La Liga






David Villa har start sæsonen fantastisk, men har samtidig været skyld i Valencias foreløbigt to eneste nederlag i La Liga. Det først nederlag til Espanyol på udebane, var han indirekte skyld i, da han sad ude med en skade og måtte nøjes med at se på da hans holdkammerater brændte et hav af chancer. Det andet nederlag kom da Villa blev udvist efter 13 minutter i udekampen mod Atletico Madrid, der sendte Los Che hjem med et 2-0 nederlag i bagagen. Alligevel er Villa i storform og har indtil videre nettet 14 gange i 17 kampe. Valencias satsning på at at spille mere defensivt er dog ikke gået helt efter planen, og de har i starten af sæsonen lukket hele 12 mål ind i ligeså mange kampe. Valencias sæson blev kickstartet af en sejr over Real Madrid på Santiago Bernabeu.

Valencia fik den bedst tænkelige start på sæsonen. Først slog FCK, og kvalificerede sig til Champions League over to kampe, som Valencias reserver fik meget spilletid i. Derefter tog man til Madrid og slog kongeklubben Real med 3-2. Real Madrid sad på kampen fra start til slut, men endte med at tabe til et effektivt Valencia-hold. Ruud van Nistelrooy bragt Real i front efter bare 10 minutters spil, inden Nikola Zigic stjal billedet ved først at gøre det til 1-1 og siden 1-2. Desværre måtte han kort efter sin anden scoring forlade banen med en skade. Real Madrid satte derefter tempoet op, og Ruud kunne endnu en gang sætte bolden i nettet, efter Sneijders forarbejde. Med Valencias duo i front, Villa og Aguero, havde Real-forsvarerne svært ved at følge med de to lynhurtige angribere. Det gav gevinst 5 minutter før tid da indskiftede Quaresma blev tilkendt et straffespark, som normalt så sikre Villa skulle tage sig. Et kort øjeblik var der helt stille på Bernabeu, men det blev afløst af et kæmpe jubelbrøl da Iker Casillas snuppede Villa straffespark. Alt tydede nu på at kampen skulle ende 2-2. Men David Silva ville det anderledes, og kort før tid flugtede han en løs bold efter et hjørnespark op i hjørnet, og sikrede Valencia en vigtig sejr over Real Madrid, som ikke har tabt siden, og ligner et godt bud på en spansk mester.



På trods af Valencias gode resultater har deres tyske målmand hentet bolden ud af nettet hele 16 gange i denne sæson, hvilket ikke passer sammen med deres nye stil hvor der er mere fokus på defensiven. Selv mener Hildebrand ikke at det er hans skyld: "Jeg mener ikke at jeg kan kritiseres for ikke at gøre mit arbejde godt nok. Ikke for at skyde skylden på nogen, men vi er ikke koncentrerede nok i slutningen af kampene. I princippet betyder det ikke noget for mig om vi vinder 3-0 eller 3-1, men det er godt for defensiven at holde nullet og få en masse selvtillid", siger tyskeren der bakkes op af sportsdirektør Mario Kempes der afviser at ville hente nye folk til defensiven.

Offensivt har der været en masse at glæde sig over. David Villa og Nikola Zigic bomber løs, og David Silva er hele tiden farlig da han både er god til at gå ind i banen og afslutte, og gå til baglinien og slå indlæg. Det gør deres offensiv, meget uforudsigeligt, men desværre har Sergio Kún Agüero ikke ramt formen endnu. Manden der kostede 370 millioner, har endnu ikke scoret i La Liga, og Quaresma presser på for at komme tilbage på sin plads på højre kanten. "Alle fodbold spillere ved hvor svært det kan være at spille en position man ikke er vant til. Derfor beder jeg om lidt tid til at omstille mig, før jeg kan vise at jeg er alle pengene værd", siger Kún som er glad for sin nye tilværelse i Valencia. En anden spiller som der er kommet pres på er en anden argentiner, Ezequiel Garay. Han anses af mange, som værende den svageste i forsvarskæden og mange fans håber på en løsning. Garay har således meldt ud at han gerne vil skifte klub. I sommers var der tilbud fra Real, Barca og Inter, men Valencia valgte at holde på deres unge stortalent. Spanske medier spekulerer dog i at man vil forsøge at sælge argentineren til sommer, eller måske allerede til vinter og Valencia skulle allerede nu have et par emner klar til at afløse Garay. Sergio Ramos, Gerard Pique og Barzagli har alle været nævnt som mulige afløsere, men muligvis vil Valencia i første omgang give chancen til Alexis eller Sakho, som allerede er i klubben.


I Champions League ser det også godt ud for Valencia. Efter 4 kampe står der 9 point på kontoen, og man fører gruppe F foran Lyon, som også har 9 point, men er dårligere indbyrdes. Werder Bremen og Panathinaikos har begge 3 point og de må formentlig nøjes med at kæmpe om Uefa Cup-pladsen. Valencias første kamp var i Grækenland mod Panathinaikos, hvor man hentede en vigtig 2-1 sejr. Silva og Zigic bragte spanierne foran inden Mantzios reducerede efter en fejl af Garay. Herefter kom Werder Bremen på besøg, og på trods af at kampen var meget rig på chancer endte det med en 1-0 sejr til Valencia, som blev sikret på et smukt mål af Alberto Zapater der flugtede en bold i nettaget fra kanten af feltet. Efter de to "lette" kampe ventede Lyon i to opgør som formentlig ville af gøre hvem der ville vinde gruppe F. Lyon vandt den første kamp hjemme på Stade Gerland. Fred havde nettet to gange, og Benzema en enkelt inden pausen, hvor der blev snakket med store ord i Valencias omklædningsrum. Efter pausen kom Valencia tordnende men to mål af David Villa var ikke nok, og derfor skulle kampen på Mestalla vindes hvis Valencia ville vinde gruppen. Det begyndte planmæssigt da Sergio Agüero med sit første mål kunne bringe hjemmeholdet på 1-0 efter 18 minutter, men da Mathieu Bodmer 5 minutter senere udlignede blev der stille på Mestalla. Endnu en gang skulle der en skideballe i pausen til for at Los Che kom ordentligt i gang. På mål af Agüero og Villa sikrede spanierne en 3-1 sejr over Lyon, og ligner dermed vinderen af puljen inden de to sidste kampe, hjemme mod Panathinaikos og ude mod Werder Bremen.
Logged


LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #41: 24 Mar 2008, 14:36 »

Smuk update !.. dejligt at se bloggen "tilbage" hvis man nu kan kalde det det.

Dejlig start på ligaen med sejren over Madrid - håber den gode start holder helt til slut Thumbs Up
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla [Genoptages måske]
« Svar #42: 24 Mar 2008, 14:53 »

Smuk update !.. dejligt at se bloggen "tilbage" hvis man nu kan kalde det det.

Dejlig start på ligaen med sejren over Madrid - håber den gode start holder helt til slut Thumbs Up

Jamen tak. Ja det er kanon. Tror måske denne sæson bliver den sidste i denne blog. Vil gerne starte en med Frem da jeg tror jeg kan holde lysten længere i spil med et lavere rangeret dansk hold. Er nemlig så småt begyndt at blive træt af Valencia  Græder
« Seneste Redigering: 27 Mar 2008, 21:54 af sheriffen87 » Logged


LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #43: 24 Mar 2008, 15:01 »

Jamen tak. Ja det er kanon. Tror måske denne sæson bliver den sidste i denne blog. Vil gerne starte en med Frem da jeg tror jeg kan holde lysten længere i spil med et lavere rangeret dansk hold. Er nemlig så småt begyndt at blive træt af Valencia  Græder

BAH!!! Ubeslutsom

Om ikke andet hvis du beslutter dig for at lave en blog om dit Fremspil så vil jeg da tage et kig derovre, og hvis den lever op til standarden fra denne blog kan jeg love dig for at jeg vil læse med   Smiley
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Los Che - Nuevo Mestalla [Genoptages muligvis]
« Svar #44: 27 Mar 2008, 21:58 »

Denne blog går nu på pause. Jeg beklager den holdte så kort tid!  Forlegen

Lysten til at spille og blogge er fortsat stor og derfor starter jeg en ny blog, men jeg havde lyst til at starte en blog med masser af udfordring og dermed også en lang levetid. Jeg synes ikke jeg ville fortsætte bloggen ud lysten for så ville resultatet også være derefter  Græder
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010