home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23412
  0 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: strikemoney
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Los Che - Nuevo Mestalla
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Los Che - Nuevo Mestalla  (Læst 9872 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #15: 10 Mar 2008, 15:05 »

Hmm..er det en sløj blog eller er Valencia bare uinteresseante.. Ubeslutsom
Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #16: 10 Mar 2008, 15:37 »

Nææ, ingen af delene. Synes det er en god blog, og et godt hold.. (Mest fordi jeg selv spiller med dem.. Wink)
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #17: 10 Mar 2008, 15:41 »

Nææ, ingen af delene. Synes det er en god blog, og et godt hold.. (Mest fordi jeg selv spiller med dem.. Wink)

Tak. Må man spørge om dine resultater med dem?  Cool
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #18: 10 Mar 2008, 19:40 »

Stor hæder til Valencia-spiller



Efter David Silvas fantastiske efterår væltede kåringerne i dag ned over ham. I dag den 1. januar stod i kåringernes tegn og på den front fik Valencia i den grad markeret sig. David Silva blev kåret til Verdens Bedste, foran Zlatan Ibrahimovic og Robinho. Derudover blev han også kåret til Årets Bedste Midtbanespiller.

David Silvas træner Morten B var overhovedet ikke overrasket over at Silva blev kåret til Årets Spiller, og havde kun ros til David Silva da han hørte nyheden: "Jeg har længe vidst at David hører til blandt de allerbedste, og det er fuldt fortjent at han er blevet kåret til Verdens Bedste. Når man er den bedste spiller i verdens bedste liga, La Primera Division, betyder det at man ikke kan komme udenom ham i en kåring som denne". Samtidig blev angriberen David Villa kåret til årets næstbedste angriber, mens Zlatan blev Årets Angriber. Villa har også haft et godt efterår og er sit holds topscorer i La Liga med 12 mål. Silva og Villa har formentlig fået en masse selvtillid og er i topform før Valencia tager hul på forårssæsonen.

Efter en december-måned hvor Valencia vandt 4 ud af 5 kampe er man nu klar til returkampen i Copa del Rey hvor man på hjemmebane tager imod Lorca, som blev slået med 1-0 i første kamp. I december måned faldt det eneste pointtab på udebane mod Schalke i en 0-0 kamp hvor ingen af holdene havde noget at spille for i CL-gruppen. Lodtrækningen til 1/8-dels finalen var ikke ligefrem heldig for Valencia, som skal op mod Chelsea der slog spanierne ud af turneringen i sidste sæson. "Vi skal videre og have revanche fra sidste sæson så vi kan opfylde klubbens målsætning om at nå kvartfinalen!", siger anfører David Albelda.
Valencias resultater i december og kommende kampe

Nøglekampen i december var mod Sevilla hvor hjemmeholdet vandt 1-0 på et vanvittigt selvmål af Dani Alves. Selvom Maduro blev udvist i slutningen af kampen fik Sevilla ikke scoret. Den helt store spiller i julemåneden var David Villa som lavede 6 mål i de 4 kampe han spillede. I januar måned har Los Che to vigtige udekampe mod rækkens nummer 4 Athletic Bilbao og en kamp mod Getafe, som tidligere på sæsonen gjorde en god figur på Mestalla. De to hjemmekampe mod Valladolid og Almeria er kampe som for alvor skal bringe Valencia inde i guldkampen: "Vi SKAL hente 6 point i de to kampe. I de to runder møder Real Madrid Villareal på udebane og tager derefter imod førerholdet Barcelona, som også har en udekamp mod Mallorca, som kun har tabt 1 kamp på hjemmebane", siger sportsdirektør Mario Kempes der også er sikker på at hans hold ekspederer Lorca ud af pokalen og kvalificerer sig til 5. runde.
« Seneste Redigering: 11 Mar 2008, 13:21 af sheriffen87 » Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #19: 10 Mar 2008, 19:42 »

Det ser godt ud, dog syntes jeg din skriftstørrelse er for stor Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #20: 10 Mar 2008, 19:45 »

Ja det ved jeg ændrer det også fra næste update  Smiley det fylder for meget..
Logged


Mr.Langlet
Gæst
 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #21: 10 Mar 2008, 19:48 »

Spændende ..  Cool
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #22: 10 Mar 2008, 19:59 »

Spændende blog, og dejlig læsning.. jeg kan, for at være ærlig, godt lide den "store" skriftstørrelse.. Men det kan jo være det bare er mig  Thumbs Up

Men bliv endelig ved, vil følge med uanset skriftstørrelse  Shockeret
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #23: 10 Mar 2008, 20:09 »

Super go læsning Smiley
Er dog enig i at skriften er for "stor" Smiley

..NK
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #24: 10 Mar 2008, 20:17 »

Jamen mange tak for det, er glad for i kan li bloggen:)

Nu har jeg lavet en afstemning så vi kan se hva folk sir til skriftstørrelsen hehe
Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #25: 10 Mar 2008, 21:56 »

Tak. Må man spørge om dine resultater med dem?  Cool

Må du da meget gerne.. Wink

I første sæson vandt jeg ligaen, ubesejret, men skuffede i både CL (1/8-finale) og i Cuppen (femte runde). I anden sæson vandt jeg Super Cuppen, og er fortsat ubesejret i ligaen..


Men endnu en god update synes jeg, håber du fortsætter bloggen.. Thumbs Up
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #26: 10 Mar 2008, 22:01 »

Hold da op..imponerende! har desværre mine problemer med skader men det skal ikke være en undskyldning..

Jeg fortsætter helt klart bloggen.. husk at stem om skriftstørrelsen  Tunge
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #27: 11 Mar 2008, 06:39 »

God blog og for mig betyder skriftørrelsen ikke noget Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #28: 13 Mar 2008, 09:08 »

God blog og for mig betyder skriftørrelsen ikke noget Smiley

Tak skal du ha! jamen det virker heller ikke som om folk synes skriften er for stor. Det er vel en smagssag...
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Che - Nuevo Mestalla
« Svar #29: 13 Mar 2008, 21:59 »

"Vi er på rette vej!"


Barcelona var sæsons hold. Men det lykkedes
dem ikke at vinde Champions League trofæet.
Med EM lige om hjørnet er det tid til at gøre status over Valencias sæson. Både med et referat om forårssæsonen, og et interview med træner Morten B, og sportsdirektøren Mario Kempes.

Valencias kampe i foråret har både på triumfer og fiaskoer, men desværre ingen titler. Faktisk tabte man kun 2 kampe i La Liga, men men til gengæld spillede man 5 kampe uafgjort. Det er 16 point man har tabt i La Liga, og det er for mange når rivalerne hedder Barcelona og Real Madrid.

La Liga endte med Barcelona som mestre, Real som sølvindere mens Valencia måtte tage til takke med en bronzemedalje. Det er på udebane at Valencia har tabt mesterskabet, da man hentede 15 point færre end mestrene. På Mestalla kan de dog trøste sig med at være La Ligas bedste hjemmehold. De eneste pointtab var uafgjort mod Valladolid og Real Madrid.
Forårets højdepunkt var helt klart sejren på Nou Camp, hvor Valencia vandt 3-0. Barca kan dog forsvare sig med at man spillede hele kampen i undertal, da Ronaldinho efter 40 sekunder gav Alexis en albue i hovedet og blev udvist. Valencia var igennem hele sæsonen et skridt efter de to storklubber og der var ingen overraskelse i at La Liga endte som den gjorde.


Da de to chefer på Mestalla skulle status over 07/08 sæsonen var de mest begejstrede over afslutingen på sæsonen, hvor holdet både lukkede få mål ind samtidig med man scorede mange mål. "Jamen vi besluttede os for at ændre system, så det blev mere defensivt. Vi besluttede at vi ville spille på en måde, som vinder titler, istedet for at spille underholdende. Derfor er vores forventninger store til næste sæson, og vi føler vi er godt rustet. Især Ever Banega som gjorde det godt da han fik chancen i foråret kan blive en oplevelse", siger Mario Kempes. Også Morten B forventer store ting fra en ung spiller: "18-årige Mamadou Sakho som i denne sæson har været udlejet til Sedan vil være at finde i førsteholdstruppen i næste sæson, og hvis han gør det godt får han lov til at spille fra start. Her betyder det ikke noget at man er et stort navn", slutter træneren. Også holdets statistik på Mestalla kan blive vigtig for holdet: "Alle hold der komme til Mestalla ved at de ikke skal regne med at få nogle point, og det er vigtigt at modstanderne har respekt for os. Det er hjemme på Mestalla mesterskabet skal i hus, for gør vi det ligeså godt på hjemmebane i næste sæson så vil vi være meget tæt på titlen. Det gælder om at lære af de fejl vi har lavet på udebane i denne sæson", og træneren er meget interesserede i at hente spillere til klubben: "Vi er meget indstillede på at hente spillere til klubben. Ikke HELT unge spillere, men spillere i starten af 20'erne, som ikke er færdigudviklede. Derudover vil vi forsøge at sælge nogle af de løntunge folk, som er et stykke fra startopstillingen". Dermed er ser spillere som Helguera, Marchena, Baraja og Angulo ud til at være færdige i klubben. Spørgsmålet er hvad fansene vil sige til at 4 af deres mest loyale spillere er på vej ud af klubben. Hvis rygterne holder, bliver der gang i svingdøren i Valencia, da mange af stamspillerne er på ønskelisten hos nogle af de store klubber:

David Villa (47 kampe, 34 mål): Liverpool
Juan Manuel Mata (38 kampe, 5 mål): Fiorentina
Timo Hildebrand (51 kampe, 26 clean sheets): AC Milan
Ezequiel Garay (46 kampe, 1 mål): Barcelona og Real Madrid
Alexis (24 kampe, 0 mål): Fiorentina
Marchena (20 kampe, 0 mål): Everton og Zaragoza
Ruben Baraja (35 kampe, 5 mål): Betis
Sunny (24 kampe, 0 mål): Lyon og Atletico
David Silva (kampe, mål): Arsenal, Inter og Liverpool
Ricardo Quaresma (kampe, mål): Barcelona
Pablo Piatti (kampe, mål): AC Milan, Roma, Cagliari, Fiorentina, Genoa, Inter, Juventus, Lazio, Napoli, Sampdoria, Torino, Parma, Livorno, Udinese, Palermo, Sevilla og Mallorca.


Logged


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010