home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 787 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  A.C. Milan - Generationsskifte!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor gammel tror I jeg er?
10-13
- 12 (40%)
14-16
- 14 (46,7%)
17-19
- 3 (10%)
20-22
- 1 (3,3%)
Antal Stemmer: 30

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: A.C. Milan - Generationsskifte!  (Læst 9426 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #30: 06 Mar 2008, 17:23 »

Verdens kedeligste blog.
Huh Hvorfor dog skrive det?? Hvis du synes den er kedelig så fint men da noget underligt noget at skrive i en blog.. Så kan du da måske prøve at komme med forslag til at gøre den bedre i stedet for bare at skrive "Verdens kedeligste blog"

Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #31: 06 Mar 2008, 17:27 »

Verdens kedeligste blog. ( Jeg er en idiot )
Den kommentar er fuldkommen latterlig.. Så laf være med at læse den, eller kom med noget konstruktivt så han kan forbedre bloggen vis du synes den er så kedelig ! Ynkelig you are..
Logged

19-18!

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #32: 06 Mar 2008, 17:40 »

Verdens kedeligste blog.

Verdens mest ukonstruktive kommentar?
Logged

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #33: 06 Mar 2008, 18:06 »

AC MILANS SENESTE KAMPE

AC MILAN - CAGLIARI.

AC Milan med den karismatiske José Mourinho skulle den 18. september møde W. Bremen i Champions Leagues gruppespil. Inden den kamp havde Milan den 15. september besejret Cagliari 2-0.
I den kamp valgte Mourinho at stille op i den snart velkendte 4-3-1-2 formation. Der var ikke de store ændringer i forhold til Fiorentina-kampen med hensyn til opstillingen, bortset fra at Steven Defour og Inzaghi havde fået chancen. Milan dominerede kampen fra start til slut og allerede efter 10 min. kunne Inzaghi udnytte sin chance fra start og score til 1-0 til Milan. I det 30. minut blev Ambrosini skadet, og Pirlo kom ind. I resten af halvlegen havde Milan en del chancer, men blev aldrig rigtig farlige.

I halvlegen valgte Mourinho at tage Amauri ud, og sætte Jankulovski ind i stedet.

Sekunder efter 2. halvlegs start scorede Kaká til 2-0 og afgjorde kampen. Netop Kaká blev taget ud i det 64. minut, af hensyn til at spare ham til den vigtige kamp mod W. Bremen. Resten af kampen bar præg af, at Milan havde sikret sig sejren, og egentlig ikke rigtig "gad" mere. 2-0 blev slutresultatet, og det var fuldt fortjent.

Mourinho sagde efter kampen: "Endnu en fin sejr til samlingen. Jeg rammer taktisk plet ved at starte med Inzaghi, som praktisk talt sikrer sejren allerede efter 10 minutter. Derefter kontrollerer vi fuldt ud, Kaká gør det til 2-0, og jeg piller ham ud derefter for at spare ham. Mig og Massimo (Massimo Neri, Milans assistent-træner, red.) havde en del spas i kampen, ved bare at sidde og kigge på Cagliaris træners ansigt, og ligesom Prandelli (Fiorentinas manager, red.) var hans ansigt også fuld af misundelse over mine spillere og deres fysiske form. Nu gælder det Bremen-kampen, en kamp som jeg forventer vi også vinder."

W. BREMEN - AC MILAN

W. Bremen tog hjemme imod AC Milan. Både AC Milan og Bremen stillede op i en 4-4-2 diamant opstilling. Bremen med spillere som Diego, Mertesacker, Borowski og Torsten Frings. Milans opstilling så sådan ud:
Buffon,- Oddo, Barzagli, Nesta, Kaladze,- Gattuso, Pirlo, Kaká, Jankulovski,- Gilardino, Amauri.

Kampen blev en af de mere underholdene af slagsen, og Milan dominerede igen kampen. Amauri kunne gøre det til 1-0 til Milan efter 26. min på et hovedstød fra nært hold.
Derefter overtog Bremen lidt af spillet, men det bølgede meget frem og tilbage.  Bremens brasilianer, Carlos Alberto, gør det til 1-1 i det 45. minut, på et rigtig, rigtig flot langskudsmål. Det gav Bremen blod på tanden, og målet kom på et rigtig godt tidspunkt nemlig lige inden pausen. I pausen må man tro at Mourinho talte med store bogstaver til sine spillere, for Milan var klart bedst i 2. halvleg. Andrea Pirlo med vanvittige 2 frisparks-mål på 2 minutter gøre det til 3-1 for Milan, og så var det hele afgjort. Resten af kampen sad Milan på spillet, havde et par chancer, mens Bremen var modløse og de fik aldrig skabt nogle farlige situationer.

Efter kampen holdt Mourinho et pressemøde.

"Velkommen til. Jeg har indkaldt til pressemøde i dag, fordi jeg gerne vil give folk og fans en opdatering omkring mine spillere, min stab og selve klubben AC Milan.

Jeg vil forsikre alle mine fans, om at jeg har det godt her i Milan i fodboldklubben, og i Milano i byen. Italien passer min personlighed ganske glimrende. Min familie og jeg har fundet en flot stor villa, som var lidt dyr men jeg har masser af penge, så det var intet problem. Mine børn har det godt og går i skole hernede, og min kone har fået arbejde i en af Milanos mange modebutikker.

Siden jeg kom til klubben har jeg oprettet en stab som jeg virkelig mener er topklasse. Jeg har hentet Massimo Neri fra R. Madrid som min assistent, Gianni Nanni som fysioterapeut, Krystoph Dowhan som målmandstræner og Alberto Malesani som træner. Udover det har jeg hentet John Button, Carlos Mecia og José Ferreinha ind som talentspejdere. På spillerfronten ved alle hvem jeg har hentet, og jeg er meget tilfreds med alle mine handler. Jeg har igen vist, at jeg kan klare presset der er ved at styre en af verdens største klubber, og til alle mine kritikere vil jeg bare sige: Glem det, i får mig aldrig ned med nakken! Jeg ved jeg er den bedste, alle ved jeg er den bedste, i ved det også selv, men i er bange for at indrømme det.

Det var alt jeg havde at sige, tak fordi I kom."



Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #34: 06 Mar 2008, 18:07 »

Verdens mest ukonstruktive kommentar?

Jeg må vel gerne ytre min mening? Jeg synes blot det er alt, alt for kedeligt at læse. Du har ingen fantasi i din opsætning, linje efter linje, ingen mærkbare ændringer, ingen billeder etc.
Logged

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #35: 06 Mar 2008, 18:14 »

Jeg må vel gerne ytre min mening? Jeg synes blot det er alt, alt for kedeligt at læse. Du har ingen fantasi i din opsætning, linje efter linje, ingen mærkbare ændringer, ingen billeder etc.

Selvfølgelig må du det. Jeg synes bare ikke dit første indlæg var særlig konstruktivt, men i dette indlæg skriver du jo det du mener jeg skal gøre bedre. Min opsætning, billeder osv.
Jeg er som sagt åben for al kritik, ros og ris, og jeg er glad for at du siger din mening.
Logged

OneUnited
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #36: 06 Mar 2008, 18:15 »

Ja billeder og andet pynter da på opsætningen men det er jo indholdet vi er her for  Wink
« Seneste Redigering: 06 Mar 2008, 18:26 af OneUnited » Logged

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #37: 06 Mar 2008, 18:23 »

Ja billeder og andet pynter da på opsætningen men det er jo inholdet vi er her for Wink

Lige mine ord
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #38: 06 Mar 2008, 18:25 »

Chelsea#

Virkede koderne i guiden ikke? Smiley. Jeg venter spændt på billeder.

EDIT: Jeg kan smaddergodt lide citaterne fra Mourinho. Du har fanget hans arrogance godt!
« Seneste Redigering: 06 Mar 2008, 18:30 af whitE_ » Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #39: 06 Mar 2008, 18:37 »

Jeg forholder mig altså meget kritisk overfor den sum du har købt spillere for, og (ikke for at være et møgsvin) så tror jeg altså du har snydt. Prøvede lige at starte et milan spil, og fik så mange tranferpenge, som muligt - små 360 mio. Jeg er i tvivl om dette beløb alene ville være nok til at få Buffon fra rivalerne fra Juve, men Barzagli og Essien oveni ?
Logged


Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #40: 06 Mar 2008, 18:37 »



Den karismatiske José Mourinho har virkelig fået succes i Milan.

Milan smadrer Sampdoria

Den 23. september var der lagt op til rival-opgør i den italienske Serie A mellem AC Milan og Sampdoria.
Begge hold stillede op i en 3-5-2, hvilket er lidt usædvanligt. Vi spurgte Mourinho hvorfor han valgte at stille op i en 3-5-2. "Jamen, for det første kan jeg ikke lide at I betvivler mine taktiske evner som manager. Jeg har gang på gang bevist hvor dygtig en taktiker jeg er. Men for at svare på dit spørgsmål, er det ganske simpelt. Jeg forsøger at stille op med nogenlunde samme taktik som min modstander, fordi jeg ved at vi er bedre end alle hold spiller for spiller. Derfor er der ingen grund til andet".

Det skulle dog vise sig, at være en meget klog taktisk disposition af Mourinho. For at sige det kort: Milan udraderede Sampdoria, og vi kan lige så godt afsløre kampens resultat allerede. 5-1.

Gilardino var i topform for Milan og scorede 2 mål. De andre målscorere var Jankulovski, Kaká, Nesta og for Sampdoria Caracciolo. På minussiden for Milan var dog at Essien pådrog sig en skade i kampen. Efter kampen havde Mourinho følgende kommentar. "I am The Special One".



Gilardino jubler efter endnu en scoring for Milan.


Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #41: 06 Mar 2008, 18:39 »

Verdens kedeligste blog.

Absolut ikke enig... men glæder mig da til du skriver en der er verdens bedste...  

Tværtimod synes jeg det er lækkert at der for en gang skyld er en god blog uden en masse billeder, grafik og andet lir... Desuden synes jeg også at du har nogle fede kommentare fra Muorinho's side... kender du ham siden du kommer så tæt på   Wink
Logged

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #42: 06 Mar 2008, 18:39 »

Jeg forholder mig altså meget kritisk overfor den sum du har købt spillere for, og (ikke for at være et møgsvin) så tror jeg altså du har snydt. Prøvede lige at starte et milan spil, og fik så mange tranferpenge, som muligt - små 360 mio. Jeg er i tvivl om dette beløb alene ville være nok til at få Buffon fra rivalerne fra Juve, men Barzagli og Essien oveni ?

Det er korrekt. Men som jeg også siger i starten, i min præsentation, så siger jeg at Berlusconi har valgt at give en ekstra kapital i klubben på 400 mio. kr. Det kan man naturligvis ikke i spillet, så derfor måtte jeg jo overføre de penge fra en anden klub. Så ja, du kan godt kalde det snyd, men urealistisk synes jeg ikke det er.
Logged

Chelsea5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #43: 06 Mar 2008, 18:41 »

Absolut ikke enig... men glæder mig da til du skriver en der er verdens bedste... 

Tværtimod synes jeg det er lækkert at der for en gang skyld er en god blog uden en masse billeder, grafik og andet lir... Desuden synes jeg også at du har nogle fede kommentare fra Muorinho's side... kender du ham siden du kommer så tæt på   Wink

Nej, dog ikke. Men som mit navn også antyder, så er jeg Chelsea-fan, og fra Mourinhos stolte tid i Chelsea kender jeg jo lidt til ham, dog kun fra hvad jeg har læst, hørt og set i medierne. Men tak for rosen, jeg prøver også at fokusere på at fremhæve Mourinhos "lettere arrogante" side ..
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan - Generationsskifte!
« Svar #44: 06 Mar 2008, 18:44 »

Det er korrekt. Men som jeg også siger i starten, i min præsentation, så siger jeg at Berlusconi har valgt at give en ekstra kapital i klubben på 400 mio. kr. Det kan man naturligvis ikke i spillet, så derfor måtte jeg jo overføre de penge fra en anden klub. Så ja, du kan godt kalde det snyd, men urealistisk synes jeg ikke det er.

Det synes jeg er sygt tyndt, men måske er det bare mig. Enhver ville jo kunne gå ind og give en klub litervis af penge, og få succes.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010