home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause) PSG - Det nye tophold
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan Paris SG holde på Jimmy Briand?
Ja
Nej, han ryger i januar
Han ryger til sommer
Ved ikke.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: (Pause) PSG - Det nye tophold  (Læst 31338 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Sæsonafslutning - PSG
« Svar #105: 18 Mar 2008, 15:09 »

P.s Hvem ser du på til at tage over for Pauletta
Det ved jeg ikk Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Interview - PSG
« Svar #106: 18 Mar 2008, 15:14 »

Super interview!

Glæder mig til flere updates. Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Gæst
 
Sv: Interview - PSG
« Svar #107: 18 Mar 2008, 15:17 »

Mange tak MLL  Thumbs Up


Lige en overraskelse
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Interview - PSG
« Svar #108: 18 Mar 2008, 15:28 »

Det var satme en elendig overraskelse Skuffet
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hallas
Gæst
 
Sv: Interview - PSG
« Svar #109: 18 Mar 2008, 15:28 »

Synes det, at Real ikke vandt ligaen, er en større overraskele Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Interview - PSG
« Svar #110: 18 Mar 2008, 15:36 »

Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Interview - PSG
« Svar #111: 18 Mar 2008, 16:57 »

Fed blog! Tillykke med sølvmedaljen Opstemt
Logged

-Benja-
Gæst
 
Ny spiller - PSG
« Svar #112: 18 Mar 2008, 17:44 »



21/7/2008 – Paris køber stortalent.

I dag på et pressemøde har Paris kunne præsentere deres nye stjerne, det drejer som om den 17-årige franskmand Henri Saivet. Han er en af de største talenter inden for fransk fodbold, Henri Saivet er ligesom den tidligere Paris SG stjerne Pauleta hentet i Bordeaux.

Paris fik købt den unge komét foran andre storklubber, Valencia, Tottenham og Sevilla. Men det var franskmændende som
løb med den unge Saivet. Han valgte Paris fordi, han blandt andet gerne ville blive i Frankrig. Han synes at Paris leverede en god omgang fodbold i sidste sæson, han ville gerne være med til at spille Champions League fra næste sæson.

Paris træneren havde og sige til indkøbet

”Jeg er glad for at have købt Henri, han er en af de allerstørste talenter i franskfodbold. Han kan tilfører os med sin hurtighed på kanten, han vil primært blive brugt på højrekant, da vi har tre andre gode angribere. Jeg har en langsigtet plan med Paris, så det er dejligt at have hentet et af de store talenter.”

Henri Saivet får nummer 21 i Paris SG, han forventes at gå ind i startopstilling trods hans unge alder, brasilianeren Souza levede ikke op til forvetnigerne i den forrige sæson. Men der er hård konkurrence om pladserne på PSG's mandskab.

Henri Saivet har kostet Paris Saint Germain omkring 40 millioner kroner, og han har underskrevet en 3-årige aftale med mesterskabsbailerne .



Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny spiller - PSG
« Svar #113: 18 Mar 2008, 17:52 »

Spændende køb uden tvivl.. ærgeligt du ikke fik ham i sidste sæson, så han kunne have kommet i lære hos Pauleta.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny spiller - PSG
« Svar #114: 18 Mar 2008, 20:49 »

Så fik jeg lige læst bloggen igennem! Hold da kæft det er guf for mine øjne Shockeret KIU! Du skriver jo genialt Smiley Dejlig blog, og et spændende køb!
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Ny spiller - PSG
« Svar #115: 18 Mar 2008, 21:27 »

Spændende køb uden tvivl.. ærgeligt du ikke fik ham i sidste sæson, så han kunne have kommet i lære hos Pauleta.. Wink
Ja , det kunne have godt Smiley
Så fik jeg lige læst bloggen igennem! Hold da kæft det er guf for mine øjne Shockeret KIU! Du skriver jo genialt Smiley Dejlig blog, og et spændende køb!
Tusind tak Søren, det er lige sådan en kommenter man har brug for  Peace Peace
Logged

-Benja-
Gæst
 
Nye spiller og lodtrækning - PSG
« Svar #116: 19 Mar 2008, 09:25 »



28/8/2008- Nye spillere og lodtrækning.

Paris Saint-Germain har i dag kunne præsentere en ny angriber, det er svenskeren Ken Fagerberg der kommer fra Hammerby. Han var i gang med en rigtigt god sæon før Benjamin Henriksen, hentede ham til Frankrig. Ken havde spillet 25 kampe og scoret 18 mål i den igangværende svenske liga.

Paris træneren skulle bruge en backup til de stærke angribere Jimmy Briand og David N'Gog. Den danske træner sendte sin talentspejder til skandinavien, og her kom talentspejderen tilbage med en rapport på nogle spillere. En af spillere var svenske Ken Fagerberg, som sagt tidligere havde han spillet fantastisk i Hammarby. Hammarby købte ham fra FC Midtjylland for 10 millioner kroner, det blev han også købt af i Örgryte af FC Midtjylland.
"Da jeg hørte at Paris var interesseret i mig, blev jeg selvfølgelig glad. Men jeg vidste godt at der var mange rygter i fodbold, men da de henvendte sig til mig agent og fik at vide at de gerne ville hente mig til Paris. Blev jeg meget glad, jeg vidste godt at jeg havde spillet en god sæson og derfor var der gerne nogle klubber der ville købe mig. Den danske klub FC København ville også gerne have mig, men jeg ville ikke tilbage til Danmark og da Paris var interesseret i mig vidste jeg godt hvor jeg skulle hen” Sagde en meget glad Ken Fagerberg.

Den 19-årige svenske angriber har kostet PSG omkring 10 millioner kroner, ligesom de andre gange han er blevet købt. Fagerberg har underskrevet en 4-årige aftale og han får nummer 7.

Paris har også fået en anden spiller i dag, det er Kasper Schmeichel, som i sidste sæson også var udlejet til de franske sølvvindere. Han forventes ligesom sidste sæson at skulle være backup for den rutinerede målmand Landreau.


I dag er der blevet trukket lodtrækning til gruppespillet i Champions League, det franske hold er endt i gruppe med spanske Sevilla, portugieske FC Porto og tyske Schalke 04. Paris har bestemt en chance i denne gruppe, den er meget åben. Men Sevilla er nok svage favoritter til at vinde puljen, PSG skal gå efter at gå videre ifølge den danske træner.

Alle grupperne




Tak til RCD for topbanner .
« Seneste Redigering: 19 Mar 2008, 09:34 af -Benja- » Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PSG - transfers.
« Svar #117: 19 Mar 2008, 09:39 »

Saivet kan man få for ca 6 mil fra start :S

så rimelig dumt at købe ham når han koster 40 mil.
Logged

Vi skal alle være her.

-Benja-
Gæst
 
Sv: PSG - transfers.
« Svar #118: 19 Mar 2008, 09:45 »

Saivet kan man få for ca 6 mil fra start :S

så rimelig dumt at købe ham når han koster 40 mil.
Det er ikke dumt, men når man er rivaler så kan man ikke få ham for det, købte ham også i starten af anden .
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PSG - transfers.
« Svar #119: 19 Mar 2008, 09:53 »

Jo Benja , du kan anmode om en kontrakt , da han stadig ikke er gammel nok til en deltid/fuldtids kontrakt. så det er ligesom når man henter en gratis men man skal betale lidt fordi han er under xx år .
Logged

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010