home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 737 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause) PSG - Det nye tophold
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan Paris SG holde på Jimmy Briand?
Ja
Nej, han ryger i januar
Han ryger til sommer
Ved ikke.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: (Pause) PSG - Det nye tophold  (Læst 31404 gange)
Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #60: 08 Mar 2008, 14:54 »

Flot blog, kan godt lide at læse den.
Men resultaterne halter lidt, det håber jeg du laver lidt om på  Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #61: 08 Mar 2008, 15:12 »

Flot blog, kan godt lide at læse den.
Men resultaterne halter lidt, det håber jeg du laver lidt om på  Thumbs Up
Tak, det er jeg glad for. Ja må lige tage mig samme, prøve en ny taktik.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #62: 08 Mar 2008, 15:13 »

Møglækkert Benja. Følger med, og du må snart tage dig sammen og pille Lyon ned Wink
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #63: 08 Mar 2008, 15:46 »

Møglækkert Benja. Følger med, og du må snart tage dig sammen og pille Lyon ned Wink
Tusind tak , ja må lige tage mig sammen. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Interview - Paris Saint-Germain
« Svar #64: 08 Mar 2008, 18:38 »



25/11/2007 – Interview.

Den danske Paris Saint-Germain træner Benjamin Henriksen, har i dag valgt at stille op til et interview. Vi vil høre hvordan han synes, det er gået i den første tid i Paris SG.

Hvis du kan sætte ord på sæsonen indtil videre, hvad vil du så sige?

-Jeg synes det er gået godt, jeg er faldet godt til her i Paris. Men selve kampene var jeg tilfreds med de første 10 kampe, hvor vi var godt med i toppen. Lyon har dog været i en klasse for sig selv, så det bliver svært at hente dem efter vores skuffende periode.

Er der krise i Paris SG?

-Nej overhovedet ikke, man kan ikke kalde det krise, hvis man har fået fire point i fem kampe. Men jeg vil da gerne indrømme at vi ikke har levet op til forventningerne, men på et tidspunkt kommer der en periode hvor man ikke kan få spillet til at fungere og det har vi desværre haft.

Hvem synes du der har været jeres bedste spillere indtil videre?

-Jeg synes der er mange der har gjort det godt, men jeg synes især at Pauleta og Jimmy Briand har gjort det godt. Jimmy Briand har spillet sig godt ind på holdet, med seks sæsonscoringer er da meget godt. Men den bedste spiller har været Clémente Chantome, han har spillet godt i hver kamp. Han her et snit på 7.29 pr. kamp, og han har også scoret tre sæsonmål og det synes jeg er rigtig flot når man kigger på at han er defensiv midtbane. Synes også at Kasper Schmeichel og Kasper Lorentzen har gjort det godt, når de har fået chancen.

Hvad er dit mål for resten af sæsonen?

-Det er at vi skal holde os i toppen, og allervigtigst at få spillet til at fungere. Men jeg vil da ikke ligge skjul på at jeg gerne vil have medaljer, men en europæisk plads til næste sæson er vores store mål. Så det er det vi går efter, selvom der har mange hold med om pladserne, så regner jeg os stadig som en af dem.

Her om en månedstid åbner transfermarkedet, kunne vi forvente nogle indkøb fra din side af?

-Jeg synes vi har en god trup, men vil gerne have lidt mere bredden i truppen. Så jeg vil ikke udelukke at der kommer nye spillere, men nu må vi se.

Nu når vi taler om indkøb, kan det så være at der også kommer til nogle til at forlade jer?

- Ja, det kan i godt regne med, jeg har tænkt mig at leje nogle af de talenter vi har ud til mindre klubber. Synes det er bedre at de kommer til et mindre hold, og får spilletid end at de sidder på bænken hos os.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Interview - Paris Saint-Germain
« Svar #65: 08 Mar 2008, 18:45 »

God update Smiley jeg følger med i tykt og tyndt.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Interview - Paris Saint-Germain
« Svar #66: 08 Mar 2008, 18:51 »

Det godt Yoggi Peace
Til alle : Bare spørg om SS .
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Interview - Paris Saint-Germain
« Svar #67: 08 Mar 2008, 18:53 »

Må vi se nogle af talenterne? Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Interview - Paris Saint-Germain
« Svar #68: 08 Mar 2008, 18:56 »

Ja ville jeg også gerne Opstemt
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Interview - Paris Saint-Germain
« Svar #69: 08 Mar 2008, 19:02 »

Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Interview - Paris Saint-Germain
« Svar #70: 08 Mar 2008, 19:05 »

Me like!!

Hvad hedder det skin du bruger?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Interview - Paris Saint-Germain
« Svar #71: 08 Mar 2008, 19:08 »

Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Interview - Paris Saint-Germain
« Svar #72: 08 Mar 2008, 19:09 »

Super, tusind tak! Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Paris Saint-Germain
« Svar #73: 08 Mar 2008, 20:37 »



13/1/2008 – Op og ned for Paris.

Efter den dårligere periode for Paris, er de faldet tilbage i tabellen. De har stadig ikke fundet det gode spil frem endnu, men i et par kampe spillede de rigtig godt. De er blandt andet videre i den franske pokalturnering.

På seks kampe er Paris faldet to pladser tilbage, de ligger nu på en sjette plads. Men der er ikke mange point op til Lille på anden pladsen, der er kun fire point op til Lille som har 16 point op til førerholdet Lyon. Paris har blandt andet spillet mod Lyon, hvor det blev til et nederlag på 2-1. Det var en meget spændende kamp, det var gæsterne fra Lyon som kom bedst fra start da Karim Benzema scorede til 1-0 kort før pausen. Efter pausen var det Paris som sad på kampen, det resulterede også i at Jimmy Briand scorede let til 1-1, men et par minutter før tid lukkede tyrkeren Nihat kampen med sin scoring til 2-1.

Næste kamp kom svenske Joham Elmander og Toulouse på besøg, det skulle vise sig at være en meget taktisk plaget kamp. Der var ikke nogen af holdene som ville satse så meget, der var ikke mange chancer og det endte også med en skuffende kamp på 0-0. Efter det skuffende 0-0 resultat mod Johan Elmander og Co. skulle man nu møde Lens. Lens havde spillet en udmærket sæson, de lå på niende plads før kampen. Men Lens spillede en rigtig god kamp og vandt fuldt fortjent med 2-1, Pauleta stod for Paris' scoring.

Nu skulle man prøve at rejse sig imod Rennes, det startede rigtig godt for Paris. Efter 11 minutter scorede Pauleta et meget flot mål til 1-0, og fem minutter før pausefløjtet scorede Pauleta endnu, denne gang var det til 2-0. Efter pausen scorede Pauleta til hele 3-0, og blot få minutter senere scorede David N'Gog til hele 4-0. Sæsonens bedste kamp for Paris' side af, det lignede et hold som havde glemt alt om hvad pressen havde sagt og skrevet om deres skuffende resultater.
Et Paris hold som havde spillet helt fantastisk mod Rennes, selvtilliden var høj før dagens kamp. Men den blev ødelagt da Bordeaux vandt med hele 3-1, Jimmy Briand bragte ellers gæsterne foran med 1-0, men det varede kort. Bordeuax udlignede hurtigt og så gik det stærkt, Bordeaux vandt kampen fortjent med 3-1. Men Paris rejste sig hurtigt og vandt i pokalturnering med 2-1 over Valenciennes, David N'Gog og Jimmy Briand scorede Paris' to mål.
Kampen efter skulle man møde Caen, det viste sig endnu engang at heldet skulle være med Paris. David N'gog scorede sit fjerde mål på blot på to kampe, da han scorede to gange og Jimmy Briand scorede kampens sidste mål.
Pauleta er Paris' topscorer i denne sæson, han har banket bolden i nettet 13 gange. Men den seneste kampes profil er David N'Gog, han har scoret fem gange i 10 optrædener, han er indskiftet i seks af dem.




Ligue 1




Tak til Søren91 for det flotte banner.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Mar 2008, 09:55 af -Benja- » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Op og ned - Paris Saint-Germain
« Svar #74: 08 Mar 2008, 20:39 »

Lyon er da syge.. Håber sgu du kan komme højere op Thumbs Up Men en rigtig flot update.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010