home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause) PSG - Det nye tophold
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan Paris SG holde på Jimmy Briand?
Ja
Nej, han ryger i januar
Han ryger til sommer
Ved ikke.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: (Pause) PSG - Det nye tophold  (Læst 31405 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: [10 kampe spillet]Paris Saint-Germain
« Svar #45: 08 Mar 2008, 11:34 »

Min bedste bud på grafik når jeg ikke kan lokke folk til at lave det: http://images.google.dk/images?gbv=2&hl=da&q=Paris+Saint-Germain  Thumbs Up
Prøver og se om der ikke er noget jeg kan bruge der Wink
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: [10 kampe spillet]Paris Saint-Germain
« Svar #46: 08 Mar 2008, 11:53 »

-Benja- ellers kan jeg da prøve Smiley
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [10 kampe spillet]Paris Saint-Germain
« Svar #47: 08 Mar 2008, 12:01 »

Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: [10 kampe spillet]Paris Saint-Germain
« Svar #48: 08 Mar 2008, 12:16 »

Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [10 kampe spillet]Paris Saint-Germain
« Svar #49: 08 Mar 2008, 12:19 »

Gode updates og god start Peace

Hvis du bare kan holde 2. pladsen er alting jo godt og så må du slå Lyon af tronen næste år Opstemt
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

-Benja-
Gæst
 
Paris Saint-Germain
« Svar #50: 08 Mar 2008, 12:31 »



5/11 2007 – Farvel Lyon.

Det har ikke været den bedste periode for Paris Saint-Germain, de har ikke spillet som de gerne ville. Paris har kun hentet fire point i fem kampe, det er ikke godt nok hvis man vil være med i toppen af Ligue 1. Lyon har fortsat med at spille fantastisk, de har kun tabt en kamp i denne sæson.

Efter den gode start på sæsonen, hvor de lå på en anden plads efter mestrene Lyon. Paris har ikke kunnet fortsætte det gode spil, i den dårlige perioede startede de med at spille 1-1 mod Nice. Det blev efterfulgt af endnu to uafgjorte kampe, mod henholdsvis Marseille og Sochaux.
Nu skulle Paris prøve at finde det gode spil frem, man skulle møde Valenciennes som lå næstsidst. Paris skulle have tre point mod et Valenciennes hold, som ikke havde fået den bedste start på sæsonen. Det var en meget lige kamp, i første halvleg var det gæster fra Paris som stod for det flotte spil. De kom frem til flere gode chancer, Kasper Lorentzen havde blandt andet et skud på stolpen. Men Paris formåede ikke at score, men derimod 18 minutter før tid gjorde franskmanden Pujol det til slutresultatet 1-0 til Valenciennes.

Nu skulle Paris møde Le Mans, det lignede langt hen i kampen at det var Le Mans som skulle løbe med de tre point. Men to hurtige mål af Jimmy Briand og Diane gjorde nu at Paris førte med 2-1, men i dommerens tillægstid udlignede Anthony Le Tallec til 2-2. Lige ved og næsten for Paris, det så godt ud til at Anthony Le Tallec udlignede. Men Paris spillede en udmærket kamp, især man of the match Jimmy Briand. Paris spillerne var optimistiske før dagens kamp mod Metz, de var godt med til halvlegen, men så trådte to senegalsere i karakter og lukkede kampen med en scoring hver i anden halvleg.

Nu gjaldt det pokalkampen mod Guingamp, det skulle vise sig at blive en rigtig god kamp for Paris. Efter fire minutter scorede Pauleta et af sine tre mål, han lobede flot bolden hen over målmanden. Små 10 minutter senere scorede Pauleta endnu engang, en flot gennemspillet angrib endte med at Pauleta let kunne sætte indersiden på. Efter pausen scorede Pauleta til slutresultatet 3-0, et flot one-man-show af den målfarlige angriber.



Ligue 1




Tak til Cesc for det flotte banner.  Thumbs Up
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #51: 08 Mar 2008, 12:47 »

Flot blog.. Men men, de trøjer der går imod PSG's traditioner. PSG har altid haft en rød streg nedad trøjen i al den tid jeg har fulgt dem, der er nærmest en UNIK ting ved deres trøjer.
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #52: 08 Mar 2008, 12:53 »

Ja, jeg bryder mig faktisk slet ikke om dem der synes det er fedt at lave nogle opdigtede trøjer til det hold de spiller med.. Plus det er især kikset når du har billeder inde af PSG-spillere i de rigtige trøjer, så dårligt tiltag af dig.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #53: 08 Mar 2008, 13:09 »

Flot blog.. Men men, de trøjer der går imod PSG's traditioner. PSG har altid haft en rød streg nedad trøjen i al den tid jeg har fulgt dem, der er nærmest en UNIK ting ved deres trøjer.
Mange tak . Okay, det vidste jeg ikke.  Smiley
Ja, jeg bryder mig faktisk slet ikke om dem der synes det er fedt at lave nogle opdigtede trøjer til det hold de spiller med.. Plus det er især kikset når du har billeder inde af PSG-spillere i de rigtige trøjer, så dårligt tiltag af dig.
Okay Huh
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #54: 08 Mar 2008, 13:12 »

Ey Benja. Super god blog og jeg håber at du kan bevare den flotte plads. Ikke meget for dit overbanner, men det er jo en smagssag. Smiley
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #55: 08 Mar 2008, 13:19 »

Virkelig en god blog. Flot layout og godt indhold.
KUTGW ,
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #56: 08 Mar 2008, 13:20 »

KUTGW Benja, elsker din måde at skrive på <3
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #57: 08 Mar 2008, 14:03 »

Ey Benja. Super god blog og jeg håber at du kan bevare den flotte plads. Ikke meget for dit overbanner, men det er jo en smagssag. Smiley
Tusind tak, jeg synes nu det er meget fedt Smiley
Virkelig en god blog. Flot layout og godt indhold.
KUTGW ,
Os tusind tak til dig Fredi, synes også det er nemt og overskue når man skal læse det Wink
KUTGW Benja, elsker din måde at skrive på <3
Kys
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #58: 08 Mar 2008, 14:20 »

Det er en meget flot blog, som du har fået skrevet...

Men ærgeligt at du ikk kunne holde formen og indhente Lyon, men det må du så gøre i næste sæson...
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #59: 08 Mar 2008, 14:40 »

Det er en meget flot blog, som du har fået skrevet...

Men ærgeligt at du ikk kunne holde formen og indhente Lyon, men det må du så gøre i næste sæson...
Mange tak, ja synes også det er ærgeligt. Et par dårlige kampe og jeg var sat af, men Lyon er også i en klasse for sig selv .
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010