home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause) PSG - Det nye tophold
0 Brugere og 49 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan Paris SG holde på Jimmy Briand?
Ja
Nej, han ryger i januar
Han ryger til sommer
Ved ikke.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: (Pause) PSG - Det nye tophold  (Læst 31370 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain - Ny spiller.
« Svar #15: 06 Mar 2008, 20:42 »

RCD, Fredi og Grasshoppers: Mange tak Thumbs Up
JimmyGP: Nej , det er de ikke. Men mit mål er at komme med, fra næste sæson Smiley
Gerrarden: Det kan være, jeg lige skal tage et kig på ham Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain - Ny spiller.
« Svar #16: 06 Mar 2008, 20:47 »

Det lyder godt..

Jeg har da forresten glemt at sige at jeg er overrasket over at du har valgt fransk fodbold, når man tænker på at det var der din forrige blog ender..
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain - Ny spiller.
« Svar #17: 06 Mar 2008, 20:49 »

Det lyder godt..

Jeg har da forresten glemt at sige at jeg er overrasket over at du har valgt fransk fodbold, når man tænker på at det var der din forrige blog ender..
Er det positivt eller negativt ? Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain - Ny spiller.
« Svar #18: 06 Mar 2008, 21:12 »

Er det positivt eller negativt ? Smiley

Hmm.. det ved jeg faktisk ikke helt..  Tunge jeg var bare overrasket.. men nok om det.. lad os få en update.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain - Ny spiller.
« Svar #19: 06 Mar 2008, 21:13 »

Hmm.. det ved jeg faktisk ikke helt..  Tunge jeg var bare overrasket.. men nok om det.. lad os få en update.. Peace
Okay, synes bare det er sjovt at spille i den franske liga Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain - Nye trøjer
« Svar #20: 07 Mar 2008, 14:17 »


20/8-2007 – Nye trøjer.

I dag har Paris Saint-Germanin kunnet præsenterer deres nye spilletrøjer. De har beholdt Nike og sponsoren Fly Emirates, men en helt ny Nike model er klar til PSG.

Hjemmetrøjen består af en blå farve, og med en rød farve hen over skulderne og med en hvid streg ned ad trøjen. Den har ikke ændret sig særlig meget, den har stadig den flotte blå farve. Udebane trøjen minder lidt om hjemmebane trøjen, bare med den hvide farve istedet for den blå. Europa trøjen er der fundet inspiration i Celtics trøje, det er bare blå og rød i steder for den hvide og grønne farve.

Alain Cayzac havde og sige til de nye trøjer.

"Jeg synes det var på tide at få nogle nye trøjer, så jeg henvendte mig til Nike og spurgte om vi kunne få et par nye spillertrøjer. De sagde iorden, og da vi har været galde for Nike trøjerne ville vi gerne beholde Nike. Det samme med sponsorne, vi får gode penge af Fly Emirates og det kan vi ikke klage over"



Stor tak til RCD og Donfrankie for de flotte trøjer Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 11:17 af -Benja- » Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Nye trøjer]Paris Saint-Germain
« Svar #21: 07 Mar 2008, 14:20 »

Jeg tror ikke at de trøjer ville blive godtkendt i virkeligheden... Hjemme- og udetrøjen ligner for meget hinaden
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: [Nye trøjer]Paris Saint-Germain
« Svar #22: 07 Mar 2008, 14:32 »

Er enig med molle !

Lidt for meget den samme slags . Kig på farverne...
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: [Nye trøjer]Paris Saint-Germain
« Svar #23: 07 Mar 2008, 14:34 »

Spørger lige RCD , om han vil ændre dem lidt Wink
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Nye trøjer]Paris Saint-Germain
« Svar #24: 07 Mar 2008, 14:34 »

Ja de samme to farver i alle tre dragter ? Hvis du sammenligner med virkelighedens trøjer er det jo langt fra sådan..
Logged


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Nye trøjer]Paris Saint-Germain
« Svar #25: 07 Mar 2008, 14:49 »

Men udover det, så er de flotte Smiley
Logged

Go you Gunners!

-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #26: 07 Mar 2008, 15:08 »


23/8/2007 – Paris køber dansk

Paris SG's nye træner Benjamin Henriksen, har i dag købt sin anden spiller. Det drejer sig om den talentfulde målmand Kasper Schmeichel, han kommer til på en lejeaftale fra engelske Manchester City. Lejeaftalen gælder sæsonen ud, Kasper Schmeichel forventes at være backup for den franske målmand Mickaël Landreau.

Den danske målmand var sat til leje i Manchester City, og Paris stod og manglede en god reserve for Mickaël Landreau. Der var også et par andre engelsk klubber, som også ville have fat i Schmeichel. Nogle af dem var Southampton, Derby og Fulham, men det var Paris som løb med målmanden.

Kasper Schmeichel sagde til skiftet.

”Jeg valgte Paris fordi Benjamin Henriksen fik mig overtalt, jeg var også interesseret i at skifte til Southampton da jeg synes der var god mulighed for spilletid, men valget faldt på Paris. Benjamin Henriksen har sagt at jeg får lov til at tage mig af pokalkampene, og de kampe hvor Mickaël ikke er parat til at stå. Paris er jo en stor klub med store ambitioner, så jeg glæder mig meget og ikke mindst til at møde mine nye holdkammerater.”

Kasper Schmeichel er udlejet til Paris SG for resten af sæsonen, og han får nummer 16.

Udover Kasper Schmeichel har Paris også købt en anden dansker, det er den offensive mistbanespiller Kasper Lorentzen. Han forventes at skulle være backup ligesom den anden dansker i truppen. Den tidligere Brøndby spiller har underskrevet en 4-årige aftale og har kostet Paris 11 millioner kroner plus Brøndby får 10% af næste salg. Kasper Lorentzen får nummer 19.
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #27: 07 Mar 2008, 15:10 »

Go´e indkøb,

Og go´ blog du har gang i Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #28: 07 Mar 2008, 15:26 »

Go´e indkøb,

Og go´ blog du har gang i Smiley
Mange tak Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #29: 07 Mar 2008, 17:41 »



3/10 – 2007 – Det kører for Paris SG.


Paris har fået en rigtig god start på den nye sæson, de ligger nummer to efter 10 kampe. Foran dem ligger de forsvarende mestre fra Lyon. Paris' helt store profiler, har været de to angribere Pauleta og Jimmy Briand. Jimmy Briand har nette fire gange mens Pauleta og scoret fem gange, Jimmy Briand scorede i hans debut.

Paris startede sæsonen rigtig godt, de vandt deres to første kampe og spillede rigtig godt sammen. Men de led allerede sæsonens første nederlag da de skulle til Caen, Paris kom ellers foran med 1-0 på et mål ad Briand. Men efter pausen trådte franskmanden Yoann Gouffran i karakter, han lavede to hurtige mål og så var kampen til hjemmeholdets fordel. Paris formåede ikke at score og måtte tage tilbage til Paris med et 1-2 nederlag.



En anden spiller som også har trådt i karakter er målmanden Mikaël Landreau, han har gjort det rigtig godt. Han har spillet så godt, at han nu er fast målmand for det franske landshold. Det er Paris træneren Benjamin Henriksen også meget tilfreds med.



”Mikaël har imponerede mange, og det har også resulterede i at han nu er fast mand på det franske landshold, han har kun lukket seks mål ind i 10 kampe, det synes jeg er rigtig flot. Jeg vil også gerne rose Kasper Schmeichel som stod i pokalen mod Metz, vi vandt 5-4 efter straffespark. Han var man of the match for os, han tog imponerede fire straffespark.”

Lyon fører Ligue 1 men hele otte point ned til Paris, dog har Paris en kamp tilgode. Lyon har været ganske suveræne i denne sæson, de har endnu ikke tabt endnu. De har spillet 11 kampe vundet 10 af dem og kun spillet en uafgjort.  En storspillende Karim Benzema har scoret vigtige mål for mesterklubben, også nyindkøbet Nihat har også levet op til forventingerne. Men sæsonens helt store spiller er brasilianeren Ilan, han har scoret hele 12 gange i denne sæson, ni mål i ligaen og tre i pokalturneringen.





Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010