home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Styr på økonomien
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Styr på økonomien  (Læst 555 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller

Styr på økonomien
« : 05 Mar 2008, 14:07 »

Hej . . . .

Jeg har stort set altid problemer med økonomien. Især nå jeg er danske hold.

Jeg får en del underskud hver måned, er det normalt ?

Og kan jeg ikke få nogle tips til hvad i gør for at holde jeg økonomi på plus  Wink

Suicide
Landsholdsspiller

Sv: Styr på økonomien
« Svar #1: 05 Mar 2008, 14:13 »

Forsæt sæsonen, det er først der du får premie penge. Inden sæsonen går i gang, forsøger du også at arrangere venskabs kampe mod store hold så du kan få dit stadion fyldt og tjene penge på det.
Ydermere, undlader du signing on fee, da det stort set aldrig er nødvendigt med sådan en.
Du smider dine dårlige spillere på porten så du ikke bruger penge på spillere du ikke bruger.
Der er mange ting du kan gøre, tilbyde nye kontrakter til spillerne, med en lille løn nedgang, nogen gange acceptere de og ellers er det jo lige meget.

HUSK ingen signing fee!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #2: 05 Mar 2008, 14:15 »

Nå du siger "signing fee" er det så ophævelse af kontrakter ?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #3: 05 Mar 2008, 14:17 »

Nej, det er det du betaler spilleren for at skrive under, når du tilbyder en kontrakt.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #4: 05 Mar 2008, 14:21 »

I mit Verona spil, har jeg allerede  tjent knap 200 mio på lidt over 2 sæsoner, og jeg er ikke engang rykket helt op i Serie A endnu.

Det absolut vigtigste for at få en god økonomi, er at man holder sig indenfor det lønbudget bestyrelsen har fastsat, og meget gerne et pænt stykke under. Dernæst skal man selvfølgelig heller ikke gå ud og fyre hele transferbudgettet af, bare fordi man kan, brug kun de penge det er nødvendigt at bruge.

Er lønbudgettet allerede overskredet, så prøv at få dine spillere til at gå ned i løn, sælg nogle af de løntunge spillere, skaf dig af med marginalspillere og ungdomsspillere som alligevel ikke kan blive til noget, kan du ikke sælge dem, så ophæv deres kontrakt, det koster godt nok et engangsbeløb, men så snart det er ude af verden, har man også den post mindre på de månedlige udgifter.

Venskabskampe er også en god mulighed for at tjene penge, i stedet for at lade assistenten arrangere et hav af udebanekampe mod ubetydelige hold, så arranger selv nogle hjemmekampe mod så store modstandere som muligt. Lok dem evt med et mindre beløb, for at komme på besøg, er det en rigtig kassekamp, betyder det jo ikke så meget, at man skal betale 10-15% af indtjeningen til modstanderen.

Og husk så i øvrigt at skære lidt i sign-on fee når du forhandler kontraktforlængelse med en af dine spillere, man kan ofte skære den helt væk, og alligevel få underskriften i hus.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #5: 05 Mar 2008, 14:24 »

Nej, det er det du betaler spilleren for at skrive under, når du tilbyder en kontrakt.

Når, det gør jeg ikk i forvejen  Wink

Det er bare mer' i mit Fck save f.eks.
Der får jeg underskud på godt og vel 7-10 mio. hver måned og så får man hvad 20 mio for sejre i Suppen.
Man kan jo ikk styre deres økonomi

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 16 Mar 2008, 22:55 »

Jeg har det samme problem i Feyenoord. Jeg startede med et overskud på lidt over 100 mill. og nu, 141 mill i underskud

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #7: 17 Mar 2008, 09:54 »

Sælg mere end du køber.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010