home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 688 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCM -> LENS & Grækenland
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: FCM -> LENS & Grækenland  (Læst 15279 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

Sv: FC Midtjylland
« Svar #60: 02 Apr 2006, 11:51 »

April Måned 2007

Søndag den 1. April

Kampdag: Viborg Vs. FC Midtjylland - SAS-Ligaen 21. Runde

1-2

0-1 James McFadden 3' minut. - Straffespark.
0-2 James McFadden 30' minut.
1-2 Mota 43' minut.

Denne SAS-liga kamp mod Viborg er FC Midtjyllands første kamp i den hjemlige liga i 4 måneder. Men de andre hold tog hul på ligaen i sidste måned har FC Midtjylland, spillet diverse UEFA Cup og Royal League kampe som har gjort at FC Midtjylland har fået udsat en masse kampe. Hvilket også nemt kan ses på ulvenes kampprogram, f.eks. skal FC Midtjylland på 2 dage spille imod Brøndby og FC København.

Torsdag den 5. April

Esbjerg venter i semifinalen

Der blev idag i Parken foretaget lodtrækning til semifinalen i den danske pokalturnering. Det endte med at vinderen af kvartfinale opgøret mellem FC Midtjylland og AC Horsens skal møde Esbjerg i semifinalen.

Det første opgør spilles på SAS-Arena den 2. Maj.

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Espanyol - UEFA Cup Kvartfinale - 2. Kamp

2-0

1-0 James McFadden 38' minut.
2-0 Morten Skoubo 71' minut.

Med FC Midtjyllands 2-0 sejr over Espanyol i returopgøret på SAS-Arena er FC Midtjylland vidre til semifinalen af UEFA Cuppen med en sammenlagt sejr på 3-2. Det var en utrolig tæt kamp, men FC Midtjyllands frontløbere var idag skarpere end Espanyols.

Ved at FC Midtjylland idag kvalificerede sig til UEFA Cuppens semifinalen, har de dermed gentaget Brøndbys europærisk succes da de kom i en semifinalen i UEFA Cuppen, men desværre senere måtte se sig slået af Roma.

FC Midtjylland skal i semifinalen møde endnu et spanske hold, nemlig Real Betis.

Søndag den 8. April

Kampdag: FC Midtjylland Vs. OB - SAS-Ligaen 22. Runde

3-2

1-0 Sebastián Grunullú 17' minut.
1-1 Morten Fevang 61' minut.
2-1 Simon Poulsen 64' minut.
3-1 James McFadden 81' minut.
3-2 Jonas Borring 86' minut.

En kamp som længe så ud til at skulle ende de 3-1, men med reduceringen til 3-2 i det 86' minut skabte OB lidt spænding i de sidste minuter. Heldigvis for FC Midtjylland holdt de stande under det enorme pres OB satte på, og dermed kunne ulvene få endnu 3 point til kontoen.

Onsdag den 11. April

Kampdag: FC Midtjylland Vs. AAB - Royal League Semifinale - 2. Kamp

4-2

1-0 Morten Skoubo 36' minut.
1-1 Frederik Winsnes 39' minut.
2-1 Morten Skoubo 47' minut.
3-1 Sebastián Grunullú 53' minut.
3-2 Emmanuel Olisadebe 60' minut.
4-2 Sebaatián Grunullú 83' minut.

Endnu engang fik FC Midtjylland skovlen under AAB. Holdet de har haft så mange problemer med i denne sæson, blev endnu engang slået og denne gang 4-2 hjemme på SAS-Arena.

Med en sammenlagt 6-3 over AAB, er FC Midtjylland for første gang i klubbens historie i en Royal League finale, som bliver et rent dansk opgør. For i finalen render FC Midtjylland ind i Esbjerg som vandt deres semifinale opgør over norske Rosenborg.

Finalen vil blive spillet på Esbjerg Idrætspark den 24. Maj.

Lørdag den 14. April

Kampdag: FC Midtjylland Vs. AC Horsens - Landspokalturnering en - Kvartfinalen
2-0

1-0 Morten Skoubo 20' minut.
2-0 Jakob Ramussen 41' minut.

FC Midtjylland spillede endnu engang et utrolig tæt opgør mod en dansk SAS-Liga rival, denne gang dog i pokalturneringen. Heldigt for FC Midtjyllands viste de ulvene utrolig stor skarphed inden for kassen end Horsens spillerne. Det var også det der i den sidste ende gjorde den stor forskel og at FC Midtjylland kunne trække sig ud af opgøret som vindere. AC Horsens for dog mulighed for revenche da de 2 hold tørner sammen igen i SAS-Ligaen om 2 dage.

FC Midtjylland skal i semifinalen møde Esbjerg. Den første kamp spilles på SAS-Arena den 2. Maj.

Mandag den 16. April

Kampdag: AC Horsens Vs. FC Midtjylland - SAS-Ligaen 23. Runde

1-0

1-0 Lasse Rise 60' minut.

Med masser af hård fight og godt spille, sikrede AC Horsens sig idag de 3 point da de hjemme slog FC Midtjylland med 1-0. Det var ulvenes første nederlag i ligaen i lange tider, men de kunne heller ikke rigtig gøre noget mod det hårdt kæmpene Horsens hold. Fortjent sejr til Horsens.

Torsdag den 19. April

Kampdag: Betis Vs. FC Midtjylland - UEFA Cup Semifinale - 1. Kamp

2-0

1-0 Ricardo Oliveire 38' minut.
2-0 Assuncão 53' minut.

Let og fortjent sejr til spanske Betis i det første semifinale opgør. FC Midtjylland havde ikke meget at byde på og så egetlig meget træt ud på det tætte kampprogram som de køre pt.

"Ikke verdens fedest udgangspunkt for returen, den bliver svær at hentet hjemme på SAS-Arena, men vi vil gøre vores bedste for det." var manager Kim Stenfeldts umiddelbare kommentar efter kampen.

Søndag den 22. April

Kampdag: FC Midtjylland Vs. FC Nordsjælland - SAS-Ligaen 24. Runde

0-0

Et opgør som FC Midtjylland simpelthen skulle vinde, men de mødte et formstærkt FC Nordsjælland hold som ikke vil give op. Det eneste positive FC Midtjylland kunne få ud af kampen var at spillerne ikke virkede så trætte længere i forhold til de forrige kampe.

Torsdag den 26. April

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Betis - UEFA Cup Semifinale - 2. Kamp

1-0

1-0 Jakob Rasmussen 89' minut.

FC Midtjylland røg idag ud af UEFA Cuppen da de i semifinalen tabte sammenlagt 2-1 til spanske Betis. Selvom ulvene røg ud var det glad ulvene manager man mødte efter kampen; "Flot arbejdet af drengene. Selvom vi idag røg ud skal drengene have stor ros for deres arbejde i dagens kamp, for de knoklede r**** ud af bukserne for at hente Betiss føring på 2-0. Det kunne de ikke, men derfor skal de stadigvæk ikke hænge med ørene for de har lavet det største danske fodbold reusltat - rent klubmæssigt - i europa siden Brøndby dengang i 1991. Det er så stærkt gået af dem, især fordi ingen havde regnet med at vi ville komme så langt. Så godt taget drenge, klap jer selv på skulderen. De skal være stolte af sig selv og over det de har opnået for dansk fodbold."

Lørdag den 28. April

Kampdag: Brøndby Vs. FC Midtjylland - SAS-Ligaen 25. Runde

4-4

1-0 Juan Manuel Olivera 2' minut.
1-1 James McFadden 12' minut.
2-1 Guillermo Rodríguez 16' minut.
3-1 Martin Ericsson 29' minut.
3-2 James McFadden 40' minut.
4-2 Thomas Rasmussen 56' minut. - Straffespark.
4-3 James McFadden 69' minut.
4-4 Sebastián Grunullú 78' minut.

Kampe målfest mellem de danske mestre fra FC Midtjylland og titeludfordrene fra Brøndby. Det var ellers en kamp som Brøndby op til par gange så ud til at vinde, men det lykkedes hele tiden ulvene fra Midtjylland at kæmpe sig tilbage i kampen, og i sidste ende at opnå det  uafgjorte resultatet.

Søndag den 29. April

Kampdag: FC København Vs. FC Midtjylland - SAS-Ligaen 26. Runde

1-3

1-0 Freddy Jose Barreiro 6' minut.
1-1 Emil Sørensen 27' minut.
1-2 Frank Kristensen 65' minut.
1-3 Frank Kristensen 66' minut.

FC Midtjylland fortsætter deres gode stime over FC København da de idag vandt 3-1 over dem. Med sejren har FC Midtjylland nu ikke tabte 3 kampe i træk i SAS-Ligaen.

Stillingen SAS-Liagen April:

cube
Manager

« Svar #61: 02 Apr 2006, 13:05 »

Sindssygt flot præstation!
Og du kan stadig nå at hente The Treble: Ligaen, pokalen og Royal League Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller

« Svar #62: 02 Apr 2006, 13:50 »

flot lavet og tillykke med The Double....selvom vi ved jo godt begge 2 at d kunne fcm ik gøre i virkeligheden...d r kun bif der kan d

B.I.F for altid!!!!!

Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #63: 02 Apr 2006, 17:36 »

Maj Måned 2007

Tirsdag den 1. Maj

Kampdag: AGF Vs. FC Midtjylland - SAS-Ligaen 27. Runde

1-5

1-0 Jacob Sørensen 30' minut.
1-1 Nilson Fernandez 41' minut.
1-2 James McFadden 59' minut. - Straffespark.
1-3 Mikkel Thygesen 67' minut.
1-4 Mikkel Thygesen 82' minut.
1-5 James McFadden 90' minut.

FC MIDTJYLLAND DANSKE MESTER 2007

Med FC Midtjyllands knusende 5-1 sejr over lokalrivalerne fra AGF, sikrede FC Midtjylland sig idag det danske mesterskab for anden gang i klubbens historie. FC Midtjyllands manager Kim Stenfeldt var også utrolig glad for sejren over at klubben havde genvuncet det danske mesterskab. Samtidig proklamerede ulvenes manager at målet nu var the treble, første skidt var taget med det danske mesterskab. Nu manglede bare pokalturneringen og Royal League.

Onsdag den 2. Maj

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Esbjerg - Landspokalturnering en - Semifinalen - 1. Kamp
2-0

1-0 Nemanja Vidic 67' minut.
2-0 Jakob Rasmussen 90' minut.

Dejlig sejr til FC Midtjylland over Esbjerg i det første semifinalen opgør i pokalturneringen. Giver ulvene fra Midtjylland et fantastisk udgangspunkt i retur opgøret i Esbjerg.

Fredag den 4. Maj

Kampdag: FC Midtjylland Vs. HIK - SAS-Ligaen 28. Runde

1-0

1-0 Joël Tchami 90' minut.

En sejr som burde have været større over nedrykkerne fra HIK. Men de hold stand, indtil i det 90 minut, hvor Tchami endelig fik bolden ind bag HIKs målmand.

Søndag den 6. Maj

Kampdag: HIK Vs. FC Midtjylland - SAS-Ligaen 29. Runde

0-4

0-1 James McFadden 37' minut.
0-2 Joël Tchami 45' minut.
0-3 Mikkel Thygesen 51' minut.
0-4 John Amdisen 78' minut. - Selvmål.

FC Midtjyllands kamp mod HIK denne gang var en tro kopi af kampen mod dem for blot 2 dage siden. Den eneste forskelle var målscoren. Denne her gang lykkedes det FC Midtjylland at score på en del flere chancer.

Onsdag den 2. Maj

Kampdag: Esbjerg Vs. FC Midtjylland - Landspokalturnering en - Semifinalen - 2. Kamp
1-3

0-1 Benjamin Gavanon 15' minut. - Straffespark.
1-1 Mikkel Thygesen 33' minut.
1-2 James McFadden 74' minut.
1-3 Jakob Rasmussen 80' minut.

Men 3-1 sejren over Esbjerg og en sammenlagt sejr på 5-1 over Esbjerg har FC Midtjylland kvalificeret sig til pokalfinalen hvor de skal møde Vejle Boldklub.

Kampen spilles den 12. Maj i Parken.

Lørdag den 12. Maj

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Vejle - Landspokalturnering en - Finalen
2-0

1-0 Joël Tchami 38' minut.
2-0 Jakob Rasmussen 75' minut.

FC MIDTJYLLAND POKALVINDER 2007

Med 2-0 sejren over Vejle Boldklub, sikrede FC Midtjylland sig idag klubbens 2 trofæ i denne sæson, og dermed et skridt tættere på the treble som klubbens manager Kim Stenfeldt har udtalt de går efter.

Onsdag den 16. Maj

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Vejle - SAS-Ligaen 30. Runde

0-1

0-1 Mads Bro Hansen 87' minut.

Vejle fik ikke has på FC Midtjylland da de mødte hinanden i pokalfinalen. Men det gjorde de tilgengæld i dagens SAS-Liga kamp, som de vandt 1-0 på et sent mål af Mads Bro Hansen.

Fredag den 18. Maj

Ulve på årets Champions League hold

FC Midtjylland fik idag lidt hæder for deres flotte succes i dette års Champions League, da klubben havde hele 2 spillere - Nemanja Vidic og Simon Poulsen - med i årets Champions League hold.

Holdet ser ud som følgende:

Mål: Van der Sar (Man U) Forsvar: Lauren (Arsenal), Vidic (FCM), Materazzi (Inter) og Cole (Arsenal) Midtbane: Stankovic (Inter), Culek (GAK), Gerrard (Liverpool) og Poulsen (FCM) Angreb: Henry og Reyes (Arsenal) Bænken: Kovacevic (CSKA Moskva), Touré (Arsenal), Juninho (Lyon), Vukic (Partizan) og Kuranyi (Schalke)

Lørdag den 19. Maj

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Brøndby - SAS-Ligaen 31. Runde

4-2

1-0 Morten Skoubo 20' minut.
2-0 James McFadden 21' minut.
3-0 Morten Skoubo 56' minut.
3-1 Steffen Kielstrup 71' minut. - Straffespark.
3-2 Lasse Kryger 75' minut.
4-2 Joël Tchami 90' minut.

En kamp som på et tidspunkt ville ende som den seneste kamp mellem de 2 hold, nemlig uafgjort og en masse mål. Men det eneste tilskuerne fik var de masser mål, og så det FCMs fans kom efter en sejr over Brøndby.

Mandag den 21. Maj

Kampdag: FC Midtjylland Vs. AAB - SAS-Ligaen 32. Runde

3-0

1-0 Jakob Rasmussen 26' minut.
2-0 James McFadden 48' minut.
3-0 Mikkel Thygesen 88' minut.

Sikker sejr over rivalerne fra AAB. Men der skal fremhæves mest er at James McFadden med sin scoring til 2-0 dermed rundede sit mål nr. 45 for ulvene.

Torsdag den 24. Maj

Kampdag: Esbjerg Vs. FC Midtjylland - Royal League Finalen
2-3

0-1 Mikkel Thygesen 22' minut.
1-1 Frederik Berglund 28' minut.
1-2 Mads Frost 31' minut.
1-3 Mikkel Thygesen 47' minut.
2-3 Benjamin Gavanon 62' minut.

FC MIDTJYLLAND ROYAL LEAGUE VINDER 2007

Med en sejr på 3-2 over Esbjerg i Esbjerg sikrede FC Midtjylland sig idag Royal League trofæet for første gang i klubbens historie, og samtidig en perfekt afslutning på en fantastisk sæson - selvom der mangler en enkelt liga kamp - i FC Midtjyllands historie.

"Dette er simpelthen så stort. Vi har hjemført the treble til klubben som vi proklamerede tilbage i starten af Maj måned da vi genvandt det danske mesterskab. Desuden har vi skrevet danske historie ved at være det første hold som har vundet det danske mesterskab, pokal og royal leahue trofæ i en og samme sæson. Det har simpelthen været en fantastisk sæson. Vi havde ikke regnet med alt dette da sæsonen gik igang, men at stå her nu og vi har vundet det hele, kan bare ikke blive bedre. Sikke en fest vi skal have. Det her skal fejres." Udtalte manager Kim Stenfeldt efter sejren.

Onsdag den 30. Maj

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Esbjerg - SAS-Ligaen 33. Runde

3-0

1-0 Morten Skoubo 38' minut.
2-0 Mikkel Thygesen 78' minut.
3-0 James McFadden 81' minut.

Fantastisk afslutnning på sæsone her i sæsonens allersidste kamp ude mod Esbjerg. Nu skal the treble for alvor fejres igennem  Opstemt

Torsdag den 31. Maj

Masser af hæder til FC Midtjylland

FC Midtjylland fik tildelt en masse hæder idag. FC Midtjyllands manager Kim Stenfeldt blev kåret som årets manager denne sæson, foran Michael Laudrup og Troels Bech på henholdsvis en 2 og 3 plads.

Derudover vandt James McFadden topscore prisen i SAS-Ligaen via de 30 kasser han scorede i SAS-Ligaen. Prisen vandt han foran Peter Graulund og Martin Retov på henholdsvis 2 og 3 pladsen.

På årets hold havde FC Midtjylland hele 7 spillere på. Årets hold i SAS-Ligaen ser ud som følgende:

Mål: Onyszko (OB) Forsvar: Alegbe (FCN), Høgh (EFB), Boumsong (FCM) og Pedersen (FCM) Midtbane: Skov (FCM), Retov (BIF), Thygesen (FCM), Poulsen (FCM) Angreb: McFadden og Skoubo (FCM) Bænken: Vigo (FCN), Hangeland (FCK), Fevang (OB), Gavanon (EFB) og Peter Graulund (AGF).

Stenfeldt til Anderlecht ?

Den belgiske storklub Anderlecht har efter en skuffende sæson - endte på en 6 plads - fyret deres manager Franky Vercauteren med øjeblikkelig virkning, og med det samme er diverse rygter igang med at køre på rygte børsen og hos medierne. Deres favorit til at overtage posten i Anderlecht efter Franky Vercauteren er den 32 årig succesrige danske manager Kim Stenfeldt, som i følge flere kilder er utrolig interesseret i jobbet.

Foruden Stenfeldt skulle navne som Ewald Lienen, Carlos Bianchi og Paul Put være de hotteste navn til at overtage manager posten i Anderlecht.

Endelig Stilling SAS-Liagen Maj:

Så er SAS-liga turneringen over. Som i kan se og har læst blev FC Midtjylland dansk mester for andet år i træk. Nedrykkerne i år blev AC Horsens og HIK. Derudover skuffede FC København lige som sidste sæson, det sammen gjorde Viborg som var helt med i toppen sidste sæson, men som måtte nøjes med den nederste halvdel denne sæson.

Dusty78DK
Manager

« Svar #64: 02 Apr 2006, 17:50 »

Tillykke med den "lille" Treble - det er ganske godt gået, men det er du vel vant til at høre i denne blog.

Hvis du smutter til et større hold kan jeg godt forstå det. Et skifte ville ligefrem være realistisk - se bare på Brøndby og Michael Laudrup lige nu. Jeg har altid syntes det var fedest at træne et europæisk tophold hvis jeg havde gjort mig "fortjent" til det frem for at starte et spil med det.

God sommerpause, det bliver spændende at se hvor du træner næste sæson.  Smiley

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #65: 02 Apr 2006, 18:14 »

Tillykke med den "lille" Treble - det er ganske godt gået, men det er du vel vant til at høre i denne blog.

Hvis du smutter til et større hold kan jeg godt forstå det. Et skifte ville ligefrem være realistisk - se bare på Brøndby og Michael Laudrup lige nu. Jeg har altid syntes det var fedest at træne et europæisk tophold hvis jeg havde gjort mig "fortjent" til det frem for at starte et spil med det.

God sommerpause, det bliver spændende at se hvor du træner næste sæson.  Smiley

Tak skal du have Dusty  Smiley

Planen er at jeg smutter fra FC Midtjylland, da jeg selv mener at jeg ikke rigtig kan gøre mere der, og jeg gerne vil vidre for at prøve noget nyt.

Kan nu i skrivende stund fortælle at jeg har accepteret et kontrakt tilbud fra en udenlandsk klub af, hvem og hvor det er henne vil jeg ikke afsløre før jeg kommer med min Juni opdatering af bloggen  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #66: 02 Apr 2006, 18:16 »

Tak skal du have Dusty  Smiley

Planen er at jeg smutter fra FC Midtjylland, da jeg selv mener at jeg ikke rigtig kan gøre mere der, og jeg gerne vil vidre for at prøve noget nyt.

Kan nu i skrivende stund fortælle at jeg har accepteret et kontrakt tilbud fra en udenlandsk klub af, hvem og hvor det er henne vil jeg ikke afsløre før jeg kommer med min Juni opdatering af bloggen  Smiley

Yes, fantastisk! Go get 'em, tigerroulade!  Djævel

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #67: 02 Apr 2006, 18:22 »

Yes, fantastisk! Go get 'em, tigerroulade!  Djævel

Smiley hehe  Smiley

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #68: 02 Apr 2006, 19:50 »

Juni Måned 2007

Søndag den 3. Juni

Stenfeldt i forbindelse med Lens ?

FC Midtjyllands manager Kim Stenfeldt er idag i diverse franske aviser blevet sat i forbindelse med den franske Ligue 1 klub Lens som mangler en manager da de den 1. Juni fyrede daværende manager Francis Gillot.

Ifølge flere kilder tæt på klubben, har den danske manager fået tilbudt en kontrakt fra franske Lens, hovr han skulle være tilbudt en løn på ca. 142.000 kr i løn og et transferbudget på 200.000.000. Derudover går rygterne på at Kim Stenfeldt idag har været i Lens for at kigge nærmere på forholdene i klubben og enda for at underskrive en kontrakt med Lens.

Hovedpersonen selv - Kim Stenfeldt - eller Lens har nogen som helst kommentar til rygterne.

Onsdag den 6. Juni

Stenfeldt overtager Lens

Den franske Ligue 1. klub Lens med bestyrelsesformand Gervais Martel havde idag indkaldt til pressemøde på Stade Félix Bollaert - Lens stadion - for at kunne præsentere klubbens nye manager.
Manden som skal stå i spidsen for Lens de næste 2 sæsoner blev som ventet den danske manager Kim Stenfeldt, som er blevet hentet i den danske klub FC Midtjylland.

Gervais Martel, Lens bestyrelsesformand som stolt kunne præsentere klubbens nye manager idag.

Kim Stenfeldt har haft en meget kortvarig karriere som manager på topplan. I de sidste 2 sæsoner har han stået i spidsen for danske FC Midtjylland med stor succes - bl.a. 2 x Danske mesterskab, 2 x Pokal - og den succes han har haft i Danmark forventer Gervais Martel at Stenfeldt for overført til Lens.

Gervais Martel lagde da heller ikke skjul på at klubben havde store forventninger til den danske manager i denne kommende sæson. Martel sagde på pressemødet at han forventede at managerens fornemmeste opgave ville være at give klubben en større og mere markant profil og at Lens kvalificerede sig til en europærisk turneringen.

L'Equipe fik lov til at stille den nye manager til par spørgsmål

Goddag Hr. Stenfeldt og tillykke med jobbet

Tak skal de have.

Hvorfor har de valgt at skifte til Lens og den franske liga?

Jeg har valgt at skifte fordi jeg synes jeg trængte til en ny udfordring efter at have været i Danmark de sidste par sæson, og den mente jeg kunne få i Frankring og ved Lens. Lens er igang med en spændende udvikling, hvor de er ved at prøve at etablere sig som et nyt storhold i fransk fodbold. Det er en kæmpe satsning de har gang i og en satsning jeg godt kunne tænke mig at være en del af.

Hva med truppen ? Vil der sker de store ændringer der ?

Det er for tidligt at sige. Har kun lige fået sagt goddag til drengene og har ikke fået gennemgået truppen ordentlig endnu med min assisterende manager, så det skal jeg have gjort først inden det vil komme på tale med ændringer i truppen.

Hva er dit mål med Lens for denne sæson ?

Jamen de er dem som blev sagt på pressemødet, så jeg har ikke så mange andre.
Men nu må i undskyld mig, jeg har lidt travlt skal til et møde hvor jeg skal møde resten af staben.

Ifølge kilder tæt på den franske klub skulle den 2 årig kontrakt som Kim Stenfeldt har skrevet under indbringe ham 142.500 kr. om ugen + et transferbudget på 200.000.000 kr.

Stade Félix Bollaert - Kim Stenfeldt nye hjemmebane.

Søndag den 10. Juni

Sagna i Lens søgelys

FC Midtjyllands franske højreback Bacary Sagna, som i sin tid blev hentet til FC Midtjylland under den daværende træner Kim Stenfeldt, skulle igen være i den danske managers søgelys.
I følge kilder tæt på begge klubber er Sagna er blevet udset til at skulle forstærke Lens på højreback positionen hvor Lens er pt. er lidt tynd i det.

Sagna måske til Lens

Sagna skulle ikke være den eneste FCM spiller som er i den danske managers søgelys. Blandt andet nævnes spillere som Jean-Alain Boumsong, Mikkel Thygesen og Babajida Collins også til franske Lens.

Torsdag den 14. Juni

Sochaux duo til Lens

Maxime Josse
Julien Quercia

Lens kunne idag på et pressemøde med manager Kim Stenfeldt og bestyrelsesformand Gervais Martel, præsentere klubbens første indkøb under manager Kim Stenfeldt.

Det drejede sig om Maxime Josse og Julien Quercia - henholdsvis forsvarsspiller og angriber. Begge spillere regnes 2 af Frankrigs største talent pt. og derfor var det også en sensation at Lens fik dem foran snyden på flere af franske storklubber heriblandt Lyon og andre europærisk storklubber.

Det var også en stolt Lens manager som kunne præsentere sine nye spillere foran pressen; "Jeg er utrolig glad for disse indkøb. Jeg har fuldt dem det sidste års tid som manager for FC Midtjylland og der var jeg slet ikke i tvivl om at de pt. er 2 af Frankrigs største talenter. Begge spillere er taget deres alder i betragtning - begge er 20 år - utrolig dygtig og spiller som om de har været med i gamet i mange år, og de vil helt sikkert for en stor betydning for Lens i den kommende sæson det er jeg slet ikke i tvivl om."

Begge spillere har underskrevet 3 årig kontakt med Lens, og skifter den 1. Juli. 2007

Lørdag den 16. Juni

Sagna til Lens

Lens kunne idag i pressemeddelse offenliggøre at klubben idag har skrevet kontrakt med den 24 årig Bacary Sagna som er blevet hentet fra danske FC Midtjylland.

Den offensive højreback Sagna var en af de spillere som spillede en stor rolle på det FCM hold som under Stenfeldt var med til at hive den skandinaviske treble hjem til FC Midtjylland i sæson 06/07.
Derfor var Sagna også et af de navne der har stået øverst på Stenfeldts ønskeseddel efter han skiftede den jyske hede ud med fransk dejlig vin marker.

Sagna er dog ikke den eneste FCM spiller som skifter til franske Lens. Det samme gør de 2 nigerianske talenter Babajide Collins (Angriber) og Jude Nworuh også.

Alle 3 spillere skifter til Lens den 1. Juli 2007.

Onsdag den 20. Juni

4 nye spillere til Lens

Franske Lens fortsætter oprustningen til den kommende sæson under manager Kim Stenfeldt. Idag kunne klubben præsentere 4 nye spillere i den rød/gule Lens dragt.

Det drejede sig om følgende spillere:

Den erfarene offensive spiller Sylvain Wiltord som er blevet hentet hos den franske mesterklub Lyon for 1.500.000 kr. Et overraskende køb som Lens har gjort der, da flere eksperter mener at Wiltord er færdig. Men den danske manager har udtalte at omkring dette køb at Wiltord helt sikkert har masser at give endnu på banen og af lærdom til den unge spillere i truppen.

I PSG har Lens hentet hele 2 spillere. Det drejer sig om den franske venstre back Sylvain Armand som er hentet til klubben som back up for Lens førstevalg på denne post - Benoît Assou-Ekotto fra Cameroun. Den anden spiller som er blevet hentet i PSG er den serbiske angriber Danijel Ljuboja som er blevet hentet til på en free transfer. Ljuboja udtalte bl.a. at han var glad for at komme væk fra PSG da han følte at han var kørt fast og havde brug for at komme væk for at få karrieren igang igen, og det mente han helt sikkert at et skifte til Lens ville gøre.

Kim Källström var den sidste spiller som Lens havde hentet til klubben idag. Den 24 årig svenske offensive spiller Källström var blevet købt i den nedrykket klub Rennes. Han er udset til at skal have en stor rolle på holdet i den kommende sæson, og en spilller som manager Kim Stenfeldt forventer meget af.

Alle spillere skifter til Lens den 1. Juli.

Mandag den 25. Juni

Cicinho til Lens

Lens som har været utrolig aktiv på transfer markedet op til den kommende sæson, og det fortsætter de med at blive. For idag kunne klubben præsentere klubbens 10 indkøb i denne sæson under klubbens nye manger.

Lens havde denne gang været på rov i spanske Real Madrid, hvor klubben har hentet den allrounde højrekant spiller Cicinho.
Den nu 27 årig Cicinho skifter til franske Lens efter et par dårlig sæsoner i det spanske i håb om at kunne få karrieren på rette spor igen.

27 årig Cicinho som skifter spanske Real Madrid ud med franske Lens.

Stenfeldt var utrolig glad for at Lens havde fået en spiller af Cicinhos kvalitet i truppen. Foruden at han var en utrolig dygtig fodboldspiller - især fremad banen - så var Stenfeldt også glad for at have fået en så allrounde spiller som kunne dække flere positioner på højresiden, hvilket Stenfeldt så som et plus, så han også kunne vikariere for nogen andre spiller på de pladser.

Cicinho skifter til Lens den 1. Juli 2007 på en 3 årig kontrakt.

Tirsdag den 26. Juni

Der var idag lodtrkning til 2. Runde af UEFAs InterToto Cup turnering. I bowlen var bl.a. franske Lens.

Ud fra dagens lodtrækning stod det så klart for Lens at de i 2. Runde skal møde FK Sarajevo fra Bosnien-Herzegovina af. Et hold som skal slåes, ellers ser det skidt ud sagde Lens manager Kim Stenfeldt umiddelbart efter lodtrækningen.

Den først kamp mod FK Sarajevo skal spilles på Lens hjemmebane Stade Félix Bollaert den 30. Juni. Det bliver samtidig Kim Stenfeldts første officielle debut for Lens.

Lørdag den 30. Juni

Kampdag: Lens Vs. FK Sarajevo - UEFA Intertoto Cup 2. Runde - 1. Kamp

6-0

1-0 Ernesto Farías 11' minut.
2-0 Ernesto Farías 22' minut.
3-0 Seydou Keita 38' minut.
4-0 Kevin Monnet-Paquet 57' minut.
5-0 Kevin Monnet-Paquet 70' minut.
6-0 Aruna 90' minut.

MOM: Kevin Monnet-Paquet (Lens)

"Fantastisk debut at få, 6-0 sejr i debut for klubben - det kan ikke blive bedre" udtalte manager Kim Stenfeldt efter kampen mod FK Sarajevo som var hans officielle debut for Lens.
Sejren på de 6-0 over FK Sarajevo var også fortjent, da Lens sad på hele kampen, og de mange mål kunne man nemt takke skarpheden hos frontløberne for.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2006, 16:23 af Kimu » Logged

Nees
Førsteholdsspiller

Sv: FCM -> LENS
« Svar #69: 02 Apr 2006, 20:08 »

Så blev du trat af det midtjyske hehe

Tillykke med jobbet i Lens håber du får stor succes. Ellers er det en fed blog Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #70: 02 Apr 2006, 22:54 »

Tillykke! Et godt job, et fedt valg.

Lens har IRL ikke imponeret de sidste par sæsonner, derfor virker det som et klogt træk af dem at ansætte dig og et godt træk af dig at tage udfordringen op.

Mon der rejser nogle danske spillere eller trænere med dig til det franske?  Rullende Øjne

Glæder mig til at læse mere!  Smiley

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #71: 06 Apr 2006, 16:27 »

Så er Juni endelig blevet opdateret, med diverse transfer som sker den 1. Juli og en enkelt kamp.

@ Nees - Tak skal du have. Jeps, heden begyndte at blive for varm, så jeg ville prøve noget nyt  Smiley

@ Dusty - Tak skal du have. Der skal nok komme nogen danske spillere/trænere til fransk fodbold. Arbejde pt. på at få Mikkel Thygesen som en af de første til danskere til Lens, men jeg er ikke blevet enig med en pris omkring ham endnu med Midtjylland.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #72: 06 Apr 2006, 19:23 »

3. Sæson - 2007/08

Truppen Pr. 01-07-2007:

Målmænd:

Kevin Goeman
Charles-Edouard Itandje

Forsvar:

Maxime Josse
Tomas Zapotocny
Avraam Papadopoulos
Sylvain Armand
Benoît Assou-Ekotto
Matthieu Fontaine
Jude Nworuh
Nicolas Gillet
Davy De Fauw
Bacary Sagna
Aurélin Teaudors
Cicinho

Midtbane:

Alou Diarra
Seydou Keita
Aruna
Jussie
Ludovic Obraniak
Issam Jemaa
Romaric
Kim Källström

Angreb:

Danijel Ljuboja
Julien Quercia
Babajide Collins
Ernesto Farías
Kevin Monnet-Paquet
Sylvain Wiltord

Transfer:

Transfer Ind:

Danijel Ljuboja
Julien Quercia
Babajide Collins
Kim Källström
Cicinho
Sylvain Wiltord
Maxime Josse
Jude Nworuh
Sylvain Armand
Bacary Sagna

Transfer Ud:

Leje Ind:

Leje Ud:

Zone 43
Manager

« Svar #73: 06 Apr 2006, 19:46 »

Gode indkøb, og kanon trup  Thumbs Up

En plads i top 5 vil ikke være umulig, jeg glæder mig til at hører mere fra det franske Opstemt

Skal du egenligt spille europa cup kampe ??

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #74: 06 Apr 2006, 20:11 »

Armand og Cicinho, fedt! du bliver virkelig skarp på backpladserne :-)

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010