home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCM -> LENS & Grækenland
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: FCM -> LENS & Grækenland  (Læst 15276 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

Sv: FCM -> LENS
« Svar #75: 06 Apr 2006, 20:44 »

Gode indkøb, og kanon trup  Thumbs Up

En plads i top 5 vil ikke være umulig, jeg glæder mig til at hører mere fra det franske Opstemt

Skal du egenligt spille europa cup kampe ??

Jeg er pt. ved at at kvalificere mig til europa, da jeg er med i UEFAs Intertoto Cup turnering.... Så der skal fightes for Europa deltagelse.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #76: 06 Apr 2006, 20:46 »

Armand og Cicinho, fedt! du bliver virkelig skarp på backpladserne :-)

Hehe  Smiley Enig med dig Cube. De skal nok løfte niveuaet noget op derude.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #77: 06 Apr 2006, 23:12 »

Juli Måned 2007

Tirsdag den 3. Juli

Kampprogram offentliggjort

Kampprogrammet for sæson 2007/08 i Ligue 1. blev idag offentlig gjort for klubberne og pressen.

Ud fra programmet kunne man se at Lens vil få en blød start på sæson, hvor de starter ude mod Sochaux, derefter hjemme mod Istres og så ude mod Créteil.
En start som bestyrelsesformand for Lens Gervais Martel mente at Kim Stenfeldt og hans tropper burde kunne hente 9 point i.

Lørdag den 7. Juli

Kampdag: FK Sarajevo Vs. Lens - UEFA Intertoto Cup 2. Runde - 2. Kamp
0-2

0-1 Seydou Keita 21' minut.
0-2 Seydou Keita 90' minut.

MOM: Seydou Keita (Lens)

Returkampen mod FK Sarajevo faldt ud som den skulle, nemlig med en sejr til Lens. Kampen var en gentagelse af den første kamp, dog ikke lige så målrig.

Umiddelbart efter kampen var der lodtrækning til 3. Runde af Intertoto Cuppen og her skal Lens møde Torpedo Moscow.

Søndag den 8. Juli

Mere arbejde til Stenfeldt

Det græske fodboldforbund kunne idag offenliggøre at klubben har lavet en 1 årig aftale med den danske manager Kim Stenfeldt om at Stenfeldt med øjeblikkelig virkning overtager managerposten for Grækenlands landshold.

Det græske fodboldforbund meddelte samtidig at Stenfeldt stadigvæk ville være at finde som manager for Lens som han overtog for cirka en måned siden.

Stenfeldts opgave bliver at kvalificere Grækenland til Europamesterskabern e - Grækenland ligger nr. 2 i deres gruppe - så de kan forsvare deres titel fra 2004 af.
Stenfeldts første kamp som manager for Grækenland, bliver den 1. September mod Georgien.

Stenfeldts opgave bliver at genskabe de glade dage fra sommeren 2004.

Mandag den 9. Juli

Lazio eller Kallithea i semifinalen

UEFA har foretaget lodtrækning til at semifinalen i Intertoto Cuppen, og ud fra det står det klart at hvis Lens slår Torpedo Moscow i 3. Runde af turneringen skal de i semifinalen møde Lazio eller Kallithea.

Lørdag den 14. Juli

Kampdag: Lens Vs. Torpedo Moscow - UEFA Intertoto Cup 3. Runde - 1. Kamp
4-1

0-1 Alexandr Panov 3' minut.
1-1 Julien Quercia 11' minut.
2-1 Issam Jemaa 50' minut.
3-1 Igor Smirnov 72' minut. - Selvmål.
4-1 Seydou Keita 84' minut.

MOM: Kevin Monnet-Paquet (Lens)

Fantastisk udgang punkt til returkampen i Moskva. Lens er så godt som i semifinalen  Smiley

Lørdag den 14. Juli

Goeman skadet

Lens fik idag en dårlig nyhed ovenpå 4-1 sejren over Torpedo Moscow. Holdet førstemål mand, den unge belgier Kevin Goeman pådrog sig en håndledsskade under kampen, som vil holder ham ude de næste par uger.

Tirsdag den 17. Juli

Källström ude

Lens fik idag en træls meddelse, deres svenske teknikker på den offensive midtbane Kim Källström er ude i 2 måneder efter et uheld på træningsbanen idag. Källström der ikke har fået sin debut endnu for klubben, må derfor venter i 2 måneder mere for at få den.

Lørdag den 14. Juli

Kampdag: Torpedo Moscow Vs. Lens - UEFA Intertoto Cup 3. Runde - 2. Kamp
0-0

Med det uafgjort resultat i Rusland sikrede Lens sig vidre avancement i Intertoto Cuppen, ved samlet at slå Torpedo Moscow samler med 4-1.

Lens skal i semifinalen møde italienske Lazio. Første opgør spilles den 25. Juli på Stade Felíx Bollaert.

Onsdag den 25. Juli

Kampdag: Lens Vs. Lazio - UEFA Intertoto Cup Semifinale - 1. Kamp
2-0

1-0 Julien Quercia 63' minut.
2-0 Babajide Collins 85' minut.

Vigtig 2-0 sejr over Lazio på hjemmebane. Med sejren har Lens en god udgang position før returkampen i Italien. Men det bliver en svær returopgør, hovr der skal kæmpes.

Lørdag den 28. Juli

Kampdag: Sochaux Vs. Lens - Ligeu 1 - 1. Runde
1-1

1-0 Franck Pergaud 5' minut.
1-1 Danijel Ljuboja 34' minut.

MOM: Danijel Ljuboja (Lens)

Ok debut i den franske liga. En debut som jeg kan leve med, men ville gerne have vundet min første kamp i den franske liga.

Stillingen i Ligeu 1 - Juli:

Kimu
Landsholdsspiller

Sv: FCM -> LENS & Grækenland
« Svar #78: 08 Apr 2006, 00:34 »

August Måned 2007

Onsdag den 1. August

Kampdag: Lazio Vs. Lens - UEFA Intertoto Cup Semifinale - 2. Kamp

2-4

0-1 Ernesto Farías 9' minut.
0-2 Julien Quercia 13' minut.
1-2 Lorenzo De Silvestri 32' minut.
1-3 Issam Jemaa 41' minut.
2-3 Ilan 67' minut.
2-4 Ernesto Farías 90' minut.

MOM: Ernesto Farías (Lens)

Med en 4-2 sejr over Lazio idag på Olimpico i Rom, og dermed en sammenlagt sejr på 6-2 sikrede Lens sig idag adgang til en af finalerne i Intertoto cuppen. Dermed står Lens så godt med et ben i UEFA Cuppen. Hvem Lens skal møde i finalen er ikke offentlig gjort endnu, men det vil indenfor de næste par dage.

Torsdag den 2. August

Lens op i portugisisk

UEFA har idag afholdt lodtrækning til finalerne i UEFA Intertoto Cup. - lodtrækningen foregik i UEFAs hovedkvarter i Schweiz. Resultaterne af lodtrækningen til de 3 finaler blev dermed:

Boavista Vs. Lens
Stuttgart Vs. Arsenal
Aston Villa Vs. Bilbao

Frankrigs eneste bidrag til finalen er Lens. Lens skal møde det stærke portugisiske mandskab Boavista.
Lens manager Kim Stenfeldt, betegnede det som et par rigtig svære kampe som de gik imød, men en opgave som skulle kunne løses. Det eneste der var vigtigt var at man ikke undervurdere Boavista, skulle alt nok gå.

Det første opgør mellem Boavista og Lens vil blive spillet den 8. August i Portugal.

Lørdag den 4. August

Kampdag: Lens Vs. Istres - Ligue 1 - 2. Runde

3-0

1-0 Maxime Josse 38' minut. - Straffespark.
2-0 Ernesto Farías 61' minut.
3-0 Alou Diarra 70' minut.

MOM: Issam Jemaa (Lens)

De første 3 point til Lens i Ligue 1 idenne sæson er kommet i hus over Istres. Et hold som også skulle slåes. Istres havde heller ikke meget at byde på, og de skal være glade for at frontløberne hos Lens ikke havde en skarpere dag for så havde sejren været større.
Issam Jemaa fik mange store roser efter kampen, for hans hård arbejde på venstrekanten hvor han drev utrolig meget gæk, med Istres forsvar.

Onsdag den 8. August

Kampdag: Boavista Vs. Lens - UEFA Intertoto Cup Finale - 1. Kamp

0-3

0-1 Aruna 34' minut.
0-2 Ernesto Farías 45' minut.
0-3 Seydou Keita 80' minut.

MOM: Issam Jemaa (Lens)

Med en 3-0 sejr over Boavista i den finalekamp, har Lens sikret sig et utrolig godt udgangspunkt før returkampen hjemme i Lens. Lens spillede en rigtig god kamp og dominerede det meste. Seydou Keita scorede et kanon mål da han fra lang afstand scorede til kampen resultat 3-0.

Lørdag den 11. August

Kampdag: Créteil Vs. Lens - Ligue 1 - 3. Runde

1-3

1-0 Mark Markoski 12' minut.
1-1 Ernesto Farías 34' minut.
1-2 Ernesto Farías 41' minut.
1-3 Ernesto Farías 75' minut.

Farías kamp kan man vist godt kalde den kamp. Min argentinske angriber var her og der og alle vejne, og gjorde et kæmp stykke arbejde for at Lens skulle vende kamp mod Créteil, som chokstartede ved at komme foran 1-0 efter 12' minut. Men med godt arbejde af Farías og hans hattrick i kampen, fik Lens i sidste ende kørte en 3-1 sejr i hus.

Lørdag den 18. August

Kampdag: Lens Vs. Montpellier - Ligue 1 - 4. Runde

6-0

1-0 Ernesto Farías 8' minut. - Straffespark.
2-0 Ernesto Farías 19' minut.
3-0 Ernesto Farías 29' minut.
4-0 Alou Diarra 42' minut.
5-0 Kevin Van Dessel 74' minut. - Selvmål.
6-0 Ernesto Farías 90' minut.

Super kamp af Lens hjemme på Stade Felíx Bollaert. Igen var Ernesto Farías i topform for Lens og scorede 4 af målene i 6-0 sejren over Montpellier. Ernesto Farías ligger sig dermed i spidsen af topscore liste i Lens, men hele 8 kasser i 3 liga kampe. Sejren over Montepellier var den 3 i træk for Lens i ligaen.

Onsdag den 22. August

Kampdag: Lens Vs. Boavista - UEFA Intertoto Cup Finale - 2. Kamp

3-0

1-0 Seydou Keita 22' minut.
2-0 Aruna 26' minut.
3-0 Seydou Keita 42' minut.

Fantastisk kamp af hjemmeholdet Lens, som med sejr i returkampen mod Boavista der med kvalificere sig til UEFA Cuppen ved at vinde den ene af 3 Intertoto Cup finaler.

Lørdag den 25. August

Lodtrækning til UEFA Cuppen

Der blev tidligere idag i UEFAs hovedkvarter afholdt lodtrækning til 1. Runde af UEFA Cuppen. 80 hold lå i bowlen, her i blandt franske Lens. Og Lens kan godt begynde at pakke taskerne, for klubben skal nemlig ud på en lille tur til Holland for at spille UEFA Cup kamp mod Sparta Rotterdam.

"En overkommelig opgave. Dem skal vi slå." udtalte Lens bestyrelsesformand Gervais Martel omkring lodtrækningen og dermed ligger et stort pres Lens spillere.

Den første kamp spilles i Holland, d. 13. September.

Lørdag den 25. August

Kampdag: Nice Vs. Lens - Ligue 1 - 5. Runde

0-1

0-1 Aruna 29' minut.

MOM: Aruna (Lens)

Sikker 1-0 sejr til Lens over Nice.

Tirsdag den 28. August

Kampdag: Lens Vs. Metz - Ligue 1 - 6. Runde

2-0

1-0 Sylvain Wiltord 15' minut.
2-0 Seydou Keita 32' minut.

MOM: Cicinho (Lens)

Dejlig afslutning på August måned for Lens med en sejr over Metz. Sejren gjorde også at Lens kom ubesejret igennem måneden.
Den gamle Arsenal og Lyon forward Wiltord scorede også sit første mål for klubben i denne kamp, og viste at trods en alder på 33 kan han stadgivæk være med.

Stillingen i Ligeu 1 - August:

Dusty78DK
Manager

« Svar #79: 08 Apr 2006, 00:36 »

Dine præstationer er fantastiske i Lens hidtil - rejsen over Lazio var fed!

Håber du kan overføre din succes til Grækenland.  Thumbs Up

Har du tænkt dig at bruge den samme taktik på det landshold?

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #80: 08 Apr 2006, 00:40 »

Dine præstationer er fantastiske i Lens hidtil - rejsen over Lazio var fed!

Håber du kan overføre din succes til Grækenland.  Thumbs Up

Har du tænkt dig at bruge den samme taktik på det landshold?

Hey Dusty...

Ja, det har jeg tænkte mig. Taktikken har kørt upåklageligt indtil vidre, så jeg vil se om den kan give mig samme succes på landsholdet som på klubholdet.

Dusty78DK
Manager

« Svar #81: 08 Apr 2006, 00:41 »

Hey Dusty...

Ja, det har jeg tænkte mig. Taktikken har kørt upåklageligt indtil vidre, så jeg vil se om den kan give mig samme succes på landsholdet som på klubholdet.

Tror du de græske spillere passer til den taktik?

ManUtd7
Gæst

« Svar #82: 08 Apr 2006, 00:42 »

Kimu hvad sker der, er du ude på at lave en "Bademesteren"  funny

Det går jo kanont. Ligegyldigt hvor du er  Thumbs Up

Ses du, husk kommentar i min  Cool Holder øje med dig

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #83: 08 Apr 2006, 00:45 »

Tror du de græske spillere passer til den taktik?

Det bliver så det store spørgsmål. Er dog lidt i tvivl om de vil det, men den bliver prøvet af i September måned hvor jeg debutere som Landstræner for Grækenland, og så bliver det spændende at se hvordan det går, men jeg har tænkte mig at give den en 3 kampe for at se hvordan den køre.

Chriz
Førsteholdsspiller

Sv: FC Midtjylland
« Svar #84: 25 Jun 2006, 14:31 »

@ JosepGuardiola

Tak skal du have.  Smiley

@ Dusty78DK

Hehe, godt spørgsmål om hva hemligheden er. Tror bare jeg var heldig ved at finde den rette taktik, og så fik jeg hentet et par uruguayanske spillere som gjorde løftede holdet  Smiley

Hehe... Ja, det kunne være man skulle kontakt Tryllerik, og forklare hvordan man skal gøre det  Smiley
Hvilken Taktik brugte du med FCM ?

Kalsboelle
Gæst

« Svar #85: 27 Jun 2006, 16:48 »

uuh nice jeg kender Casper Abildgaard irl Opstemt

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010