home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCM -> LENS & Grækenland
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: FCM -> LENS & Grækenland  (Læst 15278 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

Sv: FC Midtjylland
« Svar #15: 23 Mar 2006, 15:11 »

God blog!
Et godt råd: Skriv kontrakt med Jasar Taakar (staveplade) d. 1. Januar! Han er/var uundværlig for mit FCM!

Hep Hey....

Tak skal du have. Har lige tjekket efter Jasar Taakar i mit spil, men han er ikke med så jeg må desværre undvære ham. Men ellers tak for tippet nicky-fmk  Thumbs Up

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #16: 23 Mar 2006, 16:07 »

December Måned 2005

Søndag den 4. December

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Brøndby - SAS Ligaen 20. Runde

1-0

1-0 Jesper Mikkelsen 39' minut. - Straffespark.

Sådan der, endelig en sejr over de reagerende mester fra Brøndby af - selvom det var lidt heldigt da Brøndby sad på kampen - , det varmede rigtig dejligt  Wink Også en vigtig kamp at vinde da jeg dermed fik lavet en afstand på 8 point ned til dem på 3 pladsen.
FC Midtjylland kunne have vundet 2-0, men desværre for Jesper Mikkelsen og FC Midtjylland brændt Jesper Mikkelsen et let skud han havde på mål.

Kampen mod Brøndby er efterårssæsonens sidste kamp i den hjemlige turnering, så nu er der vinterpause indtil engang i Marts. Derfor rigtig dejligt at vinde den og overvinter på 1. pladsen.

Torsdag den 8. December

Kampdag: Vålerenga Vs. FC Midtjylland - Royal League - Gruppe A - 3. Kamp

1-2

0-1 Kwadwo Poku 49' minut.
1-1 Daniel Fredheim Holm 88' minut.
1-2 Klaus Kærgaard 90' minut.

Så blev den sidste kamp spillet så holdet kan gå på vinter/juleferie. Den sidste kamp blev spillet i Royal League mod Vålerenga, en rigtig kedelig kamp så fik lyst lidt op med et mål af Poku i starten af anden halvleg. Daniel Fredheim Holm fik pyntet på resultatet i de sidste minuter, men Klaus Kærgaard sikrede i tillægstiden FC Midtjylland sejren og dermed kan FC Midtjylland også overvinter på 1. pladsen i Royal Leagues gruppe A.

Søndag den 18. December

Ung svensker til FC Midtjylland

FC Midtjylland offentlig gjorde idag i en pressemeddelse at klubben har skrevet kontrakt med det svenske talent Denni Avdic, som er blevet hentet hos de reagerendedanske mester Brøndby.

Denni Avdic skifter til FC Midtjylland den 1. Januar 2006.

Onsdag den 21. December

Abildgaard til FC Midtjylland

FC Midtjylland forsætter oprustning af truppen til forårssæsonen. Forleden offentlig gjorde klubben at de havde skrevet kontrakt med den offensive allround spiller Denni Avdic, og genneralt har de skrevet kontrakt med offensive spillere. Men denne gang har klubben skrevet under med en forsvarsspil.

FC Midtjylland har nemlig idag offentlig gjort at de har skrevet kontrakt med det unge forsvarstalent Casper Abildgaard fra AB for en pose penge og samtidig sendt målmanden Anders Rasmussen den modsatte vej.
Casper Abildgaard skifter til FC Midtjylland den 1. Januar 2006.

Collins underskriver kontrakt

FC Midtjylland kunne også idag offentlig gøre at de har skrevet en ny 2 årig kontrakt med det unge angrebs talent Babajide Collins som kom til klubben sidste sæson på en lærlingkontrakt, men som under FC Midtjyllands manager Kim Stenfeldt, har fået en plads i den midtjyske startopstilling.

Kim Stenfeldt var også utrolig glad for kontrakt underskrivelsen: "Jeg er utrolig glad for at vi har fået papir på Collins de næste 2 år. Collins er et stort angrebstalent, en spiller som vi venter os meget af, og som med den udvikling han er igennem kan løfte FC Midtjyllands niveua højre op. Han er desuden blevet fast inventar af første holdstruppen hvor han har spillet de fleste kamp i år og gjort det rigtig godt oppe foran og har en del af æren for den succes vi pt. har."

Torsdag den 22. December

Tchami til FC Midtjylland

Det er ikke den gamle OB legende som skrifter til FC Midtjylland, men derimod hans familie medlem Joël Tchami som det sidste halvårs tid har været i AC Horsens.

Skiftet af Tchami til klubben har desuden sat gang i en del rygter om at et par af FC Midtjyllands angribere er på vej ud af klubben, da Tchami spiller denne position.
Det hotteste rygte er at målscoren fra Royal League kampen mellem Vålerenga og FC Midtjylland Klaus Kærgaard er på vej til at blive solgt, og derfor har man hentet en erstatning ind. Men både FC Midtjyllands manager Kim Stenfeldt eller Klaus Kærgaard selv har nogen kommentar til dette.

Tchami skfiter til FC Midtjylland den 1. Januar 2006.

Tirsdag den 27. December

Kærgaard til Cremonese

FC Midtjylland offentlig gjorde idag i en pressemeddelse at klubben havde solgt deres angriber Klaus Kærgaard til den italienske Serie B klub Cremonese, hvor han skal styrke deres forsvar.

Klaus Kærgaard skifter til Cremonese den 1. Januar 2006 og skiftet menes at indbringe FC Midtjylland 1.200.000 kr.

Stillingen SAS-Ligaen: December

Stillingen Royal League - Gruppe A: December

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #17: 23 Mar 2006, 16:12 »

TCHAMI!!! Der fik du lige et meget stort plus i min bog. :-) Derudover er jeg ikke så glad for den røde farve, kan knap nok se hvad der står. Men det kan godt være at det skyldtes at jeg er farveblind. Smiley

nicky-fmk
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 23 Mar 2006, 18:40 »

Hep Hey....

Tak skal du have. Har lige tjekket efter Jasar Taakar i mit spil, men han er ikke med så jeg må desværre undvære ham. Men ellers tak for tippet nicky-fmk  Thumbs Up

Skrev lige forkert! Jasar Takak! Du burde kunne få ham efter 1. Januar

Lutter klaphatte !

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #19: 23 Mar 2006, 19:02 »

TCHAMI!!! Der fik du lige et meget stort plus i min bog. :-) Derudover er jeg ikke så glad for den røde farve, kan knap nok se hvad der står. Men det kan godt være at det skyldtes at jeg er farveblind. Smiley

Hehe, kanon... Tchami er også en spiller som jeg selv forventer mig meget af.

Skal nok lige gøre noget ved den røde farve. Har også selv syntes at den var lidt trælst. Så det kan være vi går all black  Smiley

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #20: 23 Mar 2006, 19:03 »

Skrev lige forkert! Jasar Takak! Du burde kunne få ham efter 1. Januar

Så var der jackpot da vi fik navnet på plads. Han ser rigtig spændende ud. Har også tilbudt ham en kontrakt nu, så er der ikke andet at gøre end at vente og se hva der sker.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #21: 23 Mar 2006, 22:31 »

Januar Måned 2006

Søndag den 1. Januar

Stor transfer dag

Så er vi kommet ind i det nye år, og det er ens betyden med at transfer vinduet også er åbnet for de danske klubber.
FC Midtjylland har været yderst aktiv på transfermarkedet op til kampen, hvor de har skrevet kontrakt med 6 spillere. De 6 spillere er:

Casper Ablidgaard - FHC - Hentet i AB for 800.000 kr. + Anders Rasmussen i bytte.

Fansene var også glad for købet af Abildgaard

Oscar Lago- F/WBH - Hentet i Liverpool FC (Uru) for 500.000 kr.

Mads Frost - OMRC - Hentet i AGF for 600.000 kr.

Sebastián Grunullá - OMC - Hentet i Liverpool FC (Uru) 1.700.000 kr.

Denni Avdic - OM/AC - Hentet i Brøndby IF 450.000 kr.

Joël Tchami - BO - Hentet i AC Horsens 550.000 kr.

Lørdag den 7. Januar

Lindkvist til AB

FC Midtjylland offentlig gjorde idag i en pressemeddelse at klubben siger farvel til højrebacken Ulrik Lindkvsit, som med øjeblikkelig virkning til 1. Divisions klubben AB.
Lindkvist har haft svært ved at komme på holdet under manager Kim Stenfeldt, så derfor var begge partner enig om at det var tid til at skills også for at Lindkvist kunne får sparket karrieren igang igen.

Lindkvist skifter til AB for 450.000 kr.

Onsdag den 11. Januar

Jørgensen tabt for FC Midtjylland - men først til sommer

FC Midtjyllands venstreback Nicolai Jørgensen er tabt for klubben. Klubben har længe forsøgt at skrive kontrakt med den 25 årig venstreback som har været imponerende i denne sæson, men Jørgensen har hele tiden afvist en kontrakt forlængelse.

Men idag kunne det så offentlig gøres at han skifter til Brøndby den 1. Juli 2006 på en 3 årig kontrakt. Dermed kan Jørgensen med sit god spil stadigvæk være med til at føre FC Midtjylland til nogen store triumfer denne sæson.

Lørdag den 14. Januar

Kampdag: HIK Vs. FC Midtjylland - Træningskamp

0-2

0-1 Kwadwo Poku 18' minut.
0-2 Frank Kristensen 23' minut.

Skal spille 2 træningskampe op til sæsonstart. Har nu spillet den første træningskamp mod HIK, som blev kørt sikkert hjem. Ser ikke ud til at spillerne er helt gået kold i deres vinter/juleferie.

Søndag den 15. Januar

Overraskende farvel til Daugaard

FC Midtjyllands sagde idag farvel til Rasmus Daugaard som med øjeblikkelig virkning skifter til liga rivalerne fra FC København.

Skiftet menes at indbringe FC Midtjylland omkring 6.000.000 kr.

Onsdag den 25. Januar

Mikkelsen til GAK

FC Midtjylland offentlig gjorde idag at klubben idag siger farvel til Jesper Mikkelsen i klubben. Jesper Mikkelsen skifter med øjeblikkelige virkning til debn østrigske klub GAK.

FC Midtjylland indrømmede overfor pressen idag at det er et utrolig hårdt tab for klubben da Jesper Mikkelsen har spillet en stor rolle for holdet i denne sæson indtil vidre, men klubben ville ikke stå i vejen overfor et klubskifte som en spiller der har været så loyal overfor sin klub ønskede så meget.

FC Midtjylland er dog også godt dække ind på pladsen i det centrale forsvar, hvor enten Winston Reid, Casper Abildgaard eller Magnus Troest ser ud til at overtage pladsen efter Jesper Mikkelsen.

Mandag den 30. Januar

Kampdag: Kolding FC Vs. FC Midtjylland - Træningskamp

0-2

0-1 Sebastián Grunullá 39' minut.
0-2 Sebastián Grunullá 69' minut.

Sidste træningskamp op til sæsonstart. Det lover rigtig godt indtil vidre, da træningskampene begge har budt på en sejr. Og dejligt at se et ar mine nye indkøb kan blive et farlig våben inde foran modstandernes mål.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2006, 00:28 af Kimu » Logged

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 23 Mar 2006, 22:45 »

Jeg skal da lige love for at der er kommet et par afgange i forsvaret... Jeg synes det er godt du er gået "tilbage" til kun at skrive med sort  Smiley

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #23: 23 Mar 2006, 22:52 »

Jeg skal da lige love for at der er kommet et par afgange i forsvaret... Jeg synes det er godt du er gået "tilbage" til kun at skrive med sort  Smiley

Jeps, der har været nogen trælse afgange i forsvaret. Daugaard dummede jeg mig, da jeg ikke så hvem tilbudet var fra og så røg han til FCK.
Mikkelsen røg pga af en klausul som gjorde i hans kontrakt at han kunne sælges for det. Det var godt nok surt.

Men det skal nok gå uden dem, har nogen gode erstatninger for dem  Smiley

Jeps, er egetlig også glad for at jeg er gået over til sort. Det er lettere at læse.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #24: 24 Mar 2006, 00:25 »

Februar Måned 2006

Lørdag den 11. Februar

Kampdag: Helsingborg Vs. FC Midtjylland - Royal League - Gruppe A - 4. Kamp

1-2

0-1 Sebastián Grunullá 10' minut.
0-2 Oluwafemi Ajilore 26' minut. - Straffespark.
1-2 Babis Stefanidis 33' minut.

Fortjent sejr til FC Midtjylland over Helsingborg, da FC Midtjylland var det dominerende hold på banen. Kampen bød også på Sebastián Grunullá  første officielle mål for FC Midtjylland.

Torsdag den 16. Februar

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Vålerenga - Royal League - Gruppe A - 5. Kamp

1-0

1-0 Sebastián Grunullá 30' minut.

Med 1-0 sejren over Vålerenga sikrede FC Midtjylland sig deres vidre deltagelse i Royal League og har kvalificeret sig til kvart finalen i Royal League.

Torsdag den 23. Februar

Kampdag: Viking Vs. FC Midtjylland - Royal League - Gruppe A - 6. Kamp

1-0

1-0 Pawel Zuk 16' minut. - Selvmål.

FC Midtjyllands første nederlag i Royal League, men ikke et nederlag som røre ved at FC Midtjylland går vidre som samlet nummer 1 fra Royal League - Gruppe A.

Stillingen Royal League - Gruppe A: Februar

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #25: 25 Mar 2006, 10:55 »

Marts Måned 2006

Torsdag den 9. Marts

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Helsingborg - Royal League - Kvartfinal - 1. Kamp

0-0

En utrolig lige kampen som fortjent ender uafgjort. Dermed bliver det til en spændende retur mellem de 2 hold i Sverige.

Søndag den 12. Marts

Kampdag: FC København Vs. FC Midtjylland - SAS Ligaen 21. Runde

0-2

0-1 Nilson Fernandez 12' minut.
0-2 Nilson Fernandez 46' minut.

"Fantastisk med en sejr over FC København. Det er anden gang vi møder dem denne sæson og anden gang vi kan trække os sejrrigt ud af et møde med dem. Vi har også med sejren fået skabt en god afstand til af de allerværste konkurrenter om titlen her hjemme." Udtalte FCMs manager Kim Stenfeldt efter kampen.

Torsdag den 16. Marts

Kampdag: Helsingborg Vs. FC Midtjylland - Royal League - Kvartfinal - 2. Kamp

0-3

0-1 Cézar Gonzalez 22' minut.
0-2 Frank Kristensen 58' minut.
0-3 Gonzalo Romero 65' minut.

Med en 3-0 sejr på udebane over Helsingborg, har FC Midtjylland idag kvalificereret sig til Semifinalen i Royal League. Det vil senere på dagen blive offentliggjort hvem FC Midtjylland skal møde i Semifinalen.

Lodtrækning til Semifinalen i Royal League

Som det eneste danske hold i bowlen var FC Midtjylland med da der skulle trækkes lod til Semifinalen i Royal League turneringen.
Og efter endt lodtrækning stod det klart at FC Midtjylland skal møde det svenske hold Malmö FF i Semifinalen.

FC Midtjyllands manager Kim Stenfeldt, var ikke utrolig begrejstret for den lodtrækning:"Malmö FF er et utrolig stærkt hold. De er stærke over hele banen, og især deres unge angriber Joakim Sjöhage er en spiler vi skal passe på. Så det bliver en utrolig svær opgave vi skal på".

Den første kamp skal spilles torsdag den 23. Marts på SAS-Arena.

Søndag den 19. Marts

Kampdag: FC Midtjylland Vs. FC Nordsjælland - SAS Ligaen 22. Runde

0-0

Skuffende resultat mod FC Nordsjælland. Det var et hold der skulles slåes, men FC Nordsjælland holdte stand mod det hårde pres fra FC Midtjyllands side af.

Torsdag den 23. Marts

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Malmö FF - Royal League - Semifinalen - 1. Kamp

1-3

0-1 Joakim Sjöhag 9' minut.
0-2 Ruben Dario Gigena 36' minut.
0-3 Erkan Zengin 52' minut.
1-3 Frank Kristensen 36' minut.

Fortjent sejr til Malmö FF. Malmö FF var på dagen det bedstre hold og det viste de med en hårdt slåen 3-1 sejr over FC Midtjylland.
"Det bliver svært at gå vidre. Skulle score 4-5 mål i Malmö bliver en svær opgave. Men vi vil gøre vores bedste og kæmpe i returen." Udtalte en nedtrygt FC Midtjylland manager efter kampen.

Søndag den 26. Marts

Kampdag: AGF Vs. FC Midtjylland - SAS Ligaen 23. Runde

0-4

0-1 Mikkel Thygesen 17' minut.
0-2 Frank Kristensen 20' minut.
0-3 Cézar Gonzalez 43' minut. - Straffespark.
0-4 Cézar Gonzalez 89' minut.

"Dejligt med en 4-0 sejr over lokalrivalerne fra AGF af. En kamp som er med til at hive os op igen, efter noget af en hård dukkert mod Malmö FF, og den giver os samtidig noget selvtillid som vi kan tage med til Sverige i næste kamp." Udtalte FC Midtjylland manager Kim Stenfeldt efter kampen.

En sejr som FC Midtjyllands bestyrelse med Jens Ørgaard i spidsen var begrejstet over:

Torsdag den 30. Marts

Kampdag: Malmö FF Vs. FC Midtjylland - Royal League - Semifinalen - 2. Kamp

5-6

0-1 Nilson Fernandez 1' minut.
0-2 Nilson Fernandez 19' minut.
0-3 Gonzalo Romero 40' minut.
1-3 Joakim Sjöhag 45' minut.
2-3 Daniel Andersson 45' minut. - Straffespark.
2-4 Nilson Fernandez 46' minut.
3-4 Daniel Anderson 57' minut.
3-5 Frank Kristensen 59' minut.
3-6 Mikkel Thygesen 69' minut.
4-6 Anders Andersson 82' minut.
5-6 Daniel Andersson 85' minut.

Hold da op en mål fest må man sige. Nok en af de vildest kampen jeg nogensinde har spillet i FM.
Desværre betød resultatet også at FC Midtjylland er ud af dette års Royal League. Finalen var ellers i hus op til flere gange, men Daniel Anderssons mål 5 minuter før tid ændre alt. FC Midtjylland tabte dermed sammelagt 8-7 til Malmö FF.

Stillingen SAS-Ligaen: Marts

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #26: 25 Mar 2006, 17:52 »

April Måned 2006

Lørdag den 1. April

FC Midtjylland har idag forlænget kontrakten med deres manger Kim Stenfeldt.

Kim Stenfeldt har underskrevet en 4 årig kontrakt med FC Midtjylland som menes at indbringer ham 77.500 kr i løn plus at han vil få et transfer budget på omkring 52 million kr. til den kommende sæson.

Ørgaard reaktion på kontrakt forlængelsen:

Thygesens reaktion på kontrakt forlængelsen:

Søndag den 2. April

Kampdag: SønderjyskE Vs. FC Midtjylland - SAS Ligaen 24. Runde

1-1

0-1 Frank Kristensen 34' minut. - Straffespark.
1-1 Thomas Rathe 70' minut.

Et resultat som FC Midtjylland skal være meget glad for. SønderjyskE var det dominerende hold i kampen og sad på det meste af spillet, men havde svært ved at få bolden ind over stregen. Dette skal FC Midtjylland være glad for, da de så fik point med fra banen.

Torsdag den 6. April

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Viborg - Landspokalturnering en - Kvartfinalen

3-0

1-0 Mikkel Thygesen 22' minut.
2-0 Morten Skov 44' minut.
3-0 Nilson Fernandez 63' minut.

En lige kamp mellem de 2 hold, men med en større skarphed oppe foran hos FC Midtjylland, vandt de kampen og gik dermed vidre til Semifinalen i landspokalturnering en.

Fredag den 7. April

Lodtrækning til Semifinalen i landspokalturnering en

FC Midtjylland lå sammen FC Nordsjælland, Silkeborg IF og FC København i bowlen idag da der skulle trækkes lod til semifinalen i landspokalturnering en.
Efter endt lodtrækning stod det fast at FC Midtjylland i semifinalen skal møde FC København.

Den første kamp skal spilles i parken torsdag den 20. April

Søndag den 9. April

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Esbjerg - SAS Ligaen 25. Runde

1-0

1-0 Christian Traore 38' minut.

En kamp som blev afgjort af et rigtig flot frisparks mål af Christian Traore i det 38 minut.

Onsdag den 12. April

Kampdag: AAB Vs. FC Midtjylland - SAS Ligaen 26. Runde

2-4

0-1 Simon Poulsen 6' minut.
1-1 Simon Bræmer 11' minut.
2-1 Simon Bræmer 13' minut.
2-2 Nilson Fernandez 41' minut.
2-3 Frank Kristensen 45' minut.
2-4 Frank Kristensen 79' minut.

En vigitg sejr over AAB, som ligger nr. 2 i ligaen. Det så ellers ud til at AAB ville køre kampen hjem efter de 2 hurtige scoringer fra Bræmers side, men FC Midtjylland kæmpede sig tilbage og vandt kampen. Med sejren over AAB har FC Midtjylland 6 point ned til AAB på anden pladsen.

Lørdag den 15. April

Kampdag: FC Midtjylland Vs. AC Horsens - SAS Ligaen 27. Runde

0-0

Skuffen resultat for FC Midtjylland, men de havde svært ved at score ved på et velspillen Horsens forsvar ledt af Rasmus Marvits og en velspillende Søren Jochumsen i Horsens målet. Så Horsens var dem som fik mest ud af kampen.

Torsdag den 20. April

Kampdag: FC København Vs. FC Midtjylland - Landspokalturnering en - Semifinale 1. Kamp

1-1

1-0 Marcus Allbäck 39' minut.
1-1 Leon Jessen 54' minut.

"Vi var utrolig heldig i denne kamp mod FC København. FC København sad på det hele og havde flere store chance til at afgøre kampen i. Men takket være god defensiv arbejde holdt vi 1-1 stillingen og står med god kort på hånden i retur kampen om en uges tid." Udtalte manager Kim Stenfeldt efter kampen.

Søndag den 23. April

Kampdag: OB Vs. FC Midtjylland - SAS Ligaen 28. Runde

5-1

1-0 Martin Borre 2' minut.
2-0 Junior 23' minut. - Straffespark.
2-1 Frank Kristensen 25' minut.
3-1 Anders Torpegaard 31' minut.
4-1 Junior 51' minut.
5-1 Junior 52' minut.

Det største nederlag til FC Midtjylland under manager Kim Stenfeldt, samtidig er det den første kamp som FC Midtjylland har tabt længe i denne SAS Liga sæson.
"Der er ikke så meget at sige andet end at OB var bedre end os idag, og vi havde ikke så meget at byde på så fuldt fortjent at de vinder." Var FC Midtjyllands managers eneste kommentar efter kampen.

Torsdag den 27. April

Kampdag: FC Midtjylland Vs. FC København - Landspokalturnering en - Semifinale 2. Kamp

2-0

1-0 Nilson Fernandez 27' minut.
2-0 Leon Jessen 90' minut.

Med sejren på 2-0 er FC Midtjylland med en samlet score på 3-1 over FC København vidre til Finalen i landspokalturnering en. Leon Jessen scorede kampens flotteste mål da han fra egen banehalvdel skød bold i et tomt FCK mål da Jesper Christiansen var gået med frem.
"Fantastisk sejr, vi er i pokalfinalen for andet år i træk, det er lækkert. Så må vi håbe at 3 gang bliver lykkens gang for FC Midtjylland i pokalfinalen." Udtalte manager Kim Stenfeldt umiddelbart efter kampen.

FC Midtjylland skal i pokalfinalen møde et andet jysk hold, nemlig Silkeborg IF. Finalen bliver spillet den 11. Maj i parken.

Søndag den 30. April

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Silkeborg - SAS Ligaen 29. Runde

2-0

1-0 Nilson Fernandez 24' minut.
2-0 Nilson Fernandez 87' minut.

Med sejren over Silkeborg IF har FC Midtjylland fået en god optakt og et mentalt forspring til deres opgør den 11. Maj i parken.

Stillingen SAS-Ligaen: April

Smith
Gæst

« Svar #27: 25 Mar 2006, 18:35 »

Det ser godt ud. Den køre du nok hjem. Og en god økonomi  Smiley

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #28: 25 Mar 2006, 22:39 »

Maj Måned 2006

Onsdag den 3. Maj

Kampdag: Brøndby Vs. FC Midtjylland - SAS Ligaen 30. Runde

3-2

1-0 Elías Figueroa 49' minut.
2-0 Patrik Grönvall 66' minut.
2-1 Denni Avdic 71' minut.
2-2 Mikkel Thygesen 82' minut.
3-2 Morten "Duncan" Rasmussen 83' minut.

Endnu en spændende og lige kamp mellem Brøndby og FC Midtjylland, denne gang med Brøndby som sejr herre. Nederlaget til FC Midtjylland holder stadigvæk 1 pladsen. Hvis FC Midtjylland havde vundet kampen kunne de have kaldet sig danske mester 2006, men det må ventes med at hjemføre DM titlen i næste kampen mod FC København.

Søndag den 7. Maj

Kampdag: FC Midtjylland Vs. FC København - SAS Ligaen 31. Runde

5-1

1-0 Denni Avdic 2' minut.
2-0 Frank Kristensen 15' minut.
2-1 Rasmus Daugaard 54' minut.
3-1 Denni Avdic 62' minut.
4-1 Mikkel Thygesen 86' minut.
5-1 Mikkel Thygesen 88' minut.

FC MIDTJYLLAND DANSKEMESTER 2006

Med FC Midtjyllands knusen 5-1 sejr over FC København sikrede FC Midtjylland det danske mesterskab for første gang i klubbens historie.

"Wooohooo... WE ARE THE CHAMPIONS" - var det første der kom ud af FC Midtjyllands mananger Kim Stenfeldt, da han idag førte FC Midtjylland til deres første danske mester i klubbens historie.
"Det her er det størst øjeblik i min manager karriere. Der var ikke mange der havde regnet med at vi vil være med i kampen omkring det danske mesterskab, men vi havde altid troet selv at vi ville det. Så nu at stå her med pokalen og en guldmedalje er så vildt. Det skal bare fejres nu." Udtalt manager Kim Stenfeldt om triumfen. På spørgsmålet om FC Midtjylland kunne vinde the double ved at vinde pokalfinalen over Silkeborg svarede Kim Stenfeldt kort og resolut "Jeps... Det kan vi. Vi tager det hele"

Lidt reaktion på det FC Midtjyllands første danske mesterskab

Fansene:

Ledelsen/Bestyrelsen:

Peter Skov Jensen:

Torsdag den 11. Maj

Kampdag: Silkeborg Vs. FC Midtjylland - Landspokalturnering en - Finalen
0-4

0-1 Frank Kristensen 21' minut.
0-2 Mikkel Thygesen 31' minut.
0-3 Frank Kristensen 51' minut. - Straffespark.
0-4 Denni Avdic 73' minut.

FC MIDTJYLLAND POKALVINDER 2006

Med 4-0 sejren over Silkeborg i pokalfinalen sikrede FC Midtjylland sig dermed sæsonens andet 2 trofæ og dermed the double.
Det var samtidig første gang FC Midtjylland vandt pokalturneringen efter 2 tidligere forsøg.

"Wooohooo... WE ARE THE CHAMPIONS" - FC Midtjyllands træner startede ligesom sidste, da han idag  styrede FC Midtjylland til deres første sejr i Landspokalturnering en. "Det her er simpelthen forvildt. 3 gang var åbenbart lykkens gang for FCM, da vi 3 gang vi stod i finale sikrede os Pokaltitlen og dermed the double. Det er simpelthen forvildt. Fantastisk sæson i FC Midtjyllands historie." Udtalt FCM manager Kim Stenfeldt.

Søndag den 14. Maj

Kampdag: FC Nordsjælland Vs. FC Midtjylland - SAS Ligaen 32. Runde

2-0

1-0 Anders Due 26' minut.
2-0 Anders Due 38' minut.

En sikker sejr til FC Nordsjælland via 2 lækker frisparks perler fra Anders Due af. FC Midtjylland kom aldrig ud af starthulllerne - Spillerne og træneren var nok ikke kommet helt over mesterskabs festen endnu  Smiley

Onsdag den 17. Maj

Kampdag: FC Midtjylland Vs. Brøndby - SAS Ligaen 33. Runde

2-1

1-0 Mikkel Thygesen 30' minut.
1-1 Martin Åslund 90' minut.
2-1 Gonzalo Romero 90' minut.

Med 2-1 sejren over Viborg hjemme på SAS-Arena fik FC Midtjylland afsluttet en kanon sæson godt af. Og efter kampen blev det danske mesterskab og pokaltriumfen endnu engang fejret  Opstemt

Den endelig stilling i SAS Ligaen: Maj

Som i kan se på screenshotet, så vandt FC Midtjylland SAS-Ligaen. Herefter fulgte AAB og Brøndby på henholdsvis 2 og 3 pladsen. Silkeborg IF og SønderjyskE rykkede ned fra SAS-Ligaen. Den største overraskelse i sæsonen må være FC Københavns position. FC København endte på en skuffende 6 plads.

Torsdag den 18. Maj

Årets Manager

FC Midtjyllands manager Kim Stenfeldt blev til delt prisen som Årets Manager i Danmark. Han blev forfulgt at Michael Laudrup fra Brøndby og Erik Hamren fra AAB, på henholdsvis 2 og 3 pladsen.

3 Spillere på Årets Hold

FC Midtjylland fik også 3 spillere på Årets Hold. De var; Gonzalo Romero, Nicolai Jørgensen og Frank Kristensen.

Årets Hold i helhed var:

Mål: Jimmy Nielsen (AAB) Forsvar: Rasmus Daugaard (FCK), Mads Rieper (OB), Nicolai Høgh (EFB) og David Ririhena (EFB).
Midtbane: Gonzalo Romero (FCM), Jerry Lucena (EFB), Niki Zimling (EFB) og Nicolai Jørgsen (FCM) Angreb: Frank Kristensen (FCM) og Mickaël Murcy.

Tirsdag den 30. Maj

Rasmussen til FC Midtjylland

FC Midtjylland kunne idag i en pressemeddelse offentlig gøre at klubben idag har skrevet  kontrakt med det danske midtbane talent Jakob Rasmussen som er blevet hentet i FC Fredericia.

Jakob Rasmussen skifter til FC Midtjylland den 1. Juli 2006 på 4 årig kontrakt. Købet af Jakob Rasmussen menes at indbring FC Fredericia 2.000.000 kr.

Tirsdag den 30. Maj

Grøn til FC Midtjylland

FC Midtjylland kunne idag i en pressemeddelse offentlig gøre at klubben idag har skrevet  kontrakt med den unge midtbane spiller Casper Grøn som er hentet i 1. Divisions klubben Køge.

Casper Grøn skifter til FC Midtjylland den 1. Juli 2006 på 4 årig kontrakt. Købet af Carsten Grøn menes at indbring Køge 700.000 kr.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #29: 25 Mar 2006, 22:45 »

Tillykke med The Double, Kimu  Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010