Så, efter som afrikanere ikke længere tæller som udlændinge i danmark i den seneste patch (bedre kendt som
Cotonou Aftalen, kan man vel regne med at der bliver suget en hel del afrikanske talenter.
Men kan det betale sig? Ja bestemt efter min mening. Jeg har allerede skaffet mig 15 afrikanere til mit fremad stormende B.93 hold.
Så, spørgsmålet er hvordan finder man så lige de spillere som kan bruges?
Problemet er hvis man spiller i en mindre klub er det jo ikke sikkert man kan scoute det nye gyldne kontinent for talenter og anden slags.
Tjaa det er faktisk ikke så svært, det kræver dog man ved hvor man skal kigge, så her vil jeg demonstrere et lille eksempel på hvordan det kan gøres :
Først, lad mig lige sige spillere fra Egypten og Algeriet ikke tæller med. Mere information i linket forneden i denne post.
Her er så et overblik over afrika, de gule nationer tæller med i aftalen.

BEMÆRK: Spillere vist her er alle regens, og findes kun i mit spil, men der er altid nogle gode regens i afrika, det er bare med at finde dem 
Brug search til at finde nationer (lettest) :

Så for vi :

Hop ind på Nigeria's hold og vælg at se klubber fra landet :

Hvilket vil vist :

Så, nu vælger vi så et hold, her vælger jeg Enugu Rangers :

Således :

Tjaa, ikke mange spillere, men lad og alligevel tjekke dem ud

Stephen Adeyemi (Målmand):

Oho, han ser da ud til at kunne blive en helt acceptabel keeper i det danske land, og så vil han nok kunne blive købt for omkring 20k eller lign.
Daniel Udoh (Central Midtbane):

Av, ham skal vi nok ikke tænke på at skaffe, han er super får
Seyi Emenalo (Angriber):

Oho, ham her skal vi nok købe, han ser ud til at kunne blive en halvfarlig herre i fremtiden.
Håber det vil hjælpe nogen

Links :
Cotonou Aftalen (Engelsk)