home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sevilla tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sevilla tråd  (Læst 1294 gange)
Rossonero
Gæst

Sevilla tråd
« : 02 Mar 2008, 11:18 »

Sevilla kan efterhånden betegnes som en spansk topklub, da det europæiske succes under Juande Ramos har været intet mindre end fantastisk at følge. Juande Ramos har dog taget skiftet til Tottenham, hvor han senest vandt Carling Cuppen over mægtige Cheslea. Spørgsmålet er nu blot om Manolo Jiménez kan skabe samme succes som den tidligere træner.

Som ligatabellen afslører, kæmper Sevilla pt. om europæisker pladser, hvor opgaven er at vælte Atlético Madrid af pinden. Sevilla dummede sig dog virkelig på udebane i går med et 2-1 nederlag til Deportivo, mens Altético Madrid formåede at vinde over selveste FC Barcelona på egen grund. Espanyol slog også falmende Valencia, som har været en uhyrlig stor skuffelse i denne sæson, selvom man forventede store ting fra Ronald Koeman's tropper førend sæsonen startede.

Spørgsmål:
1) Formår Sevilla at skaffe en CL-plads, eller må de nøjes med UEFA Cup næste sæson?
2) Vinder Sevilla over Fenerbahçe i Champions League, og hvis ja, hvor langt når de i turneringen?
3) Rygter siger, at Federic Kanouté er på vej væk. Er der hold i rygterne, eller er det bare tom snak?

LouisNott
Førsteholdsspiller

Sv: Sevilla tråd
« Svar #1: 02 Mar 2008, 12:01 »

Well, med 5 point op til Atletico Madrid og 12 kampe igen kan alt jo ske, men før det er tilfældet skal Sevilla så sandelig ha' styr på deres udebane opgør, hvis de bliver ved med den stime af tabte udebanekampe, så er det da ligefør at de slet ikke kommer til en international turnering næste år.

Umiddelbart så tror jeg at Sevilla har fået skabt sig et godt udgangspunkt med 2 udebanemål og et sølle 1-måls nederlag. Så det må siges at jeg tror på at Sevilla kan klare tyrkerne på hjemmebane.

Det ville ikke undre mig hvis klubber har set sig lune på Kanouté og vil forsøge at få fat i ham, efter den pragtsæson han leverede i sidste sæson, så der er muligvis hold i de rygter Wink

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 02 Mar 2008, 12:18 »

Jeg synes ikke at hr. Jimenez har gjort det så godt. Det er selvfløgelig svært at efterfølge Ramos, men han bruger meget de samme og derfor er reserverne måske ikke på så højt niveau når de får chancen. Ramos skiftede jo holdet hele tiden og holdt alle u gang. Det gør Jimenez ikke, derfor kan man også se at de har haft problemer ved skader.

Og så er det superærgeligt at Kerzhakov er taget afsted, men det blev han nødt til da Jimenez havde sat ham ned som femteangriber.

Jeg tror vi bliver 5er så vi må bare vinde CL, og det er såmænd ikke helt umuligt. Forsvaret skal bare hæve sit niveau et par grader, og så mener jeg vi kan spille med. Fenerbache skal slåes ud.

It's gonna be legendary

Rossonero
Gæst

« Svar #3: 02 Mar 2008, 14:14 »

Jeg mener også, at Sevilla har de fornødne kvaliteter til at slå dem ud. De har jo de to udebanemål, hvilket giver dem et overskud. I øvrigt en dejlig kamp, vi var vidne til, så det skal blive spændende at se, hvem der trækker det længste strå.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 05 Mar 2008, 13:30 »

Fiasko. Nu bliver vi nød til at få den 4.plads for at redde sæsonen og så må hr. Jimenez gerne gå. Hurtigt.

It's gonna be legendary

Rossonero
Gæst

« Svar #5: 05 Mar 2008, 13:32 »

Ja, det var noget af et drama Sevilla var involveret i, i gårsdagens kamp. Besynderligt at de ikke formår, at hive den ellers sikre sejr hjem, men i stedet lader Fenerbache komme stærkt igen, og endda ende som vindere.

Det må gøre ondt. Av.

Mc
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 05 Mar 2008, 13:57 »

Ja, det var noget af et drama Sevilla var involveret i, i gårsdagens kamp. Besynderligt at de ikke formår, at hive den ellers sikre sejr hjem, men i stedet lader Fenerbache komme stærkt igen, og endda ende som vindere.

Det må gøre ondt. Av.

ja det har du sku ret i , men jeg vil sku mere sige det er pinligt  ,

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:

ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010