home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1327 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #8 The Three Lion's
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #8 The Three Lion's  (Læst 8685 gange)
Cencur
Manager

Sv: #4 The Three Lion's
« Svar #15: 02 Mar 2008, 22:12 »

Har du skrottet Paul Robinson? Skuffet

For at komme til bloggen, så er det sgu møghamrendelækkert! Grafik og det skriftlige helt i top! Håber på en længerevarende blog Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

ManUtd83
Manager

« Svar #16: 02 Mar 2008, 22:19 »

Har du skrottet Paul Robinson? Skuffet

For at komme til bloggen, så er det sgu møghamrendelækkert! Grafik og det skriftlige helt i top! Håber på en længerevarende blog Smiley

smukt!

Tak for de dejlige kommentarer Smiley har lige spillet kampen mod die detuschen, men orker ikke at lave update i dag. Den kommer nok først tirsdag.

Ja Paul Robinson er fortid på det engelske landshold. David James overtager handskerne indtil Ben Foster er tilbage fra skade og førstemålmand i en klub.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2008, 22:21 af ManUtd83 » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #17: 03 Mar 2008, 21:30 »

FØRSTE TEST BESTÅET

2 - 1

(0 - 1)

22-8-2007
Venskabskamp
Wembley, London
66580 tilskuere
Cesar Muniz Fernandez

Paul Gascoigne fik den bedst mulige start på sin karriere som engelsk landstræner, med en god sejr på 2-1 over Tyskland. Gascoigne stilte op i en stærk 4-4-2, hvilket tyskerne også gjorde. David James var blevet valgt på mål, foran sig havde han Richards, Terry, Ferdinand og Cole. På midtbanen huserede Beckham, Gerrard, Carrick og Cole, mens Crouch og Rooney dannede makkerpar i angrebet.

Kampens første chance faldt efter 9 minutter. England tilkæmpede sig et frispark på kanten af feltet, som Beckham naturligvis skulle sparke. Skuddet ramte muren og blev rettet af, men Tim Wiese i målet fik afværget. Det efterfølgende hjørnespark gav endnu en lille chance, men Peter Crouch nåede ikke op til Backhams bold.
I 12 minut lagde Gerrard en bold bag forsvaret til David Beckham, som afsluttede hårdt på målmanden. Reposten blev clearet til Carrick, som følte en bold ind til Crouch. Han scorede, men det blev korrekt annuleret for offside.
Gerrard fik selv en afslutning på mål i 18. minut, da han flugtede en tilfældig bold mod målhjørnet. Den blev dog clearet af tyskernes forsvar.
Stik i mod spil og chancer kom tyskerne foran i det 20 minut. Ashley Cole begik et frispark på kanten af feltet, som Schweinsteiger sendt ind i panden på Miroslav Klose ved forreste stolpe.
Indtil sidste minut af første halveg skete der ikke noget, men Peter Crouch fik en gylden mulighed for at udligne inden pausen. Wayne Rooney gik ned i banen og modtog bolden, som han flot lagde til Crouch. Hårdt presset af Mertesacker var Crouch dog ikke i stand til at nette, så England gik til pause bagude.

SAGT OM KAMPEN
"Vi fortjente sejren, selvom tyskerne
gjorde en god figur. Nogle spillere har
 imponeret mig, mens andre
har skuffet" - Paul Gascoigne

"Jeg var skuffet over at starte ude,
 så jeg er glad for at jeg fik scoret.
Forhåbentlig har Gascoigne set
mine kvaliteter" - Frank Lampard

"Min præstation var ikke god nok,
 men jeg da håber da på at blive
udetaget næste gang også" - David Beckham
Tyskerne startede anden halveg bedst, da Klose i 54. minut knaldede bolden mod mål. David James kunne ikke holde den, men Terry var hurtigt over returen.
Gascoigne lavede en dobbeltudskiftning i det 61. minut. Crouch og Beckham blev erstattet af Lampard og Wright-Phillips, og england gik dermed over til en 4-5-1. Det gav pote.
Efter fint sammenspil mellem Richards og Wright-Phillips på højrekanten, var sidstnævnte fri til indlæg. Rooney timede sit løb perfekt og kunne let udligne via hans hoved.
Begge hold fik chancer i resten af kampen, men Lampard fik den største og burde nok have scoret fra inde i feltet. Rooney fik endnu en chance med hovedet efter godt spil af Joe Cole, men den lille angribere snittede den forbi fjerneste stolpe. Michael Johnson fik landsholdsdebut, da han erstattede en udmatte Carrick på midtbanen. Mancheser city-spilleren nåede ikk at få udrettet noget, men viste prøver på hans løbepensum.
Det lignede længe en uafgjort, men i 91. minut fik england et frispark på kanten af feltet igen. Med Beckham ude stilte Lampard sig an til spark. Han hamrede det ind i muren, hvilket gjorde Wiese chanceløs i målet. En fortjent sejr til England.

NÆSTE KAMP
Israel - EM-kval, gruppe E
Wembley, London
8-9-2007
17 dage

-LFC-
Manager

« Svar #18: 03 Mar 2008, 21:32 »

Godt resultat, men skulle du ikke havdet downloadet dig et namefix inden du startede Tunge?

ManUtd83
Manager

« Svar #19: 03 Mar 2008, 21:34 »

Godt resultat, men skulle du ikke havdet downloadet dig et namefix inden du startede Tunge?

Jo i know, men gad virkelig ikke makke med det Smiley og har jo også tjekket hvem der gjorde de vigtige ting, for tyskerne.

Cencur
Manager

Sv: #5 The Three Lion's
« Svar #20: 03 Mar 2008, 23:07 »

Se! David James, et 6 tal Tunge Få Paul Robinson tilbage, bare til bænken ihvertfald!

Ej, din blog. Flot resultat imod Pickel og co. Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

ManUtd83
Manager

« Svar #21: 04 Mar 2008, 14:11 »

Hvad synes folk om kampreferatet ? For kort / for langt / for uoverskueligt / for dårligt skrevet - og har i nogen forslag til de kommende kampreferater.

Guldbrand
Gæst

« Svar #22: 05 Mar 2008, 21:58 »

Hvad synes folk om kampreferatet ? For kort / for langt / for uoverskueligt / for dårligt skrevet - og har i nogen forslag til de kommende kampreferater.

Jeg syntes at den er lige tilpas.. Så forsæt du bare som du gør nu..   Thumbs Up   Og så må der også meget gerne snart komme en ny update   Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #23: 05 Mar 2008, 22:13 »

Arbejder på en lille featurette lige nu faktisk Smiley lidt fyld til de få kampe kunne man kalde det.

patrick J
Manager

« Svar #24: 05 Mar 2008, 22:46 »

Super god blog! håber også det bliver en lang blog

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

ManUtd83
Manager

« Svar #25: 05 Mar 2008, 23:08 »

FOKUS: JOHN TERRY

PROFIL:
NAVN: John George Terry
FØDSELSDATO: 7-12-1980
FØDSELSSTED: London, England
HØJDE: 1,86 m
VÆGT: 90 kg
For nyligt skulle englands landstræner, Paul Gascoigne, udnævne en ny kaptajn for holdet. Valget faldt ikke overraskede på Chelsea John Terry, som også er kaptajn for hans klubhold. Gascoigne havde følgende at sige om den udnævnelsen af John Terry:

"Det er var et naturligt valg for mig, og egentlig var jeg aldrig i tvivl. John Terry besidder alle de kvaliteter jeg værdsætter hos en kaptajn, og har masser af erfaring fra sin kaptajn-tid i Chelsea. Han er en spiller der altid vil vinde, og den slags smitter af på resten af holdet - han er en stor inspiration for mig selv såvel som spillerne. Derudover passer det mig godt at han har mange år tilbage i landsholdstrøjen, så holdet virkelig kan vænne sig til hans ledelse. John Terry vil også komme til at dirigere forsvaret, hvilket vil være en kæmpe fordel pga. af hans store overblik. Jeg er lykkelig over at kunne vælge en kaptajn som Terry"

KARRIEREN:
John Terry er et produkt af Chelsea's egen talentskole, og har tilbragt hele sin voksne karriere hos de blå fra London. Han er Chelsea hele vejen igennem, og fik sin førsteholdsdebut i oktober 1998, som en indskifter. Hans første start kom snart efter, i en FA Cup kamp mod Oldham. I sæsonen 00/01 brød han for alvor igennem på Chelseas hold, og han fik 23 kampe fra start - hvilket i ørvigt gav ham prisen for klubbens bedste spiller. Denne udvikling fortsatte i næste sæson, og han var nu fast mand i forsvaret. I denne sæson var han også kaptajn for første gang.
Efter Dessaily trak sig tilbage blev Terry klubbens officielle kaptajn i 04/05 - under Mourinho. Dette førte til en overlegen sejr i den hjemlige liga, og årets spiller i Premier League-prisen til Terry.
Siden da har Terry været kaptajn for Chelsea, og har skaffet imponerende resultater til sig selv og klubben.

John Terry sagde selv om udnævnelsen:

"Jeg er meget glad og stolt. Det er en enorm tillidserklæring af en ny manager, at gøre mig til kaptajn. Specielt set i lyset af, hvilke spillere der konkurrede om pladsen. Steven Gerrard, Gary Neville og David Beckham er alle dygtige kaptajner, så jeg er bestemt glad for at jeg blev valgt. Jeg er opsat på at levere mit ypperste i hver eneste kamp, og overbevise manageren om, at han har taget det rigtige valg."

FORCER:
John Terry anses af mange for at være verdens bedste på hans plads - det centrale forsvar. Han er udstyret med alle de egenskaber han har brug for. Først og fremmest er han uhyre stærk i luften. Terry's højde, styrke, springkraft og timing gør ham til en af de allerbedste i luften - både offensivt og defensivt. Han er også utrolig sikker i sine indgreb, og han tackler med stor præcision.
Derudover er John Terry en fantastisk læser af spillet. Han formår at placere sig det rigtige sted, hver eneste gang og er meget rolig i forsvaret. Han vilje til at vinde er ligeledes uovertruffen.

John Terry er en uovertruffen forsvarsspiller, og vil blive en utrolig vigtig brik i Gascoignes vej mod EM 2008

Guldbrand
Gæst

Sv: #6 The Three Lion's
« Svar #26: 06 Mar 2008, 10:04 »

Ikke mindre end FANTASTISK !  Du skriver fantastisk flot, og din close-on på kaptajnen John Terry er yderst flot og spændende.. 

Tror jeg er ved at forelske mig i din blog   Kys     Opstemt

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 06 Mar 2008, 17:41 »

Fantastisk blog. Det er virkelig nogle gode updates du får skrevet.
Grafikken er god og indholdet godt. God sejr mod tyskerne.
Glæder mig til at følge dig videre hen med det engelske landshold.

ManUtd83
Manager

« Svar #28: 06 Mar 2008, 20:24 »

TRUP TIL EM-KVAL

Paul Gascoigne har fået en rigtig fin start, som engelsk landstræner, hvilket sejren over Tyskland viste. Nu begynder alvoren dog, og England skal spille sine to første betydende kampe under den nye træner. Israel og Rusland tager begge en tur til det imponerende nye Wembley, hvor England skal forhindre dem i at få noget med hjem. 3 point i hver af kampene er ualmindelig vigtigt for England.

Gascoigne skulle for anden gang i karrieren udtage en landsholdstrup, og ændrede på nogle spillere fra venskabskampen mod Tyskland. Owen Hargreaves og Wes Brown - begge tilbage fra skader - var udtaget, mens også Steven Taylor og Theo Walcott var med for første gang under Gascoigne. Andy Johnson, Nigel Reo-Coker og Ashley Young måtte imidlertid se sig dumpet. De mulige debutanter er Joleon Lescott, Steven Taylor og Scott Carsson. Sådan ser truppen til de to vigtige kampe ud:

"Kampene er på hjemmebane, og mod de direkte konkurrenter i gruppen, så jeg forventer sejre. De engelske fodboldfans tørster efter succes, og det skal vi give dem. Jeg anser Rusland, som den sværeste af de to nationer, men Israel skal heller ikke afskrives. Den solide opbakning på Wembley, kommer højest sansynligt til at betyde en masse i disse kampe, så vi skal holde tilskuerne igang." - Paul Gascoigne.

England møder Israel først, men får kun 4 dage til at hvile sig inden Rusland skal gæste Wembley.

steeval
Reserveholdsspiller

Sv: #7 The Three Lion's
« Svar #29: 06 Mar 2008, 20:39 »

Dejlige updates Peace

Har først lige fået læst de sidste af dem, super spændende med en landsholdsblog KUTGW

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010