home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1176 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Rejsetråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Rejsetråden  (Læst 33977 gange)
Chakana
Manager

Sv: Rejsetråden
« Svar #75: 25 Sep 2008, 21:55 »

Gad godt at komme lidt væk fra ret så kedelig og kolde Danmark. Men desværre er der ikke tid det pga skolen. Men håber da jeg snart skal til Tenerife igen, verdens fedeste rejsemål Wink
Ja, for chubby tyske turister med canon-kamera rundt om halsen i snor, en sandfarvet bøllehat og en hawaii-skjorte.
Så kan man lige så godt tage Harzen. Opstemt

Arsenal Football Club

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #76: 25 Sep 2008, 22:19 »

Gad godt at komme lidt væk fra ret så kedelig og kolde Danmark. Men desværre er der ikke tid det pga skolen. Men håber da jeg snart skal til Tenerife igen, verdens fedeste rejsemål Wink

Tid til det pga. skolen  Grin Som 1.års rookie på Turøgade kan man sagtens tage en velfortjent ferie Tunge

Var selv i USA 14 dage sidste år, 1 uge før efterårsferien og 1 uge i efterårsferien. var i Chicago, Las Vegas, Los Angeles.. Den fedeste ferie nogensinde!!!

D.25 oktober går turen til Amsterdam med skolen -.- Ej, skal sgu nok blive hyggeligt, men Amsterdam, come on  Skuffet

EDIT: Var også et godt smut i Arizona for at se Grand Canyon Tunge
« Seneste Redigering: 25 Sep 2008, 22:21 af DimmaJr » Logged

Chakana
Manager

« Svar #77: 25 Sep 2008, 22:22 »

Tid til det pga. skolen  Grin Som 1.års rookie på Turøgade kan man sagtens tage en velfortjent ferie Tunge

Var selv i USA 14 dage sidste år, 1 uge før efterårsferien og 1 uge i efterårsferien. var i Chicago, Las Vegas, Los Angeles.. Den fedeste ferie nogensinde!!!

D.25 oktober går turen til Amsterdam med skolen -.- Ej, skal sgu nok blive hyggeligt, men Amsterdam, come on  Skuffet
Amsterdam vil jeg SÅ gerne til, hyggelige caféer, kanaler i hele byen og det er bare generelt en hyggelig by!
Så kan du sidde på en fortovscafé og suge en pind i de såkaldte kaffebutikker. Opstemt

Arsenal Football Club

søgaard
Gæst

« Svar #78: 25 Sep 2008, 22:23 »

EDIT: Var også et godt smut i Arizona for at se Grand Canyon Tunge
Amsterdam er faktisk ret spændende, Bylivet er ret vildt, og hvis man er til sådan noget, så er der jo de berømte "Kaffebarer" Wink Ellers er der faktisk ok med butikker osv. dernede. Eneste negative er, at I helt sikkert skal på kanalrundfart, hvilket ikke er sjovt med tømmermænd Wink

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #79: 25 Sep 2008, 22:24 »

Lyder jo til at det ikke er så tosset endda.. Tunge Men når vi sidste år snakkede om USA, og derefter Irland og så ender op med Amsterdam, føler jeg skuffelsen er stor.  Grin Men studieture kan ikke blive kedelige uanset hvor man er, da det er underholdningen med klassekammeraterne der er sjovt. Smiley

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #80: 25 Sep 2008, 22:33 »

Studieture er altid fede!

Sidste år var vi i Edinburgh med klassen, vi synes alle det lød super neder, men hold kæft hvor endte det nice.

I dette skoleår skal vi til Berlin og Madrid el. Malaga og på sidste år regner vi med Cuba. Blev selv godt negativ over vi skulle til Berlin, da jeg har været der og set det der er at se i Berlin Opstemt . Men tror alligevel det bliver en super tur, da der er noget specielt over studieture Peace

-LFC-
Manager

« Svar #81: 25 Sep 2008, 22:44 »

Skulle havet været til Færøerne i ugen før efterårsferien. Men sprang fra da jeg var ved at kede mig halvt ihjel sidst jeg var deroppe. Grin Men det skulle jeg måske ikke havde gjort da vi har et eller andet dødssygt projekt i skolen i den der uge. Skuffet

Mac
Ynglingespiller

« Svar #82: 25 Sep 2008, 23:12 »

Studieture er bare klasse.
Skal selv til Dublin her i uge 41.
Er der nogen der har været der, der kan anbefale nogle gode/spændede/seværdige steder?

BenMusalho
Gæst

« Svar #83: 26 Sep 2008, 15:10 »

Jeg skal til Thailand fra den 23. januar(mener jeg Tunge) til 6. februar, for 2. gang der bliver dejligt med noget varme Opstemt
Min fødselsdag Cool Gad også supergerne til Thailand, men tager til Zanzibar i stedet for :-D Bliver alt for nice.. Så får jeg min store drøm opfyldt, om at ligge på stranden, under en palme, med en kokosnød i hånden og krystalklart vand. xD Haha, ej, det bliver ret sejt..

EDIT: Muhahahaha - Smukt!
« Seneste Redigering: 26 Sep 2008, 17:23 af BenMusalho » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #84: 26 Sep 2008, 17:19 »

Smutter lige en uge til New York på fredag hvis det er i orden  Cool
« Seneste Redigering: 26 Sep 2008, 19:09 af Njaourinho » Logged

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #85: 26 Sep 2008, 18:00 »

Skulle havet været til Færøerne i ugen før efterårsferien. Men sprang fra da jeg var ved at kede mig halvt ihjel sidst jeg var deroppe. Grin Men det skulle jeg måske ikke havde gjort da vi har et eller andet dødssygt projekt i skolen i den der uge. Skuffet

Underligt, jeg kedede mig også enooormt i  min sommerferie i Danmark denne sommer. F*ck det var dejligt at komme tilbage til Færøerne  Thumbs Up

( Måske fordi jeg har været i Danrk over 10 gange, men men..)

19-18!

-LFC-
Manager

« Svar #86: 26 Sep 2008, 18:21 »

Underligt, jeg kedede mig også enooormt i  min sommerferie i Danmark denne sommer. F*ck det var dejligt at komme tilbage til Færøerne  Thumbs Up

( Måske fordi jeg har været i Danrk over 10 gange, men men..)
Haha der kan man bare se. Peace

Men det er jo ikke ligefrem fordi der sker så meget i en lille by (Som faktisk er en stor by eller bygd på Færøerne) som  Vágur. Peace

-LFC-
Manager

« Svar #87: 26 Sep 2008, 18:22 »

Min fødselsdag Cool Gad også supergerne til Thailand, men tager til Zanzibar i stedet for :-D Bliver alt for nice.. Så får jeg min store drøm opfyldt, om at ligge på stranden, under en palme, med en kokosnød i hånden og krystalklart vand. xD Haha, ej, det bliver ret sejt..

EDIT: Muhahahaha - Smukt!
Jeg smutter med i kufferten. Opstemt Fuck der ser nice ud! Opstemt Peace

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 26 Sep 2008, 18:39 »

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #89: 26 Sep 2008, 19:22 »

Haha der kan man bare se. Peace

Men det er jo ikke ligefrem fordi der sker så meget i en lille by (Som faktisk er en stor by eller bygd på Færøerne) som  Vágur. Peace

Vágur sucks, hvorfor måtte du endelig vælge akkurat dén by?  crazy

19-18!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010