home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1319 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Underskud
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Underskud  (Læst 1711 gange)
Beppe
Gæst

Underskud
« : 29 Feb 2008, 15:36 »

Hej!

Mig og en ven har begge oprettet et vejle spil og vi undrer os over hvorfor vi begge har kæmpe underskud, der bliver større og større. Vi har ikke lavet urealistiske handler, så vi smider ikke penge ud til højre og venstre. Nogle der kan hjælpe?

vondracek
Gæst

Sv: Underskud
« Svar #1: 29 Feb 2008, 15:39 »

Smid lige et screenshot af Indtægter og Udgifter.
- Det ville nok give os herinde på FMFreaks et bedre overblik over hvad fejlen kan være.

JKJ
Gæst

« Svar #2: 29 Feb 2008, 15:41 »

Hej!

Mig og en ven har begge oprettet et vejle spil og vi undrer os over hvorfor vi begge har kæmpe underskud, der bliver større og større. Vi har ikke lavet urealistiske handler, så vi smider ikke penge ud til højre og venstre. Nogle der kan hjælpe?

Har du styr på lønningerne og har du noget gæld du skal betale af på??

Beppe
Gæst

« Svar #3: 29 Feb 2008, 15:46 »

Her er et screen
Håber det hjælper

JKJ
Gæst

« Svar #4: 29 Feb 2008, 15:51 »

Har du et SS med udgifter alene??

På det du har smidt op kan man jo kun se de samlede udgifter Wink

vondracek
Gæst

« Svar #5: 29 Feb 2008, 15:54 »

Har du lavet nogle spillerindkøb, og betalt over flere måneder?
- Det kunne også skyldes det.

Beppe
Gæst

« Svar #6: 29 Feb 2008, 15:59 »

Har du lavet nogle spillerindkøb, og betalt over flere måneder?
- Det kunne også skyldes det.

Nej Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 29 Feb 2008, 16:03 »

Dine løninnger er jo skyhøje i forhold til de indtægter du har! Smid nogle af de højt lønnede spillere af H til, og tilbyd de andre nogle kontrakter med lavere lønninger... Det plejer du at kunne spare et par £k på, alt efter hvor stor klubben er Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Beppe
Gæst

« Svar #8: 29 Feb 2008, 16:08 »

Jeg har ikke overskredet mit lønbudget, men har tilbudt dem lavere kontrakter, men kan jo ikke undvære de bedste spillere hvis jeg vil rykke op.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 29 Feb 2008, 16:11 »

Jeg har ikke overskredet mit lønbudget, men har tilbudt dem lavere kontrakter, men kan jo ikke undvære de bedste spillere hvis jeg vil rykke op.

Nej, men så er dit lønbudget jo alt for urealistisk sat af dit board i forhold til de lave tilskuerindtægter. Hvis du ikke vil undvære dine spillere, så må du jo gøre op med dig selv om du vil satse så meget på at rykke op, at du vil leve med et drønende underskud, indtil du er oppe i SAS ligaen hvor indtægterne er meget højere. Ellers må du se at få styr på lønningerne før du gør dig tanke om at rykke op Smiley

Du kan jo evt. også rydde op i dit reservehold og staff, hvis de trækker alt for høje lønninger.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Beppe
Gæst

« Svar #10: 29 Feb 2008, 16:44 »

Har nu solgt to spillere der havde meget i løn, til en samlet værdi af 12 mio, andet jeg kan gøre

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 29 Feb 2008, 16:47 »

Har nu solgt to spillere der havde meget i løn, til en samlet værdi af 12 mio, andet jeg kan gøre

Du kan jo vente en måned og se om dit underskud falder.. Det kommer også meget an på om du f.eks. spiller 3 udekampe i træk, så er der jo ingen tilskuerindtægter i 3 uger. Hvis det stadig ikke har hjulpet, må du vil af med flere spillere Smiley

Beppe
Gæst

« Svar #12: 29 Feb 2008, 16:53 »

Ja, mit underskud er på 11,75 mio nu, efter en halv sæson

Beppe
Gæst

« Svar #13: 29 Feb 2008, 17:58 »

Underskud stiger

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010