home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 815 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Man Utd - Inviteret i EURO Vase cup?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Man Utd - Inviteret i EURO Vase cup?  (Læst 1810 gange)
mogf
Juniorspiller
**

Man Utd - Inviteret i EURO Vase cup?
« : 27 Feb 2008, 15:23 »

Hej der Smiley
Jeg er Man Utd i 2009, og jeg fører suverænt primer league.
Men jeg bliver for hver sæson inviteret i Vase cuppen? Selvom jeg har fundet CL og det hele, forstår ikke hvorfor Smiley
Jeg acceptere bare, ved ikke hvad det gør godt for Smiley

Hvorfor bliver jeg inviteret?

Hala Madrid

JKJ
Gæst

Sv: Man Utd - Inviteret i EURO Vase cup?
« Svar #1: 27 Feb 2008, 15:30 »

Det bliver alle klubber der er sikker på at de mindst er med i toto cuppen... du kan garenteret ikke blive dårligere end nr 6-7 stykker nu og derfor får du en invitation...

mogf
Juniorspiller
**

« Svar #2: 27 Feb 2008, 16:55 »

Det bliver alle klubber der er sikker på at de mindst er med i toto cuppen... du kan garenteret ikke blive dårligere end nr 6-7 stykker nu og derfor får du en invitation...

Arg okay Smiley Så kan man jo lige så godt tage imod den invitation uanset hvad, hvis man nu skulle være så uheldig at smide det hele væk Smiley
Men tvivler, det kører som aldrig før :O Rekorder hele tiden, så er det altså sjovt at spille igen Smiley

Hala Madrid

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 27 Feb 2008, 17:09 »

Ja, har tænkt over det samme..

Betaler man noget for at sige ja, ellers går man vel næsten ud fra, at alle hold vil sige ja.. For hvis man nu ikke behøvede det, og var 100% sikker på Champiosn League f.eks. så var pengene jo bare smidt ud af vinduet... der må vel være et eller andet med penge indblandet eller hvad?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

JKJ
Gæst

« Svar #4: 29 Feb 2008, 09:42 »

Her kan du se at de engelske klubber tilmelder sig... af en eller anden grund har Liverpool ikke gjort det, og det altså betyde at vi i væreste fald slet ikke skal spille europæisk næste sæson...

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=147821

macrel
Ynglingespiller

« Svar #5: 29 Feb 2008, 10:09 »

Det koster ikke ekstra. En grund til Liverpool måske ikke har gjort det er fordi det kan ødelægge ens opstartsfase. De går jo igang mens andre hold har ferie. Det kan skade i længden i så stor en liga med så mange kampe. Måske derfor. Dunno

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

JKJ
Gæst

« Svar #6: 29 Feb 2008, 10:26 »

Det koster ikke ekstra. En grund til Liverpool måske ikke har gjort det er fordi det kan ødelægge ens opstartsfase. De går jo igang mens andre hold har ferie. Det kan skade i længden i så stor en liga med så mange kampe. Måske derfor. Dunno

Den holder vist ikke helt... Det vil da være en kæmpe katastrofe hvis de ender lige uden for de "sikre" pladser og så på en toto-plads men de så har sagt nej tak, ved godt der er mange kampe endnu men muligheden er der altså...

Iøvrigt måtte de jo også begynde meget tidligt efter deres CL sejr i 2005 hvor de jo skulle træde ind i 1 runde i CL kval. Og med den status og trup Liverpool har skal de være klar til en lang turnering...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #7: 29 Feb 2008, 11:39 »

Den holder vist ikke helt... Det vil da være en kæmpe katastrofe hvis de ender lige uden for de "sikre" pladser og så på en toto-plads men de så har sagt nej tak, ved godt der er mange kampe endnu men muligheden er der altså...

Iøvrigt måtte de jo også begynde meget tidligt efter deres CL sejr i 2005 hvor de jo skulle træde ind i 1 runde i CL kval. Og med den status og trup Liverpool har skal de være klar til en lang turnering...

Hehe, nu nævner du jo selv CL efter de vandt, mon ikke de regner med, at kunne bøje reglerne på samme måde igen, hvis alt andet svigter... det har de jo efterhånden benyttet sig af nogle gange  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #8: 29 Feb 2008, 11:43 »

Hehe, nu nævner du jo selv CL efter de vandt, mon ikke de regner med, at kunne bøje reglerne på samme måde igen, hvis alt andet svigter... det har de jo efterhånden benyttet sig af nogle gange  Wink

Nogle gange??
Såvidt jeg ved er det kun den ene gang, og selv om det så lidt lusket ud var UEFA tildels selv ude om det da der i deres regler stod at de forsvarende mestre skulle være med, men pludselig havde de fjernet den regel midt under turneringen...
Men ja det var en smule lusket men mener altså kun de har brugt gjort det den ene gang Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9: 29 Feb 2008, 12:05 »

Nogle gange??
Såvidt jeg ved er det kun den ene gang, og selv om det så lidt lusket ud var UEFA tildels selv ude om det da der i deres regler stod at de forsvarende mestre skulle være med, men pludselig havde de fjernet den regel midt under turneringen...
Men ja det var en smule lusket men mener altså kun de har brugt gjort det den ene gang Wink

Nah, det var vist det Engelske fodboldforbund der ikke lige havde taget højde for den situation, at Champions League mestrene rent faktisk kunne havne under de adgangsgivende pladser  Wink

Og når jeg snakker om flere gange, så tænker jeg på det med at bøje regler, der var jo også noget med Mascheranos skifte fra West Ham, hvor han selvom reglerne siger noget andet, fik lov at repræsentere 3 klubhold indenfor samme år. Men selvfølgelig så længe man slipper godt fra det, så er det da klart, at Liverpool (og alle andre klubber for den sags skyld) forsøger at få diverse dispensationer og bøje reglerne hvor de kan. Det er FA, UEFA og FIFA der er nogle vatp*kke, der ikke slår igennem, og holder på at deres egne regler SKAL overholdes.

JKJ
Gæst

« Svar #10: 29 Feb 2008, 12:10 »

Nah, det var vist det Engelske fodboldforbund der ikke lige havde taget højde for den situation, at Champions League mestrene rent faktisk kunne havne under de adgangsgivende pladser  Wink

Og når jeg snakker om flere gange, så tænker jeg på det med at bøje regler, der var jo også noget med Mascheranos skifte fra West Ham, hvor han selvom reglerne siger noget andet, fik lov at repræsentere 3 klubhold indenfor samme år. Men selvfølgelig så længe man slipper godt fra det, så er det da klart, at Liverpool (og alle andre klubber for den sags skyld) forsøger at få diverse dispensationer og bøje reglerne hvor de kan. Det er FA, UEFA og FIFA der er nogle vatp*kke, der ikke slår igennem, og holder på at deres egne regler SKAL overholdes.

Mener nu det var UEFA men lad nu det ligge, de kom med og klarede sig ikke særligt godt det år Wink

Ang det andet synes jeg det er tyndt du giver Liverpool skylden, de er jo ikke de eneste der prøver sig frem som du skriver så hvorfor give dem skylden??
Jeg ville da tværtimod have brokket mig hvis de ikke havde prøvet, og når de så får lov er det vel ikke deres skyld??

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #11: 29 Feb 2008, 12:53 »

Mener nu det var UEFA men lad nu det ligge, de kom med og klarede sig ikke særligt godt det år Wink

Ang det andet synes jeg det er tyndt du giver Liverpool skylden, de er jo ikke de eneste der prøver sig frem som du skriver så hvorfor give dem skylden??
Jeg ville da tværtimod have brokket mig hvis de ikke havde prøvet, og når de så får lov er det vel ikke deres skyld??

Det er de nationale forbund, der sætter kvalifikationskrave ne til deres klubhold. Og det Engelske fodboldforbund havde, modsat f.eks. Spaniens og Italiens, ikke nogen regler, der sikrede en eventuel vinder deltagelse i den næste sæson.

Angående resten, så er vi enige, Liverpool kan ikke klandres for at prøve, som sagt mener jeg, at det er diverse forbund, der mangler mandsmod til at sige fra overfor de store klubber (ikke bare Liverpool).

Men vi røg vist lidt ud på et sidespor, det beklager jeg, jeg kunne bare ikke dy mig  Cool

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010