home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1021 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Reggiana - Vejen tilbage
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg fortsat skrive noget af teksten med rødt?
Ja
- 4 (40%)
Nej
- 6 (60%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Reggiana - Vejen tilbage  (Læst 16960 gange)
Hallas
Gæst

Sv: Reggiana - Vejen tilbage
« Svar #45: 02 Mar 2008, 15:00 »

Sikke en debut
Stemningen er høj. Fra omklædningsrummet kan jeg høre, at fansene er helt vilde. Om det er vores eller modstanderen S.P.A.L.’s ved jeg ikke. Vel og mærke spiller vi på S.P.A.L.’s stadion så jeg år ud fra, at det er deres fans. Om der så er 100.000 fans til at bakke S.P.A.L. op, ved jeg, at vi nok skal vinde. På trods af, at dette "kun" er gruppespillet i pokalen, skal vi vinde.

Den sidste peptalk bliver givet, og derefter løber spillerne på banen. Først vores, som skaber buen fra tilskuerne, og derefter S.P.A.L.-spillerne, som fremmødes af brøl. Selv går jeg sammen med min assistent mod trænerboksen.
Mens jeg sidder i boksen, og spillerne indfinder deres pladser, kan jeg mærke en sitren i tæerne. En sitren, som går hele vejen fra tæerne til benene og videre gennem resten af kroppen. Jeg er spændt, men også nervøs. En skinger tone bliver runget ud over stadion, og kampen kan begynde. Lige fra starten af, er det os, som viser mest vindermentalitet. Spillerne virker angrende efter de ringe resultater i forsæsonen, og jeg må sige de går til stålet. Noget, som resulterer i gule kort, men det bekymrer mig ikke. I det 22. minut slår jeg hovedet op i taget på trænerboksen. Smerten gør dog intet, for vi har lige scoret. Reserven Catellani, som i dag erstatter Ferrante pga. forkølelse, udplacerer S.P.A.L.-målmanden efter et flot kombineret angreb. Fra sidelinjen råber jeg til spillerne, at de skal blive ved med at presse, hvilket de formår fuldt ud. I det 43. minut må jeg igen juble, for Marco Domeniconi har scoret. Målet er et langskud fra de omkring 25 meter. Et vældig godt skud. Mens kampen forløber, kan jeg se, at den bliver mere og mere voldelig. Da en S.P.A.L.-spiller lige før pausen laver en Zidane må jeg fare ud på banen. Ikke så meget på grund af handlingen, men jeg tror, at dommerne ikke ser det. Et raserianfald når det er værst resulterer i en advarsel til mig. Dog kan jeg ånde lettet op, for en linjedommer har set hændelsen og S.P.A.L.-spilleren bliver korrekt udvist. Da holdet i halvlegen kommer ud, giver jeg dem kun rosende ord.
Stemningen er høj, og venskabskampene er nu flere lysår borte. Fra anden halvleg bliver tempoet holdt, og frontløberen Ingari får mig i det 54. igen op ad stolen. Ingari viser overblik ved at lobbe bolden over keeperen. Pragtfuldt mål! Da han scorer, ligger jeg mærke til, at stadion bliver næsten tomt.

Da får mine øjne mærke til en lille skare iført maroon-farvede trøjer. For første gang i klubben får jeg en smule anerkendelse. Det er nemlig Reggiana-fans, og de synger sange om mig. Ikke hadesange, men positive sange. En linje som: ”Hallas fører os til Serie A, Serie A, Serie A!”, står stærkt i min hukommelse. Disse maroon-fans får endnu mere at juble over. Catellani afslutter målfesten ved at sætte hovedet på en bold fra venstre side.
S.P.A.L. - A.C. Reggiana
0-1, Andrea Catellani
0-2, Marco Domeniconi
0-3, Giuseppe Ingari
0-4, Andrea Catellani

I det sidste minut af kampen får S.P.A.L. deres første chance. Pinlig præstation fra deres side. Et slut-fløjt fra dommerens fløjte lyder. Vi kan juble, og det føles som om, at vi har vundet VM. Jeg bliver, af spillerne, smidt op i luften. Op til flere gange endda. At det resulterer i bræk på S.P.A.L.’s plæne, kan der dog ikke gøres noget ved.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2008, 19:45 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst

« Svar #46: 02 Mar 2008, 15:14 »

Hvad synes i så om sidste update? Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #47: 02 Mar 2008, 15:37 »

Hvad gør jeg forkert siden jeg ingen læsere har? Er updatesene for lange?

Hallas
Gæst

« Svar #48: 02 Mar 2008, 15:53 »

Afstemning oprettet Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #49: 02 Mar 2008, 15:55 »

Der kunne godt være lidt flere mellemrum, så er det mere overskueligt Thumbs Up

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 02 Mar 2008, 15:56 »

Har stemt, Ja, alt er super..! Den er god, god læsestof.. Jeg skriver ikke så meget til blog's herinde, læser dem bare for at få noget god læsning samt noget inspiration til mit FM arbejde Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Hallas
Gæst

« Svar #51: 02 Mar 2008, 15:59 »

Der kunne godt være lidt flere mellemrum, så er det mere overskueligt Thumbs Up

Således?

-Benja-
Gæst

« Svar #52: 02 Mar 2008, 16:01 »

Ja, det var bedre Thumbs Up

Hallas
Gæst

« Svar #53: 02 Mar 2008, 16:01 »

Har stemt, Ja, alt er super..! Den er god, god læsestof.. Jeg skriver ikke så meget til blog's herinde, læser dem bare for at få noget god læsning samt noget inspiration til mit FM arbejde Smiley

Tak Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #54: 02 Mar 2008, 22:13 »

Ikke nogle med kommentarer? For har brug for dem. De giver en lyst til at skrive videre.

Zulue
Manager

« Svar #55: 02 Mar 2008, 22:18 »

Jo.
Lidt for meget markeret med rødt, men ellers er det en fin blog.

vondracek
Gæst

« Svar #56: 04 Mar 2008, 12:18 »

Jeg er lidt enig med Zulue. Det er lidt for mange ord markeret med rød (eller hvilken farve det nu er), men synes helt klart at denne blog er stærkt undervurderet. Man ser ikke dig så tit som blogskriver, og jeg synes at du gør det fantastisk.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2008, 12:24 af vondracek » Logged

Hallas
Gæst

« Svar #57: 04 Mar 2008, 14:31 »

Jeg er lidt enig med Zulue. Det er lidt for mange ord markeret med rød (eller hvilken farve det nu er), men synes helt klart at denne blog er stærkt undervurderet. Man ser ikke dig så tit som blogskriver, og jeg synes at du gør det fantastisk.

Mange mange tak Smiley Skærer selvfølgelig ned på de røde markeringer.

Hallas
Gæst

« Svar #58: 04 Mar 2008, 17:34 »

Sikke en gejst!
Serie C2/B
Portosummaga - 12 p.
Reggiana - 10 p.
Prato - 10 p.
Gubbio - 9 p.

Det er sku’ godt gået drenge. De venskabskampe er så langt væk fra denne klub, som jeg er fra skide kolde Danmark! 8 kampe, 6 vundne, 2 uafgjorte og en andenplads i ligaen er da helt i orden. Selvom vi skal have førstepladsen i ligaen, har vi vist gode takter, hvilket en andenplads i gruppespillet i pokalen også viser. Dejligt at vi nu skal spille i knald eller fald kampene!” Sådan lød opsummeringen på de første 8 kampe.
4 ligakampe og 4 kampe i pokalgruppespillet, hvor vi, som opsummeringen siger, har vundet 6 og stået to uafgjorte. Holdet har vist høje takter, og jeg er specielt glad for gejsten, som spillerne ligger for dagen. Allerede har jeg fået et par favoritspillere på holdet. Specielt Gaetano Fontana har spillet suverænt. En oplægger og målscorer af guds nåde. Han er vigtig for os, som Steven Gerrard er for Liverpool. På trods af, at han har vist svagheder i fysikken, er han stadig utroligt eksplosiv. Apropos eksplosiv har lejede Ikechuwu Kalu også været suveræn på dette punkt. Nogle gange har han dog vist tegn på, at kunne falde ud af kampen. På trods af dette er han dog altid farlig for forsvaret. Specielt med hans dybdeløb, som meget af vores spil er bygget op omkring. Den sidste af mange nævneværdige spillere, som jeg har lagt specielt mærke til, er Emmanuel Ebiede. Hold da helt kæft hvor kan han forsvaret. Hurtighed, teknisk kunnen, kreativitet, pasnings- og indlægsstærk dækker meget godt hans formåen. En spiller, som ikke er i den målscorende rolle så ofte. Derimod den assistgivende rolle. På trods af disse gode takter, har jeg på en position på banen, set en stor svaghed. Alt vores spil ligger på højrekanten, og det er forståeligt. Anderson, som er 1. valget på højrefløjen, har slet ikke niveauet til dette hold. Derfor har jeg endnu én gang sendt talentspejderne ud. Naturligvis efter en højrefløj. På falderebet må jeg også nævne min første store milepæl her i klubben. Vando Veroni udtalte i morges til pressen, at han er glad for at have mig som træner, og når jeg en sjælden gang møder ham, hilser han. Lidt anerkendelse er altid dejligt.

« Seneste Redigering: 06 Mar 2008, 16:20 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst

« Svar #59: 04 Mar 2008, 18:00 »

Ingen kommentarer?

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010