home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1341 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Reggiana - Vejen tilbage
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg fortsat skrive noget af teksten med rødt?
Ja
- 4 (40%)
Nej
- 6 (60%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Reggiana - Vejen tilbage  (Læst 16923 gange)
vondracek
Gæst

Sv: A.C. Reggiana 1919
« Svar #15: 28 Feb 2008, 18:35 »

Selvfølgelig.
- Kom dog med den.

Shaft
Manager

« Svar #16: 28 Feb 2008, 18:55 »

Nu hvor du spørger, så skidt da  Thumbs Up

Hallas
Gæst

« Svar #17: 28 Feb 2008, 19:08 »

Okay, men i må lige vente lidt. Har den ikke helt klar.

Hallas
Gæst

« Svar #18: 28 Feb 2008, 23:56 »

Forfærdeligt
Venskabskampene
Reggiana 2-5 Martigues
Reggiana 1-3 Atalanta
Reggiana 0-11 Brescia
Reggiana 0-4 Parma
Reggiana 0-4 Torino
Reggiana 0-3 Livorno

Her er dødstille. Ligesom de forgangne uger, er mit kontor idag dødstille.
Ikke én eneste lyd. Sidste træningskamp er lige overstået, og jeg kunne altså ikke vente med at tage over på mit kontor, for at skabe mig lidt overblik. Overblik over kampene, og hvor på holdet der er mangler. Venskabskampene, hvor temaet var indtjening, forløb rædselsfuldt. En kamp var mod et hold på vores niveau, mens resten var mod Serie A og B hold. Simpelthen for at styrke økonomien. Et 11-0 nederlag mod Brescia i den fjerde af vores venskabskampe er den største nedtur for mig som træner. Selvom det er et Serie B hold, bør vi kunne gøre modstand. Bare lidt. Eneste lyspunkt var mod Atalanta, hvor vi rent faktisk formåede at spille lidt bold. Den kamp jeg lige er kommet fra, var mod Torino, og sikke en omgang lort. Noget som kendetegner alle kampe pånær den førnævnte Atalanta-kamp. Nå, men min konklusion må være, at vi mangler spillere både offensivt og defensivt, og jeg har lige set på bærbaren, at der er tikket adskillige spædende navne, som jeg imorgen vil tage ud at kigge på. I overmorgen, skal jeg til et møde med bestyrelsen. Noget, som jeg er meget nervøs for.
« Seneste Redigering: 29 Feb 2008, 14:54 af Hallas » Logged

vondracek
Gæst

« Svar #19: 29 Feb 2008, 00:02 »

Surt med nederlaget til Brescia. Og forresten i teksten står der 'Torino', men på dit grafik står der 'Tolino'.
- Ellers en rigtig fin update. Synes dog bare, at når det er Jeg-fortæller så kunne der godt være lidt mere fyld.

Hallas
Gæst

« Svar #20: 29 Feb 2008, 00:03 »

Surt med nederlaget til Brescia. Og forresten i teksten står der 'Torino', men på dit grafik står der 'Tolino'.
- Ellers en rigtig fin update. Synes dog bare, at når det er Jeg-fortæller så kunne der godt være lidt mere fyld.

Der skal nok være med fyld på de næste updates Smiley

vondracek
Gæst

« Svar #21: 29 Feb 2008, 00:05 »

Okey det lyder jo fornemt.
- Det bliver spændende at se hva du kan udrette.

Shaft
Manager

« Svar #22: 29 Feb 2008, 00:07 »

Glæder mig til at høre om mødet med bestyrelsen Wink

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #23: 29 Feb 2008, 00:11 »

Nitten med nogle stave fejl i kampene.. Men ellers ser det skidt ud med resultaterne.. Håber at det vender.. KIU

EDIT: Too Slow.. Skod katte...

Hallas
Gæst

« Svar #24: 01 Mar 2008, 19:13 »

Hvis folk er i stemning for en update, vil jeg bestræbe mig for en inden for længe?

vondracek
Gæst

« Svar #25: 01 Mar 2008, 19:18 »

Tror ikke du behøver at spørge om vi vil have en update.
- Selvfølgelig vil man det, så næste gang bare smid den op. Tror mange vil syntes bloggen er ligeså god, når man for uventede updateringer.

Hallas
Gæst

« Svar #26: 01 Mar 2008, 19:20 »

Tror ikke du behøver at spørge om vi vil have en update.
- Selvfølgelig vil man det, så næste gang bare smid den op. Tror mange vil syntes bloggen er ligeså god, når man for uventede updateringer.

Skriver det egentlig bare, for at kunne se hvor mange følger med.

vondracek
Gæst

« Svar #27: 01 Mar 2008, 19:21 »

Jeg tror helt sikkert, at der er mange som følger med, men ikke er online.
- De skal nok få din update at se, når de engang kommer.

Cencur
Manager

« Svar #28: 01 Mar 2008, 19:24 »

Ser godt ud Hallas Smiley KIU

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hallas
Gæst

« Svar #29: 01 Mar 2008, 23:06 »

Et forfærdet møde
Den længe ventede dag er kommet. En dag ventet med rædsel. Specielt fordi resultaterne i venskabskampene var ringere end ringe. ”Statusmøde hos bestyrelsen” står der på min kalender, og lige nu er jeg kun få meter fra døren, hvor bestyrelsen sidder. Mit ur siger 12:59, og dermed et minut til mødet. Mine øjne er fæstnet til uret, og i samme sekund viserne viser, at klokken bliver 13, åbner døren sig. En stor bred mand vinker mig ind. Da mærker jeg en følelse i maven, og i stedet for at gå ind ad døren, spæner jeg ud mod toilettet. Døren til toilettet bliver revet op, og derefter brækker jeg mig ned i en håndvask. Jeg bliver klar over, hvor nervøs jeg er overfor bestyrelsen. Jeg sætter slipset i orden, retter på jakkesættet, og begiver mig igen mod mødet. Manden står stadig i døren, og ihærdigt vinker han mig nu ind. Jeg fuldfører min gang ind ad døren, og sætter mig i en stol for enden af et langt bord. Resten af stolene er besat af bestyrelsesmedlemme rne, som alle er klædt i sort armanitøj med dertilhørende slips. For enden sidder Vando Veroni.
En mand som jeg er begyndt at frygte mere og mere. Han lægger da også hårdt ud med at sige: ”Nå, lille knægt. Hvordan synes du selv din første måned har været?” Resultaterne har ikke været for gode, og derfor vælger jeg ikke at kommentere dem. Derimod forklarer jeg, at jeg er faldet godt til, og at spillerne er utrolig imødekommende. Derefter bliver jeg mødt af en storm af klager. Klager, som bestyrelsen har fået fra trænerne. Min hjerne fortæller mig, at nu skal jeg blive sur, for jeg ved jeg ikke har behandlet trænerne dårligt. I stedet svarer jeg dog, at jeg vil prøve at gøre tingene lidt mere efter trænernes hoveder. Noget, som ser ud til at tilfredsstille bestyrelsen. De må dog ind på den ringe indsats ved venskabskampene, og til det forklarer jeg, at jeg vil hente nye spilleransigter til klubben, som både vil støtte spillet og moralen. I det vågner bestyrelsen op. Et smil breder sig på deres læber. Åbenbart står indkøb højt i deres hoveder, og vi må se om jeg kan fylde deres behov for spillerkøb. Resten af mødet, diskuterer vi mine og klubbens planer på længere sigt, og derefter får jeg lov at gå. Busturen hjem er lang, og jeg må indrømme jeg falder i søvn og vågner op langt fra mit hjem. Hjem i min seng kommer jeg dog.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2008, 00:33 af Hallas » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010