home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1287 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  .:SLUT:. 30 años atrás ...
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: .:SLUT:. 30 años atrás ...  (Læst 13601 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: 30 años atrás ...
« Svar #60: 06 Maj 2008, 21:40 »

Lækkert at denne blog er tilbage Wink Men ikke den bedste start på sæsonen, men forhåbentlig kommer du tilbage. I Champions League, går det da lidt bedre. Men kunne være fedt, hvis du kunne fylde lidt på dine opdateringer, ved godt at de har været sån hele vejen igennem Thumbs Up

ydersog
Gæst

« Svar #61: 07 Maj 2008, 15:56 »

Lækkert at denne blog er tilbage Wink Men ikke den bedste start på sæsonen, men forhåbentlig kommer du tilbage. I Champions League, går det da lidt bedre. Men kunne være fedt, hvis du kunne fylde lidt på dine opdateringer, ved godt at de har været sån hele vejen igennem Thumbs Up

Ja, jeg tror lysten endelig er tilbage Smiley

Nej, starten har ikke været optimal, men kan allerede sige nu at det er gået lidt bedre i november Smiley

Den sidste update var tynd, ja, men det er pga. det var længe siden jeg havde spillet de kampe jeg updatede om, så kunne ikke rigtig få oplevelserne med Smiley

ydersog
Gæst

« Svar #62: 07 Maj 2008, 22:56 »

3 spillere er kommet til i halvsæsonens transfervindue. 20 ligakampe er spillet, Champions League-gruppespillet færdigspillet og Copa del Rey er på vej ind i semifinalerne. Hvor befinder Zaragoza sig?

La Primera
v. Atlético (a) 3-0
v. Villarreal (a) 1-1
v. Cádiz (h) 0-0
v. Celta (a) 1-1
v. Mallorca (h) 3-2
v. Osasuna (a) 1-3
v. Valencia (a) 0-3
v. Barcelona (a) 2-3
v. R. Madrid (a) 2-3
v. Sevilla (h) 2-1

Champions League
v. Inter (h) 3-1
v. PSV (h) 4-0
v. Stuttgart (a) 0-1

Copa del Rey
v. Rayo (a) 3-0 (4. runde)
v. Rayo (h) 2-0 (4. runde)
v. Villarreal (h) 2-1 (5. runde)
v. Villarreal (a) 1-0 (5. runde)
v. Getafe (a) 1-2 (Kvartfinale)
v. Getafe (h) 2-2 (Kvartfinale)

"3 sejre, 3 uafgjorte og 4 nederlag i de sidste 10 kampe vidner om at Zaragoza er gået lidt i stå for tiden. Vi har ladet rigtig mange mål gå ind og det er det der gør udslaget i sidste ende. Vores offensiv er skarp nok, men bagtil halter det, desværre", erkender Andersen, som nu kan se sit Zaragoza-mandskab helt nede på en 13. plads.

"Vi havde 4 svære kampe til sidst i La Primera mod Valencia, Real Madrid, Barcelona og Sevilla - nogle siger de fire bedste hold i Spanien, så på forhånd var vi ikke levnet mange chancer. Men to knebne nederlag til Real Madrid og Barcelona plus sejren over Sevilla viser at vi måske på vej op igen", siger Andersen med tro i stemmen.

De manglende resultater i ligaen, kommer derimod i Champions League. Sejren på 3-1 over store Inter blev sikret af jokeren David Generelo, som med to scoringer i hhv. 89. og 90. minut sikrede 3 point over det italienske mesterhold. Dermed gav det Zaragoza muligheden for at komme videre fra gruppen. Og med en efterfølgende 4-0 sejr over PSV var 1/8-finalen sikret. Derfor stillede man med reservehold i Stuttgart, som gav et 0-1 nederlag. Zaragoza skal nu møde engelske Liverpool.

I Copa del Rey lagde man ud med at møde det gamle La Primera-hold Rayo Vallecano. En samlet 5-0 sejr sendte Zaragoza i 5. runde mod Villarreal. Her sejrede man både ude og hjemme, så Zaragoza var nu i kvartfinalen. Getafe var nu modstanderen og med et nederlag ude og kun uafgjort hjemme, måtte man se semifinalen gå til Michael Laudrup og hans Getafe.

Forstærkninger er der også blevet plads til i Zaragoza. Den polske målmand Tomasz Kuszczak er kommet til fra Manchester United for omkring 20 mio. kr. Samtidig er tyske Lukas Podolski blevet hentet til det spanske fra FC Bayern for omtrent 75 mio. kr. Den sidste forstærkning i denne omgang blev den montenegrinske offensive midtbanespiller Simon Vukcevic, som er kommet fra Sporting CP for omkring 50 mio. kr.

Alle disse penge, som blev brugt, skulle jo komme et sted fra. Carlos Diogo er blevet solgt til FC Porto for omkring 165 mio. kr. "Carlos har haft svært ved at spille sig i startopstillingen da Cristian (Zaccardo, red.) har gjort det bedre, efter min mening", udtaler Andersen om den nye Porto-spiller.

Truppen i 2. indlæg er opdateret
« Seneste Redigering: 13 Maj 2008, 16:51 af ydersog » Logged

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #63: 11 Maj 2008, 15:43 »

Så så jeg din besked om at bloggen var tilbage! Og det er bestemt en glædelig nyhed - Du skriver som altid rigtig godt, og grafikken er helt i top efter min smag. Så alt i alt glæder jeg mig meget til at igen følge denne blog.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #64: 12 Maj 2008, 12:11 »

Så så jeg din besked om at bloggen var tilbage! Og det er bestemt en glædelig nyhed - Du skriver som altid rigtig godt, og grafikken er helt i top efter min smag. Så alt i alt glæder jeg mig meget til at igen følge denne blog.
Helt enig, det er ganske lækkert det her. Thumbs Up

ydersog
Gæst

Sv: .:SLUT:. 30 años atrás ...
« Svar #65: 24 Maj 2008, 15:43 »

Oh boy, here we go ...

Denne blog lukker her - jeg har masser af motivation til at spille på dette save, men derimod er motivationen til at blogge, ikke til stede Skuffet

Det var sjovt så længe det varede, men det slutter her Skuffet

-LFC-
Manager

Sv: .:SLUT:. 30 años atrás ...
« Svar #66: 24 Maj 2008, 15:46 »

Sikke noget lort. Skuffet

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010