home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1247 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  .:SLUT:. 30 años atrás ...
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: .:SLUT:. 30 años atrás ...  (Læst 13581 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: 29 años atrás ...
« Svar #15: 27 Feb 2008, 17:24 »

Ja, det ser ganske fornuftigt ud.

Dejlig og enkel måde du fremstiller bloggen på, og jeg kan egentlig godt lide, at opdateringen ikke er alt for fyldig, da det kort og præcist opdaterer os igennem. Jeg håber ikke, at der er hold i rygterne, da det jo er holdets ultimative stjerner. Sælg hellere nogle af de lidt mere spillere, og gør så meget som du overhovedet kan, for at holde fast på dem.

Don W
Ynglingespiller

« Svar #16: 28 Feb 2008, 11:46 »

God start, overraskende stærk trup alligevel...  Thumbs Up

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

ydersog
Gæst

« Svar #17: 28 Feb 2008, 15:47 »

Indlæg nummer 2 er opdateret med 1. holdstruppen

En update er på trapperne ...

ydersog
Gæst

« Svar #18: 28 Feb 2008, 18:26 »

Efteråret er ovre - Ricky Andersen har ført Real Zaragoza på Champions League-kurs. En 4. plads efter 19 kampe i La Primera og man kan kun kalde Andersens første halvår godkendt.

La Primera
v. Valladolid (h) 3-2
v. Espanyol (h) 0-2
v. R. Madrid (a) 0-1
v. Racing (a) 1-1
v. Osasuna (h) 3-0
v. Recreativo (a) 2-0
v. Amería (h) 2-0
v. Valencia (a) 2-5
v. Sevilla (h) 3-3
v. Barcelona (a) 0-3
v. Atlético (h) 2-1
v. Mallorca (h) 0-0
v. Deportivo (a) 1-4
v. Villarreal (h) 3-2
v. Murcia (a) 2-1
v. Athletic (a) 0-0
v. Betis (a) 4-1
v. Getafe (a) 3-1
v. Levante (h) 2-1

Copa del Rey
v. Portuense (a) 1-1 (4. runde)
v. Portuense (h) 3-0 (4. runde)
v. Barcelona (h) 1-3 (5. runde)

UEFA Cup
v. Toulouse (a) 3-3 (1. runde)
v. Toulouse (h) 2-0 (1. runde)
v. Empoli (a) 2-2 (Gruppe E)
v. P. Ferreira (h) 3-1 (Gruppe E)
v. Bolton (a) 0-1 (Gruppe E)
v. Ajax (h) 2-0 (Gruppe E)

Et af de større lyspunkter på Zaragoza-himlen er uden tvivl spilleren Ricardo Oliveira som har scoret 16 mål i denne sæson. 13 af disse i ligaen hvor han blot har optrådt i 18 kampe. "Jeg er målløs over hvad Ricardo han præsterer i øjeblikket. Han vil være en guldklump for ethvert fodboldhold. Og ja, jeg overvejer kraftigt at få ham i klubben på permanent basis", udtalte Andersen omkring hans brasilianske målsluger.

En anden spiller som synes at nyde successen; Alberto Zapater. Han er 1. holdstruppens yngste spiller, hvis man ser bort fra lejesvenden Chris Eagles. Og det tyder ikke på han mangler rutine. "At spille så stabilt og sikkert i en alder af 22 år, er noget jeg ikke fatter. Han har en lang og gloværdig karriere foran sig og jeg håber da han bliver i Zaragoza længe endnu", lyder de rosende ord fra Zaragoza-manageren. Det er dog ikke alene medierne og manageren der har fået øje på Zapater's kvaliteter. Hold som Valencia og Inter har fået øjnene op for knægten og synes snarest at byde på midtbanegeneralen.

La Primera ligner sig selv denne sæson. Barcelona, Valencia og R. Madrid er så småt stukket af i toppen, mens Levante allerede ser "frem" til næste sæson i den næstbedste spanske række. De største overraskelser må være at Sevilla er placeret på en 8. plads, mens Zaragoza ligger på den sidste Champions League-plads, 4. pladsen.

Zaragoza mødte en, på papiret, nem modstander i 4. runde i Copa del Rey. Portuense var modstanderen, og de gav sig ikke uden kamp. 1-1 hos Portuense og overraskelsen lurede i det fjerne. Dog tog Zaragoza sig sammen hjemme på La Romareda og vandt sikkert 3-0. I 5. runde var man så uheldig at trække det ultimative tophold i La Primera, Barcelona. 1-3 nederlag hjemme og Zaragoza synes allerede ude af årets pokalturnering.

Zaragoza er videre fra UEFA Cup gruppespillet. Det spanske hold havde fået æren af at spille mod Ajax, Bolton, P. Ferreira og Empoli. En pulje hvor Zaragoza meget gerne skulle videre fra. Det kom de også i sidste runde, hvor man slog et formsvagt Ajax-mandskab 2-0. I 1. knockout-runde har Zaragoza fået fornøjelsen af franske Marseille.

Fremtidige updates vil komme med kortere mellemrum Smiley

SirToby
Manager

« Svar #19: 28 Feb 2008, 19:09 »

Lækker, overskuelig og velskrevet update.

Resultaterne er også gode, og mon ikke du kan banke Marseille over to kampe.

ydersog
Gæst

« Svar #20: 28 Feb 2008, 22:25 »

Lækker, overskuelig og velskrevet update.

Resultaterne er også gode, og mon ikke du kan banke Marseille over to kampe.

Tak, tak og tak Smiley

Det gør jeg forhåbentlig Smiley

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 28 Feb 2008, 22:37 »

Det som jeg efterlyste i sidste update, lidt mere fyld og guf, har du formået at flette ind i teksten. Jeg bryder mig bedre om skrivemåden i denne update, men jeg har ikke helt styr på, hvad der gør udfaldet. Jeg håber selv du ved, hvad du har gjort anderledes, for det har hjulpet. Efter mit hoved! Smiley 

Rigtigt godt!

ydersog
Gæst

« Svar #22: 29 Feb 2008, 12:02 »

Første måned i 2008 er forbi - Zaragoza har fået en skuffende start på foråret med kun én sejr i fire ligakampe. Samtidig er en ny spiller kommet til klubben. Fábio Aurélio er kommet til fra engelske Liverpool.
La Primera
v. Levante (h) 2-1
v. Espanyol (a) 1-6
v. R. Madrid (h) 0-4
v. Valladolid (a) 1-2

Copa del Rey
v. Barcelona (a) 2-1 (5. runde)

"Det er lige til at lukke op og skide i! Vi må ikke tabe 12-2 over 3 kampe når vi ligger på en Champions League-plads. Og det værste er, at vi førte 1-0 mod Espanyol", udtaler en bitter Zaragoza-manager.

Zaragoza ligger nu placeret på en 7. plads i La Primera, men kun med 4 point op til Espanyol på den sidste Champions League-plads. Espanyol er dog klart bedre indbyrdes, hvor de fører med en 8-1 score.

Zaragoza fik æren af at møde Barcelona i Copa del Rey 5. runde. Man tabte 1-3 hjemme, efter en pauseføring. Videre avancement syntes da næsten umuligt, men Zaragoza var lige ved at snyde catalonerne. Zaragoza vandt 2-1 på Camp Nou, efter Barcelona havde været foran med 1-0. Et skud på stolpen fra Pablo Aimar i overtiden, fik de medrejsende fans op af sæderne, men det var ikke nok.

Zaragoza har forstærket sig med den brasilianske venstreback Fábio Aurélio. Han startede sin professionelle karriere i São Paulo. Derfra røg han til spanske Valencia hvor han spillede indtil sommer 2006. Herfra smuttede han til engelske Liverpool, hvor han ikke fik megen spilletid. Nu er han taget tilbage til Spanien, nemlig Zaragoza. "Fábio besidder en række kvaliteter som kan bruges på ethvert mandskab, og jeg tror bestemt han vil få en nøglerolle på dette hold", udtaler Andersen om sin nye nummer 17.

macrel
Ynglingespiller

« Svar #23: 29 Feb 2008, 12:19 »

Nice med Aurelio. Er han starter?!
Surt med Cuppen. Hvad med UEFA'en?

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

ydersog
Gæst

« Svar #24: 29 Feb 2008, 12:23 »

Nice med Aurelio. Er han starter?!
Surt med Cuppen. Hvad med UEFA'en?

Han er starter i ligaen, ja, men I UEFA Cup'en kunne han ikke registreres..

Ang. UEFA Cup kan du læse det i den tidligere update men:

Jeg gik videre fra puljen og skal nu møde Marseille

Yoggidk
Gæst

« Svar #25: 29 Feb 2008, 12:25 »

fin blog.

macrel
Ynglingespiller

« Svar #26: 29 Feb 2008, 13:12 »

Han er starter i ligaen, ja, men I UEFA Cup'en kunne han ikke registreres..

Ang. UEFA Cup kan du læse det i den tidligere update men:

Jeg gik videre fra puljen og skal nu møde Marseille
Nå jaja har jeg da læst. hehe
Tænker på om du har slået dem endnu.
Men jeg venter til næste update... sry

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

vondracek
Gæst

« Svar #27: 29 Feb 2008, 13:15 »

Flot update ydersog - dog en skam med nederlaget Espanyol, trods en et måls føring.
- Glæder mig til at høre mere.

MLL
Manager

« Svar #28: 29 Feb 2008, 13:24 »

Endnu en fed update.

KIU

Tilbage på FmF Opstemt

ACH (dem ka` vi li
Gæst

« Svar #29: 29 Feb 2008, 13:43 »

god update

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010