home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1126 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  "Two sides of every story" #7 Januar 2008
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Serie A?
Inter
- 37 (59,7%)
Milan
- 17 (27,4%)
En tredje
- 8 (12,9%)
Antal Stemmer: 62

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: "Two sides of every story" #7 Januar 2008  (Læst 17661 gange)
Schjeld3
Gæst

Sv: "Two sides of every story" #2 Juli 2007
« Svar #30: 27 Feb 2008, 21:31 »

steeval : Du skriver virkelig flot, bliver rigtig fanget af den skrivemåde, så intet negativt der "Keep up"

PcmCoolcity : Du skriver skam os flot, der skal lige ændres på billederne, og så skal de helst være lige store, da der ser mere stil rent ud.

Jeg håber i kan holde den i lang tid, så Keep upp til jer begge Wink

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 27 Feb 2008, 21:34 »

Flot arbejde begge to.. I skriver rigtig godt. Dog skal i lige gøre billederne lidt mindre da de er way to big. :p min mening Wink

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Shaft
Manager

« Svar #32: 27 Feb 2008, 21:58 »

Jeg sørge selvfølgelig for billederne er i de rigtige størrelser næste gang Wink Fik bare lidt strees Peace

-LFC-
Manager

« Svar #33: 27 Feb 2008, 22:06 »

Godt godt, jeg følger med Smiley

Shaft
Manager

« Svar #34: 27 Feb 2008, 22:48 »

Milan boss: Vi tager Champions League ! |  Skader: Ambrosini og Pato tilbage ! |  Gattuso: Stolt kaptajn ! | Zaccardo: Det en drøm !|  Dida: Jeg vogter målet !  |Bookmakere: Inter vinder Serie A

Så sidder vi har igen. Klar til at informere jer om vores situationer. Som i nok ved, har den foregående måned budt mig på Serie A åbning, Europæisk super cup finale og slutningen på transfers marked. Vi har også fået noget nyt fra vores skades liste. Jeg vil starte med vores indkøb som har fundet sted i den overstået måned. Jeg kan allerede nu sige, der ingen salg har været.

Den 5/8 2007 hentede jeg det kun 16 årig talent Henri Saivet fra Bourdeux. Jeg måtte slippe 6 millioner for dette vidunderlige offensive talent. Han er selvfølgelig set som en investering for fremtiden, og derfor regner jeg heller ikke med han kommer til at spille rolle på første holdet før om et par år.
Jeg hentede også Christian Zaccardo fra Palermo for 75 millioner den 30/8 2007. Christian er 25 år, italiensk landsholdspiller. Han kan både spille højre back, og i midter forsvaret. Jeg har tænkt mig at bruge ham begge steder, dog med henblik på han overtager højre back pladsen fra Oddo en af de kommende sæsoner.

På skade situationen er der positivt nyt at hente fra Pato, som er blevet sin skade kvit. Nu venter bare en hård genoptræning. Hos Ambrosini er der også godt nyt. Han kan næsten ikke mærke til sin skade, dog vil der gå en til to uger før han vil være klar til at tage en plads på holdet.

Da vi startede måneden manglede vi stadig kampe fra Holland af. Heerenveen var den første modstander i Holland. Kampen blev en kedelig 0-0, uden nogle højdepunkter.
Derefter manglede der en sidste kamp før vi kunne vende tilbage til Italien og tænke på Serie A. Vi mødte Twente og vandt 2-1, dermed var Twente også det første hold, der lykkedes at score imod os. Inzaghi scorede begge vores mål, endnu engang. Og virker skarp til sæsonstarten.
Vi tog nu væk fra Holland og hjem til Italien, hvor vi spillede en kamp mod vores reserver inden vi trænede intensivt de sidste to uger før sæsonstart. Kampen mod reserverne blev en målrig affære, som førsteholdet vandt 6-2.
Derefter gjorde vi klart til om præcis 19 dage, hvor vi skulle møde Udinese på San Siro. Kampen var også min første med betydning, så jeg var også lidt presset inden kampen. Jeg havde fundet frem til en opstilling jeg stolede på, på trods af vi havde 4 skadede spillere. Første halvleg dominerer vi, dog uden at score. I anden halvleg vælger Bonera så at gå med frem på hjørnespark. Et halvt minut senere ligger bolden i kassen. Bonera havde bragt Milan foran. San Siro kogte, og der skulle kun gå fire minutter ekstra før Inzaghi udbyggede forspringet til 2-0. Inden da havde Udinese endnu ikke haft en chance. Det havde de heller ikke da Inzaghi gjorde det til slut resultatet 3-0 i det 87 minut. Rent faktisk lykkedes det ikke Udinese overhoved at komme til et enkelt forsøg i dagens kamp. En fantastisk indsat forsvars mæssigt især. Det gjorde jeg var forhåbningsfuld inden den Europæiske super Cup mod Sevilla i går. At kampen så skulle ende som den gjorde var der nok ingen der havde forventet.
Kampen starter stille og roligt, holdene mærker lidt an på hinanden inden Kanouté scorer på hjørne efter 21 minutter. Det fik Milan til at satse mere offensivt, et sats Gilardino udnyttede til at udligne 1-1 i det 41 minut. Sådan så det også ud ved pausen.
Anden halvleg var fire minutter gammel da hjerne slog klik hos Inzaghi, rødt kort for en stempling med begge foder forrest mod Maresca. På det frisparket scorer Kanouté så endnu engang da han hæder Poulsens indlæg i mål. Sevilla føre nu 2-1. Milan presser på uden dog at få de store chancer indtil det 87 minut, hvor Christian Poulsen får et rødt kort, efter to gule. En retfærdig dom mod den hårdt spillende Dansker. Milan vågner op til dåd igen, og to minutter efter peger Massimo Busacca, kampens dommer på pletten, i Sevillas felt. Pirlo får muligheden for at udligne med få minutter tilbage. Pirlo, sætter den sikkert ind. 2-2, og forlænget spilletid ventede forude.

At Javi Navarro og Gattuso vælger at få rødt kort med to minutter mellemrum, var det eneste der skete i den forlængede spilletid. Nu var det op til målmændene at tage straffesparkende. Gilardino vælger at lægge ud med at brænde, og Milan under pres. Siden hen scorer Sevilla på deres tre næste, og Milan på deres to bagefter. Da Julien Escudé så brænder gav det Milan håb igen. Desværre vælger Jankulovski at brænde på forsøget efter, og nå Keita score sikkert for Sevilla, ender Sevilla med pokalen. Jeg var dybt skuffet i går. Men stadig fattet, vi havde trods alt spillet en halvleg i undertal, og alligevel formåede at få uafgjort er bestemt ikke dårligt.

I denne måned venter der 5 Serie A kampe, plus sæsonstarten i Champions League. I den hjemme lige liga skal vi møde Livorno ude den 5. september, Torino den 16. september, Sampdoria ude den 23. september, Roma hjemme den 26. september og Catania ude den 30. september. Uden tvivl spændende kampe, hvor de største må være ude mod Sampdoria og hjemme mod Roma.

I Champions League er vi kommet i gruppe med Werder Bremen, Porto og Olympiakos. Jeg ser os selv som favoritter, dog skarpt forfulgt af Werder og Porto, som kommer til at kæmpe om andenpladsen i gruppen. Vi ligger ud med at møde Werder Bremen ude den 19. september.

Håber i har nydt dette møde. Jeg ser frem til at se jer om en måned igen. Farvel.

Kampe:
Heerenveen – Milan 0-0 (ven)
Twente – Milan 1-2 (ven)
Milan – Milan reserver 6-2 (ven)
Milan – Udinese 3-0 (liga)
Milan – Sevilla 2-2 (Super cup)

Christian Zaccardo tørner fremover ud for Ac Milan.
« Seneste Redigering: 28 Feb 2008, 01:29 af PcmCoolcity » Logged

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 27 Feb 2008, 22:49 »

August 2007

Modric skifter til Inter  |  Modric: Kæmpe stort!   |  Inter kritiseres for mangel på italienere  |  Roma sejrer i Italiensk Super Cup  |  Inter manager: Vi havde fortjent sejren

Transfer update sommeren 2007

Det var alt nu vil jeg gerne overlade ordet til Luka, så han kan fortælle lidt om sig selv. Jeg overlod Luka til de hungrende journalister, han skulle nok klare det. Hans lidt skæve udseende og det lange karakteristiske hår, gik lige ind hos dem. Hvad de ikke vidste var, at her var en spiller der de næste mange år ville dominere italiensk fodbold. Jeg gav mig selv den frihed, at tage en øl mens jeg kiggede tilbage på transfer vinduet. Luka var et godt indkøb, en fremragende fodboldspiller med en strålende fremtid, men han var ikke Montolivo. Ikke fordi Montolivo var en bedre fodboldspiller, snarere måske tværtimod, men Montolivo var kommende italiensk landsholdsstjerne. For mens min kollega i AC Milan solede sig i Italienske landsholdsspillere, havde jeg ikke en eneste og pressen lagde mærke til det. Jeg besluttede at lade det ligge, som et gammelt ordsprog siger: ingen grund til at græde over mangel på hjemlige fodboldspillere.

Ind:
Luka Modric 115 mio

Ud:
Paolo Orlandoni 4,25 mio
+ Diverse ungdoms spillere på lejekontrakter

Sæsonstart

(Super Cup) Inter - Roma 0-0 (Roma 4-3 i straffesparkskonkur rence)
(Serie A) Cagliari - Inter 0-0

Jeg havde talt ned de sidste par dage. 5, 4, 3, 2, 1 dag til min første kamp i spidsen, og nu lå jeg her ude af stand til at falde i søvn. Jeg havde gennemgået taktikken med drengene op til flere gange, jeg havde gjort klar for dem hvordan de skulle spille, nu var tingene ude af mine hænder.

Kom nu drenge lortet skal bare i mål. Den overvældende følelse det først havde været da jeg indtog stadion var så småt forsvundet, nu eksisterede kun kampen. Vi spillede godt, rigtigt godt, vi manglede bare et enkelt mål. Zlatan og Souza havde begge brændt chancer i massevis og Doni havde stået fantastisk.

Ny halvleg, samme scenarie. Vi havde overtaget, chancerne og spillet, men Roma havde heldet og vigtigst af alt Doni. Det begyndte at ligne straffespark mere og mere. Zlatan vadede i chancer, men misbrugte. Kom nu drenge, det er nu vi skal afgøre det, vi har 30 minutter til at vinde kampen. De er presset i bund, så få nu bare det lort over stregen. En sidste peptalk, men jeg var urolig. Efterhånden troede jeg ikke engang selv på det, Doni var simpelthen bare for god i dag.

2 minutter tilbage af ekstra tid, Chivu var skadet og vi havde spillet de sidste 20 minutter med kun 10 mænd, en straffesparks konkurrence var uundgåelig. Jeg var nervøs for straffespark, straffesparks konkurrencer havde altid den forkerte vinder, nogle vil kalde det charmen ved fodbold, jeg kalder det tilfældighedernes spil.

Vieira skal score for at holde inter inde i kampen. Kommentatorens ord gav genlyd helt ned til mine svedende baller. Begge hold havde scoret på alle deres skud lige indtil Maxwell brændte. Juan havde derefter scoret og lagt alt presset på os. Han tager tilløb, han skyder, MEN DONI REDDER!!! ROMA VINDER DEN ITALIENSKE SUPER CUP!!! Det var ikke til at bære, jeg sparkede til vanddunken og skyndte mig væk fra stadion, væk fra pressen væk fra det hele, nu skulle de lære at score mål, nu skulle de træne som de ikke havde trænet før.
« Seneste Redigering: 28 Feb 2008, 00:44 af steeval » Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Schjeld3
Gæst

« Svar #36: 27 Feb 2008, 23:01 »

PcmCoolcity:
Flot update, du skriver lidt mere detaljeret som giver ekstra point fra min side, og så har du gjort nogen super indkøb, os så forresten os flot topbanner.

Steeval:
Ikke så gode resultater, og den der streg du har lavet for ligesom at aflutte trasfers er for lang, du kunne evt. cutte de logoere du har sat ind, så ville det hele være perfekt, rigtig flot update du har os en rigtig god formulering og et stort ordforråd.

« Seneste Redigering: 27 Feb 2008, 23:08 af Schjeld3 » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #37: 27 Feb 2008, 23:03 »

Ikke så gode resultater, og den der streg du har lavet for ligesom at aflutte trasfers er for lang, du kunne evt. cutte de logoere du har sat ind

Eller blot bruge følgende kode:
Kode:
[hr]

Så vil den automatisk lave denne streg:

Mht. bloggen ser det godt ud, og må indrømme det er en ganske glimrende idé. Forza Milan! Opstemt

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #38: 27 Feb 2008, 23:20 »

Eller blot bruge følgende kode:
Kode:
[hr]

Så vil den automatisk lave denne streg:

Mht. bloggen ser det godt ud, og må indrømme det er en ganske glimrende idé. Forza Milan! Opstemt

Mange tak Smiley anede ikke hvordan man skulle lave sådan en streg, så det var rent prøvelse Smiley

M.h.t. resultaterne, bare vent til næste update  Hævet Øjenbryn

Og til sidst mange tak for de dejlige kommentarer og den konstruktive kritik Smiley

ps. så er det ordnet Opstemt
« Seneste Redigering: 27 Feb 2008, 23:22 af steeval » Logged

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #39: 27 Feb 2008, 23:25 »

PCMC: Flot skrevet! ganske gode resultater - Og dejligt at billedet har det rigtige størrelse

Steeval: Godt skrevet - Surt med Super cuppen! - En skam at billederne er lidt dårlige

BTW. Efter hver af de der køre øverst hvorfor sætter i så ikk' et "|" tegn?

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #40: 28 Feb 2008, 00:42 »

BTW. Efter hver af de der køre øverst hvorfor sætter i så ikk' et "|" tegn?

er hermed gjort

vondracek
Gæst

Sv: "Two sides of every story" #3 August 2007
« Svar #41: 28 Feb 2008, 01:09 »

Fed idé I er kommet med. Synes det ser rigtig spændende ud.

PcmCoolcity: Synes det er lidt 'trælst' at læse så meget tekst. Især når skriften er så lille, men det kan jo godt være at det bare er mig. Ergo, lidt bedre opsætning istedet for at sætte billederne til sidst i din update.
Og steeval: Det eneste jeg ikke bryder mig om, er de mange forskellige farver du anvender ved kampenes resultataer.

Og PcmCoolcity godt at se du fik din sigantur til at virke - håber det kunne bruges (;
« Seneste Redigering: 28 Feb 2008, 09:04 af vondracek » Logged

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 28 Feb 2008, 13:17 »

Det eneste jeg ikke bryder mig om, er de mange forskellige farver du anvender ved kampenes resultataer.

Taget til efterretning og farverne er blevet skåret lidt ned i næste update Smiley

Ellers tak for rosen Smiley

las9
Lilleputspiller
*

« Svar #43: 28 Feb 2008, 16:00 »

flot og levende skrevet begge KTW  Smiley

PCMGeeks.dk - Nordens største pcm side

Shaft
Manager

« Svar #44: 28 Feb 2008, 18:05 »

Der er nu en afstemning oppe.

Hvem tror DU vinder Serie A ? Stem i toppen, og se om du får ret nå sæsonen er ovre !

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010