home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1202 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  "Two sides of every story" #7 Januar 2008
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Serie A?
Inter
- 37 (59,7%)
Milan
- 17 (27,4%)
En tredje
- 8 (12,9%)
Antal Stemmer: 62

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: "Two sides of every story" #7 Januar 2008  (Læst 17591 gange)
steeval
Reserveholdsspiller

"Two sides of every story" #7 Januar 2008
« : 26 Feb 2008, 16:41 »

Goddag Allesammen.
Min gode ven gennem snart 13 år kom med denne idé fra snart en uge siden. Idéen bestod i en story, hvor han var det ene hold, og jeg var det andet hold. Vi kunne så skrive vores egen side af sagen, og på den måde skabe et mere nuanceret billede.

Vi valgte holdene Inter og Milan, ikke de sværeste hold at styre, men ingen af os har spillet med store hold i dette års manager. Der vil komme updates efter hver spillede måned i spillet, og vi vil prøve at komme med updates dagligt, eller hver anden dag.

Spilinformation:

Version: 8.0.2

Valgte Ligaer: Danmark (Superligaen), England (Championship og derover), Frankrig (Ligue 2 og derover), Tyskland (2. Liga og derover), Italien (Serie B og derover), Holland (1. Division og derover), Spanien (LIGA BBVA og derover)

Databasestørrelse: Stor

Første update kan ventes senere i dag.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2008, 22:54 af steeval » Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Balslev
Førsteholdsspiller

Sv: #1 Indledning "Two sides of every story"
« Svar #1: 26 Feb 2008, 16:55 »

Lyder spændende, ser dog lidt skeptisk på det, da alle de blogs jeg har set hvor der er flere om bloggen, går hurtigt i stå.
Men håber i kan holde den kørende.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Guldbrand
Gæst

« Svar #2: 26 Feb 2008, 16:55 »

Ser spændende ud.. Glæder mig til at høre mere   Smiley

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 26 Feb 2008, 16:58 »

Det lyder spændende.

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 26 Feb 2008, 17:03 »

Kan sige vi allerede har de første 8 updates mere eller mindre klar, vi vil dog poste dem lidt efter lidt så vi kan følge med efterspørgslen.

Shaft
Manager

« Svar #5: 26 Feb 2008, 17:41 »

Ac Milan har altid været en drøm for mig at styre. At drømmen skulle realiseres allerede i 2007 var jeg slet ikke forberedt på. Jeg skulle styre mit hold gennem dårlige og gode tider. Dette er første gang jeg stod nede på græsplanen her på San Siro. Normalt sidder jeg oppe på tilskuer rækkerne, men denne gang er det mig der er i centrum. Mig det drejer sig om.

Jeg havde allerede været forbi og hilst på spillerne, staben og dem alle. Nu ventede pressen foran mig. Klar til jeg skulle sige mine første ord. ”Velkommen til. Jeg er stolt af at have fået chancen som manager af vores bestyrelse formand Silvio Berlusconi, og jeg vil gøre mit bedste for ikke at skuffe ham. Jeg har fået en to årig kontrakt, hvor jeg har mulighed for at sætte mit præg på holdet. Jeg vil satse bredt. Vi skulle gerne i år, kæmpe med om sejren i Serie A, og senest vinde turneringen næste år. Champions League er også vigtigt for klubben. Jeg vil gerne selv vinde Turneringen hurtigst muligt, da jeg synes vi har en god trup.”

Jeg vil nu fortælle lidt om min trup.

På målet er der tæt kamp mellem Dida og Kalac. De får nok begge lov til at vise deres værd i de kommende venskabskampe, og derefter vil jeg beslutte hvem der skal være første valget.

I forsvaret har vi legenden Maldini, verdensklasse spilleren Nesta, 26 årig Bonera og Simic til at dække op inde centralt. Jeg regner med pladserne tilfalder Nesta og Bonera, men igen er der stor konkurrence.
På backerne har vi dygtige folk som Oddo og Cafu på højre side, Kaladze og Jankulovski på modsatte side. Igen er der så tæt kamp, at jeg ikke har besluttet mig hvem der starter inde, men først tage beslutningen efter venskabskampene.

Vi har en ufattelig stærk midtbane i år. Alle spiller kan gå ind og spille uden problemer, men stjernerne må nok være Pirlo, Gattuso og Seedorf. Med folk som Emerson, Brocchi, Ambrosini og Gourcuff står vi rigtig stærkt. Jeg har endnu ikke besluttet mig for der starter inde i startformationen.

Angrebet er på trods af, at vi har et ry som et defensivt hold, er det efter min mening det klart stærkeste. Inzaghi, Ronaldo, Kaka, Pato, Gilardino og det unge talent Coppiardi som vi har lejet fra Mantova skal nok score mål for os.

Nu har i fået det første indblik i min trup, og holdninger. I vil høre fra mig igen nå vi nærmere os den 1/8 2007.

Indtil da vil jeg sige tak for dette pressemøde, og på gensyn.

Jeg synes selv jeg klarede pressemødet godt, og samme holdning havde Silvio. Nu ville jeg smutte hjem og gøre mig klar til første træningsdag i morgen.

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 26 Feb 2008, 17:42 »

Præsentationen

Jeg lignede en vinder, jeg var en vinder, spejlbilledet efterlod ingen tvivl. Yndigt friseret hår, Armani jakkesæt alt sammen efter ordre fra klubben. Man skulle være blevet manager i England, der talte alt det hurlumhej ikke. Der var hårde tacklinger og fight nøgleordet, men hvem kunne sige nej til sådan en chance, som jeg havde fået? Træne Italiens, for ikke at sige verdens, øjeblikkelige bedste klubhold. Der var nok at leve op til, 2 mesterskaber i træk det første måske efter lidt sjove omstændigheder, men uanset omstændighederne var der noget at leve op til. En flok af verdens bedste fodboldspillere under min kommando, adlydende, lyttende og klar til kamp på min mindste befaling. Jeg forlod min lejlighed klar til dagens første udfordring.

Som i nok ved er vi samlet i dag som følge af Mancinis afsked. Jeg selv og bestyrelsen har diskuteret forskellige træneremner og er kommet frem til én. Nu var det min tur, som en anden broadway skuespiller gjorde jeg mig klar til min éntre, nu skulle de se mig, den nye store personlighed i Italiensk fodbold, hvis de ikke allerede havde lært, at omtale mit navn med respekt, så skulle de nok komme til det.

Goddag og velkommen til. Blitzene blindede mig. Jeg vil spare jeg for alt for mange ligegyldigheder og gå direkte til sagen. Målet er endnu engang at vinde mesterskabet, jeg håber også at vi kan vaske de senere års europæiske fiaskoer af os, og få de store ører til det rigtige milano hold. Ellers er vores store mål som altid, at være bedre end Milan.

Zlatan er stjernen

Vi har en bred trup og jeg er rigtig godt tilfreds med angrebet og forsvaret. Jeg vil muligvis søge efter forstærkninger til fløjene, men ellers føler jeg os klar til vores kommende udfordringer.

På målmandsposten er vi yderst stærkt besat med både César og Toldo. Som alle andre positioner på holdet er der åben kamp om pladserne, og den der imponerer mig mest i de kommende uger, er den som vil være mit førstevalg. Det er en ny æra, og alle positioner på holdet er til debat.

I forsvaret er vi ligeledes stærkt besatte. Navne som Chivu, Materazzi, Samuel, Cordoba og Zanetti siger det hele. Udover dem er vi også i besiddelse af to fantastiske brasilienske backer. Maxwell er en forsvarende Roberto Carlos, og Maicon vil på sigt få resten af verden til at glemme Cafu. De to skal sammen med Zanetti kæmpe om back pladserne, og Chivu, Materazzi, Samuel og Cordoba må hver overbevise mig om, at de fortjener en plads på holdet.

Midtbanen er måske det eneste sted, hvor vi mangler forstærkninger. Cambiasso og Vieira er de umiddelbare bud på startere centralt, hvor Stankovic og lejesvendende Jimenez og Maniche også kan gå ind. Selvsamme Stankovic skal sammen med Figo dække kanterne og Suazo kan også hives ud på fløjene, hvis der er skader eller andre skavanker.

I angrebet har vi éneren Zlatan som er udset til, at skulle være hovedpersonen i vores offensiv. Zlatan har siden skiftet til Italien vist sig som en fantastisk fodboldspiller, og vores modstandere skal ikke sove for længe om morgenen. Suazo, Cruz og Crespo vil kæmpe om den sidste position på holdet.

Truppen

Idealopstilling

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 26 Feb 2008, 17:42 »

De første updates ude i er velkommen til at kommentere

Temp
Reserveholdsspiller

Sv: "Two sides of every story" Præsentationen
« Svar #8: 26 Feb 2008, 17:53 »

God update. Kan godt lide den måde i skriver på.

Schjeld3
Gæst

« Svar #9: 26 Feb 2008, 18:06 »

Rigtig flot update!

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 26 Feb 2008, 18:10 »

Meget gode updates må man sige.. godt skrevet  Thumbs Up
Bliv endelig ved!

JimmyGP
Manager

« Svar #11: 26 Feb 2008, 18:15 »

Hvis i kan holde den kørende er projektet meget spændende.. de første 2 updates var gode og jeg glæder mig til at høre mere.. Wink

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #12: 26 Feb 2008, 18:15 »

Bliv bare ved, updatene er gode

19-18!

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #13: 26 Feb 2008, 18:17 »

Glæder mig til at høre mere, godt gået Thumbs Up

I ain't playin', nigga

Shaft
Manager

« Svar #14: 26 Feb 2008, 18:49 »

Hvis i kan holde den kørende er projektet meget spændende.. de første 2 updates var gode og jeg glæder mig til at høre mere.. Wink

Glad for at høre  Wink

Og jeg kan garantere vi kan holde den kørende, da vi har lavede masser af updates, før vi startede bloggen.   Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010