Update fra April mdr:
Først kamp i April mdr var hjemme mod ligaens nr. 8 FC Mocsow...
Zenith Peterburg - FC Mocsow[7] 0-1Héctor Bracamonte
[12] 1-1 Andrey Arshavin
[17] 2-1 Andrey Arshavin
[90] 3-1 Dudu Cearense str
[MoM] Andrey Arshavin 9 (Zenith Peterburg)
Efter kampen udtalte manager Michael Kudsk, at han var meget tilfreds spiller den måde spiller havde spille i kampe. Og at der var en meget fair resultat hvis vi kigger på boldbesidelse og chancer.
Næste kamp i ligaen var på udebane mod ligaens nr. 14 Amkar Rerm. Det virker som en kamp der bare skal vindes..
Amkar Rerm - Zenith Peterburg[15] 1-0 Evgeni Yordanov str
[72] 1-1 Dudu Caerense
[73] 1-2 Alexandr Kezhakov
[MoM] Robertas Poskus 8 (Zenith Peterburg)
Efter kampen udtalte manager Michael Kudsk, at han var ekstrem glad for sejren og de 3 point, da holder ikke havde spillede særlig godt. Men stadigvæk men en lille bitte overvægt at spillede til Zenith Peterburg.
Holdes topsscorer Andrey Atshavin blev skadet i kampen og er ude i op mod 2 uger. Plus at holdes første målmand har forvredet ankelen til træning og er ude i op mod 1 månede.
Næste kamp i ligaen er hjemme mod ligaens nr. 3 Rostov. Dette vil højstsnadsyligt gå hen og blive en spændende kamp da jeg selv ligger nr. 2 i ligaen
Zenith Peterburg - Rostov[8] 1-0 Alexandr Kerzhakov
[37] 1-1 Maxim Obozny
[57] 2-1 Alexandr Kerzhakov
[77] 3-1 Robertas Poskus
[MoM] Robertas Poskus 9 (Zenith Peterburg)
Efter kampe var manager Michael Kudsk meget tilfreds med sine spiller. Han sagde de havde spillede en rigtig god kamp og holdt modstanderne væk fra chancer.
Næster kamp i ligaen var ude mod ligaens nr. 13 Torpedo Moscow.
Torpedo Moscow - Zenith Peterburg[79] 0-1 Igor Denisov
[MoM] Dudu Cearense 8 (Zenith Peterburg)
Dette blive en meget spændende og velspillede kamp med få chancer til de to hold. Men heldigvis var jeg bedst til at udnytte de chancer jeg fik spillede mig frem til.
Sidste kamp i ligaen i April månede var på hjemmebane mod ligaens nr. 3 CSKA Moscow.
Zenith Peterburg - CSKA Moscow[57] 1-0 Andrey Arshavin
[61] 1-1 Yury Zhirkov
[65] 2-1 Andrey Arshavin
[67] 3-1 Alexandr Kerzhakov
[73] 4-1 Andrey Arshavin
[MoM] Andrey Arshavin 10 (Zenith Peterburg)
Dette var en meget lig kamp. Men Zenith Peterburg forstod bare og udnytte deres chancer. Efter kampen udtalte manager Michael Kudsk, at han var over lykkelig for sejren og CSKA Moscow og for der rigtige gode spil spillerne leveret i kampen.
Top 6 i ligaen efter 7 kampe ser sådan her ud: Nr. 1 Zenith Peterburg 18 pointNr. 2 Lokomotiv Moscow 18 point
Nr. 3 Dynamo Moskva 13 point
Nr. 4 Sparta Moskva 13 point
Nr. 5 CSKA Moscow 13 point
Nr. 6 Shinnik 12 point