home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1085 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]  (Læst 8469 gange)
Jaixo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #30: 29 Feb 2008, 01:13 »

Og jeg takker også for denne gennemgang Wink Gode updates og synes du har mixet billederne rigtig flot ind.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #31: 29 Feb 2008, 08:43 »

Mange tak Jaixo.
- Hvis billederne, eller for den sags skyld nogle andre ting, er for uskarpe el.lign, så må I lige sige til. I min sidste blog synes jeg billeder var fornemme, men da jeg kiggede efter et par dage, så synes jeg der var noget forkert ved dem. Så skriv endelig hvis der er noget som ikke passer.
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #32: 29 Feb 2008, 09:16 »

Utrolig flot opsætning, utrolig verlformuleret. KUTGW
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

vondracek
Gæst
 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #33: 29 Feb 2008, 09:46 »

Mange tak for det steeval.
- Ingenting som du mener kan gøre bloggen bedre?
« Seneste Redigering: 29 Feb 2008, 09:49 af vondracek » Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor
« Svar #34: 29 Feb 2008, 10:03 »

Så Batistuta. Et styks detaljeret gennemgang af truppet

Jamen super gennemgang af truppen. Jeg er dog lidt overrasket over du bruger Cleber. Nu bliver det spændende at se hvor langt op du ender, og for mig, hvem du henter ind som forstærkninger...
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #35: 29 Feb 2008, 10:13 »

Mange tak.
Raul Garcia er primært førstevalg, men Santana har også gjort det godt - så han kan derfor godt tilføje noget kreativitvt når Raul ikke formå at præstere godt. Jurado bruder jeg mig ikke særlig meget om, men han er som sagt stadig meget ung.

Edit: Jeg må fandme også sige at der er nogle løntunge spillere. Økonomien er desværre ikke blevet forbedret særlig meget siden start - dog tilføjede bestyrelsen mig knap 200 mio. til transferbudgettet, på grund af de store fremskridt jeg lavede.
« Seneste Redigering: 29 Feb 2008, 10:30 af vondracek » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #36: 29 Feb 2008, 20:19 »

Atlético Madrid
- Kvartfinalerne i UEFA Cuppen forud
» UEFA Cup

» AZ Alkmaar 2-1

»AZ Alkmaar 2-1

»Marseille 1-0

»Marseille 2-0


Spansk fodbold er stadig repræsenteret i UEFA Cuppen, når 2. Knockout runde går igang.
Davor Suker og hans mandskab Atlético Madrid forsatte de gode takter i den Internationale UEFA Cup turnering, hvor holdet kunne se sig videre til 2. Knockout runde efter to sejre over Hollandske AZ Alkmaar. Den første kamp på Vicente Calderón var meget taktisk præget. Luis Garcia fik vist hollænaderne, at han ikke bare var på topscorelistens førsteplads for sjovs skyld. Han scorede kampens første mål, imens Pablo kunne score på et fantastisk udarbejdet hjørnespark. Kampen endte 2-1 til Atleti. Udebanekampen blev dog ikke til det helt store festfvyrværkeri. Alkmaar formåede igen at scorer på madrilenerne, men tabte kampen 1-2, og måtte se sig slået sammenlagt 4-2.
   

Atlético skulle i 2. Knockout runde møde den franske klub Olympique de Mareille, som besidder ét af verdens største talenter - Samir Nasri. Der var lagt op til hårde og intense kampe imellem de to klubber, men Marseille viste ikke overhovedt ikke noget der nærmede sig fodboldspil. Dels på grund af ét tidligt rødt kort, som de fik i begge kampe, og dels på grund af talent Nasri blev pakket godt ind. Det blev en sammenlagt sejr på 3-0, hvor Atlético virkelig viste at de kunne følge med på den internationale scene. Luis Garcia scorede to ud af de tre mål, imens Forlán fik scoret ét enkelt.
I Kvartfinalen kommer Atlético til at møde spanske Zaragoza, en modstander Davor Suker har stor respekt for, men samtidig er de blevet slået af den madrilienske klub hele to gange i ligaen. Mange tror for alvor på en plads i Semifinalen er realistisk, og mon ikke Atlético er tæt på en.
» La Liga

» Zaragoza 4-1

» Racing 2-3

» Betis 2-0

» Espanyol 3-1

» Levante 2-2

» Osasuna 1-0

» Getafe 3-0

» Recreativo 1-1


27 runder er spillet i La Liga og der er 11 tilbage, der er dog endnu intet der er afgjort. Lige nu kan ingen vide sig sikre på hverken medaljer, Champions League-pladser, UEFA cup-pladser eller for dens sags skyld nedrykning. Dog har kongeklubben Real Madrid, samt Barcelona vist utrolige takter denne sæson. Real Madrid har et forspring på kun tre point ned til Barcelona, som kæmper om alt hvad de kan for at vinde La Liga. Barcelona har dog øget forspringet ned til ligaens 3'er med hele 11 point. Valencia kan derfor godt glemme alt om at hente 2. pladse og begynde at tænke på dem der ligger en plads nedenunder dem. Lige under dem ligger der nemlig et topmotiveret Atlético Madrid mandskab, som har overrasket alle. Kun ét enkelt point adskiller de to hold - hvilket øger spændingen endnu mere.

Atlético Madrid må siges at være årets helt store overraskelse, holdet fra hovedstadsregionen var i sidste sæson mere end utilfreds da man sluttede sæsonen på en skuffende 7. plads. I år ser det dog helt anderledes ud for den madrilenske klub der ligger på en imponerende 4. plads med blot ét point op til Valencia. Specielt talentet Sergio Argüero har vist formidabel klasse sammen med Forlán - de har tilsammen scoret knap 40 mål. Hvis Atlético forsætter med at vise lovende præstationer, så tror jeg godt, at Champions League kan sige goddag til et meget sultent mandskab.


» Pokalturnering

» Real Madrid 1-1

»Real 0-2
Efter Atletico Madrids overbevisede udklassering og en sammenlagt 7-2 sejr over Mallorca i den Spanske Pokalturnering, var der mere spænding på i Kvartfinalen, hvor Davor Suker & Co. skulle møde ærkerivalerne fra Real Madrid. Det kom også som en overraskelse, da Atlético endnu engang formåede at hente en uafgjort hjem. Den første kamp på Santiago Bernabéu endte 1-1, hvor Mista fik en hovedrolle i startopstillingen. Med resultatet 1-1 i den første kamp, havde Atlético en stor chance for at vinde på Vicente Calderón, men trods de mange chancer vandt gæsterne og rivalerne fra Real Madrid 0-2. Dermed blev Atlétic Madrid sendt ud af den spanske pokalturnering, men trods et nederlag formåede de at nå længere end forventet.


« Seneste Redigering: 02 Mar 2008, 20:52 af vondracek » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #37: 29 Feb 2008, 20:22 »

Rigtig god update, men du skriver den første kamp endte 1-1 på hjemmebane i pokalturneringe, men i faktaboksen til venstre står der 2-1?
Logged

Vuelve la ilusión

vondracek
Gæst
 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #38: 29 Feb 2008, 20:22 »

Synes lige der skulle falde en update, inden jeg smutter i byen.
- Som sagt; kritik modtages meget gerne, hvis I nu har noget på hjertet.

EDIT: Godt set Knudsen. Tak skal du have, og jeg retter selvfølgelig fejlen med det samme.
« Seneste Redigering: 29 Feb 2008, 20:24 af vondracek » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #39: 29 Feb 2008, 20:25 »

Spitzen.
hvor skal du i byen henne?
Logged

Vuelve la ilusión

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #40: 29 Feb 2008, 20:26 »

God update.

Men du skriver at du skulle møde Marseille i kvartfinalen og skriver bagefter at du skulle møde Zaragoza i kvartfinalen
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

vondracek
Gæst
 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #41: 29 Feb 2008, 20:31 »

God update.

Men du skriver at du skulle møde Marseille i kvartfinalen og skriver bagefter at du skulle møde Zaragoza i kvartfinalen

Tak, og det med Kvartfinalen er selvfølgelig rettet. Spillede imod AZ Alkmaar i 1. Knockout runde, Marseille i 2. Knockout runde og nu møder jeg så Zaragoza i Kvartfinalen.

EDIT - Til knudsen: Club Retro, men nu ikke for meget OT herinde.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #42: 29 Feb 2008, 20:32 »

Godt og fed blog.

God weekend
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #43: 29 Feb 2008, 20:55 »

Flot blog du har kørene.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

SoAP
Gæst
 
Sv: Den kroatiske legende - I Herrera's fodspor [Atlético Madrid]
« Svar #44: 01 Jun 2008, 14:56 »

så skete der ikke mere med den her blog eller hvad?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010