|
Buschaka
|
|
Trænger du til en fridag fra arb/skole/udd men ved du ikke hva du skal sige for at slippe afsted med det eller mangler du en god søforklaring til hvorfor du kommer 5 timer forsent hjem til dine svigerforældre, så er dette tråden hvor man kan få en god historie at fyre af..
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
starter selv.. skal hjælper med at flytte i weekenden for nogen venner.. en god måde at slippe for det på er??? sygdom er ubrugelig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fitzpatrick
|
|
starter selv.. skal hjælper med at flytte i weekenden for nogen venner.. en god måde at slippe for det på er??? sygdom er ubrugelig
Hvad med noget i retning af: Jeg har noget utrolig preserende Football Manager spil.. Ellers er der klassikeren, at du liiige havde glemt den anden aftale, du havde netop den dag.
|
|
|
|
|
|
Build Me Up Buttercup!
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Hvad med noget i retning af: Jeg har noget utrolig preserende Football Manager spil..
Ellers er der klassikeren, at du liiige havde glemt den anden aftale, du havde netop den dag.
meget godt, men det er desværre min dames søster vi skal hjælpe så manager eller en aftale hjælper dersværre ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
meget godt, men det er desværre min dames søster vi skal hjælpe så manager eller en aftale hjælper dersværre ikke
Er det lørdag eller søndag? Og har du andre planer på dagen eller kan undskyldningen være en der dækker hele dagen?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
det er lørdag... har heller ikke andre planer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Ondt i ryggen, hold i nakken, en af dine venner har kæresteproblemer og har brug for et par venskabelige klap på skulderen. Det ville være mine på stående fod 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
hmm nu har jeg den, tak for rådet arsenalistic 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Gæst
|
|
Ta' så af at være en gentleman overfor din kæreste og hjælp hende og hendes søster med at flytte!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
hmm nu har jeg den, tak for rådet arsenalistic  Hvad ender det med? Husk at rydde op i din internethistorik, så din kæreste ikke falder over tråden 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
hehe hun finder aldrig dette her, hun brokker sig over at freaks er oppe så meget... har en gammel skulder skade fra min håndbold tid som godt ku få et slag på arb på fredag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
hehe hun finder aldrig dette her, hun brokker sig over at freaks er oppe så meget... har en gammel skulder skade fra min håndbold tid som godt ku få et slag på arb på fredag  The Master has done it again. 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
hehe takker for at du ledte mine tanker i den rigtige retning...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Gæst
|
|
hehe takker for at du ledte mine tanker i den rigtige retning...
Det var så lidt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe93
|
|
hehe hun finder aldrig dette her, hun brokker sig over at freaks er oppe så meget... har en gammel skulder skade fra min håndbold tid som godt ku få et slag på arb på fredag  den var god 
|
|
|
|
|
|
FC Midtjylland ! FC Midtjylland ! FC Midtjylland ! FC Midtjylland !
|
|
|
|