home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kan denne bærbar køre NFS prostreet,COD 4 , og MOH airborne uden probl. dvs. hak
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Kan denne bærbar køre NFS prostreet,COD 4 , og MOH airborne uden probl. dvs. hak  (Læst 16592 gange)
dasmessi
Gæst

Kan denne bærbar køre NFS prostreet,COD 4 , og MOH airborne uden probl. dvs. hak
« : 25 Feb 2008, 10:27 »

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/MUI-NOR-110119-004_(Wupti).html

Kan den det?
 Smiley
Hvis den ikke kan vil jeg meget grene have af vide hva jeg kan gøre bedre på den, så den kan køre dem UDEN hak.  Smiley

Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: Kan denne bærbar køre NFS prostreet,COD 4 , og MOH airborne uden probl. dvs. hak
« Svar #1: 25 Feb 2008, 10:31 »

tror godt du kan få prob med CoD på den, ja jo tror sagtens den kan klare det..

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Gosser
Manager

Sv: Kan denne bærbar køre NFS prostreet,COD 4 , og MOH airborne uden probl. dvs.
« Svar #2: 25 Feb 2008, 10:31 »

På lav opløsning kan den muligvis, men grafikkortet er ikke for godt.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

Sv: Kan denne bærbar køre NFS prostreet,COD 4 , og MOH airborne uden probl. dvs. hak
« Svar #3: 25 Feb 2008, 10:34 »

nu skal du lige tænke på at der står "nVIDIA® GeForce® Go 8400M G med 128MB dedikeret grafik og op til 767MB TurboCache" det betyder den tager op til 512 ram fra de 2gb ram der i maskinen til grafikkorter, og det plejer at betyde at der er chance for at det kommer til at hakke en del.. men er ikke helt sikker dog.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #4: 25 Feb 2008, 10:35 »

men tag og kører med XP frem for Vista på den så, Vista tager en del til grafikken...

dasmessi
Gæst

« Svar #5: 25 Feb 2008, 10:37 »

Det blev jeg ikk klogere på kwn2k.  Smiley, kan du ikk foreklare det lidt nemmere? Rullende Øjne.

Og selvfølgelig vil jeg køre med XP

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 25 Feb 2008, 10:39 »

det betyder at når den har brugt de 128mb ram den har på kortet begynder den at tage fra de 2gb ram som maskinen har på bundkortet.. det betyder at den går hen og bliver langsomere.. den bærbare jeg har gør det samme og jeg kan ikke spille WoW på over længere tid fordi det begynder at hakke..

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #7: 25 Feb 2008, 10:41 »

hehe godt at hører... har aldrig oplevet et så ringe styresystem som Vista, lige før jeg heller vil bruge Windows 95 Peace

dasmessi
Gæst

« Svar #8: 25 Feb 2008, 10:41 »

Okay. Så jeg kan godt køre de tre spil. men kan hakke lidt eller hvad?

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #9: 25 Feb 2008, 10:43 »

ja, som sagt tidligere tror jeg du kan få de største prob. med CoD4... men man kan jo altid opgardere en comp...

dasmessi
Gæst

« Svar #10: 25 Feb 2008, 10:44 »

Ikke så meget som på en stationær jo  Rullende Øjne

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 25 Feb 2008, 10:45 »

ja det vil jeg mene, er ikke helt sikker på pro street da det hakker på min stationære hvor jeg har 2gb ram og 512 på grafik kortet.. men ellers tror jeg da godt den kan køre dem

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #12: 25 Feb 2008, 10:45 »

det kommer an på hvem man kender, hehe... nej en bærbar ville altid tabe til en stationær men sådn er det jo

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 25 Feb 2008, 10:46 »

nu er det jo som sagt pænt dyrt at opgradere sin bærbare computer iforhold til en stationær.. så det er ikke helt lige til

dasmessi
Gæst

« Svar #14: 25 Feb 2008, 10:47 »

Jaja. Men så jeg kan godt tage ud og købe Medal Of Honor og Call Of Duty 4??

Og hvad kan jeg gøre bedre på bærbaren så den kan køre dem. Djævel

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010