home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:09:20 Nodiem Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  1 Bruger, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Elano
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Elano  (Læst 1058 gange)
Hallas
Gæst

Elano
« : 23 Feb 2008, 21:04 »

Nogen der også har bemærket, hvor syge hans stats er? Specielt de tekniske, hvor han overgår spillere som Ronaldo, Robinho og Ronaldinho.

Hallas
Gæst

Sv: Elano
« Svar #1: 23 Feb 2008, 21:05 »

Og Ronaldo og Robinho slår han med kæmpe længder.

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 23 Feb 2008, 21:13 »

Ja, jeg har bemærket det.

...

Hallas
Gæst

« Svar #3: 23 Feb 2008, 21:15 »

Ja, jeg har bemærket det.

...

Han skal da købes engang Smiley Men synes sku' nogle gange at SIgames giver lidt for sindsyge stats til nogle, og lidt for ringe til andre. Hvad med jer andre? Er det noget som der kan klages over?

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 23 Feb 2008, 21:24 »

Altså SI Games har jo et ekstremt svært job - så der vil altid være folk som er blevet "dårligere" og "bedre" i FM end IRL. Elano er måske en af dem som er blevet FOR god, men det kan jo altid diskuteres.

Og SI Games forsøger jo også at rette op på de fejl som nu engang er uundgåelige ved at sende patches ud, som ikke kun retter reele spil-fejl, men også reviderer spillernes stats. I dit tilfælde - Elano, er der dog ikke blevet ændret det store.

Og mht. at klage - så nej, det tror jeg sgu ikke du kommer langt med.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2008, 21:28 af naRf » Logged

Hallas
Gæst

« Svar #5: 23 Feb 2008, 21:26 »

Altså SI Games har jo et ekstremt svært job - så der vil altid være folk som er blevet "dårligere" og "bedre" i FM end IRL. Elano er måske en af dem som er blevet FOR god, men det kan jo altid diskuteres.

Og mht. klagning - så nej, det tror jeg sgu ikke du kommer langt med.

Mente heller ikke at jeg ville klage, spurgte bare om i mente om det var nok til at have en baggrund for at klage. Ja, de har et svært job, men når man laver f.eks. Ronaldos stats for dårlige og Elanos for gode, som er to store spillere i verden, så er det vel egentlig en ret stor fuser?

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 23 Feb 2008, 21:31 »

Mente heller ikke at jeg ville klage, spurgte bare om i mente om det var nok til at have en baggrund for at klage. Ja, de har et svært job, men når man laver f.eks. Ronaldos stats for dårlige og Elanos for gode, som er to store spillere i verden, så er det vel egentlig en ret stor fuser?

Jae joe, men selvom Ronaldos (går ud fra du mener herren fra ManU?) stats ikke er så gode som mener de burde, så spiller han jo stadig fremragende, og er jo klart en af de bedste i FM, hvis ikke den bedste, så på den led er det jo ikke en fuser. Men jeg forstår godt din forundring.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 23 Feb 2008, 21:45 »

Ja Elano har de vildeste stats. Men Ronaldo er faktisk lige præcis det han skal have da han er god i førsteberøringer, afslutninger, drible osv. og kun lever på det!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 23 Feb 2008, 21:51 »

Men Ronaldo er faktisk lige præcis det han skal have da han er god i førsteberøringer, afslutninger, drible osv. og kun lever på det!

Ronaldo har 17 i "First Touch" og 15 i "Finishing" - det er da uden tvivlt alt alt alt alt alt alt alt for lavt. Det er jo blot lidt over middel.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 23 Feb 2008, 22:11 »

Sorry, har kun taget højde for min sæson hvor jeg har udviklet ham til 20 i begge. Ja så er det alt for lavt!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 23 Feb 2008, 22:38 »

Sorry, har kun taget højde for min sæson hvor jeg har udviklet ham til 20 i begge. Ja så er det alt for lavt!

Spiller du med 8.0.2?

Aioloz
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 14 Mar 2008, 18:23 »

Jeg må bare sige at jeg vil til hver en tid vælge Elano frem for andre offensive talenter. Jeg har kun oplevet stor succes med ham. Han scorer på samlebånd og leverer endda også en del assists.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010