home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC København-FC Midtjylland
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FC København-FC Midtjylland  (Læst 12394 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
FC København-FC Midtjylland
« : 16 Mar 2006, 12:34 »

Royal bliver jeg sgu aldrig men hvad siger i - er det værd at beskæftige swig med denne kamp - eller er det bare et påhit for at score nogle extra håndører ?
Selve kampen tror jeg FCK vinder 2-1 men min sympati går til FCM

Men uanset hvad så vil deltagelsen stresse FCK og måske endda give flere skader og dette vil føre med sig at FCK bliver indhentet af Brøndby i mesterskabskampen
Logged

YNWA

Smith
Gæst
 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #1: 16 Mar 2006, 12:50 »

Jeg skal se den, jeg tror den ender 2-2
Logged

Capperman
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #2: 16 Mar 2006, 13:25 »

Jeg tror/håber på at FCK vil vinde kampen i aften og senere gå videre... Mod en meget spændende finale!

Selvfølgelig vil det give lidt flere kampe i benene, men jeg tror at FCK er sådan i prof. hold, så de ved godt hvad der ellers er at spille for.
Så de tager nok 2 titler i denne sæson. Royal League og SAS ligaen!

Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #3: 16 Mar 2006, 14:02 »

Royal bliver jeg sgu aldrig men hvad siger i - er det værd at beskæftige swig med denne kamp - eller er det bare et påhit for at score nogle extra håndører ?
Selve kampen tror jeg FCK vinder 2-1 men min sympati går til FCM

Men uanset hvad så vil deltagelsen stresse FCK og måske endda give flere skader og dette vil føre med sig at FCK bliver indhentet af Brøndby i mesterskabskampen

Kampen bliver meget svær at spå om, da jeg tror begge hold vil spare spillere op til SAS liga kampene i weekenden. FC midtjylland har allerede sagt at SAS ligaen har første priotet og jeg tror heller ikke man ser FCK i SAS liga start 11'eren.

Nu siger du så at det vil fører til at FCK bliver hentet... mener du så også FCK vil trække fra BIF igen, når man når til perioden, hvor BIF skal spille 2 Cup kampe i midtugerne, hvor FCK ikke skal spille ? Eller er det bare spil for galleriet fordi du holder med BIF ? Opstemt
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #4: 16 Mar 2006, 14:06 »

Det bliver nok en meget lige kamp, da FCM trods alt vil kæmpe mere for Royal League end FCM. Men bredden er desværre bedre i FCK så 3-2.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #5: 16 Mar 2006, 14:10 »

Kampen bliver meget svær at spå om, da jeg tror begge hold vil spare spillere op til SAS liga kampene i weekenden. FC midtjylland har allerede sagt at SAS ligaen har første priotet og jeg tror heller ikke man ser FCK i SAS liga start 11'eren.

Nu siger du så at det vil fører til at FCK bliver hentet... mener du så også FCK vil trække fra BIF igen, når man når til perioden, hvor BIF skal spille 2 Cup kampe i midtugerne, hvor FCK ikke skal spille ? Eller er det bare spil for galleriet fordi du holder med BIF ? Opstemt

Nej - når først FCK bliver hentet tror jeg ikke de har moralen til at komme igen - tror ikke deres sats med et træner skifte går godt - og ja jeg holder med Brøndby og det gør måske at jeg er 1% mere sikker i min sag  Wink
Logged

YNWA

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #6: 16 Mar 2006, 16:03 »

Jeg regner med en 2-2'er, også gør FCM arbejdet færdigt i den anden semifinale Wink

FCM synes jeg har spillet rigtigt godt i RL, så hvorfor ikke lade dem vinde RL ?!?  Cool
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MeeLo
Gæst
 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #7: 16 Mar 2006, 16:08 »

Hmm. Debuur det var jo ikke noget sats med det trænerskifte. De havde jo ikke noget valg når Hans Backe ikke ville forlænge. Ville du så have at de skulle fortsætte uden træner? Wink
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #8: 16 Mar 2006, 17:09 »

Mener klart de skulle have sikret sig Backe længe før - men nej uden træner går den jo ikke og jeg har da heller ikke noget imod Solbakken - han skal nok opnå resultater - men jeg er sikker på at det ikke bliver i år de vinder SAS Ligaen  Opstemt
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #9: 16 Mar 2006, 17:10 »

Jeg regner med en 2-2'er, også gør FCM arbejdet færdigt i den anden semifinale Wink

FCM synes jeg har spillet rigtigt godt i RL, så hvorfor ikke lade dem vinde RL ?!?  Cool

Dejligt hvis det sker - det er sgu ellers lidt af et dårligt år for FCM
Logged

YNWA

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #10: 16 Mar 2006, 17:13 »

Dejligt hvis det sker - det er sgu ellers lidt af et dårligt år for FCM

Ja det har været et dårligt år for FCM i super ligaen... Men sys nu nok de har spillede godt i RL....

Kampen ender 3-1 til FCK... De er bare meget bedre en FCM...
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #11: 16 Mar 2006, 18:31 »

3-2 til Midtjylland

Gravgaard 1'
Lars Jacobsen 2'
Kjærgaard 87'
Kjærgaard 88'
Kjærgaard 90'
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #12: 16 Mar 2006, 20:49 »

Pow - Silber goal - 1-0 til FCK smukt mål
Logged

YNWA

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #13: 16 Mar 2006, 20:52 »

Pow - Silber goal - 1-0 til FCK smukt mål
Fantastisk mål Smiley

Meget lækkert.
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København-FC Midtjylland
« Svar #14: 16 Mar 2006, 21:02 »

ØV - det var så den kamp - må æde mine ord i mig men FCK spiller godt - 2-0 ved Ijeh  Græder Græder Græder Græder Græder
« Seneste Redigering: 16 Mar 2006, 21:05 af DeBuur » Logged

YNWA

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010