home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 477 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187003 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
« Svar #930: 25 Nov 2006, 22:03 »

Kommer der en til en update i dag Huh ? Smiley Det ville være DEJLIGT

ZhotLog
Gæst

« Svar #931: 25 Nov 2006, 22:08 »

Det tror jeg er ikke du skal regne med, Dusty er jo ved at være en gammel mand! At kræve updates flere gange om dagen ville næsten være synd! Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #932: 25 Nov 2006, 22:10 »

Det tror jeg er ikke du skal regne med, Dusty er jo ved at være en gammel mand! At kræve updates flere gange om dagen ville næsten være synd! Wink

Nemlig!  Opstemt

Soccerpop
Gæst

« Svar #933: 25 Nov 2006, 22:15 »

Nej, hans 28årige hjerne skulle jo nødig lide overlast.

Dusty78DK
Manager

« Svar #934: 25 Nov 2006, 22:31 »

Dejligt Dusty - har lige læst det meste af din blog igen - selvom jeg er på arbejde   Forseglede Læber

Godt arbejde. Det bliver spændende at se hvor langt op i tabellen Køln ender - glæder mig også til at høre mere om Brazil...

KUTGW     Thumbs Up

Hold da op! Håber det var et godt gensyn  Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #935: 25 Nov 2006, 23:55 »

Opstemt Grin Ja, gamle mænd skal jo ha' lidt søvn Wink

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #936: 26 Nov 2006, 16:12 »

Kanon opdatering! *bukker sig i støvet* Jeg har stemt på 1-3 pladsen, for hvis du får spillet holdet sammen, så er jeg ikke tvivl.. Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Zone 43
Manager

« Svar #937: 27 Nov 2006, 14:16 »

Har forresten stemt 1-3.. Og nej, jeg er ikke optimist Cool

Amen! Thumbs Up

Opstemt Grin Ja, gamle mænd skal jo ha' lidt søvn Wink

Det skal de da, det er jo ikke ligesom som unge Wink

Håber på en update inden længe Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brodtgaard
Manager

« Svar #938: 27 Nov 2006, 14:24 »

Hold da op! Håber det var et godt gensyn  Smiley

Det var det...!

Håber på en update inden længe Smiley

Jaaah... vi vil ha' en update !

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Alfster
Blogmester

« Svar #939: 27 Nov 2006, 15:21 »

Super Blog...

Jeg er sikker på at du vinder mesterskabet...  Hvorfor ikke'''  Du har jo vundet titler på stribe.. Er der snart mere plads på hylden?Huh

Hvordan ser økonomien ud???  Er der ved at komme styr på lønbudgettet.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #940: 27 Nov 2006, 16:36 »

Godt at se du styrer köln tilbage til fordums styrke....

og i det hele taget at du startede bloggen op igen... ved at være lang tid siden jeg fulgte rigtigt med sidst, men var et fremragende gensyn..

har forresten stemt 1-3 for du plejer jo gerne at kæmpe med om titlerne..

F.C.K.
Gæst

« Svar #941: 27 Nov 2006, 19:06 »

Det kan godt være at en gammel mand skal have sin søvn, men at gå i hi Dusty780dk det er skuffende !!

F.C.K.
Gæst

« Svar #942: 28 Nov 2006, 17:41 »

For vi ikke snart en update,  ?

Badefar
Manager

« Svar #943: 28 Nov 2006, 17:47 »

det ka være at han har en ordenlig update på vej jeg håber ihvertfald

Dusty78DK
Manager

« Svar #944: 28 Nov 2006, 21:35 »

MANGE JERN I ILDEN

FC Köln skal holde tungen lige i munden denne sæson. Ikke nok med at de skal forsøge at overleve i ligaen efter at være rykket op og klare sig acceptabelt i den tyske pokalturnering som forsvarende mestre. Oven i alt dette kommer også de europæiske kampe. Nu kan det godt være du tænker: ”Tre ting på én gang – det går da virkelig ikke!” Men det gør det faktisk!  Opstemt

FC Köln tog røven på alle bookmakere i sidste sæson ved at vinde pokalfinalen. Mit ”mini-double” (mester i 2. bundesligaen og pokalvinder) havde den konsekvens at jeg skulle ud i Europa og spille mod andre håbefulde hold. I første runde skal jeg møde FC Twente fra Holland i en hård kamp om en plads i gruppespillet.

Første kamp er på udebane, og selv om jeg har en smule tvivl omkring holdets styrke, bliver det en god kamp. Issah Eliakwu scorer på et smukt lob på 30 meters afstand efter kun 35 sekunder. 17 minutter senere er den unge franske frontløber Dosso på pletten og så fører vi med to kasser. Lige før pauseteen scorer Eliakwu til 3-0 og så er den kamp afgjort. Vi slår hjemmeholdet 4-0 og allerede i første kamp er det afgjort at jeg skal i UEFA Cup’ens gruppespil.

I anden kamp sender jeg reserverne på banen og spiller 1-1. En kedelig kamp, men det er nok. Vi ender i UEFA Cup’ens gruppe B med Inter, CSKA Moskva, Espanyol og Gazer AK. Jeg vurderer at det er en god gruppe, men at den kunne have været bedre. Kampen mod Inter bliver meget afgørende, men jeg skal ikke være alt for sikker på at gå videre. Espanyol er et godt hold og russerne kan sagtens overraske. Köln skal være på tæerne for at komme videre. 

I pokalen skal jeg møde Wattenscheid som også var modstander i sidste sæson. Jeg vinder 3-0 på udebane med et reservehold igen og i ottendedelsfinalen skal jeg møde Bielefeld. I denne kamp er det Fordyce, der banker på førsteholdet ved at blive MOM og være indblandet i alt på banen. Så jo, det ser også ud som om FC Köln er godt med i pokalturneringen. 

I ligaen er der også godt styr på det. Vi rejser til Dortmund, der ligger nr. 1 i ligaen og vinder 3-1 i en meget overraskende kamp. Aldrig har jeg set drengene spille så godt sammen. Næste kamp mod Bochum på hjemmebane må vi kæmpe hårdere for at få sejren på 2-0 i land. Modstanderne er meget farlige og har et par gode forsøg. Der mangler kynisme i forsvaret.

Jeg er begyndt at blive bange for at holdet har svært ved at slå igennem overfor andre end topholdene, men så vinder vi 3-1 over 1860 München, hvilket giver mig den fjerde sejr i træk. Vores stærke form i Bundesligaen giver os i 2. plads efter suveræne Bayern. Det er selvfølgelig fedt at det ser så godt ud for os, men jeg er bekymret for om det kan holde. Der er ikke noget mere frusterende end at sætte en smuk placering over styr med en masse dumme pointtab.

For at det ikke engang skal være løgn er der også afslutningen på den sydamerikanske VM kvalifikation at bekymre sig om. Efter en opvarmningssejr på 2-0 over Cameroun er det tid til at stjernerne skal bevise deres værd. Det vil vi også gerne, men det bliver svært. Kampen mod Paraguay er simpelthen et mareridt. Vi dominerer og har den ene gigantchance efter den anden. Alligevel bliver der udlignet i det 91. minut. Heldigvis får vi straffe i det 93. minut, og mareridtskampen ender 5-4 til Brasilien – tre af vores mål scoret på straffespark. Et tosset resultat i en kamp som vi burde have vundet med et par mål.

Måske var matchet med en dansk træner og brasiliansk fodbold ikke det bedst mulige. Måske skulle jeg have holdt mig til europæisk fodbold. Men heldigvis viser vores sidste kamp i kvalifikationen med Bolivia, som vi vinder 5-0 på udebane, at Brasilien er på rette vej. Kvalifikationsturne ringen er slut, Brasilien endte som nr. 1, og jeg kan næsten ikke vente til udtrækningen af grupper i december.

Så ja, der sker en del ting i for mig i efteråret. Pilen peger klart opad, men det spil jeg frembringer i Köln og Brasilien er absolut ikke prangende. Der er stadig brug for opbygning og at spillerne lærer mig og hinanden at kende. Potentiale er en god ting at have, men hvor langt kan det bringe?

Næste update: UEFA Cup’ens gruppespil og efterårssæsonen afsluttes i Bundesligaen

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010