Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Sep 2025, 19:55
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 744 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med? (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29
Sider:
1
...
60
61
[
62
]
63
64
...
74
Forfatter
Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil (Læst 187046 gange)
MisterFCK
Gæst
Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln
«
Svar #915:
17 Nov 2006, 21:03 »
Citat af: Dusty78DK 17 Nov 2006, 20:58
I løbet af weekenden vil jeg tro. Men okay, måske allerede i aften.
Det ser jeg frem til så : )
Badefar
Manager
«
Svar #916:
19 Nov 2006, 11:24 »
update update update update
Dusty78DK
Manager
«
Svar #917:
19 Nov 2006, 14:42 »
The Return of the Resurrection
SÆSON 2013/2014
TEASER
Alle omkring den tyske klub FC Köln er glade: Efter en kold dukkert i 2. bundesligaen, er de tilbage med nye spillere og ny stjernetræner. Det eneste de mangler nu er stjerneresultater i ligaen.
Men ledelsen er nervøse. Allerede det første år har jeg været sat i forbindelse med omkring 10 trænerjobs, eksempelvis Barcelona, Real Madrid og Manchester United. Spørgsmålet er hvor længe Köln’s ledelse kan holde på mig. Det er ikke godt at vide, vel? Nu er det jo svært at spå om fremtiden, men lige nu tænker jeg at jeg i hvert fald er indstillet på 1-2 sæsoner endnu i Tyskland, og så må vi se hvad der sker.
MÅLSÆTNING
Min målsætning
Sådan som jeg ser det kan der ske to ting i ligaen:
1) FC Kölns gamle og nye spillere bliver hurtigt spillet sammen. Hvis det sker, forventer jeg at vi ender i top 6 – dvs. kvalifikation til de europæiske turneringer.
2) De mange forskellige spillere har svært ved at finde sammen og vores resultater svinger en hel del. Hvis det sker, vil jeg være tilfreds med at ende som nr. 10 i bundesligaen.
Derudover forventer jeg at vi får noget ud af vores pokaltitel. Det betyder at jeg forventer at vi kvalificerer os til UEFA cup’ens gruppespil. Men de europæiske kampe er længst nede på prioriteringslisten
Bestyrelsen
De er ufatteligt glade for mig (sikkert på grund af mit rygte) og forventer kun en midterplacering. Det vil jeg bestemt mene er muligt. Jeg har fået £22.000.000 til at købe spillere ind for. Det er ret meget for en ny klub i den bedste række, men jeg regner ikke med at bruge særlig mange penge på nye spillere. Jeg gør som jeg plejer og henter de fleste gratis.
GENNEMGANG AF KØB OG SALG
Yes, så er det tid til at afsløre hvor mange spillere jeg har hentet til klubben på fri transfer. Svaret er 17 (
) spillere. Det er en helt del, så lad os se at komme i gang med at præsentere dem alle sammen.
TRANSFER IND
Andrea Bagnato (forsvarsspiller, central)
En italiensk spiller, der i sidste sæson endte med et gennemsnit på 7,41 og i tre sæsoner i træk lå omkring 7,50. Jeg regner med han kan tage de gode evner med sig til Tyskland.
Fri transfer fra Bari
Michele Doronzo (målmand)
Hans målmandsevner er skide gode, men måske er hans fysik simpelthen for ringe til topfodbold. Døm selv.
Fri transfer fra Bari (ja, to i træk, den er god nok)
Issah Eliakwu (angriber)
Daryl Fordyce var længe om at komme i gang i 2. Bundesligaen i sidste sæson, så jeg regnede med at toppen af diamanten var et af de steder hvor der skulle ske noget. Det er ham her beviset på. Teknisk rigtig god og i stand til at sende et giftigt skud af sted.
Fri transfer fra Chievo
Pietro Zammuto (Central forsvarspiller)
Lyder navnet ikke bekendt? Det burde det. Denne italienske forsvarsspiller var på reserveholdet i Juventus og kender mig derfor særdeles godt fra den sæson jeg vandt the treble med Juve. Han tager en chance ved at skifte til tysk fodbold, men mon ikke det går.
Fri transfer fra Juventus
Sebastian Larsson (Venstre forsvarsspiller og wingback, defensiv midtbane og venstre og central midtbane)
Ham her regner jeg med kan blive en meget god DM når hans fysik bliver trænet op og bliver helt klar. Derudover er det rart med en spiller, der kan bruges alle mulige steder på banen.
Fri transfer fra Ankaragücü
Vitorio Villano (Central offensiv midtbane)
Der skal virkelig ske noget på toppen af diamanten. Derfor henter jeg denne unge belgier. Jeg hentede ham også til Genoa i sommeren 2009, hvor meningen var at han skulle modnes i løbet af et par sæsoner på bænken. Nu er han klar til at træde ind på topfodboldens scene. Ikke?
Fri transfer fra Genoa
Luca Locatelli (Central forsvarsspiller)
Som I måske kan regne ud nu så var jeg i Januar meget nervøs for om mit forsvar kunne holde vand i den bedste tyske række. På trods af navnet er denne unge fyr tysker og har haft et kikset ophold i Italien. Nu vender ham hjem til en plads på mit nye hold.
Fri transfer fra Torino
Antonio Vera (Defensiv Midtbane)
En super stærk DM som jeg regner med kommer til at være stort set fast mand i de 11, der starter på banen.
Fri transfer fra Celta
Ayoze (Venstre wing)
En rigtig god mand til venstre kant, der skal gøre livet usikre for de bedste forsvarere i Tyskland.
Fri transfer fra Murcia
David McGoldrick (Central offensive midtbanespiller og angriber)
Mange var efter ham, men muligheden for at have en verdensmester som træner var uden tvivl det som lokkede denne englænder til Tyskland. Han skal være en del af min farlige duo helt oppe foran.
Fri transfer fra Gillingham
Vafougmbe Dosso (Boksspiller)
Der skal ske noget oppe foran hos FC Köln. Holdet skal have ligaens giftigste angreb, og med denne unge franske spiller er vi meget tæt på at have de mest optimale betingelser for at score kasser på samlebånd i den kommende sæson.
Fri transfer fra Sochaux
Christian Amedei (Boksspiller)
Endnu en giftig angriber til den forreste række. Det kan godt blive meget svær for mig at vælge hvem der skal starte, måske skal I lige skrive hvem der er jeres favorit.
Fri transfer fra Genoa.
Guido Pedrini (Boksspiller)
Enuff es enuff!!
Fri transfer fra Modena.
Mariusz Delekta (Højre wing)
Nu har jeg hentet én stærk wing til venstre side, så jeg skal vel ikke snyde mig for en spiller til højre side. Denne unge gut skal nok blive til noget – måske allerede i den kommende sæson.
Fri transfer fra Wisla
Leon Andreasen (Midterforsvar og defensiv midtbane)
Det største kup jeg har gjort i denne sæson vil jeg mene. Den store klippe i forsvaret på det danske landshold, og nu har jeg hentet ham til Tyskland efter han ikke rigtig slog til i England. Det her skal nok blive godt!
Fri transfer fra Middlesbrough
Jonathan Spector (Højre og centralt forsvar)
En solid spiller til de bagerste rækker. Han kommer til FC Köln med en solid international erfaring og hans sidste arbejdsgiver ville ikke holde på ham på trods af at han havde et karaktergennemsnit på 7,96!
Fri transfer fra Stuttgart
Ucar Ugur (Forsvar højre og centralt)
En talentfuld spiller med et par nationale kampe. Men set i bagklogskabens ulideligt mudrede lys kan jeg godt være en lille smule bekymret for om hans fysik bedre egner sig til den bedste færøske liga.
Fri transfer fra Lille
Ja, der var meget delte meninger om antallet af nye spillere, men vi endte altså på 17 styk. Kun 3 – inklusive mig selv
– gættede rigtigt.
Puha, det var alle 17 spillere. Efter de mange indkøb synes jeg stadig der manglede en ny målmand og en super god venstre back så jeg kan nå til tops i Europa. Dem gik jeg på jagt efter og fandt her:
Jan Dostal (målmand)
En meget talentfuld keeper fra en af mine gamle hold. Desværre var der så få rigtig gode keepere i omløb at jeg måtte slippe mere end jeg havde regnet med.
Pris: £5.000.000 + £5.000.000 afdraget over 18 måneder fra Juventus.
Marcelo (Venstre forsvar eller wingback)
En talentfuld brasilianer, der ud over at være teknisk og fysisk bedre end mine nuværende venstre backs også er god fordi han havde en minimumsklausul. Yes!
Pris: £4.800.000 (Frikøbsklausul) fra Corinthians
Pris for indkøb i alt: £14.750.000
Problemet med de mange nye spillere blev bare at jeg endte med at have et lønbudget der var overskrevet med £20.000, hvilket jo er en helvedes masse penge
. Derfor satte jeg en del spillere til salg. Nogle kom hurtigere af sted end andre. Her er de:
TRANSFER UD
Guirane N’Daw (forsvar venstre & central, defensiv midtbane og venstre midtbane)
Et halvt år i FC Köln. Nu er konkurrencen simpelthen for svær og ligaen for udfordrende til at jeg forventer han kan være med.
Pris: £350.000 til Mouscron
Tobias Nickenig (Central midtbane)
Han er ikke dårlig, han er bare kun okay, og det er ikke nok nu.
Pris: £750.000 til RW Essen
Christian Wetklo (målmand)
Min gamle 2. målmand. Sikkert ganske okay til den næstebedste eller tredjebedste liga, men i overskud nu.
Pris: £85.000 til Kickers Offenbach
Raúl Rocha (Midterforsvar og Defensiv midtbane)
Endnu en spiller der ikke er god nok. Slet ikke.
Pris: £800.000 til Schalke 04
Denis Epstein (Venstre wing)
Han er ganske okay god, men konkurrencen er hård, og jeg gider ikke holde på for mange bænkevarmere. Det giver uro i truppen.
Pris: £1.000.000 til Cottbus
Loïc Poujo (Højre midtbane)
Ham her var slet ikke i overskud. Uden tvivl den største stjerne på mit hold og en mand jeg regnede med skulle sikre mig overlevelse i den første sæson. Men i starten af juli bød flere klubber pludselig på ham. Den unge franskmand fik selvfølgelig pund-tegn i øjnene ved tanken om Champions League bold, så selv om jeg helst ikke vil af med ham, så lod jeg ham gå. Men først efter at have presset prisen til knapt det tredobbelte af hvad han var værd i FC Köln trøjen.
Pris: £11.500.000 + 20% af næste salg til Bayern München
Pris for samlet salg: £14.500.000
Alle spillerne her blev solgt til spotpris. Jeg kunne sikkert have fået flere penge for specielt Epstein, men målet var ikke at få penge, men et større lønbudget.
FC KÖLN’S TRUP I SÆSONNEN 2013/2014
Bemærk at en del af de nye spillere er røget ned på andetholdet, fordi jeg ikke gider at have et alt for stort hold. Det havde jeg dårlige erfaringer med i Genoa.
TRÆNINGSKAMPE
Denne sæson bliver der ikke tid til særlig mange træningskampe. Der skal spilles UEFA Cup kvalifikation, men inden vi kommer så langt skal vi lige spille med i ligapokal turneringen, og det betyder vi kun spiller følgende to træningskampe i denne sæson.
11/7 2013
:
FC Köln – Bonn 11 – 0
Ja, det er ikke en tastefejl. Tidligere var Bonn hovedstad i Vesttyskland, men den gamle hovedstad blev virkelig sat på plads denne varme eftermiddag. Patrick Helmes scorer 4 mål (ægte hattrick på 10 minutter), Adil Chihi scorer 3 mål, Christian Amedei 2 mål og så scorer Vitorio Vilano og Issah Eliakwu hver en enkelt kasse. Jo, der var budt op til hyggebold for hjemmeholdets spillere.
16/7 2013:
FC Köln – Manchester United 0 – 0
Som jeg skrev under målsætning, kan der sker enten det at pilen peger opad eller nedad med alle de nye spillere. Ud fra kampen i dag ser det ikke super godt ud. Köln spillerne kan aflevere til hinanden oppe på midten af banen, men det der med at holde koncentrationen i forsvaret eller oppe i nærheden af modstandernes mål kikser fuldstændigt. Flere gange kan spillerne slet ikke spille hinanden i angrebet eller når bolden skal sparkes væk. Heldigvis møder vi mægtige United en dag hvor de slet ikke kan ramme målet. Specielt Rooney er den helt store synder, han brænder fire oplagte chancer.
Næste update: Liga cup’en og en overraskelse!
Don Abramovich
Manager
«
Svar #918:
19 Nov 2006, 14:53 »
Jah! Så er du tilbage med en go update!
Men hele 17 spillere
Dusty78DK
Manager
«
Svar #919:
19 Nov 2006, 15:04 »
SAMBA I JULI
Der er gang i sagerne i Tyskland – det er ikke kun kedelig disciplinfodbold. I hvert fald ikke fra min side. I starten af juli bliver Brasiliens træner fyret. Jeg søger jobbet for sjovs skyld, og selv om jeg ikke var sikker på at de kunne finde på at hyre en skandinavisk træner, bliver jeg sku spurgt om jeg vil ha’ jobbet! Alt for fedt. Jeg siger ja tak og tager et kig på brazzerne.
Holdet ligger nr. 1 i kvalifikationsgrupp
en i Sydamerika, og de er allerede kvalificerede til VM. Det første år i mit nye job skal jeg altså ikke kæmpe for andet end Brasiliens ære, men det kan selvfølgelig også være svært nok. Den sidste træner blev i øvrigt fyret fordi Brasilien kun blev nr. 4 i årets Confederations Cup. De tabte bronzekampen til Danmark. Vildt, ikke?
23. juli er der semifinale i Liga Cup’en. Vi skal møde HSV, der blev nr. 2 i Bundesligaen sidste sæson. Med spillere som Valeri Bojinov, Rafael van der Vaart og Kim Källström på holdet er det tydeligt at de er favoritter til kampen. De kommer også foran efter 6 minutter men efter en time vender Cissé kampen med to hurtige scoringer. Holdet er dårligt spillet sammen, og det bliver vi straffet for, da den tredje scoring på 7 minutter sikrer 2-2. I straffesparkskonkur
rencen viser min nye målmand at han er 100 millioner værd, da han snupper tre straffespark og sikrer os finalepladsen. Vi er der ikke helt endnu, men der er potentiale i det nye Köln hold. I finalen skal jeg møde mægtige Bayern, der jo for nylig har købt mit største talent. Det skal nok blive en intens kamp.
En meget spændende kamp. Vi er håbløst undertippede men af en eller anden grund får vi alligevel lov til at styre spillet fuldstændigt den første halve time. De to hurtige scoringer slår bunden ud af Bayern, og i 2. halvleg spiller vi kontrabold og venter bare på de Bayern-fremstød, der må komme. Vi scorer to kasser mere og er tæt på at score det femte mål helt til sidst for at gøre ydmygelsen komplet. Men Bayern får en lussing på 4-0 på egen bane og det er de nok slet ikke vant til. Jeg har hermed vundet min 2. pokal i Tyskland: Ligapokalen. Og det endda på en meget fed og overlegen måde
. Uha jeg glæder mig til sæsonen begynder!
Don Abramovich
Manager
Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
«
Svar #920:
19 Nov 2006, 15:08 »
Det kører da for Köln og dig!
Og tillykke med pokalen og 4-0 sejren over Bayern (
) !
Dusty78DK
Manager
«
Svar #921:
19 Nov 2006, 15:10 »
Citat af: Don Abramovich 19 Nov 2006, 15:08
Det kører da for Köln og dig!
Og tillykke med pokalen og 4-0 sejren over Bayern (
) !
Jo tak. Måske skulle jeg tage navneforandring til Don Martin
... men det er der bare en tegneserietegner der hedder i forvejen
Don Abramovich
Manager
«
Svar #922:
19 Nov 2006, 15:17 »
Citat af: Dusty78DK 19 Nov 2006, 15:10
Jo tak. Måske skulle jeg tage navneforandring til
Don Martin
... men det er der bare en tegneserietegner der hedder i forvejen
Hmm.. Så må det være Don Hansen ?
Zone 43
Manager
«
Svar #923:
21 Nov 2006, 14:13 »
Det kører jo bare der ud af!
Men fy'fan 17 spillere!
Det' jo et nyt hold
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Brodtgaard
Manager
«
Svar #924:
21 Nov 2006, 14:52 »
Dejligt Dusty - har lige læst det meste af din blog igen - selvom jeg er på arbejde
Godt arbejde. Det bliver spændende at se hvor langt op i tabellen Køln ender - glæder mig også til at høre mere om Brazil...
KUTGW
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
Mijitrix
Førsteholdsspiller
«
Svar #925:
21 Nov 2006, 16:04 »
alt for Nizzle simpelhen alt for nizzle
Come On You Spurs
COYS
lurking
F.C.K.
Gæst
«
Svar #926:
22 Nov 2006, 16:16 »
Nice... Kommer der snart en update ?
Dusty78DK
Manager
«
Svar #927:
25 Nov 2006, 21:29 »
GODT BEGYNDT …
FC Köln har en meget klar målsætning: Der skal spilles et nyt hold sammen. Den meget rodede og sammenbragte trup skal formes til en enhed med et fast hierarki og hvor alle kender deres plads. Samtidig skal vi have resultater der er gode nok til at vi kan blive i Bundesligaen og vores fans skal kunne være holdet bekendt.
Spillerne starter sæsonen hjemme mod sidste sæsons nr. 3, Werder Bremen. Mine fans er helt oppe at køre over dette møde med en af ligaens giganter, der har spillere som Robert Huth, Robin van Persie og Kevin Kuranyi blandt de spillere, der starter inde. Hjemmeholdet spiller frisk til og har en ganske god kontrol i kampens forskellige faser. FC Köln går fra banen med en 2-1 sejr og det var en ufattelig vigtig debut.
Måske er jeg en smule for optimistisk, for i 2. ligakamp skal jeg møde Hansa Rostock på udebane, og selv om jeg dominerer kampen må jeg nøjes med 2-2 på grund af dumme personlige fejl. Forsvaret viser igen at de ikke kender hinanden specielt godt og også offensivt oplever vi at det kan knibe med at finde hinanden.
Jeg blander derfor posen godt til pokalens første runde mod amatørholdet Crailsheim og reserverne vinder 3-0 uden at anstrenge sig.
Der kommer for alvor styr på spillet da vi i ligaens 3. runde møder nedrykningskandidat
en Cottbus og slagter dem 6-0 i en kamp, hvor der for alvor er dømt legestue. I tre ligakampe har vi vundet to kampe og spillet én uafgjort. Et meget godt udgangspunkt. Specielt Alexis Sánchez har i de kampe imponeret med solidt offensivt spil på venstre kant, og han bliver da også udråbt til at være månedens 3. bedste spiller i Bundesligaen med sit gennemsnit på 8.17. Vores fjerde kamp taber vi 1-2 til Mainz – en anden af de små hold i ligaen – på en dag hvor spillet fungerer dårligt og vi har en del skadede spillere. Der er åbenbart stadig lidt vej til den absolutte top.
Kölns succes tiltrækker sig opmærksomhed fra andre klubber. Osasuna byder på den marokkanske troldmand Adil Chihi, der var en af de bedste spillere i kampen for oprykning sidste sæson. Eftersom jeg har brugt en del penge på spillere og stadig har et velvoksent lønbudget, vælger jeg at springe til da det spanske hold tilbyder mig £4.500.000 for spilleren, og sidste dag inden transfervinduet lukker, siger Adil farvel, selv om det er svært både for resten af holdet og for ham. Det er en okay handel, for Adil har fået hård konkurrence af Sanchéz, der kan spille de nøjagtigt samme positioner og gør det bedre.
Ud over min start som FC Köln træner, skal jeg også sparke brazzerne i gang med deres VM forberedelser. Der er allerede kvalificerede, men har 3 kvalifikations kampe og et par venskabskampe inden sommerens slutrunde. Jeg smider alle spillere ud af truppen og starter fuldstændigt forfra. Det betyder at stjerner som Adriano er ude af truppen. Men Zé Eduardo og Kerlon skal nok give star-quality til holdet.
Der er en del på spil i den første kamp, hvor jeg på hjemmebane møder Uruguay. De to hold har en lang og tilspidset historie. I hvert fald siden Uruguay i 1950 snød Brazzerne fra at vinde VM på hjemmebane. Denne kamp er det os, der er oven på. Den defensive midtbanemand Alë scorer begge kasser da vi trækker en 2-1 sejr hjem i en kamp som ikke er værd at huske. Men i det mindste er det 3 point.
Så er både Köln og Brasilien kommet i gang for alvor. Hvad vil det blive til? Jeg har lavet en afstemning om Kölns ligaplacering i denne sæson, så kom med et gæt!
Næste update: FC Köln er tilbage i europæisk fodbold. Følg deres vej mod gruppespillet!
Don Abramovich
Manager
«
Svar #928:
25 Nov 2006, 21:52 »
N-I-Z-Z-L-E update
Har stemt 4 -6 plads.. Men regner med at det bliver mellem 1- 6 pladsen i år.. Men det kommer nok an på om holdet har mange gode dage
ZhotLog
Gæst
«
Svar #929:
25 Nov 2006, 21:56 »
Mere er der ikke at sige!
Har forresten stemt 1-3.. Og nej, jeg er ikke optimist
Sider:
1
...
60
61
[
62
]
63
64
...
74
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »