home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187074 gange)
F.C.K.
Gæst

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln
« Svar #885: 05 Nov 2006, 20:57 »

Du udskyder da oz  alting Skuffet.. MEN YES SKYND DIG

Zone 43
Manager

« Svar #886: 05 Nov 2006, 20:58 »

Du udskyder da oz  alting Skuffet.. MEN YES SKYND DIG

Udskyder? Han skrev i går, at den ville komme i dag Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

F.C.K.
Gæst

« Svar #887: 05 Nov 2006, 20:59 »

Udskyder? Han skrev i går, at den ville komme i dag Wink
Det er aften  Peace Hævet Øjenbryn

Dusty78DK
Manager

« Svar #888: 05 Nov 2006, 21:14 »

FINALETID

Sandhedens time er kommet. Det eneste jeg mangler er en alvorlig Thomas Mygind parat til at afholde det sidste Ø-råd i klassisk Robinson-stil.  Grin

Første stop er semifinalen i den tyske pokalturnering. En kamp på udebane mod 2. bundesligaens nr. 6, Karlsruhe. Bookmakerne tipper mit hold til at vinde kampen, men jeg forventer at det bliver en tæt match. Det viser sig at jeg får ret. Modstanderne er selvfølgelig sat meget op på grund af udsigten til en finaleplads og de første 20 minutter er præget af to hold, der ser hinanden an.

Så dukker den tilbagevendte Alexis Sanchez op og giver os føringen. Men kampen er som helhed præget af at begge hold har mange chancer, og specielt vores målmand må ud i nogle fantastiske redninger. FC Köln ender med at vinde 3-1, hvilket er fantastisk godt i en kamp som vi ikke sad på hele tiden. I finalen skal jeg møde storklubben Dortmund, som slog HSV efter straffesparkskonkur rence.

I ligaen kører det for alvor for Køln. Med fire kampe tilbage i ligaen sikrer vi os oprykning, og med to kampe tilbage sikrer vi os mesterskabet i 2. bundesligaen. En af de vigtigste grunde til at vi klarer os så godt er uden tvivl vores dynamiske duo i front. Helmes har i 34 kampe scoret 24 kasser, og mit nyindkøb i januar, Ibrahima Cissé har i sine 17 første kampe scoret 19 mål. Det lover rigtigt godt for bundesligaen.  Hævet Øjenbryn

Men selvfølgelig går det galt. Jeg har ikke tabt en eneste kamp siden jeg ankom til Tyskland, men i næstsidste kamp i 2. bundesligaen taber vi 2-0 til Hannover 96. Takket være en enormt heldig målmand, der redder omkring 5 helt åbne chancer får jeg mit første nederlag som FC Köln træner. Nå, skidt, gæt hvem der har vundet ligaen.

Men så er det tid til pokalfinale i Tyskland. Hvis jeg var en overtroisk manager ville jeg være blevet væk fra kampen. For i UEFA Cup finalen taber min gamle klub Genoa 1-0 til Herta Berlin, og i Champions League finalen taber min anden gamle klub Juventus 1-0 til Liverpool. Arsenal og Dortmund varmer også op til kampen ved at ringe til mig og spørge om jeg ville være interesseret i at være træner for deres klubber. Da vi kommer til kampdagen er begge mine to faste frontløbere skadet, nemlig Patrick Helmes og Ibrahima Cissé – ligesom min faste venstreback Roland Benschneider også er ude. Det starter virkelig ikke godt.  Sur

Kampens start er uskøn. Tomas Rosicky tæsker en af mine spillere og bliver smidt ud allerede efter tre minutter. 12 minutter senere er det min forsvarsspiller Sinkiewicz, der trækker i nødbremsen og han bliver også smidt ud. Chihi sender bolden ind til 1-0 til Köln efter 23 minutter og det er virkelig mit hold, der lider mindst under at begge hold er blevet reduceret til 10 mand i starten af kampen. Men Dortmund sætter selvfølgelig turbo på efter at være kommet bagud, og vi er heldige med at være foran ved pausen. Zielinsky, vores defensive midtbane, sparker bolden ind til 2-0 i det 70. minut og jublen bryder løs. Der bliver dog meget stille da Holster reducerer fortjent et minut senere. Heldigvis holder Köln hele vejen hjem og vi kan kalde os pokalmestre efter en dramatisk kamp.  Thumbs Up

FC KÖLN VINDER DEN TYSKE POKALFINALE 2-1 OVER DORTMUND!

Et flot punktum for en flot comebacksæson for mig. Jeg er vildt glad for oprykningen og pokalsejren er simpelthen ekstra fantastisk. Det havde jeg ikke regnet med jeg kunne med så mange skader og et hold, der slet ikke er bygget helt færdig. Men fedt, jeg kan allerede smide den første pokal i skabet som FC Köln træner. Hævet Øjenbryn

ÅRETS SÆSON I TAL

Et lille udpluk af årets priser i 2. bundesligaen – dem som jeg er med i, altså.

Jeg bliver årets manager i 2. bundesligaen. Hvilket er fortjent, hvis du spørger mig. Wink

Helmes bliver nr. 3 i kampen om at blive årets topscorer. Hvis Cissé havde været i klubben fra sæsonstarten af, er jeg sikker på han ville have vundet topscorerprisen.

I årets hold får jeg to pladser, men jeg er lidt skuffet over at Patrick Helmes ikke er med i startopstillingen.

Næste update: Optakt til den nye sæson med en helvedes masse nyindkøb. Glæd dig!

Zone 43
Manager

« Svar #889: 05 Nov 2006, 21:22 »

Fedt med oprykning og pokalen Thumbs Up

Det kan kun blive godt i Bundesligaen.

Bayern watch out!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

F.C.K.
Gæst

« Svar #890: 05 Nov 2006, 21:24 »

KANON DUSTY... Men kan jeg få lov til at se hall of fame i danmark ?

ZhotLog
Gæst

« Svar #891: 05 Nov 2006, 21:26 »

Super lækkert lavet! Dog lidt underligt du ikke får mere end 3 på årets hold, når du nu både vandt ligaen og pokalen...

Glæder mig til indkøbene, kan du afsløre noget nu? Rullende Øjne

KUTGW Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #892: 05 Nov 2006, 21:26 »

Hej alle!

Ja, det blev jo til topplacering i ligaen, og 63% troede på jeg ville klare det mod alle odds. Tak for det.

Jeg opretter nu en ny afstemning. Jeg har bebudet en meget stor udskiftning af spillertruppen her i sommer. Men hvor mange? Stem selv.

F.C.K.
Gæst

« Svar #893: 05 Nov 2006, 21:28 »

Kan jeg få lov at se hall of fame Huh

Dusty78DK
Manager

« Svar #894: 05 Nov 2006, 21:30 »

Kan jeg få lov at se hall of fame Huh

hmmmm ... af en eller anden grund er jeg blevet fjernet fra min plads i den danske hall of fame. Så du må desværre nøjes med det gamle billede fra da blog'en blev lukket ned.  Skuffet

Zone 43
Manager

« Svar #895: 05 Nov 2006, 21:31 »

Æv.. Var blandt dem, som stemte 2./3. plads Skuffet

Forhåbenlig stemmet jeg rigtigt denne gang Smiley

Gør jeg det, så kommer der 19 mand Opstemt

- Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #896: 05 Nov 2006, 22:07 »

Der kommer 14 spillere alene af den grund at jeg er 14 år gammel, og det har Dusty med 100 % sikkerhed taget hensyn til!  Djævel  Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #897: 05 Nov 2006, 22:09 »

Glæder mig til indkøbene, kan du afsløre noget nu? Rullende Øjne

Den ene af de nye spillere er en dansk landsholdsspiller  Thumbs Up

Don Abramovich
Manager

« Svar #898: 06 Nov 2006, 19:22 »

Nej nej og atter nej! Sur Gæt hvem der lige har scoret det vindene mål mod mig ? ingen andre end IBAHIMA CISSÈ!!! ticked off ticked off Men kommer der en update snart ?

Soccerpop
Gæst

« Svar #899: 09 Nov 2006, 20:11 »

Jeg vil (for jeg er jo den største fan af bloggen Wink) ha en update. Smiley

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010