home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187306 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
« Svar #540: 31 Jul 2006, 14:33 »

*Griber næsten perfekt, kaster tilbage og ber' om en Cola istedet*

Wink

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #541: 31 Jul 2006, 18:49 »

hvad blev der af den update som vi var lovet igår dusty ?? Skuffet

Dusty78DK
Manager

« Svar #542: 31 Jul 2006, 19:10 »

*Griber næsten perfekt, kaster tilbage og ber' om en Cola istedet*
Wink

Yes, så er der cola  Opstemt

hvad blev der af den update som vi var lovet igår dusty ?? Skuffet

Så vidt jeg ved lovede jeg den klokken 14 i dag, så jeg kan stadig nå det  Wink
Bare rolig, den er på vej
« Seneste Redigering: 31 Jul 2006, 19:22 af Dusty78DK » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #543: 31 Jul 2006, 19:47 »

Som jeg har sagt tidligere er det en rigtig fed blog, jeg må dog tilstå, at jeg ikke har været så meget på hjemmeside den seneste måned  Forlegen, så jeg havde lidt læsestof  Wink

Det er jo kanon med guld til Danmark og et mega udfordrende job med Juve, men jeg er lidt rystet over dine indkøb, det er jo ved at gå total Liverpool/Arsenal i den, jeg så du kun havde 6  Shockeret italienere i din trup.

Jeg vil dog trods alt  Grin ønske dig held og lykke i den nye sæson, men sørger nu lige for at købe nogle italienere, der bliver jo snakket mere portugisisk end italiensk iomklædningsrummet  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #544: 31 Jul 2006, 19:52 »

Som jeg har sagt tidligere er det en rigtig fed blog, jeg må dog tilstå, at jeg ikke har været så meget på hjemmeside den seneste måned  Forlegen, så jeg havde lidt læsestof  Wink

Det er jo kanon med guld til Danmark og et mega udfordrende job med Juve, men jeg er lidt rystet over dine indkøb, det er jo ved at gå total Liverpool/Arsenal i den, jeg så du kun havde 6  Shockeret italienere i din trup.

Jeg vil dog trods alt  Grin ønske dig held og lykke i den nye sæson, men sørger nu lige for at købe nogle italienere, der bliver jo snakket mere portugisisk end italiensk iomklædningsrummet  Wink

Jeg sad faktisk lige og overvejede hvilken nationalitet jeg mangler at købe til den gamle dame  Grin

MisterFCK
Gæst

« Svar #545: 31 Jul 2006, 19:59 »

Hvor bliver den update af Dusty ticked off ticked off ticked off Djævel Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #546: 31 Jul 2006, 20:05 »

Første update i den helt nye sæson!

Jeg minder lige om at mine updates fortsætter med at være highlights: Dvs. alle de kedelige 1-0 sejre over små lortehold gider jeg ikke bruge min tid på at skrive om. Som bloglæser skal du kun have det bedste af det bedste der hvor den vigtige action sker.  Thumbs Up

13. Juli 2010: En verdensmester indtager Italien

Ja, i dag vendte jeg så endelig tilbage til mit kontor i Torino - en smule groggy efter at have festet med de danske drenge i et par dage. Indtil i dag har jeg handlet med spillere etc. via fax og forskellige standins. Nu skal alle kræfter sættes ind på at føre Juventus til top både hjemme i Italien og i Europa!

18. juli 2010: Headhuntere vil have Hansen

Kroatien vil gerne have mig som landstræner, selv om jeg hverken er blevet fyret fra Danmark eller selv har sagt op. Hmmm … lad mig lige tænke over det: Et hold, der ikke var med ved VM vil lokke mig væk fra verdensmestrene … øh, nej tak, tror jeg. funny

21. august 2010
Italiensk supercup

Roma – Juventus 0 – 0 (straffespark: 2-4)

Årets første pokal til Juventus. Men den fortjente jeg også. Roma var spillet ud af banen i flere situationer, og kunne blandt andet takke deres målmands tredobbelte redning for at de ikke tabte stort. Det her lover godt for mig, mens Michael Laudrups positive kurve i den italienske hovedstad muligvis er knækket nu.

25. august 2010
CHAMPIONS LEAGUE GRUPPER UDTRUKKET

I dag blev Champions League grupperne udtaget. Juventus skal møde Valencia, Lokomotiv Moskva og Panathinaikos i gruppe C. Umiddelbart vil jeg udpege det spanske storhold som Juventus’ største konkurrent, men både græske og russiske hold har før overrasket. Derfor har jeg lavet en lille Champions League afstemning.

Vote & enjoy! Smiley

29. august 2010, kl. 12:00

NYT DANSK LANDSHOLD!

I dag udtog jeg det første landshold som forsvarende verdensmestre. Missionen er klar: Danmark skal til EM i Norge. Inden VM var jeg nervøs for om de unge spillere jeg udtog kunne stå distancen. Hvordan gik det så, da jeg med bævrende fingre indkaldte ukendte spillere, de fleste af dem under 25 år? Tjo, mine målscorere i finalen var henholdsvis 22 og 24 år gamle, og det sender mig et klart signal. Derfor har jeg tænkt mig nu allerede at gå ind i generationsskiftets afgørende fase.

Til venskabskampen mod Togo og kvalifikationskampe n mod Georgien, har jeg udtaget følgende 26. spillere.

MÅLMÆND:

Stephan Andersen (Charlton)
Kenneth Stenild (Ipswich)
Thomas Sørensen (Birmingham)

VENSTRE BACK:

Rang Shawkat (Messina)
Michael Jakobsen (Genoa) – forhandler heftigt med Hull

HØJRE FORSVAR:

Lars Jacobsen (FC København)
Sebastian Svärd (Vitória Guimarães)

MIDTERFORSVAR:

Daniel Agger (Liverpool)
Thomas Gaardsøe (West Bromwich Albion)
Bo Svensson (Borussia Mönchengladbach)
Michael Gravgaard (Genoa)

DEFENSIV MIDTBANE:

Christian Poulsen (Parma)
Leon Andreasen (Ipswich)
Christian Traoé (Lierse)

VENSTRE WING:

Simon Poulsen (FC Midtjylland)
Johan Absalonsen (Sedan)

HØJRE WING:

Michael Silberbauer (Aachen)
Danilo Arrieta (Schalke 04)

OFFENSIV CENTRAL MIDTBANE:

Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Kasper Lorentzen (Leverkusen) – VM’s bedste spiller er stadig i 2. Bundesligaen Shockeret
Jeppe Curth (Wolves)

ANGRIBERE:

Simon Bræmer (AaB)
Nicklas Brendtner (Arsenal)
Søren Larsen (Schalke 04)
Morten Søndergaard (Wolves)

Der er foretaget en del udskiftninger i forhold til mit VM hold. Desværre er nogen af dem ufrivillige. Defensiven er hårdt ramt af skader: Kasper Bøgelund, Per Krøldrup, Kristian Bak Nielsen og Rasmus Würtz. Jeg er glad for at jeg ikke skal møde Sverige denne gang  Ubeslutsom . Den 34-årige Thomas Sørensen vil formodentlig snart blive afløst som 1. målmand, men hvem der skal tage over er en smule usikkert. Jeg har flere talentfulde, unge keepere at tage af.

29. august 2010, kl. 15:00

SERIE A STARTER!

Juventus – Reggina  3 – 0 (3-0)

1 – 0 Roger (11)
2 – 0 Leo Messi (15)
3 – 0 Leo Messi (26)

Ja, så kom den nye sæson for alvor i gang. Jeg vinder sikkert uden at gutterne anstrenger sig overhovedet. Messi scorer to smukke langskudsmål og det lover godt for de kommende kampe.  Hævet Øjenbryn

30. august 2010

INDKØB AF TALENTER

Inspireret af vores sites tråd om U16 talenter har jeg scoutet rundt i Europa og har købt følgende talenter til videreudvikling på mit reservehold:

Erik Grendel
Goran Slavkovski
Björn Zwikker
Kistian Bo Andersen
Jan Koprivec

Samlet pris: £850.000

Juventus’ samlede indkøb i denne sæson er nu op på en ny rekord: £81.000.000 !! – knapt 1 milliard kroner. Tag den, chel$ki! funny

31. august 2010
BLANCHARD SOLGT!

I dag solgte jeg det 19-årige angrebsstortalent Mickaël Blanchard til Chelsea for en startsum på £15.000.000. Jeg får derudover 20% af næste salg.
Indrømmet: Først var jeg i tvivl om jeg begik en enorm fejl ved at sælge en 19-årig angriber, som både Chelsea, Milan og Schalke vil have fat i. Men Juventus’ fans kom ud efter salget og sagde de syntes det var klogt af mig at sælge den unge angriber, fordi han var i overskud.

Salgsprisen på £15.000.000 er ny rekord og samlet set har jeg i denne sæson solgt spillere for £39.500.000, og det er også ny rekord!

4. september 2010
Venskabskamp

Danmark – Togo  2 – 2  (1-0)

1 – 0 Simon Bræmer (20)
1 – 1 Razak Boukari (82)
2 – 1 Michael Silberbauer (88)
2 – 2 Moustapha Salifou (90)

I dag vendte verdensmestrende hjem til Parken for at lade sig hylde af 31.000 fremmødte roligans. Dog var det mest reserverne som Danmark havde på banen i denne kamp, der udviklede sig fra at være kedelig til at blive enormt hektisk de sidste 10 minutter. Men alt i alt spillede landsholdet pænt, hvilket lover godt for de kommende kvalifikationskampe .

8. september 2010
VERDENSMESTRENE HAVDE HELDET MED SIG

Georgien – Danmark  0 – 2  (0-0)

0-1 Søren Larsen (68)
0-2 Nicklas Bendtner (83)

En 2-0 sejr er ufortjent set i forhold til spil og chancer. Georgierne spiller godt med og har faktisk tre/fire 100% chancer. Heldigvis holder forsvaret hjem. Bendtner bliver MOM fordi han kæmper hårdt og tilmed lægger op til det første mål.

Næste update: Champions League gruppespillet begynder!

MisterFCK
Gæst

« Svar #547: 31 Jul 2006, 20:13 »

Det ser da godt ud, både i Juve og Danmark Thumbs Up Jeg er dog blevet lidt i tvivl. Du siger du ikke vi lskrive om de kedelige kampe. Skriver du så slet ikke resultatet eller hvad? Huh

Dusty78DK
Manager

« Svar #548: 31 Jul 2006, 20:30 »

Det ser da godt ud, både i Juve og Danmark Thumbs Up Jeg er dog blevet lidt i tvivl. Du siger du ikke vi lskrive om de kedelige kampe. Skriver du så slet ikke resultatet eller hvad? Huh

Nej, netop. Fra nu af skriver jeg kun om de kampe, der betyder noget. Det betyder ikke at jeg kun skriver om topopgør i Serie A eller CL kampene, men også om en heldig 1-0 sejr eller en uretfærdig 0-0. Jeg gider bare ikke skrive: "Hej, jeg vandt over Messina med 2-0, og det var godt" - hvis ikke to stamspillerede blev skadet eller Messina fik smidt tre folk ud.

Noget i den stil  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #549: 31 Jul 2006, 20:34 »

En sejr i denne blog til Juve vil fremover blive sat i krafftigt forbindelse med et køb af kampens dommer Opstemt Grin

Nej seriøst ser det godt ud for Juve og jeg kan godt forstå du ikke vil skrive om alle kampene for det bliver meget trættende i længten..

Så held og lykke med en spænende sæson Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #550: 31 Jul 2006, 20:37 »

Nej, netop. Fra nu af skriver jeg kun om de kampe, der betyder noget. Det betyder ikke at jeg kun skriver om topopgør i Serie A eller CL kampene, men også om en heldig 1-0 sejr eller en uretfærdig 0-0. Jeg gider bare ikke skrive: "Hej, jeg vandt over Messina med 2-0, og det var godt" - hvis ikke to stamspillerede blev skadet eller Messina fik smidt tre folk ud.

Noget i den stil  Smiley

Hvis det er en kedelig 0-0 mod feks. Parma kunne du jo skrive det sådan:

Juventus 0-0 Parma

Og så ikke mere. Men det er bare en ide. Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #551: 31 Jul 2006, 21:29 »

Hvis det er en kedelig 0-0 mod feks. Parma kunne du jo skrive det sådan:

Juventus 0-0 Parma

Og så ikke mere. Men det er bare en ide. Wink

Det er et okay forslag men jeg skal om 10 dage starte på mit første "rigtige" fuldtidsjob, så jeg får aldrig så meget til til FM som jeg har haft før. Jeg er nødt til at være benhård med at få tiden til at slå til  Forlegen

MisterFCK
Gæst

« Svar #552: 31 Jul 2006, 21:57 »

Det er et okay forslag men jeg skal om 10 dage starte på mit første "rigtige" fuldtidsjob, så jeg får aldrig så meget til til FM som jeg har haft før. Jeg er nødt til at være benhård med at få tiden til at slå til  Forlegen

Okey så må jeg bare leve med det.

ZhotLog
Gæst

« Svar #553: 31 Jul 2006, 22:21 »

Hmm.. Grunden til at jeg skrev at jeg ikke er helt tilfreds med Garay er simpelthen, at han er en del anderledes i mit spil... Se selv her: (OBS. Jeg jeg ikke ejet ham på noget tidspunkt, bare haft følehornene ude en del gange, først med Tottenham, så Inter, og nu Chelsea Wink )

Ezequiel Garay, Dusty's Savegame

Ezequiel Garay, Mit Savegame

Dusty78DK
Manager

« Svar #554: 31 Jul 2006, 22:43 »

Hmm.. Grunden til at jeg skrev at jeg ikke er helt tilfreds med Garay er simpelthen, at han er en del anderledes i mit spil... Se selv her: (OBS. Jeg jeg ikke ejet ham på noget tidspunkt, bare haft følehornene ude en del gange, først med Tottenham, så Inter, og nu Chelsea Wink )

Yikes en forskel! Er lidt ærgerlig over at jeg gav £4.200.000 for ham  Græder

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010