home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187324 gange)
Baggs
Lilleputspiller
*

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
« Svar #510: 13 Jul 2006, 17:08 »

Jeg har aldrig fulgt med i nogle blogs før..og så startede jeg med at læse denne igår - hold da kæft et stykke arbejde.

Kanon godt skrevet Dusty - du er en god fortæller og kryderer det med farver og billeder, hvilket gjorde at jeg ikke blev træt af at læse det, tværtimod  Wink Nu vil jeg læse mere. Ser meget frem til det næste kapitel med Juve.

Tak for underholdningen  Smiley VERDENSKLASSE!!!  Cool

Wow, det er samtidig også mit første indlæg i forummet...kredit til dig Dusty - nu har jeg været medlem på Fm.freaks i et godt stykke tid uden at have haft lyst til at skrive i forummet (på trods af masser af spændende artikler, indlæg m.m.), men du fortjener sku et skulderklap  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Jul 2006, 17:11 af Baggs » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #511: 13 Jul 2006, 18:03 »

Jeg har aldrig fulgt med i nogle blogs før..og så startede jeg med at læse denne igår - hold da kæft et stykke arbejde.

Kanon godt skrevet Dusty - du er en god fortæller og kryderer det med farver og billeder, hvilket gjorde at jeg ikke blev træt af at læse det, tværtimod  Wink Nu vil jeg læse mere. Ser meget frem til det næste kapitel med Juve.

Tak for underholdningen  Smiley VERDENSKLASSE!!!  Cool

Wow, det er samtidig også mit første indlæg i forummet...kredit til dig Dusty - nu har jeg været medlem på Fm.freaks i et godt stykke tid uden at have haft lyst til at skrive i forummet (på trods af masser af spændende artikler, indlæg m.m.), men du fortjener sku et skulderklap  Thumbs Up

Taaaak fordi du roser mig og tak fordi du skrev dit første indlæg her, og så er det endda et positivt et af slagsen. Suuuuper tak.  Smiley

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #512: 13 Jul 2006, 18:37 »

fed i sted med at ligge dem d på nettet

Come On You Spurs
COYS

lurking

Dusty78DK
Manager

« Svar #513: 13 Jul 2006, 19:27 »

fed i sted med at ligge dem d på nettet

Ja, jeg ved bare ikke hvor  Ubeslutsom

wirenfeldt
Gæst

« Svar #514: 15 Jul 2006, 20:11 »

Ville det ikke være bedre med

Hali Hali Halå vi vinder over Mexico  Peace
Du har næsten ret.. Hali Hali Halå, vi vinder i Mexico Wink ..
Rigtig godt gået!! En ting der undrer mig, og det vil det altid gøre i FM, ja det er at Sørensen bliver VM's bedste keeper.. Men kommer ikke med på årets hold? ...

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #515: 17 Jul 2006, 12:41 »

ja der kan du selv e Nees det er mig der havde mest ret

Come On You Spurs
COYS

lurking

Dusty78DK
Manager

« Svar #516: 17 Jul 2006, 16:31 »

Hej folkens!

Det er et stykke tid siden der er sket noget i denne blog, og der kommer også til at gå lidt mere tid, for jeg holder en FM-ferie lige nu fordi jeg har meget travlt med at få mit speciale helt færdigt til tiden.

Jeg regner med at være tilbage med nyt fra Juventus og de danske verdensmestre omkring 1/8.

Hvis der er nogen der kender et sted på nettet hvor jeg kan lægge VM kampene ud så dem der har lyst kan downloade og se dem, så skriv det endelig.  Smiley

Se ya, bloglæsere!
  Thumbs Up

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #517: 17 Jul 2006, 18:32 »

du kan pakke dem til en rar fil og så lægge dem op på www.yousendit.com

Dusty78DK
Manager

« Svar #518: 17 Jul 2006, 19:07 »

du kan pakke dem til en rar fil og så lægge dem op på www.yousendit.com

Uh, tak. Skal nok lave det så hurtigt jeg får tid

Dusty78DK
Manager

« Svar #519: 20 Jul 2006, 20:33 »

Dansk succes i Touren er ikke nok!

Vil du også have mere at juble over? Så prøv det her link:

http://www.kristine-hansen.dk/fmpics/VMguld2010.rar

Det er en RAR fil indeholdende alle syv kampe fra Danmarks succesfulde fodboldtogt i Sydafrika. Download dem og pak dem ud. Kampe i FM 06 ligger i biblioteket: (...)\Dokumenter\Sports Interactice\Football Manager 2006\matches, men det afhænger selvfølgelig af hvordan din computer er sat op, så jeg vil ikke hænges op på det hvis noget går galt.  Wink

Når du har downloaded disse filer og lagt dem ind, så gå ind i FM 06, vælg se en kamp, sæt dig tilbage og nyd.

Gå ikke glip af denne unikke mulighed for at få alle syv fede kampe Danmark spillede på vej til guldet i Sydafrika. Hvad venter du på?

Go get 'em tiger!!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 20 Jul 2006, 20:48 af Dusty78DK » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #520: 21 Jul 2006, 02:29 »

Im Back.....

Efter nogle uger rundt om i Europa er jeg tilbage..... Og kan kun sige at det er smukt præsteret. Det med Danmark altså. Wink
Men ja, du havde en smule let vej til VM. Men Hey, skide flot alligevel Thumbs Up!
Men glæder mig mega til Update om Juve, det skal nok blive godt! Og køb så nogle ordentlige spillere!   ticked off  Djævel  Opstemt
Hmm, er der mer' at sige? Næhh... Ik' fra min side i hvert fald.  Rullende Øjne

Dusty78DK
Manager

« Svar #521: 29 Jul 2006, 10:06 »

Yes, gutter, så er jeg tilbage. En update følger senere på dagen  Smiley

Kaw
Ynglingespiller

« Svar #522: 29 Jul 2006, 11:24 »

Nice qlæder miq :b

Hb køge.
FCK.
United.

Dusty78DK
Manager

« Svar #523: 29 Jul 2006, 14:38 »

JUVENTUS SÆSON 2010/2011

Yes, nu starter den nye sæson for alvor – endda før jeg lovede det ville ske! Wink . Som deltager i VM spillede jeg indtil midten af Juli og jeg har købt spillere ind osv. imens, men jeg valgte at holde VM og Juventus’ sæsonoptakt adskilt i blog’en, fordi jeg frygtede det ville blive for rodet at læse. Men her starter updates kun med Juventus!

TEASER

Ja, hvad skete der lige til VM? Et sindssygt forår blev efterfulgt af en forrygende sommer. Nu er jeg tilbage i Juventus og så må vi se om VM medaljen får en indflydelse på spillernes moral og min evne til at tiltrække gode spillere.

Hvad kan Juventus? Kan jeg foretage et generationsskifte og gøre truppen bred nok til de mange sæsonkampe - uden spillerne gør oprør ligesom i Genoa?

Alle forventer at Juventus er med helt fremme i Serie A og Champions League. Kan et helt nyt Juventus-hold spilles godt nok sammen til at opnå den succes alle forventer?

Efteråret markerer også den næste udfordring for Danmark: Kvalifikation til EM i Norge Shockeret i 2012 og er placeret i gruppe med Sverige, Israel, Georgien og Aserbajdsjan. Jeg er godt i gang med et generationsskifte også på landsholdet. Kan Danmark dukke svenskerne i kvalifikationen med et ungt landshold eller bukker de under for de forventninger, som alle har til dem nu hvor de er verdensmestre?

Alt dette vil du blive meget klogere på hvis du følger med i denne blog. Så hvad venter vi på? Lad os komme i gang!

MÅLSÆTNING FOR SÆSONEN

Bestyrelsens mål: Vind Serie A igen i denne sæson

Mit mål:
Jeg kommer hjem med en guldmedalje om halsen, hvor der står ”FIFA WORLD CUP 2010, SOUTH AFRICA”, og det er inspirerende. Med en sæk penge i hånden og nyslåede italienske mestre i min trup er missionen klar: Juventus skal have nogle pokaler i skabet i den kommende sæson. Målet er at vinde så meget som overhovedet muligt. Det netop overståede VM har lært mig at for at vinde pokaler kræver det ikke kun et godt hold. Alt skal på det rigtige tidspunkt gå op i en højere enhed. Derfor er det mit håb at jeg kan vinde ”The Treble” i denne sæson, men hvis jeg ikke har den fornødne tur i den, vil jeg kunne være tilfreds med én pokal, eller måske to.

Transferstrategi:
De gamle skal ud: Trezeguet, Viera, Emerson, Cannavaro, Kovac og Cameronesi er fortid i den gamle dame. De er alle sammen mellem 33 og 36 og kan ikke bruges i min fodboldfilosofi, der er freeeessshh Opstemt . Derudover har jeg nogle alt for unge spillere: Jens Daugaard på 18, Fontaine på 19 og Erhan på 19. Disse spillere er mine bedste bud på deres respektive pladser, men jeg tvivler på de har rutine nok til at stå distancen hver eneste kamp i en lang sæson – det viste sidste sæson med tidlige exits i pokalen og Europa. Det var selvfølgelig før jeg kom til klubben, men alligevel Cool
Kort sagt: Der skal skiftes en del spillere ud og truppen skal gøres mere bred.

GENNEMGANG AF KØB OG SALG

Jeg startede med at få £14.750.000 til at købe ind for, sådan som jeg nævnte under VM. Det blev så hævet første gang da jeg fik £55.000.000 TV penge i den kommende sæson og anden gang midt i juli da bestyrelsen åbenbart synes jeg skulle belønnes for at have vundet VM. Officielt ender jeg med at få £35.000.000 i transferpenge, men det må være en hel del flere baseret på mine køb og salg.
Nå, men lad os komme i gang med det sjove!  Grin

TRANSFER IND

Emiliano Vecchio (Central offensiv midtbane)

Hvad man ikke har i muskler må man have i benene. Det er så sandelig sandt med ham her. Hans fysik er ikke imponerende, men han har en del 20-taller teknisk og mentalt. Derfor var han mit første køb som Juventustræner. Kontrakten skrev jeg allerede i april. Han er indkøbt som en backup, der kan udvikle sig over de næste par sæsoner.
Pris: £5.000.000 fra Espanyol

Leo Messi (Central og venstre offensiv Midtbane)

Jeg savlede over ham fra det øjeblik jeg opdagede han havde en relativt lav minimumsklausul. Som 23-årig er han god, men der også plads til forbedringer. Alt i alt regner jeg med han skal være den nye stjerne på toppen af midtbanens diamant.
Pris: £13.000.000 (minimumsklausul) fra Barcelona  Shockeret

Kepa (angriber)

Spansk spiller indkøbt fordi han var gratis, og fordi flere af Juventus-angriberene ved min overtagelse af klubben gerne ville skride fra klubben. Derfor anså jeg ham for at være et kup.
Pris: Fri transfer fra Valencia

Juan Diego González-Vigil (angriber)

Et kup igen. Han var langt mere værd end sin £800.000 minimumsklausul. Nu er jeg jyde og har altid haft en svaghed for gode tilbud, derfor snupper jeg ham.
Pris: £800.000 fra Universidad LP

Quaresma (Højre offensiv midtbane)

Ham her er lidt af et scoop. Kontrakten var ved at løbe ud i det portugisiske tophold og han havde raget uklar med sin træner. Jeg manglede en stærk offensiv wing, og den kombination passede perfekt, selv om Michael Laudrup i Roma også gerne ville have ham. Men han har ingen guldmedaljer at prale med. funny
Pris: Fri transfer fra Porto

Javi Garcia (Central Offensiv midtbane)

En usleben diamant til samlingen.
Pris: Fri transfer fra Real Madrid

Roger (angriber)

Kort navn, stor indflydelse på holdet. Spørg bare Hawk1nz eller læs hans klassiske Newcastle-blog. Jeg har ledt efter en stærk makker til Zlatan oppe foran, og ham her er udset til at være den fyr. Jeg fik ham endda på ”tilbud” – han havde en frikøbsklausul på £19.500.000, men jeg fik ham for omkring det halve. Jyden slår til igen!  Opstemt
Pris: £10.000.000 fra São Paulo.

Ezequiel Garay (Central forsvarsspiller)

Den bagerste kæde skulle forstærkes. Jeg fik rådet fra ZhotLog om at kigge nærmere på ham her. Så det gjorde jeg … og købte ham.
Pris: £4.200.000 fra Mallorca (minimumsklausul)

Cedric Konan (Højre og Venstre offensiv midtbanespiller – plus angriber)

Når man skal ud i Europa og spille om de store pokaler, så skal holdet være dækket ind til alle tænkelige situationer. Denne fyr er simpelthen fantastisk: En rigtig god wing, endda i begge sider af banen, samt en god angriber også. Ham skal der nok blive brug for når kampprogrammet bliver stramt.
Pris: £4.500.000 fra Montpellier

Hedwiges Maduro (Central forsvarsspiller og defensiv midtbanespiller)

Endnu en forsvarsspiller for at sikre at der er noget at vælge imellem under den lange sæson.
Pris: £6.000.000 fra Ajax

Angelo Russo (Målmand)

Buffon er stadig førstemålmand, for hans evner er fantastiske. Men han er 32 og nye kræfter må være i parat til at tage over. Jeg har jagtet en ny målmand siden jeg afsluttede sidste sæson, men her er endelig den spiller jeg vil have: Angelo Russo
Pris: £4.600.000 fra Atalanta (I overkanten, men det er en fremtidssikring)

Porcellis (angriber)

I min store indkøbsrunde blev der også plads til denne brasilianske U-23 angriber, der må siges at være et stortalent. Indkøbet sker fordi der er meget efterspørgsel på mine to backup angribere Marco Savarese og Mickaël Blanchard, og jeg regner ikke med at kunne holde på dem begge to for evigt.
Pris: £10.250.000 fra Internacional (minimumsklausul)

Sebastián Battaglia (Defensiv midtbane og Højre og central midtbane)

Viera er 34 år gammel og flere af hans efterfølgere er måske lige en postgang for unge til at kunne spille en helt sæson uden støtte. Derfor indkøber jeg denne Argentinske midtbanespiller til den defensive midtbane lige foran forsvaret.
Pris: £4.000.000 fra Boca Juniors

Gianni Zuiverloon (Højre og central forsvarsspiller)

På højre back pladsen har jeg Zambrotta, der er 33 og har set sine bedste dage, og så har jeg stortalentet Osman Erhan på 19 år. Det vil jeg mene er for lidt når der skal vindes så meget som overhovedet muligt. Derfor henter jeg en af de bedste højre backs i hollandsk fodbold i sidste sæson.
Pris: £4.000.000 fra Feyenoord

André Moritz (Offensiv midtbane, venstre og central)

Et forsøg på at styrke venstre wing, som jeg ikke var helt tilfreds med før jeg købte ham her.
Pris: £5.500.000 fra Internacional

Malik Fathi (Venstre forsvarsspiller og wingback)

Sidste indkøb lige inden transfervinduet lukkede. De venstre backs jeg har i klubben har haft nogle blandede resultater. Jeg har brug for en stærk spiller, der kan give den nødvendige konkurrence i klubben.
Pris: £8.000.000 fra Herta BSC (lidt for høj pris måske, men jeg var ved at blive desperat efter at være blevet afvist et par gange – det kender I måske også Wink )

Samuele Civica (Central forsvarsspiller)

En ung, lovende forsvarsspiller, som var delejet, men som jeg ”vandt” med et bud på en halv million pund. Han starter hos reserverne, og så ser vi hvad han kan bruges til.
Pris: £500.000 (50% ”auktion”)

Samlet udgift: £80.000.000 (Ny rekord for Juventus!!)

TRANSFER UD

Nick Gouw (angriber)

Et hollandsk stortalent på 21 år, der samlede støv på mit U20 hold. Jeg solgte ham i juni da jeg troede jeg kunne havde meget få transferpenge. Hvis jeg havde vidst jeg ville få flere, ville jeg med stor sandsynlighed have beholdt ham. Skuffet
Pris: £4.000.000 til Barcelona

Robert Kovac (Centralt forsvarsspiller)

Bedstefar på 36 år gider jeg ikke have mere, derfor ryger han videre til et dårligere hold.
Pris: Fri transfer til Piacenza

David Trezeguet (angriber)

Han er blevet 33 og er stadig en okay afslutter, men for tung i røven efter min smag.
Pris: £1.000.000 til Newcastle

Kepa (angriber)

Okay, indrømmet. Det var et fejlkøb. Sorry.
Pris: £2.500.000 til Charleroi

Juan Diego González-Vigil (angriber)

De to unge angribere jeg købte 1/7 (altså Kepa og ham her) var ikke bedre end dem jeg har i forvejen, og interessen for mine andre angribere kølnedes i starten af Juli. Derfor sælger jeg også nr. 2. Det er ikke kun nok at købe stort ind, der skal også tjenes lidt slanter.
Pris: £3.800.000 til Standard Liége

Manuele Blasi (Højre forsvarsspiller og defensiv midtbane)

Denne reserveholdsspiller har været på transferlisten siden jeg ankom til Juve. I dag sagde han farvel.
Pris: £1.800.000 til Ipswich

Dario Venitucci (venstre midtbanespiller)

Der er hovedrengøring i Juventus, hvis det skulle have forbigået nogens opmærksomhed. Også på reserveholdet, hvor ham her har stået på transferlisten siden jeg ankom.
Pris: £2.000.000 til AEK Athen

Patrick Vieira (defensiv midtbanespiller)

Juventus havde hårdt brug for et generationsskifte, og det får de. Med salget af den aldrende franske midtbanespiller er Juventus totalt fornyet i forhold til den gamle stamme af holdet.
Pris: £2.600.000 til Bayern München

Marcelinho (angriber)

Ung brasiliansk spiller, der har stået på transferlisten siden jeg ankom. Jeg har prøvet at lokke ham med en ny kontrakt og en rotationsplads, men han vil ikke. For at undgå at miste ham på fri transfer næste sommer, ryger han ud af vagten nu til en pris, der er yderst favorabel for mig.
Pris: £6.500.000 til Porto

Simon Vukcevic (Central og venstre offensiv midtbanespiller)

Han spillede rigtig godt i foråret, men var transferlistet og kunne ikke overtales til at forny sin kontrakt – selv om han fik en guldmedalje som lokkemad Huh . At han skifter til den gamle klub Genoa er en smule bittert. Skuffet
Pris: Fri transfer (Bosmanskifte 31/12 2010) til Genoa)

Samlet indtægt: £24.000.000

JUVENTUS’ TRUP SÆSON 2010/2011

Sådan her ser Juventus’ trup ud ved starten af sæsonen efter de mange køb og slag. Jeg har gjort det på en lidt anden måde end i Genoa, nemlig ved at have en smallere trup, og ved ikke at være bange for at sige til visse spillere, at de kun er reserve, selv om de måske kunne være førstevalg i andre klubber. En af grundene til krisen i Genoa var helt sikkert at jeg var for rundhåndet til at uddele spillerstatus’erne førsteholdspladser og ”rotationsspiller”.

Her er en gennemgang af positionerne. Jeg har stillet spillerne op i prioriteret rækkefølge efter hvem jeg anser for at være bedst. Spillerne i parentes er reserver.

MÅLMÆND

Gianluigi Buffon
(Angelo Russo)

I så alle sammen Buffon IRL ved VM, hvor han var fantastisk. Ham sætter jeg stadig min lid til, som den eneste af de ”gamle” spillere. Russo minder om Volkan, som jeg ikke kunne købe for menneskepenge, selv om jeg virkelig prøvede.

VENSTRE BACK

Malik Fathi
Giorgio Chiellini
(Adriano)

Giorgio var god i sidste sæson, men trænger til konkurrence. Fathi var måske lidt for dyr, men ser ud til at bliver en stærk spiller at have i de (forhåbentligt) mange Champions League kampe.

HØJRE BACK

Gianni Zuiverloon
Osman Erhan
(Jonathan Zebina)

Erhan var rigtig god i sidste sæson, men er en ung knøs. Derfor hentede jeg en af de bedste spillere i sidste sæson i Holland til klubben. Zebina bliver solgt til sommer og skal føle sig heldig, hvis han får 5 kampe i denne sæson.

MIDTERFORSVAR

Hedwiges Maduro
Ezequiel Garay
Gladstone
(Pietro Zammuto)

Forsvaret trængte til en alvorlig udskiftning efter sidste sæson hvor jeg kun havde Gladstone og Zammuto, der kunne bruges til noget. Så jeg har indkøbt blandt andet den hollandske forsvarsspiller Maduro.

DEFENSIV MIDTBANE

Sebastián Battaglia
Sully Ali Muntari
(Neto)

Vieira blev solgt, Muntari var okay i sidste sæson men ikke prangende. Meget i denne sæson kommer til at afhænge af om jeg begik en fejl, da jeg solgte den aldrende franskmand og erstatte ham med en argentiner, der ikke har spillet i Europa før. Neto er en kun 20-årig brasilianer med et par 20-taller de rigtige steder.

VENTRE WING

André Moritz
Cedric Konan
(José Andrés Guardado)

Også en position, hvor store ting er sket. Med Cedric som en stærke all round spiller er succes næsten garanteret. Adriano og Messi kan også spille denne position, hvis det bliver nødvendigt. 18-årige Fontaine er kommet ned på reserveholdet.

HØJRE WING

Quaresma
Cedric Konan
(Sebastián Battaglia)

Quaresma og Konan er de to bedste kup jeg har gjort til den kommende sæson, og her er en total udskiftning også komplet. Jens Daugaard er udlejet til Strasbourg, men er stadig med i mine planer – på lang sigt altså.

OFFENSIV CENTRAL MIDTBANE

Leo Messi
Emiliano Vecchio
(André Moritz)

Messi er den sikre mand fra start. Måske er det for stort pres at lægge på en 23-årig, men hvis Cárdenas kunne som 18-årig, så kan ham her også. Cedric Konan kan også spille denne position til nøds.

ANGRIBERE

Zlatan Ibrahimovic
Roger
Porcellis
(Marco Savarese)

Ingen tvivl om hierakiet. De to første er Zlatan og Roger med den unge Porcellis som ”indbytter”. Savarese’s evner er klart dårligst af de fire spillere og derfor bliver den 22-årige udskifter i denne sæson. Kommer der for mange skader kan Cedric Konan også – surprise – spille angriber. Jo, spilleren fra Elfenbenskysten får nok en del kampe i denne sæson.

Generelt set vil jeg sige jeg har et skide godt hold – bare for at være ubeskeden et øjeblik. De skal spilles sammen, men jeg har stort set fået det som jeg ville have det på hver position. De mest afgørende steder på banen er den defensive midtbane og den centrale offensive midtbane, hvor jeg har taget de største chancer ved at gøre to nye og – i Messis tilfælde i hvert fald – relativt uprøvede spillere til førstevalg og bærende kræfter. Juventus’ gennemsnitsalder er stort set halveret og ser ud til at være klar til at sparke røv i alle turneringer. Hævet Øjenbryn

VENSKABSKAMPE

21/7: Everton – Juventus  1 – 4
(Messi scorer 2  mål, Roger og Zlatan 1)

30/7: Arsenal – Juventus  1 – 1
(Savarese scorer vores mål i en tæt match)

14/8: Milan – Juventus 1 – 3
(kampen er lige indtil overtiden hvor Zlatan scorer 2 kasser)

Yes, det var det gutter. Jeg håber det var værd at vente næsten 20 dage på – jeg kan i hvert fald ikke lave det om nu. Nu skal jeg nok tage mig sammen og opdatere en smule oftere, det lover jeg på spejderære crazy

Næste update: Hvordan bliver Juventus sæsonstart? Slatten som Viborgs eller stærk som AaBs? Følg med i næste update!

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #524: 29 Jul 2006, 15:15 »

Godt endelig at se dig tilbage igen Dusty og man må sige at det er et Yderst godt hold du har samlet sammen til denne sæson... er dog lidt skuffet over du ikke har købt et dansk talent eller 2 for eksempel vm topscoreren.. Opstemt

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010