home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 529 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187386 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
« Svar #450: 04 Jul 2006, 13:49 »

vil bare lige sige at du skal være opmærksom på at hvis du taber med over 2 mål så får uruguay din plads Smiley og det ville jo ikke være så fedt...!

Det er rigtigt at jeg skal passe på ikke at tabe for stort til sydamerikanerne, for det ville være nederen at ryge ud fordi jeg spekulerer i resultater.

I den anden gruppe er de sidste kampe: Paraguay - Tyskland og Spanien - Bahrain. Ud fra de kampe tror jeg at Spanien vinder og tyskland mindst får uafgjort, og med de resultater er det tyskland og spanien, der går videre fra puljen. Jeg ved ikke hvem jeg helst vil møde af de to ...  Ubeslutsom

I øvrigt er der update med den sidste kamp senere i dag!  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #451: 04 Jul 2006, 15:47 »

20. juni 2010
SPARERUNDE I JUVENTUS

I dag blev transferbudgettet for den kommende sæson offentliggjort, og det var lidt et chok: Kun £14.750.000 får jeg at købe spillere ind for. Jeg havde regnet med mindst det dobbelte og har allerede tegnet kontrakter på forskellige spillere på omkring £35 millioner (altså spillere, der skifter 1/7). Det er sgu’ kontraktbrud! Jeg blev lovet en halv milliard kroner og ikke 150 millioner. DOH!  ticked off  ticked off  ticked off

VM I SYDAFRIKA

22. juni 2010
Gruppe B, 3. spillerunde

Danmark - Uruguay
Kick off kl. 15:00
Vejrudsigt: Tørt og 15 grader

Det viste sig at alle mine spekulationer om at spille defensivt for at komme til at møde Paraguay var ligegyldige. For det første fordi kampene i Gruppe B spilles før kampene i gruppe A. For den andet fordi sidste runde i Gruppe A er Bahrain – Spanien og Paraguay – Tyskland. Da Spanien helt sikkert vinder og Tyskland med meget stor sandsynlighed får mindst uafgjort mod sydamerikanerne, vil jeg med stor sikkerhed møde enten Spanien eller Tyskland – bedre kendt som pest eller kolera. Derfor er jeg tilbage ved Sepp Pointek’s strategi fra 1986: Den nationale stolthed er vigtigst, og så må jeg ”bare” slå det hold jeg skal møde i ottendedelsfinalern e. I en Knockoutrunde kan alt ske!

De danske tilskuere spejder
efter succes i ottendedelsfinalern e

Hey, men inden da må vi ikke glemme dagens kamp. Jeg kan faktisk godt nå at ryge ud, så fokus på være på at spille godt mod Uruguay.

Danmarks startopstilling:

Jeg spiller ligesom mod Japan med en såkaldt ”kontrolleret offensiv” for ikke at give Uruguay for meget plads. Jeg vælger at stille op med en del reserver for at give de rigtig gode spillere muligheden for at slappe af inden den hårde kamp i ottendedelsfinalen. Holland skal vinde deres kamp mod overraskelsen Japan for at gå videre, så dagens program tegner meget spændende.

GAME ON!

VS         

1 – 0 Nicklas Bredtner (12) – Uruguay starter som lyn og torden og er tæt på at score. Men under et af deres angrb opfanger Kahlenberg bolden dybt på Danmarks banehalvdel. Han tager sender Bredtner af sted på en solotur, der ender med at den unge spiller sparker bolden ind nærmest fra baglinien. Hvilket mål at score som sit første i landsholdstrøjen!

Bredtner trykker af mod
den fjerneste trekant og
scorer sensationelt!

1 – 1 Vicente Sánchez (36) – Et frispark ind over cleares ikke. Angriberen header videre til Sanchéz. Den danske bænk protesterer voldsomt for offside, men Danmark er på uafgjort selv om de har domineret totalt.

Castro (nr. 9) header
bolden videre til (nr. 10).
Onside eller offside?
Døm selv!

2 – 1 Thomas Kahlenberg (44) – Bredtner tryller på venstre kant og spiller bolden ind over. Flere danske spiller står i kø, men det bliver Kahlenberg, der får den sidste fod på og passerer målmanden.

På Bredtners (nr. 11) indlæg
står danskerne i kø, men det
bliver Kahlenberg der banker
bolden i nettet.

3 – 1 Morten Søndergaard (92) – Rasmus Würtz sender angriberen af sted på en lang bold i dybden. Wolvesspilleren tager et træk rundt om målmanden og en forsvarsspiller, er ved at miste bolden, men trykker af. Målmanden halvklarer bolden, der alligevel triller ind i kassen.

Søndergaard (nr. 16)
sparker og bolden
triller ind i nettet

KAMPEN ENDER MED DANSK SEJR PÅ 3-1 !!!

Uruguay starter meget optimistisk og har faktisk to store chancer, inden mine spillere får styr på nerverne og Bredtner scorer det første flotte mål. Deres sidst store målchance scorer de på i en situation, der minder lidt om offside. Men vi er på den grønne gren og midtbanen viser virkelig sit værd. I 2. halvleg tager vi den med ro, men vinder alligevel. Danmark er i ottendedelsfinalen!  Hævet Øjenbryn

TAL OG TABELLER

Anden kamp i gruppen:

Holland – Japan 2-0

Som det ofte sker ved VM viste storholdet moralen, da det endelig gjaldt. Slutstillingen i gruppen kom til at se sådan her ud.

Danmark vinder gruppe B, hvilket er overraskende når man tænker på at Holland smadrede os to gange underkvalifikatione n. Men det er så fedt!!

HVEM SKAL DANMARK MØDE?

Gruppe A blev afgjort om aftenen samme dag. Det var favoritterne Tyskland og Spanien, der gik af med sejrene i de to kampe, og derfor ente Gruppe A med at se sådan her ud:

Resultatet er derfor at Danmark i ottendedelsfinalen skal møde Spanien, hvilket er en gentagelse af den berygtede kamp fra 86, hvor Danmark som bekendt blen sendt hjem med en sæk på 5-1.

Forhåbentlig går
det bedre mod
Spanien end i 1986

Her ses ottendelsfinalerne og resten af kampprogrammet for dette VM.

Mange spændende opgør skal spilles ved dette VM! Kampene Holland – Tyskland, Frankrig – Argentina og Portugal – Italien sikrer gys lige fra starten af. Derudover byder runden også på en gentagelse af den fantastiske kvartfinale fra VM i 1990 mellem England og Cameroun.  Shockeret

Næste update: Får Danmark hævn over sin onde ånd? Følg med når De danske drenge møder Spanien!

Dusty78DK
Manager

« Svar #452: 04 Jul 2006, 23:59 »

Yes, de herrer, så er en ny afstemning tilføjet.  Thumbs Up

Kom gerne med kommentarer til mit spil i VM indtil nu eller hvordan i tror VM i 2010 udvikler sig  Kys

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #453: 05 Jul 2006, 08:51 »

En sjov ting med SS fra kampene det får du lige Thumbs Up for.
Nu venter spanien og det bliver ikke nemt men jeg tror på at det må være DKs tur til at slå spaninen da de har slået os lige en gang for meget Opstemt slår du spaninen er der fine muligheder for at komme videre til semi-finalen også kan alt jo ske.

Lige til sidst: Ikke godt det der sker i juve med dit transfer budget.. Er du på vej væk i protest Huh Wink ellers må de jo finde pengene et eller andet sted.. men mener nu at de spiller du har skrevet kontrakt med kommer alligvel for der er jo ksrevet kontrakt med dem.. men jeg ved det ikke rigtig Ubeslutsom

men ser frem til næste update Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #454: 05 Jul 2006, 10:31 »

Lige til sidst: Ikke godt det der sker i juve med dit transfer budget.. Er du på vej væk i protest Huh Wink ellers må de jo finde pengene et eller andet sted.. men mener nu at de spiller du har skrevet kontrakt med kommer alligvel for der er jo ksrevet kontrakt med dem.. men jeg ved det ikke rigtig Ubeslutsom

Tja, jeg overvejede at skride i protest, men jeg fandt en løsning. Jeg solgte et par spillere og fik af en eller anden mystisk grund også en bid af TV pengene.

Skal nok fortælle om det når VM er slut

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #455: 06 Jul 2006, 15:28 »

Maduro er Genial han er en klos i et hvert forsvar og må jeg tlføje endnu en fra AFC AJAX?

så er det Z . Grygera mulgvis solgt pga. sin klasse

Come On You Spurs
COYS

lurking

Dusty78DK
Manager

« Svar #456: 06 Jul 2006, 15:55 »

Maduro er Genial han er en klos i et hvert forsvar og må jeg tlføje endnu en fra AFC AJAX?

så er det Z . Grygera mulgvis solgt pga. sin klasse

Jeg vil altid gerne have idéer fra andre.  Smiley

Skal nok kigge efter ham næste gang jeg har gang i spillet, men mine begrændsede transferpenge kan godt komme til at lægge en dæmper på min købetrang  Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #457: 06 Jul 2006, 16:01 »

Det samme skete for mig i Inter, men efter det med TV indtægterne (hvor jeg fik 600 Mio DKK Shockeret ) hævede de mit Transfer Budget, 2 uger efter eller noget.. Så du kan jo håbe at det samme sker for dig Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #458: 06 Jul 2006, 16:07 »

Det samme skete for mig i Inter, men efter det med TV indtægterne (hvor jeg fik 600 Mio DKK Shockeret ) hævede de mit Transfer Budget, 2 uger efter eller noget.. Så du kan jo håbe at det samme sker for dig Smiley

Det er nok sådan cirka det, der er sket. Jeg startede med at få £55.000.000 i TV penge lige inden 1/7, hvorefter det blev den magiske dag, hvor alle spillerhandler begynder, og pludselig havde jeg råd til alle de spillere jeg havde købt plus ekstra penge på kistebunden.

Mystisk. Men jeg fulgte heller ikke så detaljeret med, der er jo VM ... på computeren, altså.  Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #459: 06 Jul 2006, 16:09 »

heh, Det er alligevel sygt så mange penge man får for tv indtægterne i Italien, i forhold til f.x England.. Der gives der vel "kun" omkring 200 Mio til topholdene.. Shockeret

Dusty78DK
Manager

« Svar #460: 06 Jul 2006, 16:11 »

heh, Det er alligevel sygt så mange penge man får for tv indtægterne i Italien, i forhold til f.x England.. Der gives der vel "kun" omkring 200 Mio til topholdene.. Shockeret

Yikes! Måske skulle jeg skifte til en Engelsk topklub  Shockeret

EDIT: Nå, nej 200 millioner er kun £20.000.000 ... damn jeg er ved at blive gammel  funny
« Seneste Redigering: 06 Jul 2006, 16:13 af Dusty78DK » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #461: 06 Jul 2006, 16:15 »

Uhha Dusty, ik' for smart en udtalelse det der funny

Dusty78DK
Manager

« Svar #462: 06 Jul 2006, 16:41 »

VM I SYDAFRIKA

26. juni 2010
Ottendedelsfinalern e

Danmark – Spanien
1: 3,25   X: 3,25   2: 2,00
Kick off kl. 19:00
Vejrudsigt: Vådt og 31 grader

Så er tidspunktet kommet hvor Danmark skal ryste spøgelset fra ’86 af sig og spille en god kamp mod Spanien. Eksperterne tror godt nok ikke på os, men skidt med det. Det skal sgu’ nok gå alligevel. Wink

En nervøs stemning har
præget de danske roligans
inden ottendedelsfinalen
mod Spanien

Taktisk er jeg inden kampen en smule i tvivl. Min tid med Juventus og de tre første kampe ved VM har hjulpet mig til at danne to standardtaktikker: En ”almindelig” taktik, der er en kontrolleret offensiv, og så en ”defensiv” variant, hvor mit hold står og venter på modstanderne. Hvad skal jeg vælge? Jeg er meget i tvivl. På den ene side er Spanien et stærkt hold, som tidligere har givet Danmark problemer, men på den anden side har Spanien absolut ikke imponeret ved dette VM indtil videre. Måske kan jeg ryste dem, hvis jeg spiller friskt.

Jeg ender med at bestemme for den ”almindelig” taktik, der er kontrolleret offensiv.

Danmarks startopstilling:

GAME ON!

VS         

0 – 1 Pablo (18) – Frispark lige udenfor Danmarks felt. I stedet for at sparke direkte på mål, lægges bolden ind i feltet, hvor den spanske spiller får tid til at heade bolden i mål.
1 – 1 Niklas Bredtner (19) – Danmark giver bolden op efter målet og rykker aggressivt frem. Bredtner får pludselig plads på midten og tager den lange tur ned til modstandernes mål.
1 – 2 Joaquin (29) – Casillas sender bolden ud kort til venstre forsvarsspiller, der vælger den hurtige lange stikning ned af venstre fløj. Silva får fat i bolden og lægger bolden ind over til midtbanespilleren, der sparker bolden flot i mål. Det danske forsvar blev taget på sengen!
2 – 2 Christian Poulsen (32) – Frispark lige udenfor Spaniens felt. Den danske midtbanefighter træder frem og sparker bolden direkte i kassen.
2 – 3 Xabi Alonso (52) – Danmark forsøger at stable et angreb på benene, men spillet bliver brudt af Spanien. Xabi står med bolden langt udenfor feltet og vælger at føle den ind ved nærmeste stolpe. Sørensen kunne ikke se noget for sit forsvar.
3 – 3 Morten Søndergaard (74) – Gravgaard sender en lang bold frem til Søren Larsen, der header indskifteren fri. Superbomberen har slået til igen!
4 – 3 Morten Søndergaard (84) – Endnu en lang bold sendes frem fra det danske forsvar. Det spanske forsvar forsøger at trække offside, men det lykkes ikke. Larsen er fri og afslutter på mål. Casillas redder, men Søndergaard står hvor han skal.

DEN MÅLRIGE KAMP ENDER 4-3 TIL DANMARK!!

Hvad sker der?  Shockeret  crazy En fuldstændig vanvittig kamp ender med at Danmark vinder. Kampen bølgede meget frem og tilbage det meste af første halvleg, men efter vores anden udligning sætter Spanien pres på. Vi er trykket godt i bund, indtil Søndergaard kommer ind som sub. Han scorer to og sikrer at Danmark overraskende går videre til kvartfinalen. Det er simpelthen for vildt!  Opstemt

Sådan reagerede pressen efter kampen:

Jeg vil give dem ret i at det var en lige kamp, men jeg vil ikke ligefrem sige vi ”stjal” sejren. Men det var i hvert fald en af de mest underholdende kampe ved dette VM!

Danske fans fejrer
at de endelig slog
Spanien

OTTENDEDELSFINALERN E

Yes, Danmark vandt og skal møde Colombia - med Cárdenas i topform - i kvartfinalen. Tyskland skal fra asken til ilden når de - efter at have slået Holland - skal møde Argentina. Elfenbenskysten slår overraskende svenskerne og skal møde Italien, det skal nok blive spændende.

Men fuck det, DANMARK ER I KVARTFINALEN!  Hævet Øjenbryn

Næste Update: Danmark møder Colombia i VM kvartfinalen!

ZhotLog
Gæst

« Svar #463: 06 Jul 2006, 16:48 »

Juuhuuu!! Tillykke med Sejren, sikke en kamp!! Colombia er da heller ikke den sværeste modstander du kunne have fået, så det ser jo ok ud Smiley Thumbs Up Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #464: 06 Jul 2006, 16:49 »

Juuhuuu!! Tillykke med Sejren, sikke en kamp!! Colombia er da heller ikke den sværeste modstander du kunne have fået, så det ser jo ok ud Smiley Thumbs Up Thumbs Up

Tjo, men de har jo en ung fyr ved navn Cárdenas, som jeg kender alt for godt. Han er sgu' ikke rar at spille imod  Ubeslutsom

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010